.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.kwi.2024 23:41:21

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 2,5TDI Avant] Pompa wtrysku
PostNapisane: 26.kwi.2007 16:46:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.kwi.2007 23:02:00
Posty: 30
Lokalizacja: Elbląg / Warmińsko-Mazurskie
Witam, otóż wlasnie wrocilem z diagnostyki mojego autka i co sie okazalo mam uszkodzona pompe wtrysku, dla przypomienia moj problem jest taki jak ten http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... +tiptronic objawy sa identyczne jak tutal ale czy dokladnie to samo nie wiem, poddalem go diagnostyce u ponoc dobrego mechanika ktory siedzi juz od wielu lat w Audi z Elbląga, powiedzial ze mam do wymiany pompe wtrysku,
teraz mam pytanko jaki model pompy powinenem dobrac?
Wyczytalem ze powinna byc pompa o numerach z koncowka 106A
(zczytane z pompy) czy to jest prawidlowa pompa ktora powinna byc w tym samochodzie?
czy moze juz ktos zla zalozyl na dziendobry?
Moge dobrac jakas inna? bo aktualnie 106A nie jestem w stanie znalesc..:<, rok 98r. tiptronic A6 Avant 2,5TDi v6

Gdy VAG-owalismy samochod wyskoczyly mi bledy 00550 i 00571. Z tego co wiem calrnova mial problem z bledem 00550 wlasnie i chodzilo o kont wytrysku, u mnie raczej nikt nie bedzie wstanie tego zrobic nie wiem czy w okolicy tez, samochod raczej nie przejedzie wiele, bo odrazu serwis sie wlacza..moze za 100 odpaleniem samochodu zalaczy sie normalnie. Chetnie oddalbym niuńke w dobre rece, a jak nie pozostaje wymienic pompe i nie wiem jaki model dobrac.


czekam na odpowiedzi, pozdrawiam

_________________
Pamietaj nie spiesz sie w zyciu, lepiej stracic minute w ciagu dnia, niz w minute zycie.
Predkosc jest moim nałogiem.


Ostatnio edytowano 30.kwi.2007 08:03:34 przez DemonSexu, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.kwi.2007 18:50:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.lip.2006 22:52:52
Posty: 333
Lokalizacja: Wa-wa oraz dz-ów
co to za mechanik co zdiagnozował zgon pompy a nie umie ustawić konta wtrysku :galy:

_________________
SebMis
schwarz Allroad 2.7 BiT
A4 (B5) Avant AKN SilverArrow


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.kwi.2007 19:05:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.kwi.2007 23:02:00
Posty: 30
Lokalizacja: Elbląg / Warmińsko-Mazurskie
nie wiem ;s widocznie nie potrafi sie tak bawic ;/ fakt faktem musze kupic pompe i nie wiem jaka

_________________
Pamietaj nie spiesz sie w zyciu, lepiej stracic minute w ciagu dnia, niz w minute zycie.
Predkosc jest moim nałogiem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.kwi.2007 08:19:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.paź.2006 21:08:07
Posty: 319
Lokalizacja: Pułtusk (PL),Gloucester (UK)
a czy przy zgonie pompy auto wogole zapala???vp44 z tego co sie orientuje padaja bez zapowiedzi i autko wtedy idzie na lawete a nie wyrzuca tryb awaryjny, ja bym ustawil kat wtrysku najpierw, jak kolega wyzej wspomnial(a jak juz usilnie chcesz wymienic vp44 to chetnie przyjme stara w ramach klubowej pomocy :diabel: :diabel: :diabel: :diabel: :peace: :): :): )

_________________
A6 SE AEB MANUAL - wierny zmiennik (RHD :/)
A6 AKN TIPTRONIC - ETRONIC powered...180ps zbalaganione(...bo cos bylo do cholery za zakretem.. :-( )
Brava 1.8
Peugeot 405
Fiacior 126P
Obrazek


:) Przylookaj :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.kwi.2007 08:32:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.paź.2006 19:38:05
Posty: 235
Lokalizacja: Wrocław
Wg mnie to nie padła ona jeśli zapala za którymś razem... Jak pada pompa to mogiła, nic....

_________________
Jest:
AUDI A6 C5 2,5 TDI AVANT/2000r...

były:
VW SHARAN 2,0 BENZYNA/1996, T4 MULTIVAN 2,4/1994, VW PASSAT 1,9 TDI/1995, VW GOLF 1,9/1992, AUDI 100 AVANT 2,3/1989, AUDI 80 1,6 PRZEJŚCIÓWKA/1986, Polonez 1,5, Maluch 650, Fiat Kombi 1,5, reszty grzechów nie pamiętam..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.kwi.2007 08:37:30 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Ustaw najpierw kąt początku wtrysku - i zobaczysz, że prawdopodobnie tryb awaryjny się juz nie pojawi...
Co to za diagnoza z uszkodzoną, ale jednak dającą sie uruchomić pompą VP44 :?: :/
Jak już tak bardzo chcesz ja wymienić - zrób to mając absolutną pewność, ze zachodzi taka potrzeba...

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.kwi.2007 22:39:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.kwi.2007 23:02:00
Posty: 30
Lokalizacja: Elbląg / Warmińsko-Mazurskie
a gdzie w okolicy Ega znajde taka fachowa pomoc...o BOSCH service nie slyszalem..a raczej nikt nie przyjedzie mi do E-ga tego zrobic ;s raczej salon Audi skasowalby mnie za to grubo jezeli potrafi wogole to zrobic.. nie wiem co juz robic.. ten mechanik siedzi juz sporo w tych autach no ale moze tak mowi bo nie potrafi tego zrobic, co do tego ze samochod by nie startowal jakby pompa byla walnienta sie zgadzam, niestety niektore rzeczy starszemu rocznikowi ciezko wytlumaczyc, jakies propozycje?

_________________
Pamietaj nie spiesz sie w zyciu, lepiej stracic minute w ciagu dnia, niz w minute zycie.
Predkosc jest moim nałogiem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.kwi.2007 14:24:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.kwi.2007 23:02:00
Posty: 30
Lokalizacja: Elbląg / Warmińsko-Mazurskie
nie macie zadnych pomysłow?

_________________
Pamietaj nie spiesz sie w zyciu, lepiej stracic minute w ciagu dnia, niz w minute zycie.
Predkosc jest moim nałogiem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.kwi.2007 14:50:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
mamy wiele pomysłów - wystarczy podjechać do Wawy - tam zrobi Ci to kilka warsztatów z przyjemnością.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.kwi.2007 23:38:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.kwi.2007 23:02:00
Posty: 30
Lokalizacja: Elbląg / Warmińsko-Mazurskie
Hmm tam moze tak a blizej np Gdansk nic nie ma? Troche boje sie dobijac ten samochod.

_________________
Pamietaj nie spiesz sie w zyciu, lepiej stracic minute w ciagu dnia, niz w minute zycie.
Predkosc jest moim nałogiem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 2,5TDI Avant] Pompa wtrysku
PostNapisane: 30.kwi.2007 07:45:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
DemonSexu napisał(a):
Witam, otóż wlasnie wrocilem z diagnostyki mojego autka i co sie okazalo mam uszkodzona pompe wtrysku, dla przypomienia moj problem jest taki jak ten http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... +tiptronic objawy sa identyczne jak tutal ale czy dokladnie to samo nie wiem, poddalem go diagnostyce u ponoc dobrego mechanika ktory siedzi juz od wielu lat w Audi z Elbląga, powiedzial ze mam do wymiany pompe wtrysku,
teraz mam pytanko jaki model pompy powinenem dobrac?
Wyczytalem ze powinna byc pompa o numerach z koncowka 106A
(zczytane z pompy) czy to jest prawidlowa pompa ktora powinna byc w tym samochodzie?
czy moze juz ktos zla zalozyl na dziendobry?
Moge dobrac jakas inna? bo aktualnie 106A nie jestem w stanie znalesc..:<, rok 98r. tiptronic A6 Avant 2,5TDi v6

Gdy VAG-owalismy samochod wyskoczyly mi bledy 00550 i 00571. Z tego co wiem calrnova mial problem z bledem 00550 wlasnie i chodzilo o kont wytrysku, u mnie raczej nikt nie bedzie wstanie tego zrobic nie wiem czy w okolicy tez, samochod raczej nie przejedzie wiele, bo odrazu serwis sie wlacza..moze za 100 odpaleniem samochodu zalaczy sie normalnie. Chetnie oddalbym niuńke w dobre rece, a jak nie pozostaje wymienic pompe i nie wiem jaki model dobrac.


czekam na odpowiedzi, pozdrawiam

Podjedź doi kogoś, kto wie co to jest rozrząd i kąt wtrysku. Po eliminacji przyczyny objawiającej się 550 wrócimy do rozmowy, a raczej nie wrócimy moim skromnym zdaniem ;)
Najłatwiej jest zawyrokować wymianę drogiej pompy ... ehh :zly:

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.kwi.2007 08:02:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.kwi.2007 23:02:00
Posty: 30
Lokalizacja: Elbląg / Warmińsko-Mazurskie
Elblag nie ma na tyle kompetentnych ludzi, bede oreintowal sie cos w poblizu, jeden dieselserwis jest w olsztynie moze tam sie udam, po wczesniejszym telefonie, mam nadzieje ze samochod taka podroz wytrzyma.

_________________
Pamietaj nie spiesz sie w zyciu, lepiej stracic minute w ciagu dnia, niz w minute zycie.
Predkosc jest moim nałogiem.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 126 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: