.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 17.maja.2024 02:59:51

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C4 AAH] Falujace obroty! Czy to nowa SONDA?
PostNapisane: 02.maja.2007 17:17:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 02:56:05
Posty: 1270
Lokalizacja: Wrocław
Witam. W mojej A6 AAH 2,8 wymienialem uszczelki pod glowica. Przy nieuwadze, zostala uszkodzona sonda lambda, stojac z przodu pojazdu przy lewej glowicy. Zastapilem uniwersalna BOSCH trzyprzewodowa.
Po zlozeniu auta, auto nie rowno pracuje na wolnych obrotach, jest slabsze.
Wywala blad na VAGu :

- 175514 : B2 S1 Voltage too LOW / Air Leak - 35-00

Czyli blad 1 sondy, czy pierwsza sonda to ta ktora wymienilem?


Prosze o porady, bo cale 2 dni walcze i nie mam pojecia, nie mam 2 sondy na podmianke w celu sprawdzenia.

Nowa sonda ma zasilanie, ma mase. Jednkaze podczas pracy silnika wykazuje napiecie rzedu - 0,02V...

Prosze o jakakolwiek pomoc, gdyz dragania i falowania doprowadzaja mnie do szalu :(

Pozdrowka

_________________
DS, AAH, JS, AVF, PJ, ANJ, AXG, PM"Q", ACK, ANJ, CAHA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.maja.2007 20:12:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2003 16:23:46
Posty: 366
Lokalizacja: PL
Auto: BMW 320d
sprawdz czy aby napewno mierzysz napiecie na odpowiednim przewodzie, czy po skasowaniu blad pojawia sie znowu ?
najlepiej sprawdz jakie napiecie widzi ecu (vagiem)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.maja.2007 20:26:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 02:56:05
Posty: 1270
Lokalizacja: Wrocław
sonda jest 3przewodowa, 2 do grzania oraz 1 sygnalowy, na ktorym nie ma napiecia...lub jets minimalne jak pisalem wyzej. Wartosci podalem z ecu. Wazne dla mnie jest, ktora Sonda jest nr 1?
Blad wywala non stop...

_________________
DS, AAH, JS, AVF, PJ, ANJ, AXG, PM"Q", ACK, ANJ, CAHA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.maja.2007 20:42:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.cze.2006 16:07:05
Posty: 138
Lokalizacja: Gdynia
17514 : B2 S1
- bank 2 , sensor 1
czyli sonda po stronie kierowcy :!:

_________________
B2 '81, B2 '84, Astra '97, A4 '96 1.6 ADP, a teraz A4 1.8T ANB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.maja.2007 20:47:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 02:56:05
Posty: 1270
Lokalizacja: Wrocław
mateogda napisał(a):
17514 : B2 S1
- bank 2 , sensor 1
czyli sonda po stronie kierowcy :!:


a blad 17509?

ale z drugiej strony, sekwencja pobiera sygnal z sondy, ktora wymienilem, gdy podlaczam interface do gazu, widze w programie, ze sonda nie wykazuje aktywnosci.
Zastanawia mnie jedno, przed wymonotowaniem glowicy, auto jezdzilo idelanie, nic sie nie dzialo.

_________________
DS, AAH, JS, AVF, PJ, ANJ, AXG, PM"Q", ACK, ANJ, CAHA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.maja.2007 21:01:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2003 16:23:46
Posty: 366
Lokalizacja: PL
Auto: BMW 320d
17509 to ten sam blad ale dla pierwszej sondy (strona pasazera)

wg elsy ten blad moze takze wystepowac przy za niskim cisnieniu paliwa,nieszczelnym kolekotrze wydechowym , i nieszczelnym dolocie za MAFem


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.maja.2007 21:06:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.cze.2006 16:07:05
Posty: 138
Lokalizacja: Gdynia
pomiar na benzynie czy na gazie?, jaka sekwencja?

_________________
B2 '81, B2 '84, Astra '97, A4 '96 1.6 ADP, a teraz A4 1.8T ANB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.maja.2007 21:08:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 02:56:05
Posty: 1270
Lokalizacja: Wrocław
kkarol napisał(a):
17509 to ten sam blad ale dla pierwszej sondy (strona pasazera)

wg elsy ten blad moze takze wystepowac przy za niskim cisnieniu paliwa,nieszczelnym kolekotrze wydechowym , i nieszczelnym dolocie za MAFem


ale zastanawia mnie, ze przed praca demontazu glowicy nie mialem problemu z sonda od strony kierowcy. Zeby to nie byl jakis zbieg okolicznosci.

_________________
DS, AAH, JS, AVF, PJ, ANJ, AXG, PM"Q", ACK, ANJ, CAHA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.maja.2007 21:13:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2003 16:23:46
Posty: 366
Lokalizacja: PL
Auto: BMW 320d
to jak dwie sondy stoja na ubogiej to masz nieszczelny dolot albo pecha i obie sa uszkodzone


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.maja.2007 21:16:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 02:56:05
Posty: 1270
Lokalizacja: Wrocław
a to, ze nowa sonda nie wykazuje syngalu napiecia?

_________________
DS, AAH, JS, AVF, PJ, ANJ, AXG, PM"Q", ACK, ANJ, CAHA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.maja.2007 21:27:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.cze.2006 16:07:05
Posty: 138
Lokalizacja: Gdynia
Warto by podpiąć analizator spalin żeby mieć pewność czy sonda nie pokazuje stanu faktycznego, może jest za ubogo? Masz podłączony ECU LPG pod sonde(y)?

_________________
B2 '81, B2 '84, Astra '97, A4 '96 1.6 ADP, a teraz A4 1.8T ANB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.maja.2007 21:28:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2003 16:23:46
Posty: 366
Lokalizacja: PL
Auto: BMW 320d
jesli teoretycznie sondy sa sprawne a mimo to pokazuja uboga mieszanke to tak jak pisalem jest problem z nieszczelnoscia dolotu albo cisnieniem paliwa
sprawdz jeszcze raz vagiem na benzynie na rozgrzanym silniku co pokazuja sondy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.maja.2007 21:43:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 02:56:05
Posty: 1270
Lokalizacja: Wrocław
kkarol napisał(a):
jesli teoretycznie sondy sa sprawne a mimo to pokazuja uboga mieszanke to tak jak pisalem jest problem z nieszczelnoscia dolotu albo cisnieniem paliwa
sprawdz jeszcze raz vagiem na benzynie na rozgrzanym silniku co pokazuja sondy


wlasnie to samo mi przyszlo na mysl na poczatku, ale nowe uszczelki, dobrze wszytsko poskladane, poskrecane, podcisnienia sprawne, nie byly ruyszane, ale sprawdzialem i wyglada w porzadku.

Po drugie odpinajac ta nowa sonde, blad jest nadal. NIe wazne czy podpieta czy nie.

_________________
DS, AAH, JS, AVF, PJ, ANJ, AXG, PM"Q", ACK, ANJ, CAHA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.maja.2007 16:01:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 02:56:05
Posty: 1270
Lokalizacja: Wrocław
Wymienialem uszczelki po kolektorami ssacymi, sprawdzialem podcisnienia, sprawdzilem polaczenia...wszytsko szczelne...

Wywala znow te same 2 bledy 17509 oraz 17514...

Czy wymienic ta nowa sonde na inna? bo tylko ona byla ruszana, przy naprawie.

Ma ktos jakas rade?

Czy sondy powinno wymieniac sie parami?

Zastosowalem sonde uniwersalna, ma ten sam nr boscha co oryg, a ory jedyne co ma inne to oryg wtyczke...

Ponadto zwiekszylo sie zuzycie paliwa...

Jak w VAGu moge zrobic test sond oraz wartosci podczas pracy? ktory to blok byl?

Ps...a przy testowaniu Samostarem, obroty powinny wzrosnac, a gdy spadaja drastycznie?

_________________
DS, AAH, JS, AVF, PJ, ANJ, AXG, PM"Q", ACK, ANJ, CAHA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.maja.2007 17:31:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2003 16:23:46
Posty: 366
Lokalizacja: PL
Auto: BMW 320d
grupa 005 i 006
jak juz odpalisz vagcoma i wejdziesz w te grupy to powinienes mieci juz opis blokow


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: