.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.maja.2024 07:37:41

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 66 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2009 19:44:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.lip.2008 08:39:19
Posty: 92
Lokalizacja: Żarki
Witam! Jedź do pompiarza jakiegoś ewentualnie do chłopaków z Mineralnej w Wawie. Koszt to do 100zł to prosty zaworek zakladasz na wężyk paliwowy i tyle (to nie jest zaworek typowo pod dany silnik). Chyba że to ten co jest w pompie wtryskowej jednak lepiej zrób na wężykach i będzie malina (sam tak mam). pozdrawiam

_________________
Audi C4 A6 2.5TDI @ AEL

http://img148.imageshack.us/my.php?image=lewyprzod2vg9.jpg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2009 18:27:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.mar.2008 22:05:44
Posty: 2631
Lokalizacja: EPWA
Biedron napisał(a):
Tak dokładnie. Taki specjalny. Właśnie wróciłem od pompiarza. Wymienił mi ten zaworek. To się nazywa zawór cisnienia przetłaczania. Jak narazie wymienił mi na inny( nie nowy). Zauważył też ze od spodu pompa się poci i że to może być przyczyną problemów z odpalaniem po dłuższym postoju.

Zaworek to ten oznaczony na żółto.
Obrazek




Jutro rano okaże się czy wymiana zaworka pomogła. :|

Edit 03.04.2008r.

I rano to samo. Więc byc może to nie ten zaworek(nie napewno bo ten założony też nie jest nowy). Zobacze jeszcze czy pomoże wymiana czujnika temperatury G62 bo dzisiaj mam dostać. A jak nie to spróbuję jeszcze przyśpieszyć kąt wtrysku (teraz jest na 60-65 w bloku 000 na wolnych obrotach).


Byłem w Boschu po to. Powiedzieli mi że ten zwór nie odpowiada za trzymanie paliwa i tego nie robi...Mylą się? I druga kwestia, wydzwaniam po warszawskich sklepach i hurtowniach za zwyklym zaworkiem kierunkowym do zamontowania na przewodach paliwowych i nikt tego nie ma!!! :( Czy znacie sklep gdzie mogę to kupić???Dzięki.

_________________
Problem jaki AELa spotyka, to łapy mechanika.
Jest A6C6 3.0 CDYC gnojówka, manual + quattro.
Jest Audi 100 1990, 2.2 KU, manual + klimatronic, elektryka.
Hobbystycznie Tecnam 2006T, Cessna 150/152, Wilga, Piper.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sty.2009 20:50:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.mar.2008 22:05:44
Posty: 2631
Lokalizacja: EPWA
Nikt...? :(

_________________
Problem jaki AELa spotyka, to łapy mechanika.
Jest A6C6 3.0 CDYC gnojówka, manual + quattro.
Jest Audi 100 1990, 2.2 KU, manual + klimatronic, elektryka.
Hobbystycznie Tecnam 2006T, Cessna 150/152, Wilga, Piper.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2009 13:24:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.wrz.2007 16:37:10
Posty: 51
Lokalizacja: Okolice Tarnowa
Witam.
Mam pytanie. Mojego AELa też cieżko zapalić. Kąt ustawiony, świece ok tylko pompa się przypowietrza i długo trzeba kręcić. I pytanie: ile zaworków zwrotnych na wężykach powinno być, gdyż aj mam tylko jeden nawężyku co idzie od nadmiaru przed filtrem od strony baku. Piszecie jeszcze o zaworku na wężyku od filtra do pompy. Czy tam też taki powienien być ??? Byłem w serwisie i zaworek zwrotny o numerze 03A201542 (ETKA) u mnie numer odczytany z zaworka 070129530 jest tylko jeden. A jeśli chodzi o ten w pompie to numeru nawet nie mają, gdyż to należy do pompy i tylko z całą pompą jest.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lis.2009 10:56:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.sie.2007 09:09:03
Posty: 1249
Lokalizacja: Rogoźno Wlkp.
Problem ciężkiego porannego rozruchu w moim AEL`ku został rozwiązany. Pomogła wymiana akumulatora. Wygląda na to że, ten stary (nadal sprawny) miał za słaby prąd rozruchowy (72Ah, 680A) i obrót na rozruszniku był taki trochę niemrawy przez co rano ciężko odpalał. Teraz zapakowałem Centra Futura 72Ah i 720A i pali na dotyk. Wyraźnie czuć, że rozrusznik kręci się szybciej. Co ciekawe niby wg. parametrów obu akumulatorów różnica w prądzie jest niewielka, jednak odczuwalna jest duża. Dodatkową zaletą jest wysokość 17,5cm czyli idealnie dopasowany do AEL`ka. Teraz przy każdym odapleniu mam banana na twarzy. Czekam na mrozy!!

_________________
Audi A6 C5 Avant 2.7 biturbo BES 2002r. 2017- .....
Audi A6 C4 Avant 2.5TDi AEL 1996r. Green Hornet 2008-2018


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lis.2009 18:54:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2009 19:11:29
Posty: 25
Lokalizacja: Białystok
mam gorącą prośbę:
czy ktoś może zrobić zdjęcie pompy i powiedzieć co posprawdzać bo od czasów kiedy miałem Golfa I 1.6D to trochę te Diesle ewoluowały :diabel:
będę wdzięczny za oznaczenie zaworków itp
bo mam cholerne problemy z odpaleniem jak temp. jest +5 :<


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 66 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 18 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: