.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.mar.2024 09:03:52

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [80 b4 1.9tdi 1Z] znowu sprzęgło;-)
PostNapisane: 03.mar.2007 22:40:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.sty.2006 23:35:31
Posty: 415
Lokalizacja: woj. małopolskie
witam.panowie która firma sprzedaje regenerowane elementy sprzęgła LUK czy SACHS bo taka wiadomość do mnie ostatnio dotarła aha i czy sprzęgło sachs oczywiście nowe za 530zł opłaca się kupić??(do samochodu jak w temacie)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.mar.2007 22:52:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Opłaca się, jeśli to prawdziwy Sachs i jest w zestawie 3 częściowym ;)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.mar.2007 10:25:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.sty.2006 23:35:31
Posty: 415
Lokalizacja: woj. małopolskie
tak jest to kompletne,orginalne sprzegło sachs...a co z ta regeneracja prawda to jest czy nie?? aha jeszcze jedno pytanie co jeszcze sie wymienia przy wymianie sprzęgła??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.mar.2007 10:42:07 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
hudy napisał(a):
tak jest to kompletne,orginalne sprzegło sachs...a co z ta regeneracja prawda to jest czy nie?? aha jeszcze jedno pytanie co jeszcze sie wymienia przy wymianie sprzęgła??


Uszczelniacz w skrzyni na walku sprzeglowym i walu silnika - szczegolnie w turbodoladowanym aucie.
Z regeneracja nie mialem do czynienia, generalnie jak masz oryginalnego sachsa w takiej cenie to bym sie nie zastanawial.

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.mar.2007 10:45:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
znowu? wymieniałeś już?

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.mar.2007 11:48:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
hudy napisał(a):
tak jest to kompletne,orginalne sprzegło sachs...a co z ta regeneracja prawda to jest czy nie?? aha jeszcze jedno pytanie co jeszcze sie wymienia przy wymianie sprzęgła??

Uszczelniacz wysprzęglika.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.mar.2007 15:37:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.wrz.2005 20:59:51
Posty: 863
Lokalizacja: Białystok
A uszczeleczka pod miseczką?
Bo jestem obecnie w trakcie tej roboty i moje wycieki z okolicy uszczelniacza wału wyglądają raczej na wycieki spod uszczelki misy olejowej.Czy jest możliwe aby uszczelka puszczała tylko w części pod skrzynią??Bo pozostała część misy jest sucha?Nie wiem co robić dalej, wyrywać michę czy nie?Myślę że jednak zmienię tą uszczelkę i tu moje pytanie dawać silikon+usczelka czy tylko sama uszczelka?
Moje sprzęgło LUK(400pln) to zestaw:tarcza LUK, docisk SACHS łożysko INA.
Baskecior masz na mysli "wybierak"?
Ja wymieniłem dodatkowo(i radzę to innym) uszczelniacze na półosiach i oring na wakupompie oraz DOKŁADNIE obejrzeć osłony przegubów i w razie co to je też zmienić.
proszę o pomoc, bo chciałbym już toto poskładać(mam już dość mojej niuni, bo więcej siedzę pod nią niż na niej!!!!)

A ha a co z łożyskiem wałka sprzęgłowego w wale korbowym? U mnie było SUCHE, wymieniać czy tylko nasmarować? Koszyk igiełek cały, nieznaczne ślady działania (malutkie wżery) na wałku skrzyni?

_________________
A6 C5 1997 ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.mar.2007 21:04:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
makaon napisał(a):
Baskecior masz na mysli "wybierak"?

Nie, wysprzęglik , wyraźnie napisałem ;)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.mar.2007 18:54:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.sty.2006 23:35:31
Posty: 415
Lokalizacja: woj. małopolskie
panowie pytałem w wielu sklepach w Krakowie o uszczelniacz wysprzeglika jednak nigdzie tego nie moge kupić.wszędzie jest do kupienia cały wysprzęglik.może ktoś wie gdzie moge to kupić na terenie Krakowa lub okolic??mam jeszcze jedno pytanie a nawet dwa ;) zuru napisał że powinno się wymienić "uszczelniacz w skrzyni na walku sprzeglowym i walu silnika - szczegolnie w turbodoladowanym aucie" - czy to zawsze należy wymieniać oraz czy ten cały uszczelniacz wysprzeglika tez jest przymusowy do wymiany przy wymianie sprzegła??napewno jest wiele osób które wymianieły sprzegło i beda mogły wypowiedziec się w tej sprawie...z góry dzieki za odpowiedź.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.mar.2007 19:53:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Wymieniałem sprzęgło w moim 1Z i wysprzęglik się rozleciał, tzn tenże uszczelniacz. Po wymianie spokój , a minęło już 60 tys km ;)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.mar.2007 20:44:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Wymiana uszczelnień wysprzęglika nie jest konieczna.Jednak gdy wszystko jest na wierzchu i zajmuje to raptem 0,5H i kosztuje parę złociszy to warto to zrobic.

Zestaw naprawczy wysprzęglika firmy Autofren kupisz za jakies 15-20 zł.


Cytuj:
zuru napisał że powinno się wymienić "uszczelniacz w skrzyni na walku sprzeglowym i walu silnika - szczegolnie w turbodoladowanym aucie" - czy to zawsze należy wymieniać



Koszt wymiany samego uszczelniaczy jest równy wymiany sprzęgła.Rozbierasz te same elementy w jednym i drugim przypadku.

Jak sądzisz?? Warto wszystko za jednym razem czy może poczekasz 3 miesiące i znowu odwiedzisz mechanika i zostawisz 300zł po raz drugi??

LUK czasmi mozna było spotkać po regeneracji.Ostatnio coraz mniej tego.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.mar.2007 21:55:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.sty.2006 23:35:31
Posty: 415
Lokalizacja: woj. małopolskie
macie racje lepiej odrazu wszystko wymienić.no to panowie uściślijmy to wszystko.najlepiej wymienić tylko uszczelke wysprzęglika czy jeszcze jakieś inne uszczelki a jeśli jeszcze jakieś to napiszcie mi dokładnie jakie i jak one się nazywają to jutro poszperam po sklepach...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 28 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: