.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 04.maja.2024 20:24:03

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 07.paź.2007 14:53:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
z logów nie wynika przycinanie się kierownic.
EGR - być może trochę zabrudzony.

czekamy na dynamiczne.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.paź.2007 15:29:05 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
meszrum napisał(a):
z logów nie wynika przycinanie się kierownic.
EGR - być może trochę zabrudzony.

czekamy na dynamiczne.


Licytacja jakaś ? :)
Przycinają się... :!!:

Obrazek

Tutaj się przycinają również... :): Moje własne (wykopałem z archiwum...)

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.paź.2007 16:42:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Carl,


uważam, że się nie przycinają. przyjmując Twoje kryterium, dochodzimy do wniosku, że tylko 5-10% turbin G2052 działa prawidłowo.

podkreślam raz jeszcze to, co napisałem wiele razy - należy brać pod uwagę następujące czynniki:
1. bezwładność G;
2. ułomność pomiarową [co 10mbar];
3. obserwację samej sztangi;
4. logi dynamiczne.

jeżeli urzeczywistnimy te 4 punkty, to wówczas dopiero można autorytatywnie orzec, czy się przycinają.
:P


...ale, być może, masz rację, że się przycinają.
[co najwyżej możesz zgadywać] ;)

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.paź.2007 17:01:07 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Sugerujesz zbyt ostre kryteria, meszrumie ? :)
Być może...

Dla zainteresowanych - ciekawa lektura:

http://www.technologie-entwicklung.de/G ... turbo.html

oraz jeszcze lepszy wątek:

http://community.dieselschrauber.de/con ... php?t=2992

VTG - jak uchronić kierownice przed zapiekaniem
(wyciąg z dieselschrauber).



Wie kann ich eine klemmende VTG verhindern ?
---------------------------------------------------------------

1) Zuerst sollte der Motor nicht übermässig rußen da sich dieser unter anderem auch an der Verstellung festschlägt.

Po pierwsze, silnik nie powinien nadmiernie dymić, ponieważ sadza osadza się między innymi także na układzie regulacji kierownicami.

2) Falls es schon soweit gekommen ist können einige km Volllast auf der Autobahn wieder ein wenig Ruß wegbrennen.

Jeśli już do tego (zapieczenia) doszło to należy wybrać się na pełne butowanie na paru kilometrach tak, aby spalić trochę tej sadzy.

3) Auch sollte nicht unbedingt zu dünnflüssiges Motoröl verwendet werden, Öle mit 0W... neigen dazu, sich an leicht verschlissenen Wellenabdichtungen des Laders vorbeizumogeln und führen zu Ölkohle.

Nie należy również stosować zbyt "rozcieńczonego" oleju silnikowego, np. oleje z indeksem 0W ... przyczyniają się do tego, że łatwo penetrują miejsca uszczelnień wałka turbiny powodując powstawanie nagarów (zwęgleń) olejowych.

4) Rost am Verstellgelenk bzw. wo der Verstellhebel ins Ladergehäuse führt lässt sich leicht mittels Kupfermontagepaste verhindern.

Powstawaniu rdzy na mechaniźmie przegubowym nastawy kierownic ew. gdzie dźwignia nastawy wchodzi do obudowy turbiny można zapobiec używając montażowej pasty miedzianej.

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.paź.2007 18:16:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.wrz.2007 19:46:21
Posty: 47
Lokalizacja: marbella
Sprwadzilem
Odpielem wydech od turbiny, co zaowocowalo dotarcie do nieosiadalnej przedtem 4000 rpm :D . Niestety nie pochwale sie logami :< (laptop :( )

Podejrzam ze zapchana odma w znaczacym stopniu przyczynila sie do przedwczesnej smierci

Na jakie koszta mam sie przygotowac. Kupowac orginal z ASO, czy zamienniki innych firm sa warte uwagi?

P.S.
Zauwazylem po zdjeciu oslony turbiny, ze jest ona okopcana w jednym miejscu( po jej wewnetrznej stronie oczywiscie).

CZy zastosowanie uszczelki, ktora jest stosowana w AKE, cos pomoze.
PANOWIE co to zmieniali turbie na nowa zastosowali STARE nakretki :!: (bez komentarza)

Nastepne logowanie po wymianie katalizatora :D
ciekawie co jeszcze wyskoczy :/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.paź.2007 18:24:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
pytasz o katalizator?
czy o coś innego?


jeżeli o katalizator, to możesz go po prostu usunąć.
to jest druciarstwo i brak dbałości o przyrodę, lecz oryginał jest drogi, a tylko taki może być zastosowany.

jeżeli masz dużo €, to kup oryginał w ASO.
jeżeli nie masz dużo €, to usuń katalizator i wspawaj zamiast niego rurę [będzie śmierdzieć o poranku :d ].

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.paź.2007 18:42:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.wrz.2007 19:46:21
Posty: 47
Lokalizacja: marbella
WITAM
Na poczatem chce podziekowac za pomoc :)

Tak, chce wymienic katalizator, na jaki wydatek mam sie przygotowac?

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.paź.2007 18:51:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.lip.2007 09:36:15
Posty: 393
Lokalizacja: DĘBICA/podkarpacie
rob_K napisał(a):
WITAM
Na poczatem chce podziekowac za pomoc :)

Tak, chce wymienic katalizator, na jaki wydatek mam sie przygotowac?

Pozdrawiam


Są zamienniki z Bosala, orientowałem się w cenach do AKNa i wyszło ok. 400 zł, zależy od wielkości katalizatora.
Podobno w środku mają taką samą konstrukcje jak oryginał, praktycznie jest to samo tyle że są o wiele tańsze :peace:

_________________
" only four rings "
było AUDI B4 ABT,
jest A4 AHL & A6 AKN,


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.paź.2007 18:58:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.wrz.2007 19:46:21
Posty: 47
Lokalizacja: marbella
DZIEki za informacje.

Jezeli rzeczywiscie nie odbiegaja jakoscia od orginalow to cena jest :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.paź.2007 22:15:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.wrz.2007 19:46:21
Posty: 47
Lokalizacja: marbella
Spedzilem ponad 2h w net :< na szukaniu tego katalizatora i byly wszystkie oprucz tego, ktory ja potrzebuje : :(:

Jezeli znacie link :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2007 00:47:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.wrz.2007 19:46:21
Posty: 47
Lokalizacja: marbella
Witam

Nowe logi na niedogrzanym AFB z oproznionym katalizatorem
Przepraszam za niechlubne wykonanie, ale logi wykonywalem samemu w warunkach miejskich :(

Jest tak jak uprzedzales MASZ - smrod o poranku :( , bede musia sie rozejrzec za nowym.


DYNAMICZNE

000
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5a00528026f95e4f.html

001
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e497db3f26c820ec.html

003
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/307018013cca74cc.html

004
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/73541783e9c1d596.html

008
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/15b8982526156e3c.html

011
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a9e09d9e9084ddeb.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/eb0673df6d57facc.html



BS

003
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d7169cb411ffc314.html

004
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/00e1f566fac10c4a.html


BLad ten wyskoczyl po zrobieniu logow.


1 Fault Found:

00575 - Intake Manifold Pressure

08-00 - Control Limit Surpassed

Nowa przeplywka, katalizatotr wypruty, co jest nastepne w kolejce o wymiany :?: N75 :?:

:peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: