.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.kwi.2024 13:31:18

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lip.2007 21:26:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.lut.2006 19:40:13
Posty: 392
Lokalizacja: Szczecin
SławekA6 napisał(a):


Jeśli chodzi o serwis to dzwoniłem występuje sam czujnik który kosztuje 250 zl + robocizna 600zl


Może panom z ASO pomylił się czujnik braku paliwa z czujnikem poziomu paliwa. Wg moich źródeł G 210 nie występuje osobno, ale wiadomo jak to ze źródłami. :D

Pozdrawiam

_________________
A6 3.0 ASB Avant


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lip.2007 19:39:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lip.2007 13:22:40
Posty: 22
gsxr napisał(a):
No proszę :D
jakiś czas temu pewien profesor powiadał głowa nie śmietnik :D

Cytuj:
Kraftstoffpumpe

o tutaj to się BOJĘ!!!

A tak poważnie trochę bym poszedł na łatwiznę i poprosił o przetłumaczenie/wytłumaczenie.
Wiem,wiem każdemu jest ciężko :) ,ale trochę luksusu się marzy



Cytuj:
Naprawilem sam ten czujnik G210 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 7fdf9.html
ten mniejszy czujnik

nie łączyla wtyczka czujnika.


Jeśli chodzi o serwis to dzwoniłem występuje sam czujnik który kosztuje 250 zl + robocizna 600zl


za robotę dobra cena ...........................ale dla serwisu .
Czyli coś w tym jest co dzisiaj usłyszałem przez tel.

A można jakąś podpowiedź jak sie tam dostać.
Pozdrawiam
    :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lip.2007 19:49:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lip.2007 13:22:40
Posty: 22
dojscie jest latwe na wykadzinie wbagazniku odkrecasz po dwie srubki pod uchwytami do siatki zdejmujesz tam jest dekielek pod ktorym znajduje sie cala pompa paliwa ten dekielek jest pod wytloczeniem ze styropianu u mnie byl przeciety po srodku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lip.2007 20:10:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lip.2007 13:22:40
Posty: 22
servisant w pierwszej chwili powiedzial ze w tym modelu nie wystepuje taki czujnik i skierowal mnie do konsultanta servisowego ktory rowniez konsultowal sie z kolega i tak stwierdzil wiec co sadzic o servisach dodam ze chodzi o czujnik braku paliwa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lip.2007 08:37:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.mar.2007 22:16:18
Posty: 52
Lokalizacja: Warszawa
Witam ponownie
Odświerze i podkleje się pod temat.

Dzięki Carlnova za tłumaczenie
Po ponownym pojawieniu sie problemu poszedłem w ślady SławkaA6 (dzięki za podpowiedź jak tam sie dostać) i dostałem się do tego q..estwa.
Przy ilości paliwa +- 3/4 pompa pracuje ,przynajmniej słychać ją.
Oporność czujnika 430 omm, książkowa.
Może coś namieszam ale ta oporność wskazuje że jest mały poziom paliwa czyli by sie zgadzało.
Dolałem paliwa do oporu, pompa przestaje pracować i oporność......nieznana tzn.nie zmierzyłem :banghead:
I teraz tak jeśli czujnik widzi ze jest mało paliwa,włącza sie pompa,czyli powinno być ok, a nie jest bo właśnie przy małej ilości paliwa pojawia sie ten błąd.
Tankuje kobyłe do pełna,pompa przestaje pracować kasuje błąd i jest ok.

Mam jeszcze jedno pytanko,czy ten błąd może być powiązany z samą vp gdyz przy pierwszym pojawieniu się błedu 01441 pojawił się błąd 01268 Quantity Adjuster (n146) 37-00 Faulty.
Zaznaczam ze nie starałem sie ukryć tego błedu przed Wami z premedytacją.


A jeszcze jedna sprawa tym razem przy mrugającym błędzie starałem sie mimo wszystko dojechać do domu (małe dziecko) i niestety kilka ulic przed piardło autko.Ku wieeelkiej radości sąsiadów i "dobrych znajomych" autko przyjechało na krawacie. Okazało sie że zapowietrzone. Odpowietrzałem wg zalecen i udało sie, tylko mam jedno pytanko.
Do wysysania paliwa używałem sprzętu do samodzielnego odpowietrzania/wymiany płynu hamulcowego (foto poglądowe umieszcze) i cały czas w przewodzie było powietrze tzn poziom paliwa w momencie wysysania opadał, ale paliwo nie było zaciągniete ( tak mniej więcej) czy oznacza to ze ta maszyna ma za słabe ssanie :D ,czy to musi być takie ze jakby ........no wiecie tak ciągnie że prześcieradło wciąga w 4 litery

_________________
A6 2,5tdi AFB 98r - KAŻDEMU JEST CIĘŻKO !!

POWER IS NOTHING WITHOUT CONTROL !!!!!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lip.2007 21:24:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.mar.2007 22:16:18
Posty: 52
Lokalizacja: Warszawa
Witam ponownie
Wracając do tematu błędu 01441 mam pytanie jak sprawdzić pompe w zbiorniku czy faktycznie pompuje i jest odpowiednio wydajna.
Słyszę ją po podłączeniu do bezpiecznika napięcia jak i w momencie gdy paliwa jest +- 3/4 zbiornika ,ale czy ona aby odpowiednio pompuje?

_________________
A6 2,5tdi AFB 98r - KAŻDEMU JEST CIĘŻKO !!

POWER IS NOTHING WITHOUT CONTROL !!!!!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lip.2007 21:36:15 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Gsxr, niestety nie wiem jak sprawdzić wydajność tej pompy.
Wymontował bym to wszystko ze zbiornika i dokładnie się przyjrzał całemu elementowi z pompą i czujnikiem.
Gdzieś był na forum taki przypadek jak Twój - niestety rozwiązaniem okazał się być zakup całej tej menażerii w ASO. :/
Przyjrzyj się samej komorze spiętrzającej, czy nic tam nie jest podgięte, źle zamontowane...

Obrazek

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lip.2007 09:35:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.mar.2007 22:16:18
Posty: 52
Lokalizacja: Warszawa
Dzięki za rysunek, napewno mi pomoże.
Niestety będzie trzeba to rozebrać.
Postanowiłem robić to sam tak więc opisze co mnie spotkało (tylko najgorsze jest to że w domu jestem gościem i jak zwykle czas )


Carlnova mam pytanko:
Czy możesz spojrzeć na to co napisałem , bo może to urządzenie jest zbyt słabe:
Do wysysania paliwa używałem sprzętu do samodzielnego odpowietrzania/wymiany płynu hamulcowego (foto poglądowe umieszcze) i cały czas w przewodzie było powietrze tzn poziom paliwa w momencie wysysania opadał, ale paliwo nie było zaciągniete ( tak mniej więcej) czy oznacza to ze ta maszyna ma za słabe ssanie
Wygląda dokładnie tak
Obrazek

I jeszcze jedno :D
Jak jest opisane złacze nr 11 na rysunku ?

Pozdrawiam

_________________
A6 2,5tdi AFB 98r - KAŻDEMU JEST CIĘŻKO !!

POWER IS NOTHING WITHOUT CONTROL !!!!!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lip.2007 15:34:26 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Jednostka pompy paliwa, czujnik wskaźnika poziomu paliwa - przegląd podzespołów
1 - Czujnik wskaźnika poziomu paliwa -G-

2 - Jednostka pompy paliwa z czujnikiem braku paliwa G210

3 - Przewód powrotnego obiegu

4 - Kołnierz zamykający

5 - Przewód powrotnego obiegu paliwa

6 - Przewód doprowadzania paliwa

7 - Elektryczne złącze wtykowe

8 - Elektryczne złącze wtykowe

9 - Nakrętka złączkowa - 80 Nm

10 - Pierścień uszczelniający

11 - Wąż paliwa
od pompy paliwa do komory spiętrzającej lub od pompy paliwa do pompy strumieniowej
odłączyć w celu wymontowania jednostki pompy paliwa → Odnośnik


12 - Zewnętrzna część komory spiętrzającej
z pompą strumieniową
bez możliwości demontażu
ze względu na przejrzystość rysunku pokazano bez zbiornika paliwa.

Opis działania
Aby móc wyjeździć prawie do końca paliwo znajdujące się w zbiorniku paliwa, umieszczona jest w nim dwuczęściowa komora spiętrzająca z elektryczną pompą paliwa.
Elektryczna pompa paliwa tłoczy paliwo z zewnętrznej części komory spiętrzającej do wewnętrznej części komory spiętrzającej. Z tej objętości paliwo jest odsysane przez pompę wtryskową układu bezpośredniego wtrysku silnika wysokoprężnego.
Poza tym elektryczna pompa paliwa przepycha paliwo do pompy strumieniowej znajdującej się na dole komory spiętrzającej. Zadaniem pompy strumieniowej jest zapewnienie ciągłego napełniania paliwem zewnętrznej części komory spiętrzającej.
Aby zagwarantować bezpieczną pracę silnika wewnętrzna część komory spiętrzającej musi być ciągle wypełniona paliwem. Jeżeli przy wyjeżdżonym zbiorniku paliwa, poziom paliwa wewnątrz komory spiętrzającej grozi obniżeniem się, czujnik braku paliwa -G210- daje sygnał do wyłączenia układu wtrysku paliwa.

Co do Twojej menażerii - myślę, że jest OK - odpowietrzyć układ paliwowy jest dosyć trudno takim sprzętem, dlatego ja następnym razem (oby nie ;) ) mam zamiar zastosować pożyczoną z zaprzyjaźnionego warsztatu - odsysarkę do oleju...
Nigdy nie pozbędziesz się całkowicie pęcherzyków powietrza, ale chodzi o to aby takim zabiegiem ograniczyć ich występowanie w układzie paliwowym do minimum - kupując tym samym LONG LIFE dla swojej VP44... :): :diabel: :peace:

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lip.2007 08:39:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.mar.2007 22:16:18
Posty: 52
Lokalizacja: Warszawa
Wielkie dzięki.
Jak znajde chwile to pogrzebie i dam znać jak sprawa się skończyła.

Pozdrawiam

_________________
A6 2,5tdi AFB 98r - KAŻDEMU JEST CIĘŻKO !!

POWER IS NOTHING WITHOUT CONTROL !!!!!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.wrz.2007 14:40:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lip.2007 13:22:40
Posty: 22
AA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lis.2007 10:21:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sie.2007 23:02:29
Posty: 97
Lokalizacja: LUBAŃ
Temat poruszany dość dawno ale pozwole sobie go odświerzyć ponieważ mam problem z zapowietrzaniem się pompy wtryskowej. W ostatnim czasie musiałem ją regenerować co było najprawdopodobniej powodem zapowietrzania się układu, chociaż przed awarią pompy auto nie robiło takich numerów jak teraz. Przy okazji naprawy pompy wymieniłem filtr paliwa z ustrojstwem, którzy raz nazywają zaworkiem zwrotnym, raz podgrzewaczem sam do tej pory nie wiem co to jest- obie rzeczy zakupiłem w aso (250,00) pomiędzy pompą a filtrem założyłem zaworek zwrotny bo w czasie odpowietrzania zgodnie z opisem z akp stwierdziłem, że paliwo wraca się spowrotem przed filtrem paliwa założyłem ręczną pompkę z zaworkami zwrotnymi typu gruszka ale kłopot zapowietrzania się nie zniknoł pomimo wymiany wszystkich przewodów podkładek na wtryskach. zauważyłem, że ze zbiornika z paliwem idą pęcherzyki powietrza wielkości główki szpilki, sprawdziłem połączenia przewodu przy zbiorniku ok. proszę o pomoc jak wyjąć pompę z komorą spiętrzającą ze zbiornika może tam leży problem bo już sam nie wiem gdzie szukać. :(

_________________
AUDI A6 2,5 TDI 99" QUATRO-kombi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lis.2007 12:57:08 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
jacekw13 napisał(a):
Temat poruszany dość dawno ale pozwole sobie go odświerzyć ponieważ mam problem z zapowietrzaniem się pompy wtryskowej. W ostatnim czasie musiałem ją regenerować co było najprawdopodobniej powodem zapowietrzania się układu, chociaż przed awarią pompy auto nie robiło takich numerów jak teraz. Przy okazji naprawy pompy wymieniłem filtr paliwa z ustrojstwem, którzy raz nazywają zaworkiem zwrotnym, raz podgrzewaczem sam do tej pory nie wiem co to jest- obie rzeczy zakupiłem w aso (250,00) pomiędzy pompą a filtrem założyłem zaworek zwrotny bo w czasie odpowietrzania zgodnie z opisem z akp stwierdziłem, że paliwo wraca się spowrotem przed filtrem paliwa założyłem ręczną pompkę z zaworkami zwrotnymi typu gruszka ale kłopot zapowietrzania się nie zniknoł pomimo wymiany wszystkich przewodów podkładek na wtryskach. zauważyłem, że ze zbiornika z paliwem idą pęcherzyki powietrza wielkości główki szpilki, sprawdziłem połączenia przewodu przy zbiorniku ok. proszę o pomoc jak wyjąć pompę z komorą spiętrzającą ze zbiornika może tam leży problem bo już sam nie wiem gdzie szukać. :(


Zmierz rezystancję czujnika G210 - powinna wynosić ok. 430 Ohm

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 7fdf9.html

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lis.2007 13:35:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sie.2007 23:02:29
Posty: 97
Lokalizacja: LUBAŃ
Carl rezystancja czujnika wynosi 427 ohm więc jest sprawny. Udało mi się rozebrać pompkę w zbiorniku i wyczyścić sitko pompki i całą resztę. Po tym zabiegu między zbiornikiem a filtrem już pojawiają się tylko bardzo maluteńkie pencherzyki przy obrotach 2-3 tys. na jałowym nic. Ale za filtrem zaczyna się meksyk i buzuje paliwo z powietrzem wkurze się jak na darmo wydałem tyle siana na oryginalny filtr i będę musiał go wymienić na nowy. Zaraz ominę go malutkim filtrem takim na węrzyk i zobaczymy.
+
zapiołem mały filtr i diagnoza padła na nowy filtr z salonu audi jadę kupić nowy zobaczę jaki mają u mnie w sklepach napiszę jaki będzie efekt.
+
wymieniłem filtr na nowy, i efekt taki, że nawet przy 3 tys obrotów za filtrem już jest tylko paliwo bez powietrza i ze zbiornika też nie ciągnie powietrza. Tylko po wyłączeniu silnika z filtra cofa się troszkę powietrza które podczas pracy pompa wciąga do filtra i nie dalej cały czas jest ono w filtrze, odpowietrzałem zgodnie z opisem i nie mogę się go pozbyć
może ktoś ma doświadczenia z takim efektem ?
pomocy bo brakuje mi już sił.

_________________
AUDI A6 2,5 TDI 99" QUATRO-kombi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lis.2007 22:33:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lip.2007 10:02:47
Posty: 169
Lokalizacja: 3miasto
jacekw13 napisał(a):
Carl rezystancja czujnika wynosi 427 ohm więc jest sprawny. Udało mi się rozebrać pompkę w zbiorniku i wyczyścić sitko pompki i całą resztę. Po tym zabiegu między zbiornikiem a filtrem już pojawiają się tylko bardzo maluteńkie pencherzyki przy obrotach 2-3 tys. na jałowym nic. Ale za filtrem zaczyna się meksyk i buzuje paliwo z powietrzem wkurze się jak na darmo wydałem tyle siana na oryginalny filtr i będę musiał go wymienić na nowy. Zaraz ominę go malutkim filtrem takim na węrzyk i zobaczymy.
+
zapiołem mały filtr i diagnoza padła na nowy filtr z salonu audi jadę kupić nowy zobaczę jaki mają u mnie w sklepach napiszę jaki będzie efekt.
+
wymieniłem filtr na nowy, i efekt taki, że nawet przy 3 tys obrotów za filtrem już jest tylko paliwo bez powietrza i ze zbiornika też nie ciągnie powietrza. Tylko po wyłączeniu silnika z filtra cofa się troszkę powietrza które podczas pracy pompa wciąga do filtra i nie dalej cały czas jest ono w filtrze, odpowietrzałem zgodnie z opisem i nie mogę się go pozbyć
może ktoś ma doświadczenia z takim efektem ?
pomocy bo brakuje mi już sił.



Miałem podobny problem z pompką paliwa też czyściłem sitko ale przy składaniu źle podłączyłem przewody na pompie ( owrotnie dałem + ) pompka pracuje ( wyraźnie słychać ale napełnia garnka.

Sprawdź może to być przyczyna.
Opaski podociągaj na filtrze ( jak kupiłem nowy filtr wymieniłem oring na podgrzewaczu) i jest dobrze a też dostawałem szału,



A6 AKE


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lis.2007 08:38:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sie.2007 23:02:29
Posty: 97
Lokalizacja: LUBAŃ
Danek sprawdzałem czy wszystko jest dobrze podłączone i jest ok dzisjaj rano powietrze jest pomiędzy filtrem a pompką którą założyłem przed filtrem, auto odpala normalnie i jeździ też bez problemu. Myślałem, że jak silnik będzie pracował na większych obrotach to pompa zaciągnie to powietrze ale tak się nie dzieje ono cały czas utrzymuje się przed filtrem a w przewodzie za filtrem nie ma ani grama powietrza ani nie zaciąga baniek tak jak to było poprzednio gdy miałem założony oryginalny filtr audi (made in china). Może problem leży po stronie tego cholernie drogiego zaworka na przelewie wkładanego na filtr ? ( jest nowy także z salonu)

_________________
AUDI A6 2,5 TDI 99" QUATRO-kombi


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 137 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: