.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 04.maja.2024 02:01:17

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 115 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lip.2007 20:30:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
meszrum napisał(a):
padre,

jedyną osobą kierującą się tutaj emocjami jesteś Ty.
[na początku byłem przekonany, że tylko przewrotnie prowokujesz]

zręcznie starasz się odwrócić istotę problemu twierdząc, że tworzymy hymny pochwalne...
nic podobnego - staramy się tylko rzeczowo odpowiedzieć na postawioną przez Ciebie hipotezę [bo na pewno nie tezę], że to złe silniki. skoro więc postawiłeś takie twierdzenie, to - proszę Cię - udowodnij je wskazując suche fakty. powoływanie się na trzech tajemniczych znajomych nie przystoi poważnej osobie - a niejednokrotnie dałeś wyraz, że jesteś taką osobą.

zatem przejdź od hipotezy do tezy - przedstaw dowody na poparcie Twych twierdzeń, a osobiście ukorzę się przed Tobą na spocie.
;)


[+]
i dodam po raz kolejny - ta konstrukcja [podobnie jak 3.3] wymaga wiedzy i obcowania z nią na co dzień.

Mamma mia ...
Tworzycie hymny pochwalne, próbując (w dobrej wierze) przedstawić w dobrym świetle coś, co cały czas jeździ w cieniu ...
Napisałem, że robicie dobrą robotę , udzielając cennnych informacji nt V6 TDI, ale ponadto w parze powinno iść jasne i klarowne ostzreżenie: "To sa silniki specjalnej troski, przy zakupei auta z takim silnikiem sporo ryzykujecie"
Tego brakuje niestety w waszych postach.
Suchych faktów aż nadto na tym forum, uważasz drogi meszrumie, że nie umiem posługiwać się szukaczką forumową?
Mam nauczyć mojego majstra od traktorów jak wejść na to forum ? NIe ma sprawy - jak znajdzie chwilę w przerwie między czyszczeniem nastawników w R4 TDI a naprawa pomp w V6 TDI z pewnoscia zajrzy i tutaj.
Sami swoimi postami dajecie świadectwo opiniom , które wylewam na to forum ... czego oczekujesz zatem ode mnie senior ?
pozdrawiam jak zwykle serdecznie

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lip.2007 20:49:42 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5206
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
rafala6 napisał(a):
...niektórzy na tym forum,którzy posiadają pod poduszką kompa do diagnozowania co dzień swoich 2.5V6 TDI...


Gadanie. Czasem wystarczy posłuchać silnika albo poczuć, ze dziwnie ciągnie, żeby chcieć udać się celem zdiagnozowania silnika do fachowca. I to całkowicie wystarczy do zadbania o sprzęt. Ale właśnie - trzeba chcieć słyszeć, że się coś dzieje a nie tylko jeździć.

Znam niestety wielu userów zwykłych aut, którzy zapominają wymienić olej w silniku. Bo po co, przecież jeździ. Nie słyszą, ze silnik pracuje jak sieczkarnia i młyn. Wielu właścicielom Opli mówiłem np., że już czas wymienić rozrząd bo rolki słychać na drugim końcu parkingu. Oczy robili jak spodki od filiżanek. Rolki? Do rozrządu? Panie, miesiąc temu pasek wymieniałem.

Tak sie właśnie u nas robi auta - pasek w rorządzie jak się komu przypomni, olej raz na 20 tys (ale przeciez nie raz do roku tylko po 20 kkm - po 3 latach), łożyska w kołach jak już się nie da jechać a o amortyzatorach to juz w ogóle mało kto wie. Dla wieli wydatki na auto to zło konieczne. Wolą podretuszować i sprzedać. O resztę niech się martwi kupiec.

I tak jest niezależnie od kwoty za auto. Ostatnio kumpel lakiernik pokazywał mi na warsztacie A3 z 2003 roku - podłużnice poruszał ręką o jakieś 30 cm (panie, to jest dobre, pomaluj pan, żeby nie było widać i poskładaj, za tydzień jadę na giełdę).

Wiem jak pracują w ASO bo kiedyś pilnowałem mechaników. Nie ma rzetelnych bo im się nie opłaca, jest czasówka i masówka. A jak klient wyjedzie z wadą o której tylko MY wiemy to przynajmniej do nas wróci. I znowu zapłaci.

I dlatego polecam każdemu, aby sobie znalazł swojego, zaufanego mechanika. Nie ma innego wyjścia.

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lip.2007 20:54:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lip.2007 10:02:47
Posty: 169
Lokalizacja: 3miasto
Witam wszystkich
ja jestem posiadaczem tekże tego modelu silnik 2,5 TDI AKE 180 PS TIP- TRONIC S-LINE 2001, jak kupowałem ten model w zeszłym roku wiedziałem ze te silniki to lipa, ale ktoś mi powiedział że 180 tki sie tak nie sypią .
Zgadzam się z kolegą że to wielki nie wypał ten silnik. U mnie wiecznie coś pierdo...........e jak nie alternator(VALEO) 2 razy musiałem rozbierać czołówkę aby zawieś go do naprawy, turbina ,pompa paliwa zaworki podciśniena od turbiny,skrzynia coś sie pierdo.......i szarpie ,teraz nie chce zapalać z rana muszę go kręćić po kilka minut myślałem że to filtr paliwa wymieniłem i dalej to samo,mam przejechane na nim 216 tyś aż sie boje zajrzeć na wałki bo strasznie głośno pacuje silnik,aż mi się wierzyć nie chce ze taki bubel ta padaczka.
Do tej pory miałem pięć A4 cztery w dieslu 90 ps,110 ps QUATTRO,115 ps,130ps i 2,8 V6 193ps i tylko robiłem rozrząd filtry zawieszenie pompa wody ale to norma, pamiętam że w 115 tce raz mi padła pompa paliwa ale to moja wina bo lałem ch**....e paliwo.
najlepszym silnikiem wedłóg mnie jest 130 ps 96 KW, POLECAM!!!!
No i teraz ta Padaczka miałem jechać do Danii i nie pojadę bo nie zaufam silnikowi.
wygląd super A6 Środek super ale ten silnik to wielka porażka AUDI!!!!!!!!!
przepraszam wszystkich posiadaczy tego modelu tym silnikiem za moją opinie ale moji znajomi co meli lub są w posiadaniu tego badziewia mają identyczne zdanie co ja.
Codziennie jak jade myśle co dzisiaj pierdo............ie.
Pozdrawiam wszystkich że musimy być skazni na tak Awaryjny Silnik AUDI
danek3miasto


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lip.2007 21:01:20 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5206
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
danek3miast napisał(a):
...aż sie boje zajrzeć na wałki bo strasznie głośno pacuje silnik,aż mi się wierzyć nie chce ze taki bubel ta padaczka


Ech, wyżej napisałem. Pewnie, ze nie zaglądniesz pod dekle bo się boisz. A silnik już ciszej nie będzie pracował. Ajak padną wałki to znowu będzie post - jaki ciula.y silnik... Brawo za upór - jeździć póki jeszcze jeździ..

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lip.2007 21:11:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.lip.2007 09:36:15
Posty: 393
Lokalizacja: DĘBICA/podkarpacie
cześć, ja kupiłem dwa tygodnie temu A6 Avant 2.5 tdi 110Kw 99' z oryginalnym przebiegiem 180 000 km. Wcześniej jeżdziłem B4 (nadal w moich rękach) i szczerze mówiąc po wypowiedziach na forum ciężko jest mi przekonać się do nowej bryczki. Póki co nic się nie dzieje ale jak zacznie sie sypac tak jak autorom poprzednich postów to trzeba będzie się z nią rozstać. Ciężko będzie bo prowadzi się jak ta lala :))))
Pozdrawiam wszystkich użytkowników OOOO

_________________
" only four rings "
było AUDI B4 ABT,
jest A4 AHL & A6 AKN,


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lip.2007 21:15:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.wrz.2006 17:46:54
Posty: 1140
Lokalizacja: Kraków
Niech ktos zamknie te potyczki słowne bo juz nic w temacie nowego się nie wnosi. Jak nie mam diesla i mnie nie stac na A6 2.5 TDi tak czytam ale nic nowego sie nie dowaduję. :/ Jednego sie dowiedziałem: drogie nie znaczy dobre i co tanio to drogo. Masło maślane ale tak wnioskuję z tego wątku.

Pozdrawiam

_________________
Bart


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lip.2007 21:18:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lut.2007 17:25:07
Posty: 186
Lokalizacja: szczecin
Baphomet napisał(a):
Pozwole sobie przypomnieć,że około 85% znajdujących sie w PL 2.5 V6 TDI ma kręcone liczniki. Nabywca kupując taki motor święcie jest przekonany,że model z roku 2000 ma 150 kkm :)) ....kompletna bzdura

a ja tak wlasnie mam 2000r do 12.2005 prowadzona ksiazka (sprawdzona w niemieckim serwisie)bylo 149800 kupilem 7.2006 i bylo 170000 ....i od razu wysypaly sie walki :/

_________________
A6 C6 3,0 TDI Quattro 260 KM/ 540 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lip.2007 21:24:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.sie.2006 16:23:22
Posty: 135
Lokalizacja: Wrocław
Widze ze wiekszosc grzecznie stosuja sie do tematu tego postu "Audi-NERWICA" :)
Wedlug mnie sprawa wyglada troche inaczej ...
To forum jest po to aby wymieniac sie doświadczeniami, rozwiazywac problemy z Audi'cami. Tak wiec jest oczywiste ze pisza,czytają tutaj głownie ludzie ktorzy mieli lub maja problemy z autami firmy Audi. Duzo osob ktore nie maja problemow po prostu tutaj nie zagladaja, zagladaja rzadko lub po prostu traktuja to jako normalna rzecz, ze samochod trzeba naprawiac nie wazne czy to Fiat czy Audi. Mysle ze na wielu innych forach Forda czy Toyoty lista problemow z autami jest tak samo dluga jak tutaj. Tak wiec nie ma co sie rozczulac tylko jezdzic, naprawiac, jezdzic, naprawiac ....
Tez troche wlozylem w swoj samochod po zakupie ale pomimo tego uwazam ze to dobry zakup i nie żałuje.
Pozdrawiam

_________________
Audi A6 2.5 TDI 1999 r. AKN


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lip.2007 21:28:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Mądry człek kupuje benzynę.
Dawno nie miałem okazji przytoczyć mojego powiedzonka: "Diesel: Z przodu pierdzi z tyłu śmierdzi".

Mam jednego Diesla w rodzinie.Pomimo że starego kondona to i tak stoi w garażu od 6 miechów.

Od kiedy kupiłem osobisty PKS (Voyager :D ) nie używam innego auta.(Pomimo że mam 3).
Silnik 3.8 i ponad 300 Nm sprawia że w życiu diesla nie kupie.

Miałem okazję jeździć różnymi V6 Tdi ale nikt nie przekona mnie do kupna tego silnika.

Pracuje w sklepie moto ...hmm już 6 lat.
Dawno nie widziałem tak kondonowatego silnika.

Nie mówie tego jako posiadacz czy użytkownik.Tylko jako osoba która co raz tłumaczy klientom dlaczego ich V6 się wysrał.(wiedzę do tłumaczenia czerpię od was ;) )

Anyway.
Dla potomnych panowie.
Jakikolwiek Diesel nie jest wart swej ceny...bo tam gdzie Diesel się kończy zaczyna się benzyna.

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lip.2007 21:45:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.sty.2007 22:15:25
Posty: 99
Lokalizacja: Moss Norge
fajna lektora....
ale prawda jest taka ze .. kto z nas nie wtawil do aut czesci nie orginalnych?
pozniej sie o tym zapomnie i nie wymieni .. czesci uzywanych , no i niestety wszystko ma swa zywotnosc, wiec nie ma co wymagac od silnika skrzyni wiecznej bezusterkowej pracy.
auta z kturymi pracoje sa konstruowane na odpowiednio 500 000 1 milion km i koniec....
co z tego ze maja 3-4 lata jak sa juz zuzyte... jkis ruskek czy litvin(bez urazy) je kupi , bo robia to, polacy zdziej, i maja ladna bude ale serce...ledwo pompoje i niewiadomo kiedy stanie...
do tego krecenia licznikow, zle serwicowanie w okresach gwarancji wszystko skaraca zywotnosc.... nie wspomnac iz diesel ekologiczny (robiony tu z resztek rybich i rosin smierdzi makrela i lososiem ze przy wymianie filtra mozna sobie niezle zygnac) wogule dobija silnik i w razie awarji w okresie gwarancji nawet gwarancja nie pokrywa kosztow napraw silnika.. ilez to sete litrow wylalismy tego swinstwa .. to nawet nie nadawalo sie do myjki cisnieniowej ktora grzeje wode dieslem a ludiz na tym jezdza....

_________________
2002 - Passat 1.9AVF TDI PD 150 HP 340Nm jest
1992 - Cabriolet 2.3 NG 133HP -- nowa zabawka
1989 - Coupe 2.3 NG 136 HP - bylo
1983 -Porsche 944 N/A - zlota perelka - skasowana

Job: Service DAF ™ \ SsangYong ™


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lip.2007 22:16:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 11998
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
prosta rada - zapraszam na stronę główną www.audiklub.org - za 10 minut pojawi się tam, myślę, że ciekawa ankieta, w której mogą się wszyscy chętni określić czy robili coś przy autach z tymi silnikami.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lip.2007 07:42:00 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:06:41
Posty: 8288
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
Cytuj:
Gadanie. Czasem wystarczy posłuchać silnika albo poczuć, ze dziwnie ciągnie, żeby chcieć udać się celem zdiagnozowania silnika do fachowca. I to całkowicie wystarczy do zadbania o sprzęt. Ale właśnie - trzeba chcieć słyszeć, że się coś dzieje a nie tylko jeździć.

Znam niestety wielu userów zwykłych aut, którzy zapominają wymienić olej w silniku. Bo po co, przecież jeździ. Nie słyszą, ze silnik pracuje jak sieczkarnia i młyn. Wielu właścicielom Opli mówiłem np., że już czas wymienić rozrząd bo rolki słychać na drugim końcu parkingu. Oczy robili jak spodki od filiżanek. Rolki? Do rozrządu? Panie, miesiąc temu pasek wymieniałem.

Tak sie właśnie u nas robi auta - pasek w rorządzie jak się komu przypomni, olej raz na 20 tys (ale przeciez nie raz do roku tylko po 20 kkm - po 3 latach), łożyska w kołach jak już się nie da jechać a o amortyzatorach to juz w ogóle mało kto wie. Dla wieli wydatki na auto to zło konieczne. Wolą podretuszować i sprzedać. O resztę niech się martwi kupiec.

I tak jest niezależnie od kwoty za auto. Ostatnio kumpel lakiernik pokazywał mi na warsztacie A3 z 2003 roku - podłużnice poruszał ręką o jakieś 30 cm (panie, to jest dobre, pomaluj pan, żeby nie było widać i poskładaj, za tydzień jadę na giełdę).

Wiem jak pracują w ASO bo kiedyś pilnowałem mechaników. Nie ma rzetelnych bo im się nie opłaca, jest czasówka i masówka. A jak klient wyjedzie z wadą o której tylko MY wiemy to przynajmniej do nas wróci. I znowu zapłaci.

I dlatego polecam każdemu, aby sobie znalazł swojego, zaufanego mechanika. Nie ma innego wyjścia.


Nic mio się nie sypie w tiptroniku
A mimo to jadę jutro wymienić olej, filtr, uszczelkę, wszystko na oryginałach
w najlepszym serwisie (automat.pl) - Nadarzyn
jak widać nie wszyscy olewają auto i naprawiają jak sie juz zepsuje....[/b]

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-teraz] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lip.2007 08:28:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Adam12: nie zgadzam się z Tobą i dobrze wiesz dlaczego ;)
Nie wrzucaj wszystkich klekotów do jednego śmierdzącego worka. ;)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2007 16:24:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.cze.2007 21:15:29
Posty: 21
Witam wszystkich i proszę o pomoc w znalezieniu uczciwego i dobrego szpeca u , którego mógłbym serwisować AUDI z okolic Rzeszowa lub Lublina- tam często bywam więc nie ma to dla mnie problemu. Pozdrawiam wszystkich i z góry dziękuje.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lip.2007 15:45:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Zapytaj uzytkownika o nicku: Hugo (PW)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 115 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: