.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 26.kwi.2024 04:33:13

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 AEL 2,5 TDi] Rozrząd AEL pomoc.
PostNapisane: 27.lip.2007 11:21:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2003 21:58:32
Posty: 90
Lokalizacja: Podkarpacie
Witam znawców tematu.

Sprawaq wygląda tak. Autko przed wymaina paska chodziło dobrze. VAg pokazywał na nastawach podstawowych
blok 000 poz 2 -51 kont wrtrysku, poz 4-14 dawkę paliwa.
blok 004 poz 3, 4 - -5

na jałowym pokazywał
blok 000 poz 2 -72 kont wrtrysku,
blok 004 poz 3, 4 - 0,9

Po wymianie paska (z blikowaniem wałka rozrządu) wg schematu

Obrazek

auto nie chciało odpalić. przesunąłem pompe lekko do silnikia i zapala oraz pracuje ładnie.

Tylko !!!!

Po sprawdzeniu na Vag-u kont wtrysku jest na jałowym 54.
Jak dam na nastawy podstawowe to pokazuje 23.
Jak przy nastawach podstawowych przestawie na 51, silnik przerywa , gubi cykle i kopci na siwo jak świeca dymna. Zapalić go jest bardzo ciężko.



Rozrząd sprawdzałem jest ok. gdzi jest przyczyna.

Czy tzeba pompe ustawić na czujniku zegarowym.

Poradźcie cos proszę.

Pozdrawiam

.

_________________
Jest Audi A6 C4 2,5 Tdi AEL 140 KM
Było Audi 100 C3 2,1 WC 136 KM
Było Audi 80 B2 1,6 YP 85 KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lip.2007 14:06:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.lut.2006 19:40:13
Posty: 392
Lokalizacja: Szczecin
Sprawdź czy jest prawidłowo naciągnięty pasek napędu pompy wtryskowej, bo gdy jest za luźny to lubi tak fiksować. Zorganizyj sobie VAG-ine z pluginem "TDI TIMING" i ustaw kąt w okolice środkowej prostej.

Pozdrawiam

_________________
A6 3.0 ASB Avant


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lip.2007 20:35:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2003 21:58:32
Posty: 90
Lokalizacja: Podkarpacie
CZE.

u mnie jest zwykła rolka napinajaca (bez dzwidgni i sprężyny napinającej jak na rysunku).

Pasek dociągnięty jest z umiarem.
TDI Timing - musze porównać w wolnej chwili i zobacze jak to wygląda na wykresesie.

Pozatym autko chodzi i zapala bartdzo dobrze (nawet mniej teraz kopcenie zniknęło czarne przy zapięciu turbinki) więć chyba nic nie bede kombinował.

Ale wszelkie uwagi miło widziane

Pozdrawiam.

_________________
Jest Audi A6 C4 2,5 Tdi AEL 140 KM
Było Audi 100 C3 2,1 WC 136 KM
Było Audi 80 B2 1,6 YP 85 KM


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 38 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron