.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.maja.2024 15:17:35

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: logi z VAG`a AEL 2.5 TDI
PostNapisane: 23.paź.2006 18:09:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sty.2005 20:40:49
Posty: 364
Lokalizacja: legnica
witam , dzis nudzilo mi sie i pobawilem sie vagiem
czy turbina daje rade czy nie ?



Obrazek


3 bieg od 1500 obr do 4500 obr


jak wy to widzicie ? dobrze czy zle ?

autko troche kopci pozyjez 3 tys obrotow - jakie pomiary jeszcze zrobic zeby wyszlo co go boli

_________________
a6 c7


Ostatnio edytowano 16.mar.2007 20:39:35 przez mcx4, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.paź.2006 14:10:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sty.2005 20:40:49
Posty: 364
Lokalizacja: legnica
nikt sie nie wypowie ?

_________________
a6 c7


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.paź.2006 14:26:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
te logi pochodza z 15 marca...


to, co widac jest ok.
zrob jeszcze dynamiczne 008 i jalowe 013, to moze wyjdzie przyczyna stefana.

dymienie moze byc takze skutkiem dziurawego dolotu.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.paź.2006 14:41:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sty.2005 20:40:49
Posty: 364
Lokalizacja: legnica
nie z 15 marca :) data w lapku zle ustawiona - pozyczylem jakiegos zloma z comem :)

reszte logow zrobie pojutrze i podam na forum

_________________
a6 c7


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.paź.2006 19:32:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
turbo pompuje ,lmm tez jeszcze daje rade .... takze nie jest zle ....

jak mowisz ze troszke podkapca to normalne przeciez to TDI ... ;-)
poczekamy na reszte logów...

P.S w wolnym czasie pomacaj rury,moze jest jakas nieszczelnosc w dolocie (choc wtedy kopcenie powinno byc dosyc mocne) ....

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.maja.2007 19:12:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sty.2005 20:40:49
Posty: 364
Lokalizacja: legnica
wczoraj sparwdzalismy swoje AELe raz z kolega Prezesem z forum

do oceny daje swoje logi

z 4 biegu - robilem jakis czas temu
Obrazek

i wczorajsze z 3 biegu
Obrazek

na 001 mam okolo 6 mg/R i jak wlacze klime idzie wyzej tak do 7-8 mg
i wtedy trzecie mi buda
jak jest na wolnych ustawione na np 7,5 auto mniej kopci

jak dam mniej mg/R auto zaczyna inaczej reagowac na gaz buda nie trzepie ale za to stefan z tylu jest wiekszy od samego dołu

a co najpepsze po odłączeniu przepływki auto wogóle nie kopci :diabel:
i leci do 170 km/h ale ciąg ma tak do około 3000 obr

_________________
a6 c7


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.maja.2007 19:28:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sty.2005 20:40:49
Posty: 364
Lokalizacja: legnica
prosze jeszcze o opinie logów b4 1.9 tdi
Obrazek

_________________
a6 c7


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.maja.2007 20:54:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
Masz chipa ale cisnienie doladowania nic nie jest podniesione ale to chyba wina przeplywomierza bo slabo mierzy. Przemyj go i zobacz czy miedzy nim a turbo nie ma nieszczelnosci , moze gdzies guma spadla. Kopci to zatkaj EGR i dawke ustaw na 3mg .

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.maja.2007 21:26:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sty.2005 20:40:49
Posty: 364
Lokalizacja: legnica
Jack napisał(a):
Masz chipa ale cisnienie doladowania nic nie jest podniesione ale to chyba wina przeplywomierza bo slabo mierzy. Przemyj go i zobacz czy miedzy nim a turbo nie ma nieszczelnosci , moze gdzies guma spadla. Kopci to zatkaj EGR i dawke ustaw na 3mg .


akurat tak sie składa ze egr w a6 jest zalepiony :) ostani raz sprawdzałem rok temu chyba ze sie blacha wyjatała !!

wszytkie opaski sa ok , nieszczelnosci nie ma sprawdzalem kilka razy
zreszta jak by była nieszczelnosc nie był by taki log popowania turbo
jak turbo pompuje to wartosci sa wieksze az do 0,225 bara !!
i wtedy mam max moment obtotowy 350 NM przy 2900 obr

_________________
a6 c7


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: