.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.maja.2024 00:15:19

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [C3 MC 2.2] Błąd 2224- przekroczone ciśnienie doładowania
PostNapisane: 25.mar.2007 12:30:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.lut.2007 22:26:31
Posty: 191
Lokalizacja: Tarnów
Błąd jak w temacie. Czego to może być przyczyna? Jadąc samochodem po przekroczeniu ok. 3000 obr. zaczyna odcinać paliwo. Dzieje sie to średnio co 1000 obr, czyli mniej więcej przy 3000, 4000, 5000 itd. Przy łagodnym rozpędzaniu czegoś takiego nie ma. Wskaźnik doładowania przy tych odcięciach pokazuje 1.5 , 1.6 bara. Po odpięciu N75 te odcięcia występują tylko przy wyższych obrotach( od 5000 w górę). Czy to może być ten czujnik przy ICku, czy ten silnik ma jeszcze jakiś dodatkowy czujnik doładowania?

_________________
Było C3 1.9E WH
Jest C3 2.2T MC oś k24 0,7 bar powered by Lukasik
http://gulash.fotosik.pl/albumy/264680.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.mar.2007 19:43:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
całkiem możliwe że padła membrana na zaworze waste gate, co do czujnika na IC to sprawdźczy trzyma rezystancje ok. 400-500ohm na letnim silniku, a co do jego oddziaływania na odcięcia to gdyby był uszkodzony to sterownik powinien przejsc w tryb awaryjny przy ok. 2600-3000obr i tak już pozostać aż do zgaszenia silnika.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2007 20:51:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.lut.2007 22:26:31
Posty: 191
Lokalizacja: Tarnów
Dzięki za rade. sprawdziłem wczoraj membrane i jest holera pęknięta. Wygląda to tak jak by ja ktoś delikatnie przeciął nożem :D Nie jest to duże pęknięcie ale zawór w westegacie sie pewnie nie podnosi i nie upuszcza ciśnienia. Jeszcze jedno pytanie: Jak w takim razie można oszukać kompa żeby nie odcinał? Np. tuningując turbinke( zwiększając ciśnienie) przeciez trzeba to jakoś zrobić bo nic by taka przeróbka nie dała, co to za przyjemność jak nie można silnika zakręcić powyżej 5000 obr :P

_________________
Było C3 1.9E WH
Jest C3 2.2T MC oś k24 0,7 bar powered by Lukasik
http://gulash.fotosik.pl/albumy/264680.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2007 23:00:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 14:41:45
Posty: 841
Lokalizacja: Kraków
kombinujac oszukanie kompa szykuj sobie od razu nowy silnik ;)

_________________
nf,mc,kg, aan
akn

nagie blondynki okazują się wcale nie takie głupie...

frustra vivit qui nemini prodest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2007 23:05:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Jest kilka sposobów na zdjęcie odcinki. Ale pamiętaj, że po takim zabiegu nie masz kontroli nad wyprzedzeniem zapłonu. Mapa w komputerku jest tak napisana, żeby odcinka ratowała silnik z opresjii..

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: