.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 30.kwi.2024 12:28:46

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sie.2007 18:34:04 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Czegoś takiego jeszcze nie widziałem... (tak wytartych krzywek) :/
Zaryzykuję teorię, że jest to tzw. postępująca od kilkudziesięciu tysięcy km degradacja... Jeździł nim jakiś kompletny ignorant (mówię o poprzednim właścicielu).
Przecież takie wałki i hydraulikę musiało być słychać z odległości kilku kilometrów... :/
To nie mogło się stać ot tak...
Czy Twoje auto było serwisowane w trybie Long Life ? Wiesz coś o tym ?

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sie.2007 20:49:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.lut.2006 19:40:13
Posty: 392
Lokalizacja: Szczecin
A ja widziałem :D U mnie krzywki wyglądały tak samo choć nie były wykruszone jak to widać u kolegi. I mimo tego, że tak tragicznie były wytarte motorownia nie hałasowała aż tak bardzo jakby się mogło wydawać przy takim zużyciu wałków. Odma oczywiście była zapchana i nie wiadomo jak długo jeździł na gównie pod szyldem LL. Wałki zregenerowałem u Światka i narazie po 10tyś. jest ok.

Pozdrawiam

_________________
A6 3.0 ASB Avant


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sie.2007 20:59:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lip.2007 10:02:47
Posty: 169
Lokalizacja: 3miasto
kupiłem samochód w zeszłym roku miał na budziku 189 tyś km
był sprowadzony z Włoch wszystkie wpisy w książce są do 160.tyś.km
pierwsze co zrobiłem wymieniłem cały rozrząd, do wałków nie zaglądnąłem
Silnik pracował może nie idealnie ( głośność pracy ) ale była normalna ( może też tak mi się wydawało),ale dopiero jak przekroczyłem 200 tyś na zegrach praca silnika z tygodnia na tydzień była coraz bardziej niepokojąca.

Jak wymieniałem cały rozrząd w Passacie 2,5 V6 2004 rok z przebiegiem 115.tys.km.132kw kilka mc temu dopiero usłyszałem przepiękną prace V6-tki i wiedziałem że mój silnik wymaga reanimacji.

Często mnie nie ma i przekładałem to aż do terazniejszości...



dzisiaj mam na liczniku 212.tys.km odma nie była zmieniana była z pierwszego montażu,zastanawiam mnie tylko czy ktoś nie zmieniał wałków z prawej strony bo różnica jest bardzo znaczna.

Carl masz rację silnik od miesiąca chodził jak sieczkarnia jak nabrał temperatury to dzwięk był przerżający, ale w przyszłym tygodniu zaczne wszystko składać i zagra jak młodzian.


większośc prac przy swojej A6 wykonuję sam olej zmieniam co 15 tys może co 17 tys MAX!! 5w40 505\00 ELF

Jeszcze odnośnie VP44 o przełozeniu elektroniki prosił bym was o pomoc


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sie.2007 22:19:14 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Zdejmij podstawę filtra oleju - tam są dwa zaworki olejowe - prawdopodobnie masz jeden z nich przypchany i dlatego jedna głowica dostała bardziej po tyłku... Tak mi się wydaje...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.wrz.2007 21:19:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lip.2007 10:02:47
Posty: 169
Lokalizacja: 3miasto
motorownia poskładana wszystko powymieniane walki nowe hydraulika profilaktycznie z wszystkimi rolkami napinaczami pompa wody, odma,paskami rozrządu, itp...dzisiaj odpalałem i mam pytanie do was odnośnie VP44
a mianowicie:

moja VP44 ma zgon mechaniczny mój nr BOSCH 059 130 106 E
załorzyłem drugą VP44 ale ma inna koncówke 106 L w której przełożyłem całą swoją elektronikę i motorwnia odpala ale nie wchodzi w obroty ( tą pompę z koncówką'' L'' mam od kolegi ze stanów mówł ze 2001 2,5 180PS tip tronic czyli to samo co umnie a jednak nie pracuje

postanowiłem juz, że swoja pompę wyślę do serwisu BOSCH do regeneracji ale jeżeli mozecie mi podpowiedzieć bo nie wiem jeszcze czy regeneracja bedzie opłacalna w zalezności od uszkodzeń, odnośnie tych koncówek w VP44 E,C,D,L nie wiem ile w sumie ich jest ale jak dotąd nie udało mi się znaleśc z koncówka E, czy jest mozliwosc założenia innej????

Wiem już że pompa 150 jest inna niż 180 koni ale czy np: tip-tronik a manual ma znaczenie??





A6 2,5 TDI AKE S-Line


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: RaindGamer i 24 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: