.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.maja.2024 14:03:55

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B4 Coupe 2.8 AAH q] brak mocy pomóżcie!!!
PostNapisane: 21.sie.2007 23:05:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.wrz.2005 15:15:39
Posty: 43
Lokalizacja: Szczecin
Witam od niedawna jestem posiadaczem coupejki z silnikiem 2.8 AAH z instalacja gazowa na blosie i ostatnio zauwazylem, ze jest wyraznie za slaba jak na ten motor, zarowno na benzynie jak i na gazie idzie mniej wiecej tak samo, ale czuje, ze to nie jest to....Czuc wyrazny brak mocy.Kupilem ja z zamontowanym filtrem stozkowym i na poczatku myslalem,ze to moze przez to,ale po wymianie filtra na nowy dalej jest jakas zamulona,szczegolnie w dolnym zakresie obrotow... Wie ktos co moze byc tego przyczyna? Niemam mozliwosci jak narazie podpiac sie pod komputer, zmierzyc kompresji, czy tez pojechac na hamownie, bo jestem poza granica...Ale zaraz po powrocie chcialbym to zrobic, tylko, ze niemam pojecia co moze byc tego przyczyna?Czy to prawda, ze katalizator moze byc tak zapchany, ze oslabia silnik? Ma ktos jakies sugestie? Z gory dzieki za pomoc szczesliwym posiadaczom audiczek.

_________________
Audi B2 coupe 2.2
->
Audi B4 coupe quattro 2.8 V6
->
Audi A6 C5 quattro 2.8 V6
->
Audi A8 D2 2.5 V6 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sie.2007 23:12:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.sty.2007 01:17:07
Posty: 154
Lokalizacja: Gliwice
Na początek rzeczywiście sprawdziłbym czy nie są przypchane katalizatory. Przy przebiegach powyżej 200 tyś km zazwyczaj są zatkane albo ich nie ma bo już ktoś je wyciął. Niewiele osób wymienia, a to wcale nie jest drogie. Pozdrawiam.

_________________
wcześniej różne marki VW, Opel, BMW, Audi 2,8V6, Audi A8 4,2
Obecnie:
BMW e38 750il
Ford Explorer 4,0 V6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sie.2007 13:52:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sie.2006 12:01:51
Posty: 157
Lokalizacja: Warszawa
Orginalny katalizator nie jest drogi? To chyba nie wiesz o czym piszesz ;)
Dla porównania swój stary sprzedałem za 420zł to ile może kosztować nowy?

_________________
Moje- było
Audi 80 b4 2,6 v6 avant + LPG KME EGO
Warszawa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sie.2007 21:14:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.wrz.2005 15:15:39
Posty: 43
Lokalizacja: Szczecin
Ok,wiec jezeli jeszcze posiadam katalizatory, to najlepiej je wyciac a w ich miejsce powstawiac strumienice??

_________________
Audi B2 coupe 2.2
->
Audi B4 coupe quattro 2.8 V6
->
Audi A6 C5 quattro 2.8 V6
->
Audi A8 D2 2.5 V6 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sie.2007 21:11:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sie.2006 12:01:51
Posty: 157
Lokalizacja: Warszawa
Wyciąć i sprzedać :D
Ja u siebie wstawiłem tłumik przelotowy i jest cacy.

_________________
Moje- było
Audi 80 b4 2,6 v6 avant + LPG KME EGO
Warszawa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sie.2007 22:45:00 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Strumienicom mówimy NIE - tak się przyjeło na forum. Z doświadczenia powiem, że napewno nie wstawiaj rurek - dźwięk silnika będzie beznadziejny! Jedynie tłumiki przelotowe moga być okej - ale tego nie ćwiczyłem sa swoim ex 2.8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sie.2007 01:07:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.wrz.2005 15:15:39
Posty: 43
Lokalizacja: Szczecin
Ok wielkie dzieki za rady, na co jeszcze zwrocic uwage??Co moze tak zamulac??

_________________
Audi B2 coupe 2.2
->
Audi B4 coupe quattro 2.8 V6
->
Audi A6 C5 quattro 2.8 V6
->
Audi A8 D2 2.5 V6 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sie.2007 11:16:38 
Moderator

Dołączył(a): 31.lip.2006 12:05:41
Posty: 5398
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: S6 C4
Jakiś czas temu był wątek na forum na ten temat, zresztą nie jeden. Sprawdź sobie owalną uszczelkę przy przepustnicy. Często jest sparciała i w układzie powstaje nieszczelność. Podobno jej wymiana (niedroga rzecz - ok.30zł w ASO) pomaga, autko odzyskuje wigor w dolnym zakresie obrotów i zmniejsza się spalanie. Tutaj poczytasz co nieco http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... 5&start=20
kolejna sprawa - sprawdź sondy lambda, u mnie w B4 jak jedna padła, tak jazdy nie było w ogóle, muł straszny. Kolejna sprawa - podciśnienia, szukaj schematu i sprawdź czy masz dobre połączenia.
Jeśli jednak katalizator okaże się zapchany, to najlepiej usunąć jego zawartość i wstawić rurę w środek, ewentualnie wymienić na tłumik przelotowy. Nie zastępuj kata rurą - zrobi się nieznośnie głośno a nie dźwięk silnika będzie porównywalny do Poloneza :P

_________________
S6+Avant 4.2 V8 AHK quattro Gmbh LZ5M Nogaro Blau - jeeest
S6 C4 limo 4.2 V8 AEC quattro manual LZ5U - jest
A4 B7 Avant 1.8T BFB LPG quattro - jest...

+
CFFB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sie.2007 11:21:24 
Moderator

Dołączył(a): 31.lip.2006 12:05:41
Posty: 5398
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: S6 C4
matys80 napisał(a):
Orginalny katalizator nie jest drogi? To chyba nie wiesz o czym piszesz ;)
Dla porównania swój stary sprzedałem za 420zł to ile może kosztować nowy?


Adrian raczej wie o czym pisze ;) kupiłem od niego swoje poprzednie C4 w którym zapchały się katy. Wymienił katy na nowe i kupujac dostałem od niego kwita na te części. Pamiętam, że wyniosło to ok.1000zł albo 1200 i to chyba z sondami lambda. Z drugiej strony mało to też nie jest ale jak chce się jeździć.... :peace:

_________________
S6+Avant 4.2 V8 AHK quattro Gmbh LZ5M Nogaro Blau - jeeest
S6 C4 limo 4.2 V8 AEC quattro manual LZ5U - jest
A4 B7 Avant 1.8T BFB LPG quattro - jest...

+
CFFB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sie.2007 19:55:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.wrz.2005 15:15:39
Posty: 43
Lokalizacja: Szczecin
Ok ogromne dzieki chlopaki, za miesiac bede w polsce, napewo przydzadza mi sie Wasze rady. Pozdrawiam i dzieki raz jeszcze ;)

_________________
Audi B2 coupe 2.2
->
Audi B4 coupe quattro 2.8 V6
->
Audi A6 C5 quattro 2.8 V6
->
Audi A8 D2 2.5 V6 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sie.2007 13:09:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
wyciągnij blosa i wstaw w to miejsce rurkę sprawdz osiągi na benzynie .być możę blos ci się przycina i nie otwiera do końca przepustnicy

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: