.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 04.maja.2024 01:42:49

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [80 B4] Momenty dokręceń
PostNapisane: 24.wrz.2007 08:26:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.paź.2006 13:12:48
Posty: 219
Lokalizacja: Katowice
Jakim momentem dokręcać:
- panewki na korbach
- panewki na wale
- miskę olejową


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.wrz.2007 14:40:01 
Klubowicz

Dołączył(a): 04.wrz.2006 20:43:09
Posty: 160
Lokalizacja: Ostrołęka
korby 1 etap 30Nm 2 etap 1/4 obrotu
glowne 1 35Nm 2 65Nm

_________________
S2 Coupe


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.wrz.2007 15:18:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.maja.2006 13:26:07
Posty: 540
Lokalizacja: WG
a miskę jakies 20 Nm :d

_________________
oooo A4 1.8 20V TQ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.wrz.2007 16:05:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.paź.2006 13:12:48
Posty: 219
Lokalizacja: Katowice
Wielkie dzięki :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.wrz.2007 09:34:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.paź.2006 13:12:48
Posty: 219
Lokalizacja: Katowice
Potrzebowałbym jeszcze moment dokręcenia:
- koła do wału
- koła do wałka pośredniego
- koła zamachowego do wału


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.wrz.2007 19:31:07 
Klubowicz

Dołączył(a): 04.wrz.2006 20:43:09
Posty: 160
Lokalizacja: Ostrołęka
kolo zamachowe 60Nm +1/4 obrotu dwumasowe +1/2

_________________
S2 Coupe


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.wrz.2007 21:28:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2004 12:09:23
Posty: 4651
Lokalizacja: EPWR
Auto: A4 B6, A4 B5 Avant, Cabriolet
Powinno byc napisane jakiego silnika ma to dotyczyc. Benzynowe (8V i 16V) czy moze TDI :?: :>

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2007 11:34:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.paź.2006 13:12:48
Posty: 219
Lokalizacja: Katowice
fakt :):

silnik 2.0 8V ABK

Jeśli to konieczne proszę o korektę momentów :diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2007 12:11:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2004 12:09:23
Posty: 4651
Lokalizacja: EPWR
Auto: A4 B6, A4 B5 Avant, Cabriolet
Sruby pokryw lozysk glownych: 65 Nm
Sruby kola zamachowego / tarczy napedowej: 100 Nm
Sruby pokryw korbowych: 30 Nm +obrot o 90 stopni

Kolo zębate na wałku posrednim: 80 Nm

Koło zębate na wale korbowym:
-sruba szesciokatna 200 Nm + obrot o 180 stopni gwint smarowac olejem
-sruba szesciokatna podwojna 90 Nm + obrot o 180 stopni dokrecic parokrotnie, srube wymieniac na nowa 90 + obrot o 90 stopni

Sruby skladanego kola pasowego na wale korbowym: 20 Nm

:-)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2007 12:48:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.maja.2006 13:26:07
Posty: 540
Lokalizacja: WG
A mam takie pytanko :d : co to znaczy śruba podwójna, czy chodzi o gwint podwójny :?:

_________________
oooo A4 1.8 20V TQ


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: