.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.kwi.2024 08:59:10

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: A6 C5 2.5 tdi Pytanie o pokrywe zaworów
PostNapisane: 12.lut.2008 22:11:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.kwi.2007 19:14:52
Posty: 359
Lokalizacja: Gorzów wlkp.
Mam delikatny problem,mianowicie delikatnie wycieka mi olej spod lewej pokrywy zaworów.Chciallbym sie tylko dowiedziec czy mozna sciagnac bądz odchylic troche pokrywe bez odkrencania przewodów paliwowych, Szczerze mówiac boje sie odpowietrzania a nie za bardzo mam tez to komu zlecic.

_________________
A6 2.6 V6 1995 ABC 150KM-KIEDYŚ
A6 2.5 TDI 2000 Quattro AFB 150KM Avant-Było
A8 4.2 2000 Quattro AQF 310KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lut.2008 23:53:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
czy wymieniałeś odmę?
[gdyż jeżeli nie, to właśnie ona może być zródłem wycieku]

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lut.2008 20:19:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.kwi.2007 19:14:52
Posty: 359
Lokalizacja: Gorzów wlkp.
Odma raczej nie ma nic wspolnego z tym wyciekiem,nie kopci nic a na rozgrzanym silniku odkrecalem korek wlewu olejui tez nic nie syczy tak ze wydaje m i sie ze to nie odma.

_________________
A6 2.6 V6 1995 ABC 150KM-KIEDYŚ
A6 2.5 TDI 2000 Quattro AFB 150KM Avant-Było
A8 4.2 2000 Quattro AQF 310KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lut.2008 21:22:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2008 22:17:06
Posty: 1164
Lokalizacja: Łódź
Kazde podniesienie pokrywy zaworow powoduje zalanie uszczelki olejem wiec uchylenie pokrywy mija sie z celem. Uszczelki przy 2.5 TDI z zalozenia konstrukcyjnego sa przewidziane do wielokrotnego uzytku. Wymiana jest konieczna tylko gdy jest przerwana lub nacieta. Uszczelnienei odbywa sie w ten sposb ze demontuje sie calkowice pokrywe zaworow , czyli nalezy bezwglednie zdemontowac przewody paliwowe miedzy wtrsykiwaczmi a pompa. Nastpenie trzeba wymyc dokladnie uszczelke w beznycie ekstrakcyjnej, wymyc powierzchnie pokrywy zaworow , wymyc powierzchnie glowicy gdzie przylega uszczelka. Nastepnie uzywajac oryginalnego silikonu w kolorze bialem nalozc go na glowice w miejscach gdzie glowica laczy sie z obudowa uszczelniaczy walkow. Cala uszczelke nalezy posmarowac bardzo cienka warstwa silikonu tak zeby tworzyl przezroczysty "film". W miejscah gdzie uszczelniane sa wtryskiwacze takze nakladamy malenka warstwe silikonu. Wszystko musi dziac sie szybko i sprawnie gdyz im mniejsza warstwa sylikonu tym szybszy czas zasychania. Tak wiec montujemy tak przygotowana pokrywe przykrecajac ja na krzyc z sila 10Nm i mamy problem z glowy.. Nie nalezy zapominac ze na prawej glowicy jest zamocowana rura doladowania :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 121 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: