.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.maja.2024 17:25:56

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 11.kwi.2007 20:04:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.kwi.2007 16:26:22
Posty: 9
Lokalizacja: swidnica
Piotruś napisał(a):
Giorgiopl -> proszę Cię -> zVAGuj w końcu to auto :!!:
Jeśli nie dysponujesz własnym fejsem, to w Świdnicy zrobi Ci to (prawie)każdy warsztat (a nawet bardziej zaawansowany handlarz jakich u Was wielu ;) ).

W piątek jade do niemiec wiec bede tankował dwa razy albo i wiecej (może czuujnik sie odwiesi) . jezeli znowu nie zapalii podłaczam vag a. odezwe sie po wekendzie
dziekuje i pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.kwi.2007 11:38:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.kwi.2007 16:26:22
Posty: 9
Lokalizacja: swidnica
niestety problem samoistnie nie znikna i w poniedzialek ma sie nim zajac elektryk. pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.kwi.2007 12:08:44 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
Szkoda ... . Powodzenia i niskich kosztów u mechnika ale za fachową i skuteczną naprawę :): :D .
:peace:

PS: Daj znać po wszystkim ...

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.kwi.2007 12:33:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.kwi.2007 16:26:22
Posty: 9
Lokalizacja: swidnica
problemow ciag dalszy.
nikt nie chce sie pojac naprawy. pozostaje jedynie service vw do ktorego nioe mam zaufania.
na dodatek zauwazylem babelki w wezyku przexroczystym od filtra do pompy. kupilem juz zaworek zwrotny, kupie jeszcze filtr org. i zobacze co dalej , sprawdze tez wezyki powrotne. moje drugie a6 i ciagle problemy. chyba zmienie marke :-) dzis ciagne go na vag ale jak znam zycie to nic nie pokaze.
aha jescze jedno. ostatnio po odpaleniu mruga przez ok 2 min swieca zarowa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.kwi.2007 12:44:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.lip.2006 22:52:52
Posty: 333
Lokalizacja: Wa-wa oraz dz-ów
giorgiopl napisał(a):
... dzis ciagne go na vag ale jak znam zycie to nic nie pokaze.
aha jescze jedno. ostatnio po odpaleniu mruga przez ok 2 min swieca zarowa

jak mruga to na pewno VAG pokaże ;)

_________________
SebMis
schwarz Allroad 2.7 BiT
A4 (B5) Avant AKN SilverArrow


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.kwi.2007 14:41:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
kontrolka świec oznacza m.in. błąd czujnika niskiego poziomu paliwa w zbiorniku.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.kwi.2007 10:35:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.kwi.2007 16:26:22
Posty: 9
Lokalizacja: swidnica
VAG nie wykryl zqadnego bledu w baku czujnik ani pompka.
pokazal zato iglice pompy a to ponoc przez babelki powietrza. dzis zmieniam wszystkie weze ppwrotne filtr orginal oczywiscie i zaworek powrotny na filtrze. mam nadzieje ze pomoze.
magicy polecili dolac dwa litry na bak miksolu zeby ja (iglice) przesmarowac ale chyba sie nie skusze


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.kwi.2007 13:12:30 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
giorgiopl napisał(a):
magicy polecili dolac dwa litry na bak miksolu zeby ja (iglice) przesmarowac ale chyba sie nie skusze


Mixolu możesz dolać ale maksimum 0.3 l / zbiornik, a potem nie więcej niż 0.2 l na zbiornik (czyli 10-krotnie mniej niż Ci zalecono :!!: ). Wątpię, żebyś uzyskał "naprawienie się" wtrysku sterującego ale poprawisz jakość pracy wtrysków i VP44. Większe ilości niż wyżej wskazane są niebezpieczne (między innymi ze względu na powstanie nagarów).

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.kwi.2007 13:48:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.gru.2006 12:18:43
Posty: 236
Lokalizacja: Szczecin
Auto: Audi A3 Sportback 1,9 TDI BXE
Piotrze ja postąpiłem wg Twojej rady i zalałem 0,3-0,4 mixolu na bak potem 0,2. Jeszcze mi zostało tego oleju. Czy warto go jeszcze raz zalać przed tankowaniem?

Logów jeszcze nie miałem jak zrobić. Teraz długi weekend to jak będe z kumplem jechał po autko dla niego to podłączymy i zwagujemy V6 na trasie.

W tym tygodniu wymieniałem klocki Wczoraj grzały sie przednie koła - prawdopodobnie ułożyły sie klocki. Dzisiaj już było ok. Jednak autko nie wchodzi w obroty tak jak wcześniej Czuje że turbo załącza się przy 1900-2000 obr/min lub autko ciągnie jak troche bardziej dynamiczniej jade. Co może być przyczyną takiego "zmulenia"? Czy gdyby klocki glokowały to było by to aż tak odczuwalne?

Pozdrawiam i życze miłego długiego weekendu
Konrad

_________________
A6 2,5 TDI Avant quattro AKN '99
- był
A3 Sportback 1,9 TDI BXE '07 - jest :)

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.kwi.2007 13:18:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.mar.2006 12:49:01
Posty: 129
masz nieszczelny uklad paliwowy i sie zapowietrza.sprawdz wszystkie przewody wezyki itd....jak nie znajdziesz nieszczelnosci to wez zalóz przezroczysty wezyk przy samej pompie i zostaw na noc jak bedzie rano widac pechezyki to znaczy ze gdzies masZ nieszczelnosc w ukladzie.Mogl jasze siasc zawor zwrotny w pompie...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.kwi.2007 15:54:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.kwi.2007 16:26:22
Posty: 9
Lokalizacja: swidnica
w pompie wtruskowej czy tej w zbiorniku?
przewody sa suche jedynie powrotne przy wtryskach lekko wilgotne ale te wymienilem


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.kwi.2007 17:56:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Jeśli blokowałyby klocki miałbyś gorące fele.
Logi powinny dać odpowiedz, na to co go blokuje.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.maja.2007 08:57:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.kwi.2007 16:26:22
Posty: 9
Lokalizacja: swidnica
witam wszystkich po przerwie!
oczywiscie zaczne standardowo. PROBLEMÓW CD.
Wymienilem filtr na org, zaworek na filtrze , werzyki powrotne na wtryskiwaczach, sprawdzilem wszystkie weze. I co? i nic. Dalej sie zapowietrza układ. lecą babelki powietrza. HELLP !!!. cO JESZCZE MOZNA ZROBIC. oCZYWIŚCIWE POZA ODDANIE DO SERWISU AUDI. Dodam iż VAG wykazal błąd przepustnicy pompy paliwa (tej w zbiorniku) ale on podobno pochodzi z powodu długiego krecenia rozr.
SKAD MOGA BRAC SIE JESZCZE BABELKI POWIETRZA W UKLADZIE ZASILANIA.
RECE MI JUZ OPADAJA
POZDRAWIAM WSZYSTKICH MEDRCÓW


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2007 10:01:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2006 08:52:38
Posty: 84
Lokalizacja: Kraków
Piotruś napisał(a):
PS: Ciekawe ile dźwigni zaworowych już spadło (albo spadnie w najbliższym czasie) ... . Zresztą - niewielka różnica bo pasek rozrządu może przeskoczyć o kilka ząbków a wtedy paradoksalnie lepiej żeby pospadanych dźwigni było jak najwięcej ... :(: .


Dlaczego w najbliższym czasie? Jaki uszkodzenia może powodować rozruch na samostarcie? Pęknięty wał, przestawienie rozrządu, coś jeszcze?

PS: Przywołałem ten wątek na kanwie moich spadniętych dźwigienek, mimo że u mnie powód to zwyczajne zużycie, ew. przyspieszone obsługą longLife. Dodam tu słowa-klucze:
ACE, Xeramic, Quick Start, Velind, eterowy środek do uruchamiania silników, autostart, K2 turbo super start,
aby w wyszukiwarce ludziska trafiali na to ostrzeżenie.

_________________
A6 quattro avant 2.5 V6 TDI 180KM AKE + VW Golf VI <- Mondeo 2.0 <- Bravo 1.6 <- Renault 19 1.8 <- Golf II 1.6 D <- 126p


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: