.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 19.maja.2024 09:02:06

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [2.5 tdi AKN]analiza logów prosze o pomoc
PostNapisane: 17.mar.2007 20:54:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.mar.2007 18:12:01
Posty: 40
Witam podpiołem vag i wyszedł mi blad 00575 08-10
Zrobiłem log 03 i 011
Oto efekty


LOG 03


MARKER,STAMP, /min, mg/R, mg/R, %,STAMP, /min, mg/R, mg/R, %,STAMP, /min, mg/R, CF,°C
0.00 1531 270.8 270.8 33.1
0.45 1554 859.6 459.2 95.5
0.93 1647 859.6 565.2 95.5
1.44 1763 859.6 745.8 95.5
1.92 1902 859.6 902.8 95.5
2.37 2042 863.5 989.1 95.5
2.81 2181 875.3 1000.9 95.5
3.26 2320 879.2 1000.9 95.5
3.71 2482 879.2 1000.9 95.5
4.16 2622 879.2 781.1 95.5
4.61 2761 879.2 714.4 95.5
5.05 2923 879.2 718.3 95.5
5.50 3062 879.2 745.8 95.5
5.95 3202 879.2 773.2 95.5
6.40 3341 879.2 777.2 95.5
6.85 3480 879.2 792.9 95.5
7.29 3619 879.2 808.6 95.5
7.74 3758 879.2 812.5 95.5
8.19 3874 879.2 769.3 95.5
8.64 3990 879.2 730.1 95.5
9.08 4106 879.2 710.4 95.5
9.53 4222 879.2 694.7 95.5



log 011


MARKER,STAMP, /min, mbar, mbar, %,STAMP, /min, mg/R, mg/R, %,STAMP, /min, mg/R, CF,°C
0.44 1531 1765 1153 89.6
0.89 1578 1918 1234 88.0
1.34 1670 1928 1418 81.3
1.78 1786 1948 1652 60.4
2.23 1902 1969 1887 51.3
2.68 2042 1989 2132 44.2
3.13 2181 1999 2336 36.3
3.59 2297 2009 2499 34.3
4.10 2436 2020 2540 28.0
4.55 2598 2030 2009 38.3
5.00 2738 2040 1795 46.2
5.45 2877 2050 1785 45.4
5.89 3016 2050 1836 45.8
6.34 3132 2071 1907 45.4
6.81 3271 2091 1969 45.8
7.25 3410 2111 2040 45.8
7.70 3550 2122 2091 47.3
8.15 3666 2122 2122 46.9
8.60 3805 2122 2142 45.8
9.05 3921 2122 2142 45.4
9.49 4014 2122 2142 45.4
9.94 4130 2122 2122 46.9
10.39 4222 2111 2111 43.4



Co o tym sadzicie prosze o pomoc


Ostatnio edytowano 17.mar.2007 21:37:00 przez artur28, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.mar.2007 21:05:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Dane troche nie kompletne. Z nich tylko można potwierdzić, że przeładowanie jest przy 2200-2400 obr/min.
Wykonaj kompletną diagnostyke.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.mar.2007 21:08:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Co to za silnik? (Gdybyś nazwał temat zgodnie z regulaminem nie musielibysmy bawić sie we wrózbitów)
Ewidentne przeładowanie, silnik nie lapie notlaufów ?

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.mar.2007 21:15:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.mar.2007 18:12:01
Posty: 40
Przepraszam za nie dopatrzenie audi A6 2.5 tdi 1999 silnik AKN


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.mar.2007 21:16:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.mar.2007 18:12:01
Posty: 40
2 dni temu jak wracalem z berlina to złapał 2 razy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.mar.2007 21:18:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.mar.2007 18:12:01
Posty: 40
Co musze zrobic zeby byla pelna diagnozatzn jakie bloki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.mar.2007 21:54:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Zajrzyj w temat przyklejony...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.mar.2007 16:52:59 
Klubowicz

Dołączył(a): 03.cze.2006 22:19:52
Posty: 283
Lokalizacja: Kraków i okolice
Wejdź w bloku 011 w nastawy ("Basic settings"). Potem zobacz jak chodzi siłownik na turbinie. Na 95% będzie się przycinał albo w ogóle ruszał się w niewielkim zakresie. Jeśli tak, to zapewne będzie trzeba wyczyścić turbinę. Dopiero jak siłownik będzie chodził prawidłowo to można kombinować co dalej ;)

Pozdrawiam

_________________
A4 Avant, AFN


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.mar.2007 19:53:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.mar.2007 18:12:01
Posty: 40
Siłownik rusza się z zakresie 960-1050


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.mar.2007 20:05:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
tak wiemy, że się rusza.
ale chcemy zobaczyć, jak to czyni.
jak płynne jest przejście, jak stabilne jest ciśnienie po stabilizacji... etc.

potrzebujemy log z ok. 1 minuty.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.mar.2007 21:17:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.mar.2007 18:12:01
Posty: 40
Pomyliłem sie co do wartośco 949-1030

A oto log

MARKER,STAMP, /min,, mbar, %,STAMP,,,,,STAMP,,,,
0.00 998 TNF 000 135 1010 100.6
0.45 998 TNF 000 135 1010 100.6
0.90 998 TNF 000 135 1020 100.6
1.34 998 TNF 000 135 1020 100.6
1.79 998 TNF 000 135 1020 100.6
2.24 998 TNF 000 135 1020 100.6
2.70 998 TNF 000 135 1020 100.6
3.22 998 TNF 000 135 1020 100.6
3.73 998 TNF 000 135 1020 100.6
4.17 998 TNF 000 135 1030 100.6
4.62 998 TNF 000 135 1020 100.6
5.07 998 TNF 000 135 1020 100.6
5.52 998 TNF 000 135 1030 100.6
5.97 998 TNF 000 135 1020 100.6
6.41 998 TNF 000 135 1020 100.6
6.86 998 TNF 000 135 1020 100.6
7.31 998 TNF 000 135 1020 100.6
7.76 998 TNF 000 135 1020 100.6
8.21 998 TNF 000 136 1020 100.6
8.65 998 TNF 000 136 1000 0.0
9.10 998 TNF 000 136 979 0.0
9.55 998 TNF 000 136 969 0.0
10.00 998 TNF 000 136 959 0.0
10.44 998 TNF 000 136 949 0.0
10.89 998 TNF 000 136 949 0.0
11.34 998 TNF 000 136 949 0.0
11.79 998 TNF 000 136 949 0.0
12.24 998 TNF 000 136 949 0.0
12.68 998 TNF 000 136 949 0.0
13.13 998 TNF 000 136 949 0.0
13.58 998 TNF 000 136 949 0.0
14.03 998 TNF 000 136 949 0.0
14.48 998 TNF 000 136 949 0.0
14.92 998 TNF 000 136 949 0.0
15.39 998 TNF 000 136 949 0.0
15.83 998 TNF 000 136 949 0.0
16.28 998 TNF 000 136 949 0.0
16.73 998 TNF 000 136 949 0.0
17.18 998 TNF 000 136 949 0.0
17.63 998 TNF 000 136 949 0.0
18.07 998 TNF 000 136 949 0.0
18.52 998 TNF 000 135 949 0.0
18.97 974 TNF 000 135 959 100.6
19.42 998 TNF 000 135 969 100.6
19.87 998 TNF 000 135 989 100.6
20.31 998 TNF 000 135 1000 100.6
20.76 998 TNF 000 135 1010 100.6
21.21 998 TNF 000 135 1010 100.6
21.66 998 TNF 000 135 1020 100.6
22.10 998 TNF 000 135 1020 100.6
22.55 998 TNF 000 135 1020 100.6
23.00 998 TNF 000 135 1020 100.6
23.45 998 TNF 000 135 1020 100.6
23.90 998 TNF 000 135 1020 100.6
24.34 998 TNF 000 135 1030 100.6
24.79 998 TNF 000 135 1020 100.6
25.27 998 TNF 000 135 1030 100.6
25.77 998 TNF 000 135 1020 100.6
26.25 998 TNF 000 135 1020 100.6
26.70 998 TNF 000 135 1030 100.6
27.14 998 TNF 000 135 1020 100.6
27.59 998 TNF 000 135 1030 100.6
28.04 998 TNF 000 135 1030 100.6
28.49 998 TNF 000 135 1030 100.6
28.93 998 TNF 000 136 1030 100.6
29.38 998 TNF 000 136 1000 0.0
29.83 998 TNF 000 136 979 0.0
30.28 998 TNF 000 136 969 0.0
30.73 998 TNF 000 136 959 0.0
31.17 998 TNF 000 136 949 0.0
31.62 998 TNF 000 136 949 0.0
32.07 998 TNF 000 136 949 0.0
32.52 998 TNF 000 136 949 0.0
33.01 998 TNF 000 136 949 0.0
33.53 998 TNF 000 136 949 0.0
34.04 998 TNF 000 136 949 0.0
34.55 998 TNF 000 136 949 0.0
35.00 998 TNF 000 136 949 0.0
35.44 998 TNF 000 136 949 0.0
35.89 998 TNF 000 136 949 0.0
36.34 998 TNF 000 136 949 0.0
36.79 998 TNF 000 136 949 0.0
37.24 998 TNF 000 136 949 0.0
37.68 998 TNF 000 136 949 0.0
38.13 998 TNF 000 136 949 0.0
38.58 998 TNF 000 136 949 0.0
39.03 998 TNF 000 135 949 0.0
39.48 998 TNF 000 135 959 100.6
39.92 998 TNF 000 135 969 100.6
40.40 998 TNF 000 135 989 100.6
40.85 998 TNF 000 135 1000 100.6
41.30 998 TNF 000 135 1010 100.6
41.75 998 TNF 000 135 1010 100.6
42.19 998 TNF 000 135 1020 100.6
42.64 998 TNF 000 135 1020 100.6
43.09 998 TNF 000 135 1020 100.6
43.54 998 TNF 000 135 1020 100.6
43.99 998 TNF 000 135 1020 100.6
44.43 998 TNF 000 135 1020 100.6
44.88 998 TNF 000 135 1030 100.6
45.33 998 TNF 000 135 1030 100.6
45.78 998 TNF 000 135 1030 100.6
46.23 998 TNF 000 135 1020 100.6
46.67 998 TNF 000 135 1030 100.6
47.12 998 TNF 000 135 1020 100.6
47.57 998 TNF 000 135 1020 100.6
48.02 998 TNF 000 135 1030 100.6
48.48 998 TNF 000 135 1030 100.6
48.93 998 TNF 000 135 1030 100.6
49.38 998 TNF 000 136 1030 100.6
49.82 998 TNF 000 136 1000 0.0
50.27 998 TNF 000 136 979 0.0
50.72 998 TNF 000 136 959 0.0
51.17 998 TNF 000 136 959 0.0
51.62 998 TNF 000 136 949 0.0
52.06 998 TNF 000 136 949 0.0
52.51 998 TNF 000 136 949 0.0
52.96 998 TNF 000 136 949 0.0
53.41 998 TNF 000 136 949 0.0
53.85 998 TNF 000 136 949 0.0
54.30 998 TNF 000 136 949 0.0
54.75 998 TNF 000 136 949 0.0
55.21 998 TNF 000 136 949 0.0
55.66 998 TNF 000 136 949 0.0
56.11 998 TNF 000 136 949 0.0
56.56 998 TNF 000 136 949 0.0
57.01 998 TNF 000 136 949 0.0
57.45 998 TNF 000 136 949 0.0
57.90 998 TNF 000 136 949 0.0
58.35 998 TNF 000 136 949 0.0
58.80 998 TNF 000 136 949 0.0
59.24 998 TNF 000 136 949 0.0


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.mar.2007 21:23:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Wygląda na to że jest ok.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.mar.2007 21:33:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.mar.2007 18:12:01
Posty: 40
A to przeładowanie które wystepuje nie jest winą sterowania turbulum czyli oslawionym N75


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.mar.2007 22:19:58 
Klubowicz

Dołączył(a): 03.cze.2006 22:19:52
Posty: 283
Lokalizacja: Kraków i okolice
No moim zdaniem to z logu wygląda że nie jest tak całkiem ok ;) Ale to gdybanie.

@artur28 - podnieś maskę samochodu i po prostu przyglądnij się jak ten siłownik chodzi w nastawach. Prawdopodobnie chodzi "na dwa razy", ale trzeba to sprawdzić. Znacznie częściej jest problem z przycinającymi się kierownicami niż z zaworkiem.

Pozdrawiam

_________________
A4 Avant, AFN


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.mar.2007 22:27:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.mar.2007 18:12:01
Posty: 40
Z tego co zauwarzyłem to nir idzie na dwa razy tak mi sie wydaje ale jutro sprawdze jeszcze raz dokładnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.mar.2007 22:52:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
011BS - masakra.
w tym sikniku/garrett'cie powinno być 969 - 1060.

miejmy nadzieje, że to kierownice...

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.mar.2007 23:13:16 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
artur28 napisał(a):
Z tego co zauwarzyłem to nir idzie na dwa razy tak mi sie wydaje ale jutro sprawdze jeszcze raz dokładnie


Siłownik regulatora sterowania ciśnieniem w turbinie (ufff...) wolę krótsze określenie - po prostu sztanga nie idzie Ci na dwa razy, tylko się delikatnie przycina przy przejściu z jednej pozycji łopatek VTG w drugą...
Możesz tego nawet nie zauważyć, kolego.
No i te wartości ciśnień...
Zgadzam się z meszrumem i Jozefem - jak najbardziej nie jest OK :/ :(

Artur28 -> potrzebujesz kolego dodatkowej instrukcji jak przekonwertować logi do "widzialnej" postaci ? To pisz do mnie na PW...
Nie zabijaj naszego wzroku, bo niedługo nie będziemy widzieć tego co piszemy :diabel:

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.mar.2007 23:57:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.mar.2007 18:12:01
Posty: 40
czyli co mam teraz zrobic???? turbulum do regeneracji?? A za postac logów przepraszam robie to pierwszy raz[/url]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.mar.2007 00:13:05 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
artur28 napisał(a):
czyli co mam teraz zrobic???? turbulum do regeneracji?? A za postac logów przepraszam robie to pierwszy raz[/url]


Jak to co masz robić ?
Napisał Ci Jozef i Meszrum...
Sprawdź najpierw tą sztangę i ewentualnie rozbierzesz turbinę i wyczyścisz kierownice.
Od razu byś chciał do regeneracji ? Nie ma tak dobrze :diabel:

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.mar.2007 00:42:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.mar.2007 18:12:01
Posty: 40
a mozna recznie rozruszac kierownice a jak tak to jak to zrobic


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 18 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: