.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.maja.2024 16:52:59

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 25.wrz.2007 20:34:22 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
teodor2424 napisał(a):
witam .
ten opis wyżej użytkownika cesiu to dotyczy mojego autka i vaga:0 To mój szwagier u którego razem pisaliśmy posta. A carlnova vag-coma używaliśmy 409
Co możecie powiedzieć na temat tego komunikatu??
i dalej po założeniu co prawda nie tego przepływomierza co w oryginale silnik nie reaguje na pedał gazu. nie wiemy czy to dlatego że nie jest podłączony tempomat??


Zakładam, że porty COM masz skonfigurowane poprawnie ?
VAG widzi interfejs na COM4 lub COM3 ?
Jeżeli tak to: menedżer urządzeń > Viaken USB KKL Interface > Właściwości > Port Settings > Advanced... > BM Options [z 16 na 12 ms].
Po diagnozie wróć do 16.

Opcja nr 2 - zmień ustawienia REDUCE CPU USAGE - czasami pomaga...

Jeżeli dalej jest problem - wymień kabel w viakenie.


...i używaj VC 311.2

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.wrz.2007 20:57:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2007 16:51:36
Posty: 1002
Lokalizacja: pomorskie
vag widzi go na porcie com3 jutro zrobię tak jak napisałeś. A powiedz mi czy to normalne ze w mojej kostce diagnostycznej są tyko 3 przewody. "+.- i K"?? czy to nie ogranicza pola manewru??
I jak zgrać te błędy?? zapisać je? a potem usunąć??
Czy nic nie robić z nimi na razie??
chyba będę potrzebował pomocy przy tym wagowaniu.
czy ktoś będzie mógł mi pomóc przez gg:)
Byśmy się na bieżąco dogadywali jakby miał ktoś czas i chęci??:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.wrz.2007 21:17:00 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Do diagnozy Twojego auta nie jest potrzebna linia L, wszystko idzie po lini K...
Po 2002 roku po dwóch liniach K.

Jeszcze jedno:

Komunikat no response from controller mówi o braku odpowiedzi ze sterownika (w tym przypadku 01 - Engine).
Testy można wykonać jedynie na sterownikach, w które wyposażone jest auto lub...
...które są właściwie i prawidłowo podłączone :!!:
Czy przy Twoich "przekładkowych" zabawach - jesteś tego pewien ?

[+]
testy wykonujemy na włączonej stacyjce ;)

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.wrz.2007 21:29:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2007 16:51:36
Posty: 1002
Lokalizacja: pomorskie
oj kolego nie mów mi już o tych przekładkach bo mnie kur..ca bierze!!
Sam już nigdy więcej nic z tych rzeczy i takiego błędu nie popełnię. Tym czasem chcę w końcu uruchomić to autko i wyjechać na ulice.

podłączone są prawidłowo bo gdyby nie to chyba nie odpaliłbym w ogóle autko a tak nie jest.
A poza tym to na wszystkich funkcjach mi się tak pokazywało.
najpierw coś przeliczało w górnej linijce a potem wyskakiwał komunikat.
A wyposażony w sterownik silnika to on chyba jest:)

Więc chyba spróbuje pogrzebać w tym menadżerze a potem zobaczymy:)jeśli to coś da:)


Ostatnio edytowano 25.wrz.2007 21:45:09 przez teodor2424, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.wrz.2007 21:37:35 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
:|

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Ostatnio edytowano 25.wrz.2007 21:46:54 przez carlnova, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.wrz.2007 21:41:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2007 16:51:36
Posty: 1002
Lokalizacja: pomorskie
dzięki za podpowiedź carlnova. Dobranoc


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2007 17:21:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2007 16:51:36
Posty: 1002
Lokalizacja: pomorskie
carlnova napisał(a):
teodor2424 napisał(a):
Zakładam, że porty COM masz skonfigurowane poprawnie ?
VAG widzi interfejs na COM4 lub COM3 ?
Jeżeli tak to: menedżer urządzeń > Viaken USB KKL Interface > Właściwości > Port Settings > Advanced... > BM Options [z 16 na 12 ms].
Po diagnozie wróć do 16.



kurcze mam teraz problem wogóle nie chce mi się połączyć vag przez com3:(
A gdzie mam szukać tych ustawień port settings??
Bo doszłem do vaikena i do właściwości ale nie ma tam port settings co teraz??gdzie zmienić te ms na 12??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2007 17:43:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2007 16:51:36
Posty: 1002
Lokalizacja: pomorskie
kurcze przy teście com3 pojawia się taki komunikat:
COM port Status: OK
Interface Status: 0 - Found, Ready
Fast-Synch Compatible: NO


Co to moze być?? Siedzę w tym aucie i nie mogę się do niego dobrać nie mam zbyt wiele czasu.
Mógłby mnie ktoś poprowadzić przez ten proces??

Ps na viakenie OBD pali mi się stale dioda zielona a czerwona ani mrugnie:((


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2007 18:05:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lis.2006 16:00:20
Posty: 742
Lokalizacja: oplszczyzna/NL
no to bedzie tak...

niektore samochody musze byc podlaczane przez kabel z koncowka com, a niektore moga smigac na usb i com...

mialem kiedys taki sam przypadek, ze u mnie dzilal usb i com, a u mojego kuzyna tylko com...

podczas testu portu wywalalo taki sam komunikat...


jedyna rada zmienic kabel...

_________________
Audi A6 '99 2.5TDI 150PS "AKN", oczywiście czarna na 19''
http://img827.imageshack.us/img827/5656/ywwn.jpg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2007 18:11:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2007 16:51:36
Posty: 1002
Lokalizacja: pomorskie
ok zobaczę a może mi powiecie czy muszę zainstalowac jakiś sterownik do tgeo viakena?? Bo coś tam widziałem na ich stronce i ściągnełem ale nie wiem jak to zainstalować bo to plik nieznany:( i przez menadzera urządzen nie idzie. A pozatym możę to sprawka tego że mam laptopa pod VISTĄ?? CO na to myslicie??
Może powinien być najwyżej xp???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2007 18:13:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lis.2006 16:00:20
Posty: 742
Lokalizacja: oplszczyzna/NL
teodor2424 napisał(a):
ok zobaczę a może mi powiecie czy muszę zainstalowac jakiś sterownik do tgeo viakena?? Bo coś tam widziałem na ich stronce i ściągnełem ale nie wiem jak to zainstalować bo to plik nieznany:( i przez menadzera urządzen nie idzie. A pozatym możę to sprawka tego że mam laptopa pod VISTĄ?? CO na to myslicie??
Może powinien być najwyżej xp???



i oto jest odpowiedz VIST = SHIT

_________________
Audi A6 '99 2.5TDI 150PS "AKN", oczywiście czarna na 19''
http://img827.imageshack.us/img827/5656/ywwn.jpg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2007 18:48:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2007 16:51:36
Posty: 1002
Lokalizacja: pomorskie
a może mi ktoś powiedziec czy musze zainstalować sterownik do tego interfacu viakena?? Bo wydaje mi się że port jest ok tylko viaken nie ma sterownika i komp go niewidzi:(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.wrz.2007 14:44:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2007 16:51:36
Posty: 1002
Lokalizacja: pomorskie
Koledzy jak już zdiagnozuję swoje autko to co mam zrobić z tym błędami??// skąd będę wiedział do czego się tycza i czym są spowodowane??
czy mam je zaraz po pierwszym zdiagnozowaniu skopiować??
czy w moim przypadku pierw wykasować później dać pochodzi audicy i potem jeszcze raz odczytać błędy??
Bo sam nie wiem co można z tymi wynikami błędów zrobić?? A pewnie przy tym nie będę miał internetu na bierząco .

proszę podajcie jakieś instrukcje i kody błędów (co oznaczają)
jest coś takiego??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 '98 2.5TDI]Problemy z przepływomierzem
PostNapisane: 27.sie.2014 17:47:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.kwi.2007 21:11:15
Posty: 11
Lokalizacja: Białystok
Auto: Audi A6 C5 1.9 TDI
Witam wszystkich,
3 lata temu kupiłem Audi A6 C5 2000r. 1.9TDI 110Km, teraz po podłączeniu do komputera program pokazuje ciśnienie doładowania 1600 a powinno być 2100 jaka może być przyczyna takiego stanu jeżeli komputer nie pokazuje żadnego błędu ? Czy od razu wiadomo ze jest to wina przepływomierza ? - dodam ze w ciągu 3 lat przepływomierz nie był on ruszany.

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 '98 2.5TDI]Problemy z przepływomierzem
PostNapisane: 28.sie.2014 11:27:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.gru.2013 18:44:43
Posty: 78
Dziura w dolocie a nie przeplywka. Daj dynamiczne logi 003 008 011


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: