.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.maja.2024 19:43:16

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C4 2.5TDI AAT] Logi do sprawdzenia.
PostNapisane: 13.sie.2016 19:09:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.lip.2016 22:04:30
Posty: 32
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: A6 C4 2.5TDI
Witam;

Czy mógłby mi ktoś sprawdzić poniższe logi.
Od niedawna mam kabelek do diagnostyki i pierwsze co mi się rzuciło w oczy to to, że w gr. 3 rzeczywista masa zasysanego powietrza jest dużo większa od wymaganej - przepływomierz kaput? Nieszczelność?
Druga rzecz to nie zmieniająca się rzeczywista masa zasysanego powietrza w gr. 11 - wolne obroty, czy jazda nic się tam nie zmienia.
Czy mógłby ktoś to przeanalizować i wyjaśnić, poniżej logi.

Statyczne:
grupy 000,001,003
grupa 011

BS:
Grupa 003
Grupa 000

Dynamiczne:
Grupa 000
Grupa 003, 011, 010

Jakby trzeba było coś dodać to piszcie co to zrobię.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C4 2.5TDI AAT] Logi do sprawdzenia.
PostNapisane: 16.sie.2016 11:01:56 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Zrob jeszcze raz
Statyczne - 000,001,003,004,007,013
Dynamiczne - 011,010,008,004,003 i 000

Na 3 biegu od 1500 do 4200 z pedałem w podłodze.

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C4 2.5TDI AAT] Logi do sprawdzenia.
PostNapisane: 16.sie.2016 11:27:06 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5549
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 5x Audi
Tak jak Przemik pisze - powtórz logi. dodatkowo sprawdź wężyk idący do map sensora - albo jest dziurawy albo zatkany.

_________________
Jest 2x A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 C4 AAN
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C4 2.5TDI AAT] Logi do sprawdzenia.
PostNapisane: 16.sie.2016 13:36:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.lip.2016 22:04:30
Posty: 32
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: A6 C4 2.5TDI
każda grupa oddzielnie, czy jakoś zbiorczo robić?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C4 2.5TDI AAT] Logi do sprawdzenia.
PostNapisane: 16.sie.2016 13:52:25 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5549
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 5x Audi
Najlepiej oddzielnie.

_________________
Jest 2x A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 C4 AAN
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C4 2.5TDI AAT] Logi do sprawdzenia.
PostNapisane: 18.sie.2016 20:51:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.lip.2016 22:04:30
Posty: 32
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: A6 C4 2.5TDI
tak w ogóle to dzięki panowie za odzew

Gustav napisał(a):
Tak jak Przemik pisze - powtórz logi. dodatkowo sprawdź wężyk idący do map sensora - albo jest dziurawy albo zatkany.


miałeś rację, wężyk był dziurawy, został wymieniony

Statyczne:

Grupa 000
Grupa 001
Grupa 003
Grupa 004
Grupa 007
Grupa 013

Dynamiczne:

Grupa 000
Grupa 003
Grupa 004
Grupa 008
Grupa 010
Grupa 011


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C4 2.5TDI AAT] Logi do sprawdzenia.
PostNapisane: 18.sie.2016 21:14:36 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5549
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 5x Audi
To teraz poszukaj dziury w układzie turbo - intercooler - kolektor ssący. Zapewne będzie na wężu górnym bezpośrednio przy kolektorze ssącym.

Dodatkowo sprawdź sitko przy przestawiaczu kąta wtrysku - będzie przypchane trochę.

_________________
Jest 2x A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 C4 AAN
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C4 2.5TDI AAT] Logi do sprawdzenia.
PostNapisane: 19.sie.2016 10:15:50 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Dziura w dolocie jak stodoła.
Filtr paliwa ile ma ?


PS
Kamil
Gdzie dokładnie jest to sitko i czy pompa AELowska tez je ma ?

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C4 2.5TDI AAT] Logi do sprawdzenia.
PostNapisane: 19.sie.2016 12:15:04 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5549
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 5x Audi
Strzałka z lewej.

Obrazek

_________________
Jest 2x A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 C4 AAN
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C4 2.5TDI AAT] Logi do sprawdzenia.
PostNapisane: 19.sie.2016 12:38:45 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Czyli git.... ja to nazywam trochę inaczej... korek przestawiacza kąta wtrysku..... był u mnie czyszczony przy kompleksowym uszczelnianiu pompy.

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C4 2.5TDI AAT] Logi do sprawdzenia.
PostNapisane: 19.sie.2016 19:23:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.lip.2016 22:04:30
Posty: 32
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: A6 C4 2.5TDI
Gustav napisał(a):
To teraz poszukaj dziury w układzie turbo - intercooler - kolektor ssący. Zapewne będzie na wężu górnym bezpośrednio przy kolektorze ssącym.


jutro powinienem to sprawdzić.

przemik napisał(a):
[...]
Filtr paliwa ile ma ?
[...]


Filtr ma niecałe 2 lata, idzie do wymiany jak wygospodaruję trochę wolnego.

przemik napisał(a):
Czyli git.... ja to nazywam trochę inaczej... korek przestawiacza kąta wtrysku..... był u mnie czyszczony przy kompleksowym uszczelnianiu pompy.


No właśnie, też miałem uszczelnianą niedawno pompę i z tego co mi wiadomo to znajomy majster to wyciągał i czyścił. Tak przynajmniej twierdził, jak mnie wrobił to o browcu może zapomnieć przy następnej okazji.
A skoro już jesteśmy przy pompie to po uszczelnieniu jej stwierdziłem, że chodzi głośniej, twardziej, tak jakby metaliczny dźwięk.
Byłem na reklamacji, posłuchał i stwierdził, że jest ok. Mówił, że poprzednio dawka było okrojona i kąt był zły.
To stwierdziłem, że tak to ma chodzić. Prawdę mówi, czy wpuszcza w maliny?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C4 2.5TDI AAT] Logi do sprawdzenia.
PostNapisane: 19.sie.2016 19:43:09 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5549
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 5x Audi
Ile wynosi spalanie w miescie a ile na trasie ? Głośny stukot to nie tylko pompa ale i także wtryski.

_________________
Jest 2x A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 C4 AAN
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C4 2.5TDI AAT] Logi do sprawdzenia.
PostNapisane: 19.sie.2016 20:36:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.lip.2016 22:04:30
Posty: 32
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: A6 C4 2.5TDI
Gustav napisał(a):
Ile wynosi spalanie w miescie a ile na trasie ? Głośny stukot to nie tylko pompa ale i także wtryski.


Zapomniałem dodać, że pojawia się błąd:
00542 - Needle lift Sensor (G80)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent

Błąd pojawia od czasu do czasu, ostatnio kasowałem go chyba ze 2 miesiące temu.
Mam zamiar w niedługim czasie zrobić mały tuning: wtryski + komp od AEL-a.

Spalanie przed uszczelnieniem:
miasto - 10
trasa -7.5

Po uszczelnieniu:
miasto - 7.5
trasa - 6.5

Tyle pokazuje mi BC, wcześniej wskazania się zgadzały z przejechanymi kilometrami, a teraz jakoś zawsze zapomnę przeliczyć ręcznie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C4 2.5TDI AAT] Logi do sprawdzenia.
PostNapisane: 19.sie.2016 21:55:59 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5549
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 5x Audi
Dopiero zobaczyłem że jesteś z Białej :).

Będziesz na zlocie w niedziele ? To może pogawędzimy o R5 Tdi :)

_________________
Jest 2x A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 C4 AAN
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C4 2.5TDI AAT] Logi do sprawdzenia.
PostNapisane: 19.sie.2016 23:23:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.lip.2016 22:04:30
Posty: 32
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: A6 C4 2.5TDI
Gustav napisał(a):
Dopiero zobaczyłem że jesteś z Białej :).

Będziesz na zlocie w niedziele ? To może pogawędzimy o R5 Tdi :)


żem się w porę dowiedział, jak jeszcze się da to ja się chętnie piszę.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C4 2.5TDI AAT] Logi do sprawdzenia.
PostNapisane: 22.sie.2016 10:11:31 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Sprawdzcie ustawienie statycznego kąta wtrysku oraz jak się zachowuje dynamiczny kąt wtrysku na wolnych obrotach..... i wszystko będzie jasne.

PS
W moim AELu był wymieniany wtrysk sterujący na nowy z ASO.... ale i tak od czasu do czasu pojawia mi się jego błąd... no cóż....

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C4 2.5TDI AAT] Logi do sprawdzenia.
PostNapisane: 23.sie.2016 20:03:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.lip.2016 22:04:30
Posty: 32
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: A6 C4 2.5TDI
Jako, że auto wróciło do mnie to zabrałem się za sprawdzenie dolotu. I cóż, dziury nie stwierdzam, wszystkie węże całe, chyba żem ślepy.
Może to być pęknięty intercooler, czy raczej co innego?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: