.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.maja.2024 18:42:25

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [100 C4 2,8 AAH] Zablokowany regulator ciśnienia paliwa
PostNapisane: 24.sie.2007 14:07:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2006 10:44:47
Posty: 96
Lokalizacja: WGM
Witam
Od pewnego czasu mam poważne problemy z jazda na benzynie (na gazie bez zarzutu). Bardzo trudno jest auto odpalić i nawet jak się to uda, to jazda jest bardzo szarpana i silnikowi zdecydowanie brakuje mocy. Z tego co zauważyłem to na pracującym silniku w przewodzie odprowadzającym paliwo do zbiornika (za regulatorem) jest sucho. Na doprowadzającym paliwo do wtryskiwaczy jest ciśnienie. Wynika z tego, że regulator się zablokował i nie przepuszcza paliwa do zbiornika. Czy taki jego defekt może być aż takim utrudnieniem w czasie jazdy, czy szukać jeszcze innej przyczyny ?

_________________
100 C4 2,8 q AVANT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sie.2007 21:51:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.kwi.2007 22:21:30
Posty: 23
Lokalizacja: Siedlce
Witam! Niestety zmartwię Cię-to pada pompa a nie regulator. Możesz spokojnie szukać drugiej. Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sie.2007 15:20:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2006 10:44:47
Posty: 96
Lokalizacja: WGM
Dzięki za podpowiedź :) Rzeczywiście główna przyczyna to pompa paliwa, regulator się zacina, ale to nie on miał wpływ na to co się działo z silnikiem. Pompy nie podejrzewałem, gdyż była zmieniana na nową pół roku temu. Jednak po otwarciu zbiornika paliwa, pierwsze co mnie zaintrygowało to smród podobny do rozpuszczalnika (k... z czym oni to paliwo mieszają). Teraz nie dziwię się, że pompa się prawie zatarła.

_________________
100 C4 2,8 q AVANT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sie.2007 18:53:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.kwi.2007 22:21:30
Posty: 23
Lokalizacja: Siedlce
Witam! Jak jeżdzisz na gazie to pompa szybciej siada albo z powodu pracy na sucho(mało paliwa) albo z powodu rozpadu paliwa na frakcje. Jak masz więcej benzyny i kisi się ona długo w baku to się rozkłada. Czasem śmierdzi rozpuszczalnikiem ,czasem nawet żywicą epoksydową. I ten syf niszczy pompę.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sie.2007 17:46:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2006 10:44:47
Posty: 96
Lokalizacja: WGM
Do jazdy gazu i benzyny używam pół na pół, także w baku raczej często jest świeże paliwo. A cały dramat wydarzył się po jednym konkretnym zatankowaniu do pełna...

_________________
100 C4 2,8 q AVANT


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] i 15 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: