.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.kwi.2024 16:35:55

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 75 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 23.wrz.2007 10:55:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.maja.2007 10:26:39
Posty: 67
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Już o tym też myślałem i zalożyłem zawór zwrotny paliwa aby być pewnym że paliwo po dłuższym postoju się nie cofa ale to i tak nic nie pomogło
Może jeszcze jakieś podpowiedzi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.wrz.2007 17:36:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.gru.2006 11:59:46
Posty: 209
Lokalizacja: lubelskie
spróbował bym jeszcze wytworzyć nadciśnienie paliwa na wejsciu pompy, jeśli to nie pomoże to musisz odwiedzić warsztat specjalizujacy sie w regeneracji pomp wtryskowych,podejżewam zbyt mała dawke rozruchwą


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.wrz.2007 18:32:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
macwrob,

nie dostarczyłeś pełnej gamy logów [chyba, że przeoczyłem], która jest absolutnie niezbędna do właściwej diagnozy 2.5TDI.
być może przyczyną jest zapowietrzanie na poziomie filtra paliwa [a być może nie]. skąd mamy to wiedzieć?
zasypujesz nas pytaniami, na które nikt nie pokusi się o odpowiedź, póki nie zobaczy logów.

dołącz 008 statyczne zaraz po rozruchu.
xslawox miał ten problem po nieumiejętnej modyfikacji map.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.wrz.2007 19:08:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.maja.2007 10:26:39
Posty: 67
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Wszystki logi zamieściłem tu
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... 12e60b1b29
ale faktycznie brakuje 008 stycznie postaram się go dodać


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.wrz.2007 19:32:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
ok.

logi są OK.
pompa też wydaje się być [na podstawie logów] OK. jedyne, co przychodzi mi na myśl, to zapowietrzanie się układu paliwowego [ale to żadna nowość]. obejrzyj dokładnie filtr paliwa.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.wrz.2007 20:59:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.maja.2007 10:26:39
Posty: 67
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Wielkie dzięki
Zajmę się jeszcze tym filtrem
Czy zamieszczacz jeszcze logi dla 008 statyczne?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.wrz.2007 21:03:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
nie, nie potrzeba.
masz seryjny program, więc powinny być prawidłowe dawki.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.wrz.2007 20:32:25 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
wojtekkkkk napisał(a):
przeciekał wężyk przelewowy i został wymieniony ale tylko jeden bo taka ilość akurat była na miejscu


:): ;) .... .

wojtekkkkk napisał(a):
Wymiana termostatu niczego nie zmieni i jeśli żona dojeżdza do pracy kilka km to i na nowym termostacie silnik nie osiągnie wymaganej temperatury więc zasadność jego wymiany wątpliwa.


:okulary2: :cry2: :screwy: :banghead:

:/ :(: ...

PS: Czy ktokolwiek pokusił się sprawdzenia zaworków zwrotnych na przelewach ??

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2007 19:41:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.gru.2006 11:59:46
Posty: 209
Lokalizacja: lubelskie
jak pisałem wcześniej,nadal uważam że wytworzenie nadciśnienia na wejściu pompy,a nawet przed filtrem paliwa ułatwiło by wyjaśnienie kwestii zapowietrzania


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.paź.2007 11:42:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
witam, nie mysle ze tak robisz, ale przezornie napisze nie odpalasz na gazie mam nadzieje, cdn...

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.paź.2007 16:13:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lut.2007 18:43:22
Posty: 344
Lokalizacja: Zgorzelec
Auto: A4 B6 Avant 1.9 TDI AVF
meszrum napisał(a):
rob_K napisał(a):
niestety jeszcze nie zakupilem interface :/


moim zdaniem, kąt jest właśnie przyczyną.


Jak sie sprawdza kąt wtrysku...co moze byc przyczyną jego przestawki ?
U mnie tez ciezkawo pali...po wymianach hydrauliki ...walkow ... rozrzadu...
moze zna ktos kogos z okolic Zgorzelca...Legnicy... ??
Jak kosztowne jest ustawienie odpowiedzniego kąta ? Duzo elementow trzeba rozbierać z autka ??

_________________
Było Audi A6 Avant 2,5 V6 1999
Jest :audi: A4 1,9 TDI AVF Avant 2004 - niebawem NA SPRZEDAŻ :)
174KM - dzięki EcuProject , Heble 321 przód & 288 tył , pół skóra środek
Navigation BNS4.2 (spolszczone) + Teleatlas DX 2012/2013


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2007 06:52:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sie.2007 23:02:29
Posty: 97
Lokalizacja: LUBAŃ
Podłącz vaga i sprawdź czy winależy rzeczywiście po stronie kąta potem zestaw blokad i ponowne ustawienie rozrządu może coś źle poskładali. Bez blokad jest bardzo ciężko ustawić właściwie rozrząd a potem i tak trzeba go skontrolować vagiem. powodzenia

_________________
AUDI A6 2,5 TDI 99" QUATRO-kombi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2007 07:15:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lut.2007 18:43:22
Posty: 344
Lokalizacja: Zgorzelec
Auto: A4 B6 Avant 1.9 TDI AVF
jacekw13 napisał(a):
Podłącz vaga i sprawdź czy winależy rzeczywiście po stronie kąta potem zestaw blokad i ponowne ustawienie rozrządu może coś źle poskładali. Bez blokad jest bardzo ciężko ustawić właściwie rozrząd a potem i tak trzeba go skontrolować vagiem. powodzenia


:))
Widze ze z Lubania jestes ....
Pewnie znasz kogos kto umiełby dobrze ustawic te kąty.... ???
Rozrzad byl ustawiany na blokadach wiec tu nie szukam winy - chociaz kto wie... :/
Prosze o kontakcik.
Pozdrawiam Szymon.

_________________
Było Audi A6 Avant 2,5 V6 1999
Jest :audi: A4 1,9 TDI AVF Avant 2004 - niebawem NA SPRZEDAŻ :)
174KM - dzięki EcuProject , Heble 321 przód & 288 tył , pół skóra środek
Navigation BNS4.2 (spolszczone) + Teleatlas DX 2012/2013


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2007 12:21:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sie.2007 23:02:29
Posty: 97
Lokalizacja: LUBAŃ
Warsztatu nie znam bo we wszystkich swoich autach grzebię sam bo warsztatom nie wierzę. Wiem napewno, że po wymianie rozrządu też musiałem korygować ustawienie pompy bo chodził dość topornie na słuch więc ja zaczołbym jednak od sprawdzenia ustawień rozrządu bo naprawdę malutki obrót i może wszystko być ok.

_________________
AUDI A6 2,5 TDI 99" QUATRO-kombi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2007 13:28:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lut.2007 18:43:22
Posty: 344
Lokalizacja: Zgorzelec
Auto: A4 B6 Avant 1.9 TDI AVF
Hmm tak jak mowisz warsztatom roznej masci nie zbyt wierze. Naciałem sie juz w passacie ktorego mialem poprzednio...inne czesci sie dawalo...inne zakladali...robota wykonana do dupy!
Zdalo by mi sie znaleźć kogos kolo kogo bede mogł siedziec i dosłownie patrzec mu na rece....

_________________
Było Audi A6 Avant 2,5 V6 1999
Jest :audi: A4 1,9 TDI AVF Avant 2004 - niebawem NA SPRZEDAŻ :)
174KM - dzięki EcuProject , Heble 321 przód & 288 tył , pół skóra środek
Navigation BNS4.2 (spolszczone) + Teleatlas DX 2012/2013


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 75 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 130 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: