.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.maja.2024 12:19:40

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 22.maja.2007 18:08:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.maja.2007 23:16:19
Posty: 33
Lokalizacja: pomorskie
a więc tak cały czas pojawia sie błąd 055

Regulacja kąta wyprzedzenia wtrysku, Kontrola startu wtrysku

co go wykasuje to powraca

mam vag teraz zabieram sie za logi jak ktoś może pomóc w zlogowaniu to proszę i info i nie krzyczeć uczę się :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.maja.2007 19:14:28 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Chyba błąd 0550, a nie 055 ? :diabel:
Auto wchodzi w tryb awaryjny ?
Wywal ten zaczepny podpis, bo nikt Ci nie odpowie. ;)

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.maja.2007 19:20:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.maja.2007 23:16:19
Posty: 33
Lokalizacja: pomorskie
tak autko wchodzi w tryb awaryjny

wtedy noga z gazu i leci dalej , po chwili załapuje znowu awaryjny

teraz zrobiłem test jak startuje i nie zejdzie poniżej 3000 obr to nie wrzuca błędu


Ostatnio edytowano 22.maja.2007 19:53:15 przez moskitq, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.maja.2007 19:23:35 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Masz juz sprzęt i umiesz juz logować ?
Potrzebujemy logów 004 statycznego i 004 w nastawach podstawowych (basic settings) do określenia co trzeba zrobić.

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.maja.2007 19:53:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
nie...
to nie będzie 550.

skoro jest taki lotny notlauf, to jest to turbina.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.maja.2007 20:40:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.maja.2007 23:16:19
Posty: 33
Lokalizacja: pomorskie
oto logi
http://chomikuj.pl/moskitq


Ostatnio edytowano 22.maja.2007 20:47:27 przez moskitq, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.maja.2007 20:44:34 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Chyba nie chcesz pomocy... :/
Nie mogłeś tego wrzucić na jakiś ludzki serwer ?
A może mam wykupić konto premium, żeby zobaczyc Twoje logi ? :/
Eeeehhhh... :<

No nareszcie ...

Używaj fotosika kolego albo imageshack.us

Ale teraz można juz coś wyczytać.

Tak jak mówiłem 0550 masz w ECU z powodu nieprawidłowego - wychodzącego poza zakres kąta wtrysku
zadany 2,0 * ATDC i taki powinien być a masz 2* BTDC po drugiej stronie gmp (przyśpieszony)
Róznica aż 4 stopnie - nie jeździj tylko zrób z tym porządek

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.maja.2007 20:55:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.maja.2007 23:16:19
Posty: 33
Lokalizacja: pomorskie
czyli do pompiarza na ustawienie dobrze rozumiem :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.maja.2007 21:01:20 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
moskitq napisał(a):
czyli do pompiarza na ustawienie dobrze rozumiem :)


Niekoniecznie do pompiarza - może być tez dobry mechanik z VAG-iem.
Musisz opóźnić kat wtrysku, tak aby osiągnął 1,8 do 2,2 * ATDC (opóźniony) i wysterowanie nastawnika było w okolicach 60-80 %, a nie opierało się o granice regulacji (100,2%)
Oczywiście ten zabieg ma być wykonany przy temperaturze pracy silnika 90*C, a nie na zimnym - ale to mam nadzieję Twój mechanik wie... :diabel:

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.maja.2007 21:01:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
moskitq napisał(a):
czyli do pompiarza na ustawienie dobrze rozumiem :)


nie, do kogokolwiek, kto wie, co to jest VAG i kąt wtrysku w V6.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Ostatnio edytowano 22.maja.2007 21:07:58 przez meszrum, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.maja.2007 21:06:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.maja.2007 23:16:19
Posty: 33
Lokalizacja: pomorskie
jutro zawioze autko do ustawienia i osobiście przy tym będe :)

a byłem dzisiaj na konsultacji u mechanika innego i mi powiedział 2000zł regeneracja vp44 i nawet vag miał

dzięki Panowie za pomoc kasa uratowana

pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.maja.2007 21:19:24 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
moskitq napisał(a):
jutro zawioze autko do ustawienia i osobiście przy tym będe :)

a byłem dzisiaj na konsultacji u mechanika innego i mi powiedział 2000zł regeneracja vp44 i nawet vag miał

dzięki Panowie za pomoc kasa uratowana

pozdrawiam


Nie dziękuj... :diabel:
Pamiętaj, że jak jeszcze raz tak wkleisz logi i nie przekonwertujesz ich do czytelnej postaci - nikt Ci ich nawet nie obejrzy.

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.cze.2007 17:24:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.maja.2007 23:16:19
Posty: 33
Lokalizacja: pomorskie
a u mnie nadal problem nie rozwiązany za ******** nie idzie ustawić pompy

oto logi 004 wycinek :)

Obrazek


może ktoś podpowie o co biega caly zakres ustawiałem i nic


a tu link do plików

http://chomikuj.pl/moskitq/dynam.csv

http://chomikuj.pl/moskitq/stat.csv


Ostatnio edytowano 03.cze.2007 17:44:30 przez moskitq, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.cze.2007 17:25:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.maja.2007 23:16:19
Posty: 33
Lokalizacja: pomorskie
przepraszam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.cze.2007 21:12:28 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Moskitq, zrób te logi poprawnie... :/
...nie otwierają się... :/ :(

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.cze.2007 21:47:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.maja.2007 23:16:19
Posty: 33
Lokalizacja: pomorskie
witam :)

auto odebrałem dzisiaj z servisu i zostawiłem 3000zł
pompa zarżnięta :(


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: