.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 20.kwi.2024 02:30:29

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C5 2,5 tdi 150 KM]problem z mocą
PostNapisane: 07.mar.2007 19:37:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.sty.2007 22:55:06
Posty: 61
Lokalizacja: charahowo
Witam,dzis jadac chcialem wyprzedzic ciezarówkę ale,lipa nie wiadomo dlaczego braklo mocy-snulem sie jak "maluch" na odpuscie.Zajechalem do znajomego na hamownie,diagnoza wstępna 37 KM od 1 do 4 biegu obroty max 3500, 5-bieg 2500 max- nie dymi,obroty jałowe równe.Po podpięciu zwyklego VAG-a bląd-

-575 Cisnienie w przelocie dolotowym nie osiągnięte wartość kontrolna-błąd sporadyczny.

Proszę opomoc w tej sprawie.Pozdrawiam Kukideloro

_________________
Najszybszy na osiedlu ale,kobiety tak nie twierdzą.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.mar.2007 20:20:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
575 to błąd czujnika ciśnienia w dolocie. Czujnik do wymiany.
Następnie zrób logi jak bozia przykazała i będziem dumać.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.mar.2007 21:39:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
575 może oznaczać absolutnie wszystko, co jest związane z doładowaniem. począwszy na N75, przez dolot, a kończywszy na turbinie [vtg].
nic nie można poradzić ponad to, co wowo zaproponował.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.mar.2007 23:10:17 
Klubowicz

Dołączył(a): 03.cze.2006 22:19:52
Posty: 283
Lokalizacja: Kraków i okolice
Raczej nie zaczynaj od wymiany czujnika ;) Najprawdopodobniej jest nieszczelność w dolocie - poszukaj śladów oleju na rurach. I sprawdz też czy nie przetarł się węzyk podciśnieniowy do siłownika na turbinie. Logi dynamiczne oczywiście były by pomocne.

Pozdrawiam

_________________
A4 Avant, AFN


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.mar.2007 23:18:30 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Jozef napisał(a):
Raczej nie zaczynaj od wymiany czujnika ;) Najprawdopodobniej jest nieszczelność w dolocie - poszukaj śladów oleju na rurach. I sprawdz też czy nie przetarł się węzyk podciśnieniowy do siłownika na turbinie. Logi dynamiczne oczywiście były by pomocne.

Pozdrawiam


Potwierdzam w całej rozciągłości... :diabel:
Miałem 00575 spowodowany prawdopodobnie chipem, ale po wymianie kości na seryjne - błąd pozostał.
Teraz przy wymianie odmy, rozebrałem i wyczyściłem cały dolot jednocześnie wymieniając wszystkie jego uszczelki.
Błąd po skasowaniu już się nie pojawił ;) nieszczelność w dolocie :/

Zupełnie niechcący go naprawiłem... :diabel:

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.mar.2007 23:59:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.sty.2007 22:55:06
Posty: 61
Lokalizacja: charahowo
carlnova napisał(a):
Jozef napisał(a):
Raczej nie zaczynaj od wymiany czujnika ;) Najprawdopodobniej jest nieszczelność w dolocie - poszukaj śladów oleju na rurach. I sprawdz też czy nie przetarł się węzyk podciśnieniowy do siłownika na turbinie. Logi dynamiczne oczywiście były by pomocne.

Pozdrawiam


Potwierdzam w całej rozciągłości... :diabel:
Miałem 00575 spowodowany prawdopodobnie chipem, ale po wymianie kości na seryjne - błąd pozostał.
Teraz przy wymianie odmy, rozebrałem i wyczyściłem cały dolot jednocześnie wymieniając wszystkie jego uszczelki.
Błąd po skasowaniu już się nie pojawił ;) nieszczelność w dolocie :/

Zupełnie niechcący go naprawiłem... :diabel:




Sprubóje jutro jechac do mechanika,co on na to wszystko powie.Wydaje mi sie ze twoja opcja (jak na razie) jest naj,z tegoz powodu ze mniej kosztowna a i pzry okazji może byc podobnie jak u ćiebie.

_________________
Najszybszy na osiedlu ale,kobiety tak nie twierdzą.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.mar.2007 00:16:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.sty.2007 22:55:06
Posty: 61
Lokalizacja: charahowo
Byłem sprawdzic czy są jakieś wycieki ale,nie ma żadnych.

_________________
Najszybszy na osiedlu ale,kobiety tak nie twierdzą.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.mar.2007 08:25:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
dokładnie obejrzyj połączenia przewodów/rur doładowania. sprawdź ich szczelność.
nie mniej jednak, bez logów dynamicznych będzie to wróżenie z fusów.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.mar.2007 02:33:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.sty.2007 22:55:06
Posty: 61
Lokalizacja: charahowo
dzis bylem u mechanika,wymienił przeplywomiez i nic,problem zostaje dalej taki jak byl.Rano zostawiam autko u niego na czly dzien-niech pokaze co potrafi-renome ma dobra.

_________________
Najszybszy na osiedlu ale,kobiety tak nie twierdzą.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.mar.2007 08:25:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Twoje niedomagania, można zlokalizować bardzo szybko robiąc porządną diagnostykę.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.mar.2007 08:57:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
tak naprawdę, przyczyną notlauf'u, w który wpada Twój silnik może być:
1. N75;
2. kierownice w turbinie;
3. nieszczelność w dolocie.

mechanik jest tyle ile jego pierwsza czynność - wymiana lmm...
pilnuj samochodu, by wydasz 2200 za nic.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.mar.2007 19:33:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lip.2004 14:35:36
Posty: 259
Lokalizacja: Rzeszów
dziurawy dolot zdrobi z 2.5TDI zwykłe 2.5D co powinno mieć nie mniej niż 80 KM. Przy 80KM z wiatrem powinieneś troszeczkę polecieć ok 150 napewno. Powinno być duż dynamiczniejsze od ciężarówki

_________________
C4 '93 100 AAT 2.5TDI (115 oficjalnie może więcej)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.mar.2007 06:55:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.sty.2007 22:55:06
Posty: 61
Lokalizacja: charahowo
Dziekuję chlopaki za pomoc i wsparcie w tej sprawie,problem jest juz rozwiazany.Audiczka smiga jak ta lala :diabel: ,powodem byl jednak czujnik cisnienia w dolocie koszt calej operacji to 500 zł z robocizną,pomiarami itd,czs naprawy to 4 godz.Dobrze że to tak się zakonczylo,w jednym sklepie(inter cars) proponowano mi tą część za 600zł brutto(oryginał z Boscha),gdzie taką samą mechanik zalatwił za 375 zł i też oryginalną.Jeszcze raz dziekuje za pomocną fachowość,pozdrawiam Kukideloro,milego dnia.

_________________
Najszybszy na osiedlu ale,kobiety tak nie twierdzą.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.mar.2007 08:44:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
:peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 31 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: