.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.kwi.2024 01:12:35

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [AUDIA A6 2,5 TDI 1998] Proszę o analizę logów
PostNapisane: 17.wrz.2007 20:44:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.maja.2007 10:26:39
Posty: 67
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Witam
Przedstawiałem juz wyrywkowo niektóre logi na forum w innym temacie, teraz natomiast zrobiłem komlet dla basic settings i statyczne proszę o analizę

Statyczne
000
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 638ee.html
002
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 039b6.html
003
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 0ac3f.html
004
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 65e30.html
007
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 3bd0b.html
013
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... b8bce.html
014
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... b3d74.html
018
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... a6953.html

basic settings

000
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... f6019.html
003
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... c3774.html
004
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 7d794.html
011
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 8cd1a.html

z góry dzięki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.wrz.2007 20:55:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
to nie jest seria, prawda?
zrób dynamiczne, to będziemy wiedzieć więcej.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.wrz.2007 06:49:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.maja.2007 10:26:39
Posty: 67
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Wielki dzięki postaram się dosłać dynamiczne tylko mószę kogoś dorwać aby mi pomógł bo samemu to cięzko


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.wrz.2007 07:08:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.lip.2006 22:52:52
Posty: 333
Lokalizacja: Wa-wa oraz dz-ów
coś kiepsko z temp. cieczy chłdzącej :/
i w statycznym kącie wtrysku wysterowanie pompy na 100% też chyba nie jest za dobre :/

_________________
SebMis
schwarz Allroad 2.7 BiT
A4 (B5) Avant AKN SilverArrow


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.wrz.2007 14:34:18 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
SebMis napisał(a):
coś kiepsko z temp. cieczy chłdzącej :/
i w statycznym kącie wtrysku wysterowanie pompy na 100% też chyba nie jest za dobre :/


Seba, cieszę się , że Ty też to widzisz... :)
...a już myślałem, że mam jakiegoś fioła na punkcie termostatów w V6 i związanego z tym niedogrzania motorków...

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.wrz.2007 14:51:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.lip.2006 22:52:52
Posty: 333
Lokalizacja: Wa-wa oraz dz-ów
chyba nikt nie ma większego fioła niż ja na punkcie termostatów :diabel:
niektórzy wiedzą ile może kosztować jego wymiana :peace:

_________________
SebMis
schwarz Allroad 2.7 BiT
A4 (B5) Avant AKN SilverArrow


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.wrz.2007 18:24:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.maja.2007 10:26:39
Posty: 67
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Witam ponownie zrobiłem jeszcze raz logi dla ststycznej, basic settings i dynamicznej proszę o analizę i podpowiedzi

basic settings
000
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 8645b.html
003
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... a3b7a.html
004
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... a6916.html
011
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 70704.html

statyczny
000
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 970a0.html
001
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 64afa.html
003
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... b3a9e.html
004
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... aa64f.html
007
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 581a8.html
013
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 6f5b7.html
014
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 90d65.html
018
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... a6d3a.html

dynamiczny
000
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 8d3c5.html
001
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... ab92a.html
003
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... cbc45.html
004
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 5e46d.html
008
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... b9d95.html
010
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 91d3f.html
011
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 6a462.html

Z góry dziękuje za każdy post


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.wrz.2007 18:57:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
pedał gazu nie był wciśnięty w 100% - logi bezwartościowe.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.wrz.2007 22:06:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.maja.2007 10:26:39
Posty: 67
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Ok jutro zrobię dynamiczne jeszcze raz tylko jak w tiptroniku dam na trzeci bieg i gaz do końca to redukuje mi do dwójki i tak samo z czwartego biegu redukuje do dwójki

Jeżeli można prosić to hociaż wstępna analiza logów ststycznych i basic settings


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.wrz.2007 22:11:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
uwaga dla posiadaczy automatycznej skrzyni biegów TIPTRONIC:
pedał akceleratora należy użyć z wyczuciem - tak, by był w pozycji 255 (max) - wciśnięcie pedału [mocno] do oporu spowoduje włączenie procesu Kickdown i tiptronic zredukuje bieg.
KICKDOWN - jest to proces występujący w pojazdach z automatyczną skrzynią biegów polegający na gwaltownej redukcji biegu. Elektroniczny układ zmienia przełożenie na niższe (nawet o dwa miejsca np. z "czwórki" na "dwójkę") w wyniku gwałtownego naciśnięcia na pedał gazu, zwykle jest to sygnał rozpoczęcia manewru wyprzedzania. Obecnie systemy są tak zaawansowane, że przystosowują się do stylu jazdy kierowcy.
©carlnova



przycina Ci się EGR, który należy przeczyścić.
temp. płynu zbyt niska - powinno być min. 86*C.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.wrz.2007 22:19:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.maja.2007 10:26:39
Posty: 67
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
wielkie dzięki za wyjaśnienia jutro postaram sie zrobić jeszcze raz logi z wyczuciem

Czy ta niska temperatura świadczy o awari termoststu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.wrz.2007 22:34:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
jeżeli nie można uzyskać temperatury 90*C, to oznacza to uszkodzony termostat.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.wrz.2007 20:58:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.maja.2007 10:26:39
Posty: 67
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Witam ponownie
Przesyłam poprawione logi dynamiczne które zrobiłem dzisiaj proszę o analizę

Dynamiczne
000
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... f3c36.html
001
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 1b2b7.html
003
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 885a0.html
004
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 72063.html
008
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 817c4.html
010
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... e5912.html
011
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... f2c56.html

Z góry dziękuje za odpowiedzi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.wrz.2007 19:49:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.maja.2007 10:26:39
Posty: 67
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Witam
Przymierzyłem się właśnie do wymiany termostatu tak jak sugerowaliści tylko strasznie dużo rozkręcania i roboty aby go wymienić dlatego chcem się jeszcze raz upewnić czy o napewno termostat, czy przy awari termostsu wentylator będzię pracował na okrągło. Oraz proszę o spojerzenie na logi dynamiczne które zamiściłem powyżej i ich analizę.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.wrz.2007 21:36:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Twój termostat nadaje się tylko i wyłącznie do wymiany.
wentylator pracuje wówczas, gdy jest to potrzebne.

logi dynamiczne są OK.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.wrz.2007 21:46:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.maja.2007 10:26:39
Posty: 67
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Dzięki za potwierdzenie i ocenę logów


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 41 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: