.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.maja.2024 06:33:26

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B3/B4 2,3 NG] Problemy z silnikiem
PostNapisane: 24.sie.2007 12:46:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.maja.2007 18:04:16
Posty: 95
Lokalizacja: Podkarpacie
Mam silnik 2,3 NG audi coupe 89'

Nie wiem co sie dzieje.... samochod na biegu jałowym ma 1300obr.pracuje rowno ale ma 1300 cisnienie oleju mam na 3,5. Ponadtoo swieci mi sie taka czerwona kontrolka taka łódka z żagielkiem która jets na samej górze kontrolek. Do tego cos stuka jakby w pod przepływomierza lub z przepływomierza ewentualnie z kolektora dokłanie nie ustaliłem.
Ponad to leci dym tak jakby z pod przepływomierza...w każdYm razie z tamtej strony od dołu...

PROSZE POMÓŻCIE!!!!

_________________
Powered by Audi
Coupe 2,3NG Ośka
Ale i tak jest zabawnie;D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sie.2007 14:45:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2006 06:15:52
Posty: 1456
Lokalizacja: Kraków, Warszawa
A sprawdzales czy masz plyn w ukladnie chlodniczym? Bo z twojego opisu wydaje mi sie to wlasnie o ta kontrolke chodzi. Moe plyn ci ucuelk i po prostu przegrzewasz silnik? Moze juz sie zaciera i stad te stuki i dym?

_________________
Audi A6 2,5 TDI quattro 99r.
Audi 200 2,2 Turbo Quattro 88r
http://audi200tq.dzs.pl
http://www.audi200.cba.pl/forum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sie.2007 16:09:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.maja.2007 18:04:16
Posty: 95
Lokalizacja: Podkarpacie
No włąśnie mam płyn.... tzn w zbiorniczku widze ze jest... ale faktycznie kiedys jak dolalem wiecej to zniknela kontolka na chwile ale znow sie pojawila. ale w zbiorniczku widze plyn i jest go dosc duzo... moze on gdzies nie doplywa jets taka mozliwosc???
ale temperatura silnika w porzadku 90 trzyma sie ostro....

_________________
Powered by Audi
Coupe 2,3NG Ośka
Ale i tak jest zabawnie;D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sie.2007 18:55:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2006 06:15:52
Posty: 1456
Lokalizacja: Kraków, Warszawa
Tego plynu w zbiorniczku ma byc tyle aby siegal do miejsca gdzie jest zgrzewana gorna polowka z dolna. A dokladniej ma byc go tyle by siegal do takiego dzyndzelka znajdujacego sie kolo korka wlewu a z zewnatrz wygladajaca jak takie dosc glebokie zaglebienie. Skoro sie swieci ta kontrolka to masz za malo plynu. Skoro temperature trzyma dobra, to z chlodzeniem masz wszystko OK. W takim razie zobacz skad dokladnie leci ten dym. Moze sruby trzymajace kolektor sie poluzowal i po prostu spaliny tamtedy uciekaja? Co do wysokich obrotow to dzieje sie tak zarowno na benzynie jak i na gazie? Sprawdz szczelnosc dolotu a dokladniej waz laczacy przeplywomierz i kolektor dolotowy.

_________________
Audi A6 2,5 TDI quattro 99r.
Audi 200 2,2 Turbo Quattro 88r
http://audi200tq.dzs.pl
http://www.audi200.cba.pl/forum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sie.2007 08:19:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.maja.2007 18:04:16
Posty: 95
Lokalizacja: Podkarpacie
nie mam gazu;p miałem ale samodzielnie wymontowalem;p
Posprawdzam wszystko i napisze co dalej...

_________________
Powered by Audi
Coupe 2,3NG Ośka
Ale i tak jest zabawnie;D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sie.2007 08:42:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.kwi.2005 21:17:37
Posty: 49
Lokalizacja: Szkocja
Moje cudo trzymalo obroty nawet ok 1800 jak byl walniety czujnik temperatury plynu chlodzacego. Podpialem pod vag a tam pokazalo ze silnik myslal ze jest -30 stopni, a bylo +25 ;) po wymianie jak reka odjal

_________________
A3 1.6 AEH + LPG sekwencja


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sie.2007 09:53:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.wrz.2006 17:46:54
Posty: 1140
Lokalizacja: Kraków
w NG nic nie zVAGujesz, trzeba sie wybłyskać. opis na forum. W cupecie 89' bardziej znajomosc praktyczna silnika jest wazna.

_________________
Bart


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sie.2007 10:03:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.maja.2007 18:04:16
Posty: 95
Lokalizacja: Podkarpacie
Gdzie znajduje sie czujnik temp?

_________________
Powered by Audi
Coupe 2,3NG Ośka
Ale i tak jest zabawnie;D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sie.2007 19:33:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.kwi.2006 17:28:52
Posty: 497
Lokalizacja: Gdynia
2-pinowy czujnik temperatury masz przy głowicy z prawej strony na tym grubym wężu co idzie od chłodnicy. jest bardzo łatwo dostępny, z góry.

_________________
Audi A4 B6 1.9TDI AVF Avant od 2012r.
Audi Coupe B2 1.8 DS 2009 - 2013r.
Audi 80 B4 2.3 NG Avant 2006 - 2008r.
Audi 80 B2 1.6D JK 1999 - 2006r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sie.2007 20:16:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.maja.2007 18:04:16
Posty: 95
Lokalizacja: Podkarpacie
dzieki foxbat sprawdzilem, dolalem plynu i wszystko gra.... z wyjatkiem obnrotow na luzie 1400 i tym ze przy dodawaniu gazu chodzi jak diesel tak strzela ...

_________________
Powered by Audi
Coupe 2,3NG Ośka
Ale i tak jest zabawnie;D


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: