.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.maja.2024 01:06:27

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B4 1.9 tdi 1Z] pompa paliwa
PostNapisane: 04.lip.2007 21:05:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.maja.2007 16:00:01
Posty: 58
Stalo sie najgorsze-padla pompa.Sądze tak po tym iz myslałem ze na początku był zapowietrzony układ (próba odpowietrzenia wg wskazówek na forum) ale zdjąłem wąż z kolektora ssącego i na kręcącym rozruszniku ,,psiknąłem,, plakiem w kolektor no i silnik zapracował. Jeśli ktoś juz wymieniał pompę lub ją regenerował to proszę napiszcie ile to kosztuje a moze moje domysły są błedne-oby tak było!! :zly: :zly: :zly: :zly: :zly: :zly: :zly:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lip.2007 21:08:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.lut.2006 19:40:13
Posty: 392
Lokalizacja: Szczecin
Jak Ci odpalił na tym "plaku" :D to też nie ciągnęła pompa paliwa?

_________________
A6 3.0 ASB Avant


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lip.2007 21:11:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Czy filtr paliwa był wymieniany ? Czy sprawdziłeś szczelność wezyków paliwowych ? Czy działa odpowietrzenie zbiornika paliwa ?
Osobiście nie wierze w totalny pad pompy wtryskowej w 1Z`ku ...bynajmniej nie z powodu takiej błahostki jak brak paliwa w zbiorniku. Pewnikiem zassało nieczystości z baku do filtra i tutaj lezy ciapek pogrzebany.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lip.2007 21:18:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.maja.2007 16:00:01
Posty: 58
filtr paliwa nie wymienilem,wężyki sa ok, odpowietrzanie zbiornika tez ok


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lip.2007 21:19:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.maja.2007 16:00:01
Posty: 58
Wasylo nie potrafię odp na twoje pytanie.pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lip.2007 21:21:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.maja.2007 16:00:01
Posty: 58
wiem ze wężyki paliwa były wymieniane ale żadnego wycieku ani niczym podobnego nie ma.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lip.2007 21:30:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.maja.2007 16:00:01
Posty: 58
Pokusze sie aby wymienić filtr paliwa-może rzeczywiscie jakieś badziewie sie dostało ,ale we wężykach jest paliwo i to mnie zastanawia dlaczego nie odpala


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lip.2007 21:33:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.lut.2006 19:40:13
Posty: 392
Lokalizacja: Szczecin
Gdy się jeździ na oparach to syfu w filtrze nie brakuje. :D

_________________
A6 3.0 ASB Avant


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lip.2007 21:38:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.maja.2007 16:00:01
Posty: 58
Dzieki Wasylo za,, pocieszenie ,,rusze jutro ten filtr i dam znać jak to wyszło


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lip.2007 21:59:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.kwi.2006 18:08:47
Posty: 366
Lokalizacja: BRZOZÓW
ja tez nie wierze w to ze padła pompa wtryskowa tak nagle.Wydaje mi sie ze jest zapowietrzona, i nie moze sie odpowietrzyc bo jest albo jakas nieszczelnosc układu albo zanieczyszczenie filtra paliwa.

_________________
AUDI 80 B3 1.8S 91r- sprzedane
AUDI 80 B4 1.9TDI AVANT 10.93r. KLIMA - sprzedane
AUDI 80 B4 1.9TDI sedan 12.94r. 2xPP,el.sz.,el.szd.,ABS- sprzedane
AUDI 80 B4 1.9TDI AVANT 11.94. KLIMA-sprzedana
VW BORA 1.9TDI AHF 110PS '99
VW GOLF IV 1.9TDI 110PS '99/00 KOMBI-sprzedany


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lip.2007 09:12:46 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Ze zacytuje Basketa z poprzedniego postu : pompa w 1Z to stara szkopska konstrukcja nie za zajechania - nie wierze ze mogla pasc od tego ze braklo paliwa w zbiorniku.
moze powinienes rozwazyc zaholowanie samochodu do jakiegos dobrego mechanika ...

Pozdr..

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lip.2007 14:59:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.maja.2007 16:00:01
Posty: 58
No dzieki panowie za rady,postawiłem go do mechanika i zobaczymy co on zaradzi.dam wiadomość jak to sie zakończyło :?: :?: :?:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lip.2007 17:40:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.maja.2007 16:00:01
Posty: 58
:peace: :peace: audik żyje!!!!!!!!!!!!! auto miało ukryty wyłącznik i gdy go czyscilem został wyłączony. wszystko gra.Dzięki wszystkim za rady pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lip.2007 17:42:30 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sty.2006 16:34:31
Posty: 1015
Lokalizacja: GLIWICE Furak1:CC 900 Furak2:CIVIC 07 Furak3:BMW M3 Cabrio Moto:GSX-R 750K3
No to kase z nowej pompy masz na rozwalonko :peace:

_________________
Obrazek
Obrazek

ZAPRASZAM http://www.nawydmie.com.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lip.2007 18:55:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
toff81 napisał(a):
:peace: :peace: audik żyje!!!!!!!!!!!!! auto miało ukryty wyłącznik i gdy go czyscilem został wyłączony. wszystko gra.Dzięki wszystkim za rady pozdrawiam

:):
Farciarz ... A nie mowilem , ze pompy w 1Z są nie do zajechania ? :peace:

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lip.2007 16:25:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.gru.2006 15:47:08
Posty: 931
Lokalizacja: ŻAGAŃ
standardowy wyłącznik ?
to chyba tylko przy zderzeniach wyłącza silnik
w punto 1 jest chyba z lewej koło fotela kierowcy taki przycisk

czy nie standardowy ;)

_________________
prawko i 126p ( 3 lata extremalnej jazdy ;) i żyję
80 B4 Avant 2.6 Q
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lip.2007 17:51:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.wrz.2006 19:26:28
Posty: 61
Lokalizacja: zagłębie CU
przemik napisał(a):
Ze zacytuje Basketa z poprzedniego postu : pompa w 1Z to stara szkopska konstrukcja nie za zajechania - nie wierze ze mogla pasc od tego ze braklo paliwa w zbiorniku.
moze powinienes rozwazyc zaholowanie samochodu do jakiegos dobrego mechanika ...

Pozdr..

No niewiem czy nie do zajechania a padające nastawniki czy może zbrudzone niby opiłkami to prawda czy mit ?

_________________
A 6 ........2,5 tdi ...........115 KM............


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lip.2007 18:24:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.gru.2006 13:21:22
Posty: 94
Lokalizacja: okolice Konina
ale część wykonawcza czyli tłokorozdzielacz poddaje się tylko kwasowi z odbarwianej "oranżady" i też nie od razu .Potrafi się również sama odpowietrzyć i przy tym nie" wyzionie ducha".Opiłki powstają wtedy ,gdy do pompy dostanie się syf ze zbiornika - kłania się częste wymienianie filtra dobrej jakości czyli conajmniej raz w roku -ja osobiście wymieniam co dwie wymiany oleju .
Nastawniki od 1Z co prawda są dość trudne do zdobycia (patrz cena) ale jest na to sposób -prawie wszystkie nastawniki z grupy VAG pasują,tylko trzeba przelutować wtyczki :peace:

_________________
C-4 100 Avant 2,5 TDI prawie
A tak w ogóle miłośnik kle kle-kotów :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lip.2007 20:24:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.maja.2007 16:00:01
Posty: 58
wyłącznik jest niestandardowy i troche mnie to niepokoi bo nie wiem czy jest to bezpieczne dla pompy.jest to pstryczek ktory biegnie kablem do kostki przy pompie.jeśli uważacie że to może szkodzić to PISZCIE!!!!!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lip.2007 22:26:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
ab124 napisał(a):
przemik napisał(a):
Ze zacytuje Basketa z poprzedniego postu : pompa w 1Z to stara szkopska konstrukcja nie za zajechania - nie wierze ze mogla pasc od tego ze braklo paliwa w zbiorniku.
moze powinienes rozwazyc zaholowanie samochodu do jakiegos dobrego mechanika ...

Pozdr..

No niewiem czy nie do zajechania a padające nastawniki czy może zbrudzone niby opiłkami to prawda czy mit ?

Prawda. 70% "padnietych" nastawnikow w rzeczywistosci jest tylko brudna. Kasa płynie pompiarzom jak ta lala ... niektórzy biora za to 600 PLN ;)
Te 30% faktycznie pada ... po wielu tys km ...
@wojteksp3qfv: Moja pompa przejechała 70 tys km na oranżadzie i działa bez problemu, niemniej racja - syfny opał potrafi przyspieszyc zuzycie sekcji wysokiego cisnienia ...

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: