.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 30.kwi.2024 19:52:46

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [C4 2.5TDI AAT] problem z cieknącą pompą wtryskową
PostNapisane: 03.wrz.2007 16:59:15 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7746
Lokalizacja: Wawa
jak w temacie
mianowicie pompa ta zaczeła ciec i to dosyć znacznie
sa tak jakby 3 części tej pompy. zaznaczone na czerwono to jest ta część (ponoć nierozbieralna) gdzie nie widać żadnej uszczelki (czy aby na pewno tam jej nie ma) , właśnie z tego miejsca cieknie i to dość znacznie :(
moje pytanie brzmi :czy da rade to zregenerować , czy warto się w to bawić i ewentualnie ile to może kosztować. Czy może lepiej odpuścić regenerację , bo np się nie da i kupić drugą pompę??
a oto zdjęcie Obrazek

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2007 18:58:31 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sty.2006 16:34:31
Posty: 1015
Lokalizacja: GLIWICE Furak1:CC 900 Furak2:CIVIC 07 Furak3:BMW M3 Cabrio Moto:GSX-R 750K3
Tam jest uszczelka. Ja wymieniałem w swojej pompie wszystkie uszczelki(tylko mam AELa więc pompa jest ciut inna)bo też się z niej lało. Żeby odkręcić tę część potrzebny był specjalny kluczyk który ma 100% serwis pompiarski. Koszt uszczelki to grosze. Ja za wyjęcie i wsadzenie pompy zapłaciłem 150zł, czyszczenie miałem akurat gratis :diabel:

_________________
Obrazek
Obrazek

ZAPRASZAM http://www.nawydmie.com.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2007 19:08:07 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7746
Lokalizacja: Wawa
właśnie brat sprawdzał w Etce i nie było widać żadnej uszczelki w tym miejcu ( wyżej jest uszczelka) natomiast tutaj nie :( co do specjalnego kluczyka to ja wytypuje go sobie i pożycze z ASO :) chwilowo nie mam etki więc dlatego powstał ten post

czyli twierdzisz że spokojnie mozna to oddać do regeneracji :) to miłe

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2007 19:28:22 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sty.2006 16:34:31
Posty: 1015
Lokalizacja: GLIWICE Furak1:CC 900 Furak2:CIVIC 07 Furak3:BMW M3 Cabrio Moto:GSX-R 750K3
To żadna regenetacja :) , chwila roboty i zrobione, w moim przypadku wszystko dało rade zrobic w jeden dzień (wymontowanie pompy, przewiezienie do gostka który rozebrał pompe na części i wyczyścił, wymiana uszczelek, poskręcania i wsadzenie spowrotem do auta)

_________________
Obrazek
Obrazek

ZAPRASZAM http://www.nawydmie.com.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.wrz.2007 14:06:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lip.2007 10:19:37
Posty: 24
Lokalizacja: Sieradz
Jest tam uszczelka którą musisz wymienić. Ja mam 1Z ale pompa jest bardzo podobna. Kluczyk musisz zdobyć ale nie jest to coś specjalnie niedostępnego. Pod gónym deklem też jest uszczelka którą radziłbym Ci od razu wymienieć ponieważ jedną z tych śrub skręca się obie uszczelki i czasem odkręcenie śruby powoduje wyciek z miejsca dotychczas szczelnego. Uszczelki dostaniesz napewno w warsztacie naprawjającym pompy, kosztują kika zł. Ja wymieniałem na samochodzie. Zdjęcie całego natawnika powoduje rozregulowanie pompy (musisz zrobić znaki i złożyć w tej samej pozycji a najlepiej po naprawie podpiąć komp wyregulować). Odradzam uszczelnianie silikonem.

_________________
Audi 80 B4 1Z TDI Avant 94r.
Audi A6 C5 AFB TDI Avant 99r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.wrz.2007 14:14:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
Mozna to zrobic czerwonym sylikonem ale tak aby sama uszczelka nim byla delikatnie maznieta. Zanim zdejmiesz nastawnik to musisz odczytac na VAGu jakie jest napiecie nastawnika oraz jaka jest dawka na wolnych obrotach bo pozniej bedzie problem z odpaleniem lub obroty wzrosna gwaltownie. Lepiej oddaj do pompiarza.

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.wrz.2007 21:19:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sie.2007 09:04:33
Posty: 6
Lokalizacja: Skoczów
Witam
Ja dałem identyczną pompe do uszczelnienia w zeszłym tygodniu.
Naprawa trwała dzień, a koszt w serwisie to 430 pln ( w tym wymontowanie, czyszczenie + reperaturki i ponowny montaż z ustawieniem )
Pozdrawiam

_________________
Audi 100 2,5 TDI avant + Audi 80 B3 1,6 + LPG: Audi A6, 2,6 v6+LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: