.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 20.kwi.2024 09:31:12

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6/C4 q] quattro, nowe sprzęgło a szarpanie ...
PostNapisane: 11.cze.2007 22:50:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2005 23:25:23
Posty: 1143
Lokalizacja: Legnica Posty: 1 konkretny - reszta to spam :)
Witam !!

Panowie - mam dwie sprawy

Po pierwsze - mam taki problem - w moim A6/C4 2.5 TDI quattro, na mocno rozgrzanym silniku (np. po trasie, albo długiej jeździe po mieście w korkach) zaczyna szarpać przy ruszaniu i cofaniu ... domyslam się że sprzęgło juz się konczy ... przekopałem archiwum i znalazłem wiele postów na ten temat ludzi którzy mieli ten sam problem ale generalnie nikt do konca nie powiedział jaka była przyczyna ...

Druga sprawa to to że znalazłem w archiwum ten topic http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... 3o+szarpie gdzie kilka osób skarży się że po wymianie sprzęgła w quattro przy ruszaniu szarpie ... m.in. Miki i piotr, michu ... dlaczego tak się dzieje ?? czytam tam też że quattro trzeba inaczej ruszać ... ja w tym momencie ruszam nim normalnie i nic sie nie dzieje - płynnie rusza (dopóki silnik się mocno nie rozgrzeje) .. więc jak to jest z tą wymianą sprzęgła w qauttro a szarpaniem ??

Bardzo prosze o jakieś podpowiedzi.

Pozdrawiam

_________________
A4 B6 1.9 TDI quattro - jest
A8 D2 4.2 quattro - było
A6 C4 AEL quattro - było
80 B3 1.8 - było

wyznawca quattro...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.cze.2007 06:47:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10297
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Ja bym obstawiał raczej na poduszki pod sktzynią ew pod silnikiem, z wiekiem tracą swoje właściwości, i cały układ napędowy poprostu "chodzi"

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.cze.2007 06:52:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Prezes, jesli szarpanie nasila sie przy nagrzanym silniku to umiera tarcza/docisk - jest cienka i po nagrzaniu krzywi sie. Reszte sobie dopowiedz.
Po zakupieniu ori kompletu i porzadnie wykonanej naprawie nie ma prawa nic szarpać.
W dieslach szarpanie jest intensywniejsze - po prostu silnik przy ruszaniu niewiele schodzi z obrotów - przy uszkodzonym sprzegle taka jazda to horror.

Prezes a czy pedał sprzęgła jest bardzo twardy czy miekko wpada w podłogę ?

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.cze.2007 08:52:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2005 23:25:23
Posty: 1143
Lokalizacja: Legnica Posty: 1 konkretny - reszta to spam :)
Pedał sprzęgła jest dosyć twardy ... tzn nie wpada miękko w podłoge ...

_________________
A4 B6 1.9 TDI quattro - jest
A8 D2 4.2 quattro - było
A6 C4 AEL quattro - było
80 B3 1.8 - było

wyznawca quattro...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: