.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.kwi.2024 11:04:57

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 2,5TDI 1998] błąd 01441
PostNapisane: 05.maja.2007 21:49:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.maja.2007 10:26:39
Posty: 67
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Kupiłem A6 z 1998 roku ale podczas jazdy na postoju mruga mi lampka od podgrzewania świec, podłączyłem więc go pod komputer i wyskoczył błąd 01441 i nie można go skasować. Co to znaczy czy ktoś się z tym spotkał co poradzicie?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.maja.2007 21:52:23 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... ight=01441

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.maja.2007 20:41:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.maja.2007 10:26:39
Posty: 67
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Dzięki za podpowiedz ale widziałe już ten post i tak naprawdę nie wiem co dalej co trzeba wymienić i jaki koszt czy tylko czujnik czy też pompke paliwa w baku jak sugeruje znajomy mechanik?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.maja.2007 20:59:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
G210 to czujnik.
pompka to pompka.

mechanik ma kłopot z czytaniem ze zrozumieniem?



a teraz poważnie:
jest to dosyć upierdliwa usterka. droga w usunięciu.
zleć to warsztatowi, który kiedyś miał już z tym do czynienia.
eksperymenty nie wchodzą w grę - może to skończyć się zgonem VP44.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.maja.2007 22:23:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.maja.2007 10:26:39
Posty: 67
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Dzięki za szybką odpowiedz
Możesz podać cenę tego cholerstwa chociaż w przybliżeniu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.maja.2007 17:26:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.maja.2007 10:26:39
Posty: 67
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Może ktoś mi powie gdzie znajduje sie ten czujnik niskiego poziomu paliwa ponieważ dzwoniłem do dwóch serwisój i w pierwszym mi powiedzieli że znajduje sie on w pompie wtryskowej natomiast w drugim serwisie otrzymałem odpowiedz iz w baku. Prosze o odpowiedz jeżeli ktos jest zorientoany.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.maja.2007 17:31:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
w baku.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.maja.2007 18:47:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.maja.2007 10:26:39
Posty: 67
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Wielkie dzieki za odpowiedz jestes bardziej zorientowany niz ci w serwisie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.maja.2007 18:57:59 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Mam nadzieję, że to rozwieje Twoje wątpliwości... ;)
Gratis od carlnovy masz nawet jak go sprawdzić (G 210) :diabel:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/da0 ... 7fdf9.html

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.maja.2007 23:03:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.maja.2007 10:26:39
Posty: 67
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Wielkie dzieki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.maja.2007 10:15:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
tak, to prawda - mamy znacznie większe pojęcie o V6 aniżeli większość serwisów, gdyż użytkujemy je na co dzień i traktujemy inaczej, aniżeli większość kierowców swoje samochody...

czytaj to forum, a unikniesz zbędnych wydatków.


[+]
carl,
jak Twoje 575? masowałeś prawą stopą?
u Ciebie najważniejszym blokiem jest czwarta pozycja na 011 - ma być ok. 40 pomiędzy 3000 a 4000 rpm. jeżeli będzie mniej, to będziesz łapać 575...

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.maja.2007 10:41:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.maja.2007 10:26:39
Posty: 67
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Wytłumacz o co chodzi z tym 575 bo ja jesten laikiem w tej dziedzinie niewiem o co chodzi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.maja.2007 11:30:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
macwrob napisał(a):
Wytłumacz o co chodzi z tym 575 bo ja jesten laikiem w tej dziedzinie niewiem o co chodzi


;)
to było skierowanie do carlnova'y...

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.maja.2007 11:43:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.maja.2007 10:26:39
Posty: 67
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
ok juz rozumiem


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.maja.2007 21:26:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.maja.2007 10:26:39
Posty: 67
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Dzięki carlnova za to zdjęcie ale powiedz gdzie mogę ściągnąć taki program. A może mógłbyś udostępnić oczywiście nie za darmo.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.maja.2007 18:00:33 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
meszrum napisał(a):
carl,
jak Twoje 575? masowałeś prawą stopą?
u Ciebie najważniejszym blokiem jest czwarta pozycja na 011 - ma być ok. 40 pomiędzy 3000 a 4000 rpm. jeżeli będzie mniej, to będziesz łapać 575...


Masowałem, masowałem - meszrumie :diabel: :peace:
Wybacz, że nie odpisywałem - musiałem wyrobić w pracy 200 % normy :diabel: jak Bronek Talar z serialu Dom :peace:
Masowałem z prędkością 240 km/h i czterema osobami na pokładzie po niemieckich autobahn-ach...
Masowałem w całym zakresie obrotów bezlitośnie...
I dalej nic - 575 pojawia się znowu :/ :/ :/
A więc tak jak zapowiadałem - niedlugo tutorial z czyszczenia kierownic VTG ;) w turbinie Garrett.
Tora stwierdził, że 575 z cechą 08 to ewidentne przeładowanie...
Tego się trzymam :):
Myślisz, że warto byłoby jeszcze strzelić podmiankę N75 przed rozebraniem turbiny ???

macwrob napisał(a):
Dzięki carlnova za to zdjęcie ale powiedz gdzie mogę ściągnąć taki program. A może mógłbyś udostępnić oczywiście nie za darmo.


Nie handluję treściami o zastrzeżonych prawach autorskich i nie popieram piractwa, kolego macwrob :kosci: :kosci: :kosci:
Użyj trochę wyobraźni i sam zdobędziesz wszystko, czego potrzebujesz, jest ogólnie dostępne...

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.maja.2007 20:42:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.maja.2007 10:26:39
Posty: 67
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Dzięki za odpowiedz już zakupiłem programik jest w miarę niedrogi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.maja.2007 11:10:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.sie.2006 07:48:15
Posty: 17
Lokalizacja: Głuchołazy
Witam
w moim AFB mam dokladnie ten sam problem (nie pali i pokazuje 1441) i dzięki waszym informacjom wiem gdzie szukać przyczyny, a co do serwisów i różnego rodzaju "niby" warsztatów to w każdym mówią że jak A6 2,5 TDI V6 nie pali to na 100% pompa wtryskowa do wymiany, nie wiedzą co oznacza błąd 1441 i takie historyjki snuja na temat tego silnika że człowiek ma ochotę się pozbyć auta. Ja jednak jestem przekonany że to bardzo mocny i trwały silnik o który trzeba tylko dbać a odwdzięcza sie on niesamowitą kulturą pracy i dynamiką , a zresztą co ja Wam będe tu pisał, znacie je na wylot.....

Dzięki i pozdrawiam
Michał :diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.maja.2007 22:54:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.maja.2007 10:26:39
Posty: 67
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Witaj mlody_woz jak już wyeliminujez u siebie błąd 01441 to napisz jak przebiega naprawa. Ja narazie poprostu wsadziłem opornik do kostki i kontrolka nie mróga a co z tym dalej to zobaczę. Muszę się gdzieś zorientowac ile kosztuje taki czujnik niskiego poziomu paliwa, a może ktoś już to wymieniał i wie ile to kosztuje i czy można to kupić poza serwisem, ponieważ słyszałem że można to kupić tylko w serwisie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.maja.2007 10:34:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.maja.2007 10:26:39
Posty: 67
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Mam jeszce jedno pytanie czy ten czujnik niskiego poziomu paliwa ma jakiś wpływ na pracę silnika czy tylko odpowiada za pojawienie się rezerwy paliwa na wyświetlaczu ponieważ narazie go nie wymieniałem tylko założyłem opornik aby wyeliminować błąd. Proszę o odpowiedzi


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: