.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.kwi.2024 19:14:24

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 75 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2007 11:06:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.maja.2007 10:26:39
Posty: 67
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Witam
Zrobiłem dzisiaj logi statyczny i basic settings dla 004 natomiast dynamicznego nie mogłem zrobić bo byłem sam postaram się go przesłać później.
Dodam jeszcze że bardzo ciężko dzisiaj odpalił a jak już załapał to rzucało silnikiem i starsznie dymił przez chwile po dodaniu gazu nie mógł ruszyć mósiałem zgasić i zapalić jeszcze raz i było ok. Dodam jeszce że mam silnik AFN

Log statyczny
ttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/peln ... 0374e.html

Log basic setings
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 16e4d.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2007 11:12:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.maja.2007 10:26:39
Posty: 67
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Jeszcze raz przesyłam ststyczny ponieważ tamten coś się niechce otwierać

Log statyczny
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/004 ... b9317.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2007 11:24:55 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2004 12:12:29
Posty: 4387
Lokalizacja: Wrocław
Kąt wtrysku masz ok.

_________________
Obrazek

Audi, a owszem, posiadam.

... Rympel 666 ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2007 11:37:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
tak, kąt jest wzorowy.
sprawdź dokładnie wtyczkę z wiązką do sterownika skrzyni [ale to już ręcznie, a nie VC'omem ;) ].

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2007 11:59:26 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
meszrum napisał(a):
tak, kąt jest wzorowy.
sprawdź dokładnie wtyczkę z wiązką do sterownika skrzyni [ale to już ręcznie, a nie VC'omem ;) ].


Wodzu - a to wysterowanie w statycznych ?? Nic Ci nie podpadło ??
Pomysł ze sprawdzeniem wtyczki jest bardzo dobry, ja bym poszedł nawet dalej i zaproponowałbym sprawdzenie wtyczki na pompie albo nawet kości wewnątrz sterownika.

Logika (?) - Wodzu Miłościwy wybacz - i odczyt 004 statycznego podpowiada, że prawdziwy kąt jest w BTDC, chociaż wyraźnie przeczy temu 004BS. Albo coś "przeskoczyło (mechanicznie) w VP, albo ja się nie znam, albo nagłówki w logach robią ze mnie głupca :/ .

:peace:

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2007 12:09:35 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Nooo...
Przyglądam się z zainteresowaniem, ale...
...już się nie odzywam, bo mnie o mało nie "zlinczowaliście" za herezje :) :peace:
Ciekaw jestem dalszego rozwoju sytuacji...

Mało poważny carl ;)

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2007 12:16:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.maja.2007 10:26:39
Posty: 67
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Dzięki za odpowiedzi ale gdzie ta wtyczka do skrzyni sie znajduje


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2007 13:28:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Panowie,

3 logi i z każdego wygląda kąt wygląda na prawidłowy...
raczej nie powinno być pomyłki.

jeżeli wykluczymy kąt, to problem leży w połączeniach elektrycznych moim zdaniem wg standardowego zestawu błędów.



ale oczywiście przyczyna może leżeć w innym miejscu...

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2007 13:38:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.maja.2007 10:26:39
Posty: 67
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
[quote="meszrum"]Panowie,

jeżeli wykluczymy kąt, to problem leży w połączeniach elektrycznych moim zdaniem wg standardowego zestawu błędów.



Co oznacza standardowy zestaw błędów


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2007 13:41:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.maja.2007 10:26:39
Posty: 67
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
A może jeszcze rada gdzie podjechać aby wszystko posprawdzać


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2007 13:44:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.maja.2007 10:26:39
Posty: 67
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Może jeszce pytankoem tak dymi jak rano zapali potem już nie skoro kont wtrysku ok. oraz rzuca silnikiem jak by nie palił na wszystkie gary.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2007 14:33:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.maja.2007 10:26:39
Posty: 67
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Jeżeli kąt wtrysku jest ok to dlaczego wywala błąd 0550 może jakieś odpowiedźi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2007 18:45:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.maja.2007 10:26:39
Posty: 67
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Mam jeszcze pytanko czy mój problem może mieć jakiś związek z błędem 01441 czujnik niskiego poziomu paliwa z którym miałem problem a rozwiązałem go narazie w ten sposób że założyłem opornik kontrolka świec żarowych przestała mrógać i tyle - a może ten problem z rannym odpalaniem związany jest z pompką elektryczną która podaje paliwo wstępnie - jak to sparawdzić proszę o opinie i podpowiedzi.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2007 21:21:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.maja.2007 10:26:39
Posty: 67
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Poszperałem troszkę po forum z problemem 01441 czy można go powiązać z trudnym odpaleniem i znalazłem tłumaczenie
Fehlercode: 1441
Text: Geber für Kraftstoffmangel G210 Unterbrechung/Kurzschluß nach Plus

Mögliche Ursachen:
Leitungsunterbrechung bzw. Kurzschluß nach Plus
G210 defekt


Możliwe przyczyny:

1. Pompa paliwa (w zbiorniku) nie przepompowuje - nie pracuje
2. Pusta komora spiętrzająca w zbiorniku
3. Uszkodzenie czujnika G210
może moja pompa nie przepompowuje paliwa lub komora spiętrzajaca jest pusta poprzez założenie opornika przerwałem możliwość reagowania czujnika który myśli że zbiornik jest pełen paliwa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2007 22:33:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.wrz.2007 19:46:21
Posty: 47
Lokalizacja: marbella
Witam.
Mam prosbe zwiazana z sprawdzeniem katu.
Prosze o porade jakie z tuch urzadzej sie nadaje:
http://cgi.ebay.co.uk/OBD2-II-KKL-VAG-COM-409-1-AUDI-VW-SEAT-SKODA-USB-CABLE_W0QQitemZ150161424358QQihZ005QQcategoryZ30921QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
albo
http://cgi.ebay.co.uk/USB-Diagnostic-Vag-com-OBD-2-interface-vw-audi-vagcom_W0QQitemZ220150621700QQihZ012QQcategoryZ30921QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
lub
http://www.fastcarstore.com/usb-diagnostic-cable-kkl--vag-com-4091-compatible-197-p.asp

Dodam tylko ze nie mieszkam w POLSCE :/ [/url]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.wrz.2007 07:49:43 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
IMHO - trzeci...
...ale link juz nie działa

Zamów sobie w Polsce, z tego co wiem wysyłają do UK.

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.wrz.2007 20:06:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.maja.2007 10:26:39
Posty: 67
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
macwrob napisał(a):
meszrum napisał(a):
Panowie,

jeżeli wykluczymy kąt, to problem leży w połączeniach elektrycznych moim zdaniem wg standardowego zestawu błędów.



Co oznacza standardowy zestaw błędów


Witam sprawdziłęm kąt jest ok a zapala nadal rano tragicznie i wywala błąd 0550 pordzcie o co chodzi.
Co oznacza standardowy zestaw błędów


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.wrz.2007 08:45:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.gru.2006 11:59:46
Posty: 209
Lokalizacja: lubelskie
zdaje sie ze kolega byl u mnie na ustawieniu kąta wtrysku,widze że została podjęta ostra walka z A6 i duzo wysiłku zostało włożone (wszelkie możliwe logi)oczywiście bez potrzeby bo jak rozmawialiśmy samochód osiągi miał bardzo dobre. O ile dobrze pamiętam przeciekał wężyk przelewowy i został wymieniony ale tylko jeden bo taka ilość akurat była na miejscu i mój mechanik dał do zrozumienia że należy w jak najkrótszym czasie wymienić wszystkie bo bardzo częto jest to przyczyną utrudionego rozruchu. Co do pompy w zbiorniku uważam że można zbagatelizować problem jeśli tankujemy często do pełna. Wymiana termostatu niczego nie zmieni i jeśli żona dojeżdza do pracy kilka km to i na nowym termostacie silnik nie osiągnie wymaganej temperatury więc zasadność jego wymiany wątpliwa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.wrz.2007 09:36:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.maja.2007 10:26:39
Posty: 67
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Dzięki panie wojtku za dołączenie do nas ten wężyk przelewowy wymieniałem jeszcze dwa razy ale i tak dalej coś przecieka może uszkodzony sam wtrysk pozostałe są w porządku dlatego ich wymiana wydała mi sie niepotrzebna ale można jeszcze spróbować logi posprawdzałem jeszcze raz dla pewności


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.wrz.2007 09:55:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.gru.2006 11:59:46
Posty: 209
Lokalizacja: lubelskie
wobec tego z takich domowych sposobów należy przyjzeć sie dokładnie czy przy długim postoju nie spada paliwo z pompy,ew.spróbował bym odpalić go z małego zbiornika


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 75 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 117 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: