.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 04.maja.2024 07:45:07

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [ s4c4 4.2 ABH] jak wyregulować obroty biegu jalowego????
PostNapisane: 08.paź.2007 16:01:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.mar.2005 19:17:01
Posty: 70
Lokalizacja: Sosnowiec
witam !!!
koledzy mam pytanko związane z furą mojego brata a mianowicie potrzeba jest wyregulować obroty biegu jalowego bo są za duże jak to zrobić i czy da się to wykonać za pomoćą vaga?????

_________________
audi B2 1.6 GLS 79r. była
audi B3 1.8 S 87r. była
audi B4 Avant 1.6 ADA 101KM 95r. była
AUDI A4 AVANT 1.9 TDI AFN 110kM 96r.-została w rodzinie
Audi A4 Avant quattro 2.5TDI BAU 180kM -Jest.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.paź.2007 20:36:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
szukać nieszczelności nic więcej nie zrobisz, tam nie ma żadnej regulacji :)

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.paź.2007 07:19:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
mozesz miac nieszczelność, ale tez mozesz miec walniety czujnik temperatury silnika do ecu i np masz przez to podniesione obroty bo ecu mysli, że silnik jest zimny i zapodaje ssani.

generalnie wolne obroty są regulowane automatycznie przy pomocy specjalnego elektro-zaworu do ich regulacji, przy pomocy ecu.

podlacz vag'a, moze pokaze cos ciekawego w bledach.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.paź.2007 10:42:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
małe sprostowanie ecu nie podnosi obrotów przy zimnym silniku w tym wypadku także po awarii białego czujnika za prawą głowicą a jesli jest walnięty uruchomienie ciepłego silnika jest prawie niemożliwe.

aha profilaktycznie do sprawdzenia przepływomierz.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.paź.2007 18:17:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.mar.2005 19:17:01
Posty: 70
Lokalizacja: Sosnowiec
vag błąd:
00524
00513
czujnik G28 gdzie się znajduje jak go zlokalizować.
przepływka wymieniona!!!!!

_________________
audi B2 1.6 GLS 79r. była
audi B3 1.8 S 87r. była
audi B4 Avant 1.6 ADA 101KM 95r. była
AUDI A4 AVANT 1.9 TDI AFN 110kM 96r.-została w rodzinie
Audi A4 Avant quattro 2.5TDI BAU 180kM -Jest.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.paź.2007 20:13:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
g28 to czujnik pr. obrotowej wału na łączeniu skrzyni i silnika po prawej (i tak nie zobaczysz) :peace:

p.s jest tam drugi podobny czujnik oba są ze sobą zamienne jakby co ;)

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.paź.2007 21:11:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.mar.2005 19:17:01
Posty: 70
Lokalizacja: Sosnowiec
TO CO MAM MU ZAPODAC
:?:

_________________
audi B2 1.6 GLS 79r. była
audi B3 1.8 S 87r. była
audi B4 Avant 1.6 ADA 101KM 95r. była
AUDI A4 AVANT 1.9 TDI AFN 110kM 96r.-została w rodzinie
Audi A4 Avant quattro 2.5TDI BAU 180kM -Jest.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.paź.2007 20:20:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sty.2005 20:31:38
Posty: 463
Lokalizacja: Częstochowa
VAG-owales na wlaczonym silniku czy nie jak nie to blad czujnika obrotow walu zawsze wyskoczy. Ten drogi czujnik jest od polozenia walu.
Nowy w ASO okolo 500zeta zamiennik 120. Pasuje od kazdego audi poczawszy od 2.2 T , 2.6 , 2.8

A to 00524 to czujnik spalania stukowego 1 G61

Sory ze nie pisze polskich znakow ale nie mam ich na klawiaturze.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2007 16:54:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.mar.2005 19:17:01
Posty: 70
Lokalizacja: Sosnowiec
vagowalem na wyłączonym ale czy ten czujnik spalania stukowego może mieć wpływ na obroty silnika na biegu jałowym????

_________________
audi B2 1.6 GLS 79r. była
audi B3 1.8 S 87r. była
audi B4 Avant 1.6 ADA 101KM 95r. była
AUDI A4 AVANT 1.9 TDI AFN 110kM 96r.-została w rodzinie
Audi A4 Avant quattro 2.5TDI BAU 180kM -Jest.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2007 18:35:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
nie

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2007 19:59:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sty.2005 20:31:38
Posty: 463
Lokalizacja: Częstochowa
A wlasnie ze tak poniewaz podaje on informacje do ecu co ma zrobic z zaplonem i jezeli podaje zla to naprzyklad ecu przyspieszy zaplon i obroty sie podwyzszaja i odwrotnie. Ale najlepiej sprawdz silnik krokowy wymontoj i zalej go wd40 albo innym wynalazkiem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2007 20:43:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.paź.2006 11:06:37
Posty: 468
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Mauzer napisał(a):
małe sprostowanie ecu nie podnosi obrotów przy zimnym silniku w tym wypadku także po awarii białego czujnika za prawą głowicą a jesli jest walnięty uruchomienie ciepłego silnika jest prawie niemożliwe.

aha profilaktycznie do sprawdzenia przepływomierz.


Nie chce się spierać.
Ale mam podobny problem w B4 V6 ABC.
Na zimnym silniku samochód nie zapali lub przez chwilę będzie pultał się i zgaśnie przy teorii że czujnik ma przerwę. Gdy czujnik ma zwarcie lub ileś tam omów samochód zapali będzie się pultał i nie bedziesz mógł wejść na obroty.
Na cipełym silniku samochód zapali od ręki niezależnie czy czujnika nie ma czy ma za dużą rezystancję czy też bardzo małą.
Przetestowałem to potecjometrem który wpiąłem zamiast czujnika 2 pinowego

CHYBA ŻE W 4,2 V8 JEST INACZEJ

_________________
jest Audi A4 Avant B5 FL 1999r 1,9TDI AVG - GOLDEN HORSE TDI
było Audi 80 Avant B4 1994r 2,6 ABC - SILVER HORSE V6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2007 17:25:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.mar.2005 19:17:01
Posty: 70
Lokalizacja: Sosnowiec
krokowy sprawdzalem dziala tylko jakb nie domykal się do samego końca???
przeczyszczony Wd40

_________________
audi B2 1.6 GLS 79r. była
audi B3 1.8 S 87r. była
audi B4 Avant 1.6 ADA 101KM 95r. była
AUDI A4 AVANT 1.9 TDI AFN 110kM 96r.-została w rodzinie
Audi A4 Avant quattro 2.5TDI BAU 180kM -Jest.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2007 19:59:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
eszkesz napisał(a):
A wlasnie ze tak poniewaz podaje on informacje do ecu co ma zrobic z zaplonem i jezeli podaje zla to naprzyklad ecu przyspieszy zaplon i obroty sie podwyzszaja i odwrotnie. Ale najlepiej sprawdz silnik krokowy wymontoj i zalej go wd40 albo innym wynalazkiem.


chyba żartujesz w tej chwili...ale to trzeba troche kumać zabezpieczenie antystukowe w silnikach, od ilu obr. zaczyna działać ograniczenie wyprzedzenia zapłonu w przypadku odłaczenia bądź uszkodzenia czujnika, od jakiej temperatury silnika zaczyna działać system antystukowy itp...

zawór dodatkowego powietrza również niepolecam zalewać wd40 bo to nic nie daje na dłuższą mete moze nawet zasyfić bardziej el. zaworek jedynie pozostawienie go na dłuższą chwile w pb lub ekstrakcyjnej, najlepiej płukanie w nafcie potem w benzynie.

jesli czujnik temp. "stanie" na dużej rezystancji" to ciepły silnik trudno odpalić ew. może walić czarnym dymem i nie zagada na wszytkie gary (nieprzepali), zimny da sobie rady.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.paź.2007 15:09:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.mar.2005 19:17:01
Posty: 70
Lokalizacja: Sosnowiec
zdobylem dziśiaj krokowy na podmiane jak zaloże to dam znać jakie efekty???

_________________
audi B2 1.6 GLS 79r. była
audi B3 1.8 S 87r. była
audi B4 Avant 1.6 ADA 101KM 95r. była
AUDI A4 AVANT 1.9 TDI AFN 110kM 96r.-została w rodzinie
Audi A4 Avant quattro 2.5TDI BAU 180kM -Jest.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2007 06:37:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.mar.2005 19:17:01
Posty: 70
Lokalizacja: Sosnowiec
krokowy podmieniony i dalej bez zmian na cieplym silniku po odpaleniu chwile chodzi dobrze a za pare minut sam zwiększa obrorty tak na 1200rpm .Wywala cały czas błąd 00513.????

_________________
audi B2 1.6 GLS 79r. była
audi B3 1.8 S 87r. była
audi B4 Avant 1.6 ADA 101KM 95r. była
AUDI A4 AVANT 1.9 TDI AFN 110kM 96r.-została w rodzinie
Audi A4 Avant quattro 2.5TDI BAU 180kM -Jest.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2007 07:23:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
przed chwilka wpisalem w googlach i znalazlem tematy, gdzie mieli problem z tym czujnikiem g28 - czujnik rpm. wlasnie swirowaly obroty. pomogla wymiana.

poszukaj na szrocie uzywki. w audikach, ktore maja te czujniki sa dwa takie same obok siebie.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: