.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 04.maja.2024 03:16:03

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 115 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lip.2007 17:20:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lut.2007 17:25:07
Posty: 186
Lokalizacja: szczecin
wasylo napisał(a):
Ja przy autach "grzebie" sam więc nie wiem kogo mógłbym Ci polecić. Potwierdza się tylko opinia, że nasza forumowa wiedza jest bogatsza jak większości warsztatów a nawet ASO.

Pozdrawiam


A "grzebiesz" tylko prywatnie? nie spojrzalbys na moje w wolnej chwili - tylko spojrzal i ocenil zebym wiedzial co naprawde trzeba zrobic :peace:

_________________
A6 C6 3,0 TDI Quattro 260 KM/ 540 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lip.2007 17:32:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.lut.2006 19:40:13
Posty: 392
Lokalizacja: Szczecin
Kiedyś "grzebaniem" zarabiałem na chleb, teraz "grzebie" dla przyjemności. :D Danielos spojrzeć i ocenić, to można dupę idącą po Woj. Polskiego choć nigdy nie można być pewnym, że po wjeździe na kanał nie okaze się, że ma zawieszenie do regeneracji :D Na poważnie ,to z tego co pamiętam miałes niedawno robione logi i nie było chyba zastrzeżeń. Chyba, że coś innego boli Twoja kobyłę a nie "pochwaliłeś" się na forum.

Pozdrawiam

_________________
A6 3.0 ASB Avant


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lip.2007 18:36:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lut.2007 17:25:07
Posty: 186
Lokalizacja: szczecin
No wlasnie, logi niby w porzadku a dla mnie jezdzi jakos nie tak juz zacząlem wierzyc ze diesle latem nie jezdza ale moj jak sie nagrzeje to jest wołowaty, huczy jak samolot - niby wisko, aaaaaaaa juz sam nie wiem.... raz jezdzi zajebiscie a raz jak mul :/ i nikt nie wie co - chyba ze tacy spece ogladaja - i wlasnie dlatego szukam kogos kto zna te silniki i moze wreszci powie co boli

_________________
A6 C6 3,0 TDI Quattro 260 KM/ 540 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lip.2007 18:46:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Danielos9 napisał(a):
No wlasnie, logi niby w porzadku a dla mnie jezdzi jakos nie tak juz zacząlem wierzyc ze diesle latem nie jezdza ale moj jak sie nagrzeje to jest wołowaty, huczy jak samolot - niby wisko, aaaaaaaa juz sam nie wiem.... raz jezdzi zajebiscie a raz jak mul :/ i nikt nie wie co - chyba ze tacy spece ogladaja - i wlasnie dlatego szukam kogos kto zna te silniki i moze wreszci powie co boli


latem to normalne.
poczekaj do późnego sierpnia.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lip.2007 20:49:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.cze.2007 00:19:37
Posty: 58
Lokalizacja: Warszawa/Wawer
ja to uwazam, ze jest to chyba w miare normalne, ze trzeba zrobic troche rzeczy w zakupionym 9 letnim w koncu aucie. rzadko zdarza sie kupic auto od czlowieka, ktory przed sprzedaza powymienial wszystkie zuzyte komponenty. no chyba, ze słoń1972 sprzedasz auto teraz, to ten co kupi i odwiedzi AKP, to moze bedzie pisal: "fajne te 2.5V6TDI!". jakbym kupil nowe auto z salonu to bym sie pewnie wk*wial gdyby mi wszystko lecialo. a tak, to robic, robic, robic (raczej nie w aso) a potem jezdzic, jezdzic, jezdzic. glowa do gory! jestem na podobnym etapie co Ty.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lip.2007 22:05:32 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
sheed napisał(a):
ja to uwazam, ze jest to chyba w miare normalne, ze trzeba zrobic troche rzeczy w zakupionym 9 letnim w koncu aucie. rzadko zdarza sie kupic auto od czlowieka, ktory przed sprzedaza powymienial wszystkie zuzyte komponenty. no chyba, ze słoń1972 sprzedasz auto teraz, to ten co kupi i odwiedzi AKP, to moze bedzie pisal: "fajne te 2.5V6TDI!". jakbym kupil nowe auto z salonu to bym sie pewnie wk*wial gdyby mi wszystko lecialo. a tak, to robic, robic, robic (raczej nie w aso) a potem jezdzic, jezdzic, jezdzic. glowa do gory! jestem na podobnym etapie co Ty.


Dokładnie - kupione auto trzeba doprowadzic do własnego widzi mi się i śmigać :) Tak naprawdę moje nie ma 9 lat a 4-ty mu bije a i tak trzeba co nie co podłubać... norma - to nie nowe auto (a i te potrafią nawalać - niezaleznie od marki).


OT mode on
Ja też jestem z Wawra. Zapraszam na spoty warszawskie - jak coś to zawsze się możesz odezwać w celu zapoznawczym :D
OT mode off


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lip.2007 09:44:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
meszrum napisał(a):
Norbi, wyprowadź mnie z błędu jeżeli się mylę - wyprowadziłeś swojego AKN'a na zupełną prostą przed rozstaniem, prawda?
chodziło tylko o to, że nie łamie dupska wciskając w fotel? [mam obenie ten sam problem :peace: ]
Dokładnie tak jak piszesz :D
No to drogi Meszrumie idąc za ciosem czas na... S6 :!:

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lip.2007 10:00:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
Piotruś napisał(a):
Meszrum - wczasowałeś się to być może nie wiesz, że przeprowadziliśmy szczegółowe śledztwo z Carl-em i okzało się (ponad wszelką wątpliwość), że Norbi rozwalił na hamowni tiptronika i ubrał w to auto bardzo uczciwego i "Bogu Ducha winnego" człowieka. Aktualnie Norbi psuje wszystko co można popsuć w swoim 2.7BiT i znowu kogoś posadzi niebawem na minę :(: ... .
(wystarczy poczytać kilka ostatnich topików autorstwa Norbi-ego) :/ .

:diabel: :): :galy: :): :peace:


NIE ROZWALIŁ :!: :diabel: ten Bogu Ducha winien człowiek dostał AKN-a w takim stanie i tak utrzymanego,że jeżeli pojawi się kiedyś na forum to będzie pisał poematy na temat niezawodności V6 TDI i być może przebije cała św. Trojce :peace: (Mesz, Carl, Piotruś) w opiewaniu zalet tego modelowego silnika :509:

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lip.2007 10:28:37 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
meszrum napisał(a):
Piotr posłodził w sobotni poranek... :peace:

dodam tylko, że był to silnik dla raczej bogatszej klienteli, stąd nieco inne wymagania serwisowe. dziś auta z tym silnikiem trafiają do osób, które kupują diesel'a by oszczędzać... i potem jest tragedia.

bzdury?
weźcie pod uwagę 3.3TDI i 740d - to dopiero niewybaczające druciarstwa jednostki. niewspólmiernie znaczniej aniżeli 2.5TDI.
tyle tylko, że auta z tymi silnikami kosztują cały czas powyżej 80 000 PLN, co skutecznie zamyka do nich dostęp osobom oszczędnym.


mam pełną świadomość, że powyższe słowa brzmią jak buractwo, lecz niestety zawierają bolesny ładunek prawdy.
jesteśmy społeczeństwem, które kupuje dobra, na które go nie stać.


Bardzo ładnie napisane i to cała sentencja...
Smutne, ale prawdziwe...

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lip.2007 11:46:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.sty.2006 21:12:01
Posty: 4
Lokalizacja: świebodzin
Witam. Mysle ze trochę przesadza ja swoim zrobiłem 30 tyś (przeb. ok 200tyś) i zadnych niespodzianek. miałem wczesniej 1.9 tdi a4 96' ,to był dopiero traktor, robiłem w nim ,wyświetl. klimatronika,zegary,alternator,pompa wspomagania, ,całe zawieszenie co sie okazało był po konkretnym dzwonie. moze kolega nawet nie dopuszcza do siebie ze auto miało dzwona, a srwis to dobze moze ukryć.

_________________
A4 2,5 tdi v6 nie kombi?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lip.2007 11:58:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2005 18:38:44
Posty: 3228
Lokalizacja: Pomorze
Auto: C7
Co to jest 30tyś.km.Ja tyle robie w niecały rok.Pojeżdzisz więcej to zobaczysz jaki jest bezobsługowy 2.5V6 TDI :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lip.2007 14:44:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.sty.2006 21:12:01
Posty: 4
Lokalizacja: świebodzin
rafala6 napisał(a):
Co to jest 30tyś.km.Ja tyle robie w niecały rok.Pojeżdzisz więcej to zobaczysz jaki jest bezobsługowy 2.5V6 TDI :):




ja to zrobiłem w 8 miesięcy.wyluzuj

_________________
A4 2,5 tdi v6 nie kombi?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lip.2007 20:23:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.cze.2007 21:15:29
Posty: 21
sheed napisał(a):
ja to uwazam, ze jest to chyba w miare normalne, ze trzeba zrobic troche rzeczy w zakupionym 9 letnim w koncu aucie. rzadko zdarza sie kupic auto od czlowieka, ktory przed sprzedaza powymienial wszystkie zuzyte komponenty. no chyba, ze słoń1972 sprzedasz auto teraz, to ten co kupi i odwiedzi AKP, to moze bedzie pisal: "fajne te 2.5V6TDI!". jakbym kupil nowe auto z salonu to bym sie pewnie wk*wial gdyby mi wszystko lecialo. a tak, to robic, robic, robic (raczej nie w aso) a potem jezdzic, jezdzic, jezdzic. glowa do gory! jestem na podobnym etapie co Ty.


SPOKO zgadzam się z Tobą w 100%. To auto jest naprawde bardzo fajne i ja nie pisze swojej historii by kogokolwiek obazic czy opluc. Nie sadze również bym kupil złom jak niektórzy probuja mi to przykleic. Panowie przeciez na Boga od roku 1998 jakis niemiaszek nie knul histori i nie falszowal wpisow serwisowych gdyz wiedzial ze w roku 2007 zakupi to auto Polak i niech spier....Jak pisalem auto mialo ksiazke kupilem bezposrednio od pierwszego wlasciciela dalej w serwisie wyswietlili mi historie serwisu i to pokrywalo sie z tym co zawierala ksiazka . Ba byl nawet wpis ze ten model byl swego czasu wzywany obligatoryjnie do serwisu gdyz AUDI wyczailo w nim fabryczna usterke. Ja napewno nie poddam sie i jezeli zainwestowalem tyle to stac mnie na wiecej jezeli tego sytuacja bedzie wymagac.Ciesze sie ze jeden z kolegow jezdzi autem bezproblemowo od 10 lat tylko ze sledze jego posty i jest to bardzo duzej klasy fachowiec a niestety nie wszyscy maja czas, checi i umiejetnosci by dopieszczac auto. Poza tym Panowie popatrzcie na inne opinie nie tylko z tego forum i nie ma co sciemniac ten model i ten silnik cieszy sie watpliwa reputacja ale jescze raz powtarzam nie bylo moja intencja uderzac w kogokolwiew i kogokolwiek obrzac. Ciesze sie rownież ze moj post wywolal zywa dyskusje i wszystkim jego uczestnikom bardzo dziekuje za okazane zainteresowanie. TERAZ moje podsumowanie. Postanowielem że bede w przypadku jakiejs awarii mojego AUDI pyatal kolegow o rady a dalej zaopatrzony w kij i granat przekazywal ta wiedze w ASO i pilnowal napraw czy serwisu - niestety nie mam mozliwosci samemu serwisowac auto i to prosze zrozumcie i w razie potrzby pomóc. Dziękuję.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lip.2007 21:50:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
drogi słoniu,

zdobądź się na 90 PLN [i dobre chęci] i zakup inteface diagnostyczny - otworzy to przed Tobą zupełnie nowy wymiar w zakresie użytkowania 2.5TDI - zarówno na płaszczyźnie finansowej, jak również świadomościowej.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lip.2007 22:21:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Pozwolę sobie wtrącić 2 wątki:
1) Rdza - otóż moje A4, mimo, że oglądało go wiele osób, które ponad wszelką wątpliwość stwierdziły że unfallu niet widziały że na wszystkich nadkolach mam rdzawe ślady. Powód ? Jazda po śniegu - auto z Titisee Neustadt. Ale ... rdza jest powierzchowna, tzn ocynk sie trzyma a slady rudego widoczne sa na powierzchni ocynku - lakier zeżarło -> zaprawki przed zimą zniwelują problem. Faktem jest , ze konstrukcje powyzej modeli B4/C4 sa gówniane jesli chodzi o grubosc blachy (cienizna w nowszych) oraz jesli chodzi o trwalosc powłoki lakierniczej (w tesciowym B3/90 z 91 roku mozna piknik na masce zrobic i nie bedzie sladu - w moim A4 mocniejsze pierdniecie zostawia zagniotke na lakierze :| )
2) V6 TDI - moja serdeczna prośba do panow , ktorzy dysponujecie szeroka wiedza w tym zakresie - chyle czola przed Wami, ale blagam: przestancie pierd.....c , jakie to wspaniele silniki specjalnej troski, i ze winny jest poprzedni wlasciciel i slaby serwis. Nazwijmy rzeczy po imieniu: to jest syf i jedna z najwiekszych wpadek koncernu OOOO/VW i nalezy na wstepie odradzac to scierwo potencjalnym nabywcom. Ilu mam znajomych z AFB tylu wkur...nych ...
Prosze nie odbierac mojej wypowiedzi jako ataku na Wasze osobistosci, a jedynie próbę przedstawienia faktów takimi jakimi są: syf trzeba nazwać syfem, a nie obwiniac Bogu ducha winnych ludzi o to, ze choróbsko postepuje wraz z wiekiem - niestety jako rak złośliwy - uleczalny, ale jakim kosztem ... :/

z pozdrowieniami dla szczesliwych posiadaczy V6 TDI

uzytkownik pierdzacych, niezawodnych R4 TDI ;)
:peace:

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lip.2007 22:38:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.lut.2006 19:40:13
Posty: 392
Lokalizacja: Szczecin
Baskecior napisał(a):
Ilu mam znajomych z AFB tylu wkur...nych ...


Czy można wiedzieć, jeśli oczywiście posiadasz taka wiedzę, dlaczego Twoi znajomi nie pozbędą się tego ścierwa tylko jak rozumiem nadal użytkują?

Pozdrawiam

_________________
A6 3.0 ASB Avant


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lip.2007 22:57:06 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
Basket - po lekturze Twojego posta nie pozostaje mi nic innego jak z niecierpliwością oczekiwać Twoich komentarzy za kilka lat - kiedy przybędzie użytkowników tanio/źle kupionych 2.7 i 3.0 :): . To dopiero jest konstrukcja, która nie wybaczy absolutnie żadnych niedociągnięć w obsłudze / serwisowaniu ... .
Kilka "wstępnych" przykładów:
1. Niby life-time rozrząd okazuje się jak najbardziej "śmiertelny".
2. Głowice, wałki, układ olejenia praktycznie jest taki sam jak w końcowych modelach C5 (jak na razie wad nie stwierdzono, więc nazywanie tego syfem wydaje mi się z lekka nadużyciem :): ).
3. Zasilanie typu CR ... . V6-tki od 2002 rocznika też są pozbawione problemu.
4. Zobaczymy jak elektronika zabudowana bezpośrednio np. na turbinie - wytrzyma wieloletni okres używania ... .

A czy "Twoje" R4 są takie niezawodne, to należałoby się dobrze zastanowić ... .
1. Sprzęgła (do 1999 rocznika), szczególnie AWD - sypią się przy około 180000 km. ... .
2. Koła dwumasowe - porażka w co drugim egzemplarzu praktycznie do dzisiaj.
3. Wycieki oleju spod "tylnego" uszczelniacza wału korbowego to istna plaga w generacji PD i do dzisiaj nie opanowana zbyt skutecznie (sprawdź w ASO ile się tego wymienia nawet w okresie gwarancyjnym).
4. Nie zadbane VP wysiadają (mechanicznie) w okolicach 200000 km. ... .
5. Nad wykończonymi pompowtryskami też niejeden już zapłakał ... .
6. Turbiny wytrzymują tyle samo co w V6-tkach (zależnie od sposobu traktowania)
7. Nadmierna konsumpcja oleju silnikowego - nierzadko (zjawisko obce w V6).
8. Nieszczelność "przepustnicy" na kolektorze ssącym - w V6 problemu brak.
9. Szybko parciejące gumowe przewody dolotu (szczególnie w okolicach coolera) - brak problemów dla V6 ... .
10. Duży "+" dla R4 widzę tylko jeden - brak problemów z wałkami rozrządu.

No i to już chyba wszystko - wszak R4 więcej części poprostu nie posiada :): , a trudno oczekiwać żeby ten prymitywny :): :peace: silniczek kosztował w naprawach tyle samo co perełka techniczna V6 TDi ... .

I nie posądzaj mnie o subiektywizm / zaślepienie. Z dwóch V6-tek zostawiłem jedną, zaś AKE zamieniłem na AVB żeby zdywersyfikować koszty i "zaspokoić" moto-żądze własnej Żony :P . R4-kę aktualnie doprowadzam do stanu używalności po pieprzonym systemie LL, co na dzisiaj kosztuje mnie już około 3000 zł. ... (samochód 100% bezwypadkowy i ze zweryfikowaną historią serwisową ASO, kupiony praktycznie od 1 właściciela z faktycznym przebiegiem 167000 km...). Więc błagam - nie przekonuj mnie o cudownej bezawaryjności R4, bo nie jest to prawda ... . Aha - gdybym doliczył koszty robocizny - doprowadzenie samochodu do stanu idealnego wg. moich kryteriów - kosztowałoby (już) ok. 4,5 - 5,0 tyś.zł. (i są to wyłącznie "naprawy" eksploatacyjne, żadne sprzęgła czy inne dwumasy).

Dobrej Nocy ;) :peace:

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lip.2007 23:16:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.cze.2007 00:19:37
Posty: 58
Lokalizacja: Warszawa/Wawer
słoń1972 napisał(a):
TERAZ moje podsumowanie. Postanowielem że bede w przypadku jakiejs awarii mojego AUDI pyatal kolegow o rady a dalej zaopatrzony w kij i granat przekazywal ta wiedze w ASO i pilnowal napraw czy serwisu - niestety nie mam mozliwosci samemu serwisowac auto i to prosze zrozumcie i w razie potrzby pomóc. Dziękuję.


to moja pierwsza rada: nie serwisuj w ASO. Znajdz jakis dobry zaklad od TDI. Zaoszczedzisz kase i bedziesz sie mniej denerwowal. Przynajmniej tak wynika z mojego doswiadczenia.

strasznie mnie oslabil ten syfiasty post o raku itp. Wydaje mi sie ze nie takie byly Twoje intencje (gdy rozpoczynales ten watek), sloniu1972

rowniez zycze dobrej nocy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lip.2007 23:27:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Ha. :D
No to jedziemy:
1) O co chodzi ? :):
2) O co chodzi ? :): czyli jednak syf. ;)
3) Nadal nie wiem o co chodzi ?
4) Zobaczymy ...

A4 ...
1) W moim skromnym przypadku:
a) 1Z: sprzeglo wymieniono przy (licznikowym :): ) 200 tys km - przy okazji wysypanego synchro 3 biegu - bylo w stanie dobrym, ale po co wymieniac za chwilę ;)
b) AFN: silnik ma 298 kkm i sprzeglo bierze mieciutko , sladow wysypanej dwumasy brak, w papierach serwisowych brak adnotacji o wymianie sprzegla
2. w/w
3.Nie mam PD - nie dyskutuję
4.
a) 1Z: na liczniku obecnie (licznikowe :): ) 243 kkm i pompa w stanie idealnym (zima/lato -25/+40) pali na dotyk
b) AFN: pompa do regeneracji - sekcja wysokiego cisnienia - auto przed sprzedaza dlugo stalo i stad klopot, ale ok - niech bedzie na twoje ;)
5. Nie mam PD - problem mnie nie dotyczy
6. 240 kkm (licznikowe :): ) /298 kkm z czego ezg nr 1 dostaje w dupę od 4 lat i turbiny sie jakos nie sypia ;)
7. Nie potwierdzam na bazie moich doswiadczen. Biora tyle ile musza - 1Z: max 1,5 l/1000 po zlocie w Łodzi ad 2004 i w tym samym okresie palowanko po górach, srednio oba biora <1 l./1000 km
8. :?:
9. Racja. Koszt w 1Z: 90 zł, w AFN jak na razie 29 zł ;)
10. ... i z wieloma innymi rzeczami. Po prostu jeżdzą i głośno pierdzą , czego i Wam życzę :peace:

Spokojnej nocy , posiadaczu perełki :peace:

+++
Do promilowych przypadkow na tym forum moge zaliczyc wysrane turba/wałki czy inne powazne napraw w R4 TDI (moze to nie miarodajne źródło, ale czy na pewno ?
Najczesciej wysrywaja sie:
N75,gumy w dolotach,wtryski sterujące,nastawniki,zapchane katy,i zasrane kierownice w vtg-laderach.
Kosztuje to guzik w okresie eksploatacji.
PS: nastepne tez bedzie R4 quattro, ale PD,z wlasnej nieprzymuszonej czy ograniczonej parciem na szklo woli - wtedy zdam relację ;)
Bedzie to kolejny swiadomy wybór (po megaudanych imho 1Z i AFN`ku quattro (za wyjatkiem slabej blachy w A4 - gdyby do B4 kladli AFN`a quattro uznalbym ze mam autko idealne :diabel: ).

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lip.2007 00:01:13 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
Baskecior napisał(a):
Ha. :D
No to jedziemy:
1) O co chodzi ? :):
2) O co chodzi ? :): czyli jednak syf. ;)
3) Nadal nie wiem o co chodzi ?
4) Zobaczymy ...


1. Chodzi o to, że niewymienione w odpowiedniej chwili napinacze łańcuchów rozrządu wygenerują 2,5 raza wyższe koszty serwisowania od "zwykłego" paska w silnikach 2.5 .
2. Wręcz przeciwnie - wydaje się, że problem został usunięty ostatecznie jeszcze podczas produkcji C5/2.5TDi (czyli przeginasz w słowach :galy: :): ).
3. O awaryjne pompy wtryskowe. Problemy zanikły na długo przed wprowadzeniem CR (2.7 - 3.0).

Baskecior napisał(a):
7. Nie potwierdzam na bazie moich doswiadczen. Biora tyle ile musza - 1Z: max 1,5 l/1000 po zlocie w Łodzi ad 2004 i w tym samym okresie palowanko po górach, srednio oba biora <1 l./1000 km
8. :?:
9. Racja. Koszt w 1Z: 90 zł, w AFN jak na razie 29 zł ;)


7. Sprawne V6 nie bierze "ani grama"
8. Odwieczny problem PD - ków : olej obecny w dolocie rzyga na prawą stronę silnika poprzez ośkę w kolektorze ssącym (akurat w moim AVB jest sucho ale to przypadek).
9. Koszty w PD zawsze kllkaset złociszy za sztukę (+ oring i zawleczka) - dotyczy przewodów nie na opaski zaciskowe tylko z końcówkami "plastikowymi" na zatrzaski.

Baskecior napisał(a):
10. ... i z wieloma innymi rzeczami. Po prostu jeżdzą i głośno pierdzą , czego i Wam życzę :peace:


Wystarczą (aż zanadto) punkty 1 - 9 ... .

Baskecior napisał(a):
Spokojnej nocy , posiadaczu perełki :peace:


Jestem "za". Dzięki i Dobranoc ;) :peace:

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 115 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: