.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.maja.2024 06:50:37

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [1.9 1Z 94r]Przed wymianą wtrysku ster. proszę o ocenę logów
PostNapisane: 23.wrz.2007 21:51:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.kwi.2006 09:35:11
Posty: 114
Lokalizacja: Lubelskie
Witam wszystkich i proszę pomoc. Nastawnik wyczyszczony telepanie na prędkości po tym zabiegu zniknęło, ale gwałtowne szarpnięcia na wyższych obrotach pozostały. Przy bardzo wysokich obrotach czułem jeszcze takie ujecie i dodanie mocy co 2 sek.na zmianę - czyżby N75?
Nie jestem pewien czy złapałem na vagu szarpanie ale wydaje mi się, że to było to:,blok 004
11.22, 3633, 13.2, 17.4, 96.5,,,,,,,,,,
,11.69, 3696, 13.3, 9.4, 48.0,,,,,,,,,,
,12.15, 3801, 14.0, 12.0, 96.5,,,,,,,,,,
jak wam się wydaje? Czy to wtryskiwacz? N75? czy inne licho?

Dodam jeszcze, gdy stukam we wtryskiwacz silnik przerywa. Ale stukam na wolnych obrotach - czy koniecznie trzeba na wysokich?


blok 000 zablokowany komp
,0.37, 041, 052, 000,015,118,115,068,140, 131, 132,,,,,,,,,,
,0.72, 040, 052, 000,017,118,115,068,140, 131, 140,,,,,,,,,,
,1.08, 040, 050, 000,016,118,115,068,140, 131, 136,,,,,,,,,,
,1.45, 040, 049, 000,016,119,115,068,140, 131, 136,,,,,,,,,,
,1.81, 041, 050, 000,016,119,115,068,140,131,136,,,,,,,,,,
,2.16, 041,049,000,016,118,115,068,140,131,136,,,,,,,,,,
,2.51, 041,050,000,016,118,115,068,140,131,136,,,,,,,,,,
,2.87, 040,050,000,016,119,115,068,140,131,133,,,,,,,,,,
,3.23, 041,049,000,016,119,115,068,140,131,136,,,,,,,,,,
,3.59, 040,048,000,016,119,115,068,140,131,133,,,,,,,,,,
,3.95, 040,049,000,016,119,115,068,140,131,140,,,,,,,,,,
,4.31, 040,050,000,017,118,115,068,140,131,136,,,,,,,,,,
,4.67, 041,050,000,016,118,115,068,140,131,136,,,,,,,,,,
,5.04, 040,049,000,017,119,115,068,140,131,136,,,,,,,,,,
,5.39, 041,050,000,016,118,115,068,140,131,136,,,,,,,,,,
,5.75, 040,049,000,016,118,115,068,140,131,133,,,,,,,,,,
,6.12, 040,051,000,016,119,115,068,140,131,140,,,,,,,,,,
,6.47, 041,050,000,016,119,115,068,140,131,139,,,,,,,,,,
,6.83, 040,051,000,016,119,115,068,140,131,136,,,,,,,,,,

blok 001

,0.48, 840, 3.2, 1.380,88.2,,,,,,,,,,
,0.94, 840, 3.2, 1.320, 88.2,,,,,,,,,,
,1.43, 861, 3.2, 1.380, 88.2,,,,,,,,,,
,1.90, 861, 3.2, 1.360, 88.2,,,,,,,,,,
,2.38, 840, 3.2, 1.360, 88.2,,,,,,,,,,
,2.85, 840, 3.2, 1.380, 88.2,,,,,,,,,,
,3.34, 840, 3.2, 1.360, 88.2,,,,,,,,,,
,3.80, 861, 3.2, 1.380, 88.2,,,,,,,,,,
,4.29, 840, 3.2, 1.360, 88.2,,,,,,,,,,
,4.75, 840, 3.2, 1.360, 88.2,,,,,,,,,,
,5.21, 840, 3.2, 1.380, 88.2,,,,,,,,,,
,5.68, 840, 3.2, 1.380, 88.2,,,,,,,,,,
,6.14, 861, 3.0, 1.360, 88.2,,,,,,,,,,
,6.63, 840, 3.2, 1.380, 88.2,,,,,,,,,,
,7.09, 840, 3.4, 1.360, 88.2,,,,,,,,,,
,7.58, 840, 3.2, 1.380, 88.2,,,,,,,,,,
,8.05, 840, 3.2, 1.380, 88.2,,,,,,,,,,
,8.53, 840, 3.4, 1.360, 88.2,,,,,,,,,,
,9.00, 861, 3.2, 1.360, 88.2,,,,,,,,,,
,9.48, 861, 3.2, 1.300, 88.2,,,,,,,,,,
,9.95, 861, 3.2, 1.380, 88.2,,,,,,,,,,

blok 003

,10.29, 1974, 382.4, 585.2, 69.5,,,,,,,,,,
,10.75, 2058, 349.1, 585.2, 69.5,,,,,,,,,,
,11.21, 1869, 172.9, 542.0, 4.7,,,,,,,,,,
,11.68, 1302, 206.2, 528.7, 21.1,,,,,,,,,,
,12.14, 1239, 432.3, 455.5, 36.7,,,,,,,,,,
,12.63, 1281, 675.0, 515.4, 19.9,,,,,,,,,,
,13.09, 1365, 821.3, 535.3, 4.7,,,,,,,,,,
,13.58, 1449, 847.9, 558.6, 4.7,,,,,,,,,,
,14.05, 1533, 847.9, 568.6, 4.7,,,,,,,,,,
,14.51, 1617, 847.9, 585.2, 4.7,,,,,,,,,,
,14.97, 1701, 847.9, 618.5, 4.7,,,,,,,,,,
,15.44, 1785, 847.9, 651.7, 4.7,,,,,,,,,,
,15.92, 1890, 847.9, 704.9, 4.7,,,,,,,,,,
,16.39, 1995, 847.9, 761.4, 4.7,,,,,,,,,,
,16.88, 2100, 847.9, 841.2, 4.7,,,,,,,,,,
,17.34, 2226, 847.9, 847.9, 4.7,,,,,,,,,,
,17.80, 2331, 847.9, 847.9, 4.7,,,,,,,,,,
,18.27, 2436, 847.9, 847.9, 4.7,,,,,,,,,,
,18.73, 2541, 847.9, 847.9, 4.7,,,,,,,,,,
,19.22, 2667, 847.9, 847.9, 4.7,,,,,,,,,,
,19.68, 2751, 847.9, 847.9, 4.7,,,,,,,,,,
,20.15, 2856, 844.6, 847.9, 4.7,,,,,,,,,,
,20.61, 2961, 847.9, 847.9, 4.7,,,,,,,,,,
,21.08, 3045, 847.9, 811.3, 4.7,,,,,,,,,,
,21.56, 3150, 847.9, 798.0, 4.7,,,,,,,,,,
,22.03, 3234, 847.9, 811.3, 4.7,,,,,,,,,,
,22.49, 3318, 847.9, 784.7, 4.7,,,,,,,,,,
,22.95, 3381, 0.0, 568.6, 4.7,,,,,,,,,,
,23.42, 2961, 99.8, 542.0, 4.7,,,,,,,,,,
,23.91, 2121, 166.3, 565.3, 4.7,,,,,,,,,,
,24.37, 1470, 202.8, 528.7, 4.7,,,,,,,,,,
,24.83, 966, 249.4, 502.1, 49.6,,,,,,,,,,
,25.30, 924, 232.8, 488.8, 69.5,,,,,,,,,,

blok 004 wolne obroty

,0.44, 861, 1.7, 0.8, 3.1,,,,,,,,,,
,0.90, 861, 1.7, 1.0, 3.1,,,,,,,,,,
,1.39, 861, 1.7, 0.8, 3.1,,,,,,,,,,
,1.85, 840, 1.7, 1.0, 3.1,,,,,,,,,,
,2.32, 840, 1.7, 0.8, 3.1,,,,,,,,,,
,2.78, 861, 1.7, 0.8, 3.1,,,,,,,,,,
,3.24, 861, 1.7, 1.1, 3.1,,,,,,,,,,
,3.73, 861, 1.7, 1.1, 3.1,,,,,,,,,,
,4.20, 861, 1.7, 1.0, 3.1,,,,,,,,,,
,4.68, 861, 1.7, 1.0, 3.1,,,,,,,,,,
,5.15, 840, 1.7, 1.1, 3.1,,,,,,,,,,
,5.64, 861, 1.7, 1.0, 3.1,,,,,,,,,,
,6.10, 861, 1.7, 0.8, 3.1,,,,,,,,,,
,6.59, 840, 1.7, 0.8, 3.1,,,,,,,,,,
,7.05, 840, 1.7, 1.0, 3.1,,,,,,,,,,
,7.51, 861, 1.7, 1.0, 3.1,,,,,,,,,,
,7.98, 861, 1.7, 1.0, 3.1,,,,,,,,,,
,8.44, 861, 1.7, 1.1, 3.1,,,,,,,,,,
,8.93, 840, 1.7, 1.0, 3.1,,,,,,,,,,
,9.39, 861, 1.7, 1.0, 3.1,,,,,,,,,,

blok 004 na obciążeniu

,0.48, 1386, 4.9, 5.5, 53.1,,,,,,,,,,
,0.94, 1470, 6.7, 3.8, 96.5,,,,,,,,,,
,1.41, 1533, 6.7, 7.4, 72.7,,,,,,,,,,
,1.87, 1617, 6.7, 6.6, 68.8,,,,,,,,,,
,2.34, 1701, 7.6, 7.4, 77.3,,,,,,,,,,
,2.80, 1785, 7.1, 7.4, 71.1,,,,,,,,,,
,3.29, 1890, 6.3, 7.0, 65.6,,,,,,,,,,
,3.75, 2016, 5.7, 5.9, 71.5,,,,,,,,,,
,4.22, 2121, 6.0, 5.7, 75.0,,,,,,,,,,
,4.68, 2226, 6.3, 5.7, 77.0,,,,,,,,,,
,5.14, 2352, 6.6, 6.3, 76.6,,,,,,,,,,
,5.63, 2457, 6.9, 6.6, 77.3,,,,,,,,,,
,6.09, 2562, 7.4, 7.3, 79.7,,,,,,,,,,
,6.58, 2688, 8.1, 8.1, 77.7,,,,,,,,,,
,7.05, 2793, 8.7, 8.5, 78.5,,,,,,,,,,
,7.51, 2898, 9.2, 9.1, 79.3,,,,,,,,,,
,7.97, 3003, 9.7, 9.7, 83.2,,,,,,,,,,
,8.44, 3108, 10.4, 10.6, 81.3,,,,,,,,,,
,8.90, 3192, 11.2, 10.9, 84.0,,,,,,,,,,
,9.37, 3297, 11.6, 11.5, 85.5,,,,,,,,,,
,9.83, 3381, 12.0, 12.0, 83.6,,,,,,,,,,
,10.29, 3486, 12.5, 11.9, 90.6,,,,,,,,,,
,10.76, 3549, 12.9, 13.0, 83.6,,,,,,,,,,
,11.22, 3633, 13.2, 17.4, 96.5,,,,,,,,,,
,11.69, 3696, 13.3, 9.4, 48.0,,,,,,,,,,
,12.15, 3801, 14.0, 12.0, 96.5,,,,,,,,,,
,12.62, 3465, 1.5, 8.4, 23.4,,,,,,,,,,
,13.08, 2646, 2.4, 8.4, 18.4,,,,,,,,,,
,13.54, 2688, 2.2, 8.4, 18.0,,,,,,,,,,
,14.01, 2646, 2.4, 8.4, 18.0,,,,,,,,,,
,14.47, 2604, 2.5, 8.4, 17.6,,,,,,,,,,
,14.93, 2541, 2.7, 8.4, 17.2,,,,,,,,,,
,15.40, 2499, 2.7, 8.4, 17.2,,,,,,,,,,
,15.86, 2184, 2.8, 8.4, 17.2,,,,,,,,,,
,16.33, 1533, 2.8, 8.4, 17.6,,,,,,,,,,

blok 010 na obciążeniu

,0.43, 535.3, 991.2, 1184.4, 36.9,,,,,,,,,,
,0.90, 548.6, 991.2, 1201.2, 58.0,,,,,,,,,,
,1.36, 585.2, 991.2, 1276.8, 68.2,,,,,,,,,,
,1.83, 595.2, 991.2, 1335.6, 88.6,,,,,,,,,,
,2.31, 635.1, 991.2, 1394.4, 95.3,,,,,,,,,,
,2.78, 668.3, 991.2, 1495.2, 98.0,,,,,,,,,,
,3.24, 724.9, 991.2, 1612.8, 99.6,,,,,,,,,,
,3.71, 798.0, 991.2, 1780.8, 100.0,,,,,,,,,,
,4.17, 847.9, 991.2, 1906.8, 100.0,,,,,,,,,,
,4.63, 847.9, 991.2, 2007.6, 100.0,,,,,,,,,,
,5.10, 847.9, 991.2, 2058.0, 100.0,,,,,,,,,,
,5.56, 847.9, 991.2, 2074.8, 100.0,,,,,,,,,,
,6.05, 847.9, 991.2, 2074.8, 100.0,,,,,,,,,,
,6.51, 847.9, 991.2, 2032.8, 100.0,,,,,,,,,,
,6.98, 847.9, 991.2, 2058.0, 100.0,,,,,,,,,,
,7.44, 847.9, 991.2, 2074.8, 100.0,,,,,,,,,,
,7.90, 847.9, 991.2, 2058.0, 100.0,,,,,,,,,,
,8.37, 811.3, 991.2, 1982.4, 100.0,,,,,,,,,,
,8.83, 788.0, 991.2, 1948.8, 100.0,,,,,,,,,,
,9.30, 771.4, 991.2, 1948.8, 100.0,,,,,,,,,,
,9.76, 778.1, 991.2, 1957.2, 100.0,,,,,,,,,,
,10.22, 761.4,991.2, 1940.4, 100.0,,,,,,,,,,
,10.69, 804.7,991.2, 2074.8, 100.0,,,,,,,,,,
,11.18, 714.9,991.2, 1806.0, 100.0,,,,,,,,,,
,11.64, 648.4,991.2, 1797.6, 100.0,,,,,,,,,,
,12.11, 708.2,991.2, 1948.8, 100.0,,,,,,,,,,
,12.57, 791.4,991.2, 2083.2, 100.0,,,,,,,,,,
,13.03, 734.8,991.2, 2016.0, 100.0,,,,,,,,,,
,13.50, 714.9,991.2, 2024.4, 0.0,,,,,,,,,,
,13.96, 515.4,991.2, 1428.0, 31.0,,,,,,,,,,
,14.43, 678.3,991.2, 1587.6, 71.8,,,,,,,,,,
,14.89, 847.9,991.2, 2024.4, 98.0,,,,,,,,,,
,15.35, 847.9,991.2, 2066.4, 100.0,,,,,,,,,,
,15.82, 834.6,991.2, 1999.2, 100.0,,,,,,,,,,
,16.28, 681.6,991.2, 1780.8, 0.0,,,,,,,,,,
,16.75, 585.2,991.2, 1360.8, 0.0,,,,,,,,,,
,17.21, 545.3,991.2, 1243.2, 0.0,,,,,,,,,,
,17.67, 538.6,991.2, 1150.8, 0.0,,,,,,,,,,

blok 011 na obciążeniu

,0.41, 1995, 1335.6, 1276.8, 39.8,,,,,,,,,,
,0.88, 2079, 1352.4, 1285.2, 39.8,,,,,,,,,,
,1.34, 2163, 1386.0, 1335.6, 39.8,,,,,,,,,,
,1.83, 2289, 1512.0, 1478.4, 39.8,,,,,,,,,,
,2.29, 2331, 1461.6, 1587.6, 54.3,,,,,,,,,,
,2.78, 2058, 1344.0, 1335.6, 48.0,,,,,,,,,,
,3.25, 1533, 1495.2, 1377.6, 39.8,,,,,,,,,,
,3.73, 1659, 1654.8, 1386.0, 39.8,,,,,,,,,,
,4.20, 1764, 1764.0, 1436.4, 39.8,,,,,,,,,,
,4.66, 1848, 1831.2, 1528.8, 39.8,,,,,,,,,,
,5.12, 1953, 1856.4, 1646.4, 39.8,,,,,,,,,,
,5.59, 2058, 1881.6, 1789.2, 39.8,,,,,,,,,,
,6.08, 2184, 1890.0, 1915.2, 40.2,,,,,,,,,,
,6.54, 2289, 1898.4, 2016.0, 45.3,,,,,,,,,,
,7.03, 2394, 1890.0, 2058.0, 53.5,,,,,,,,,,
,7.49, 2499, 1890.0, 2074.8, 60.5,,,,,,,,,,
,7.96, 2604, 1890.0, 2066.4, 66.4,,,,,,,,,,
,8.42, 2709, 1881.6, 2066.4, 71.9,,,,,,,,,,
,8.88, 2814, 1881.6, 2066.4, 78.1,,,,,,,,,,
,9.35, 2919, 1890.0, 2007.6, 79.7,,,,,,,,,,
,9.81, 3003, 1881.6, 2024.4, 85.2,,,,,,,,,,
,10.28, 3087, 1881.6, 1990.8, 87.1,,,,,,,,,,
,10.74, 3192, 1881.6, 1982.4, 88.7,,,,,,,,,,
,11.20, 3276, 1881.6, 1906.8, 88.7,,,,,,,,,,
,11.67, 3381, 1890.0, 1957.2, 91.0,,,,,,,,,,
,12.13, 3465, 1890.0, 1663.2, 79.3,,,,,,,,,,
,12.60, 3549, 1890.0, 2074.8, 94.1,,,,,,,,,,
,13.06, 3633, 1890.0, 1990.8, 89.5,,,,,,,,,,
,13.53, 3675, 1722.0, 1512.0, 94.1,,,,,,,,,,
,13.99, 3024, 1486.8, 1360.8, 94.1,,,,,,,,,,
,14.45, 2226, 1310.4, 1285.2, 94.1,,,,,,,,,,
,14.92, 1575, 1184.4, 1201.2, 94.1,,,,,,,,,,
,15.38, 1029, 1142.4, 1125.6, 94.1,,,,,,,,,,
,26.14, 840, 957.6, 1033.2, 93.0,,,,,,,,,,
,26.61, 840, 957.6, 1024.8, 93.4,,,,,,,,,,
,27.07, 840, 957.6, 1033.2, 93.4,,,,,,,,,,
,27.56, 840, 957.6, 1033.2, 93.4,,,,,,,,,,

blok 013

,0.90, -0.86, -0.78, 0.12, ,,,,,,,,,,
,1.82, -0.82, -0.78, 0.12, ,,,,,,,,,,
,2.73, -0.82, -0.78, 0.12, ,,,,,,,,,,
,3.63, -0.82, -0.78, 0.12, ,,,,,,,,,,
,4.56, -0.82, -0.78, 0.12, ,,,,,,,,,,
,5.46, -0.82, -0.78, 0.12, ,,,,,,,,,,
,6.36, -0.82, -0.78, 0.12, ,,,,,,,,,,
,7.29, -0.82, -0.78, 0.16, ,,,,,,,,,,
,8.19, -0.82, -0.78, 0.16, ,,,,,,,,,,
,9.09, -0.82, -0.78, 0.16, ,,,,,,,,,,


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2007 09:03:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.kwi.2006 09:35:11
Posty: 114
Lokalizacja: Lubelskie
Pomożecie towarzysze :?:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2007 09:14:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
przeciagnij ta fure przynjamniej do 4000 rpm ... [a nie zdejmujesz sendał przy 3500 rpm] ....
gdzie 008 ... :?:
masz katalizator ... :?:

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [1.9 1Z 94r]Przed wymianą wtrysku ster. proszę o ocenę l
PostNapisane: 26.wrz.2007 09:28:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Włodek60 napisał(a):
Nie jestem pewien czy złapałem na vagu szarpanie ale wydaje mi się, że to było to:,blok 004
11.22, 3633, 13.2, 17.4, 96.5,,,,,,,,,,
,11.69, 3696, 13.3, 9.4, 48.0,,,,,,,,,,
,12.15, 3801, 14.0, 12.0, 96.5,,,,,,,,,,
jak wam się wydaje? Czy to wtryskiwacz? N75? czy inne licho?



to, co przedstawiłeś wskazuje na duże ilości powietrza w układzie paliwowym.
innymi słowy: zapowietrza się.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2007 09:29:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.kwi.2006 09:35:11
Posty: 114
Lokalizacja: Lubelskie
Na dniach tak zrobię. Ale narazie z tego co wynika? I skąd wiesz spanky, że jechałem w sandałach :D :D :D

Filtr paliwa, przewody te gumowe krótkie, opaski wymieniłem przed testem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2007 09:56:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
to, że wymieniłeś filtr nie ma nic wspólnego z faktem, że się zapowietrza...
...i dlatego odczuwasz szarpanie i chwilowe braki mocy [innymi słowy: chwilowe stany niemocy].

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2007 09:59:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.kwi.2006 09:35:11
Posty: 114
Lokalizacja: Lubelskie
To od czego to zapowietrzenie? Filtr wymieniłem w przeddzień testu to może się do końca nie odpowietrzył - dlatego poruszyłem ten wątek. Dodam jeszcze że te braki mocy nie wystepują łącznie z szarpaniem. No i tak jak pisałem szarpnięcia są takie że silnik na moment się całkowicie zatrzymuje. A braki mocy wcześniej nie występowały dopiero po wymianie filtra - a może to zbieg okoliczności?


Ostatnio edytowano 26.wrz.2007 10:06:30 przez Włodek60, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2007 10:04:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
odnoszę wrażenie, że najlepiej [i najtaniej] będzie udać się do warsztatu znającego 1Z celem odpowietrzenia.
samodzielna próba naprawy może kosztować trzykrotność [no chyba, że chodzi o satysfakcję].

większość problemów zniknie bezpowrotnie.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2007 10:08:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.kwi.2006 09:35:11
Posty: 114
Lokalizacja: Lubelskie
A wszędzie na forum piszą że VP37 się sama odpowietrza?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2007 10:24:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
jak widać - nie.

z logów jasno wynika, że powietrze jest tam, gdzie nie powinno go być.
nic w przyrodzie samo się nie odpowietrza.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2007 10:29:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.kwi.2006 09:35:11
Posty: 114
Lokalizacja: Lubelskie
A te szarpnięcia przy stukaniu w G80 na wolnych obrotach? Też od tego czy to inna przyczyna?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2007 10:30:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
Włodek60 napisał(a):
Filtr paliwa, przewody te gumowe krótkie, opaski wymieniłem przed testem.


a czy te objawy wystepowały przed wymiana filtra ... :?:

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2007 10:39:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.kwi.2006 09:35:11
Posty: 114
Lokalizacja: Lubelskie
Przed wymianą filtra nie było tych zaników mocy przy ponad 3000 obr. ale trzeba wziąć pod uwagę, że filtr wymieniłem w piątek wieczorem później nie robiłem żadnej trasy tylko ze dwa razy na miasto i w sobotę rano test. Przed wymianą filtra gwałtowne szarpanie występowało.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2007 10:44:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
z tego wynika, że zapowietrzyłeś układ, a przy tym masz G80 do wymiany.


Basket, na litość, napisz coś...
:d

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2007 10:46:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
Włodek60 napisał(a):
Przed wymianą filtra nie było tych zaników mocy przy ponad 3000 obr. ale trzeba wziąć pod uwagę, że filtr wymieniłem w piątek wieczorem później nie robiłem żadnej trasy tylko ze dwa razy na miasto i w sobotę rano test. Przed wymianą filtra gwałtowne szarpanie występowało.


ufffff .... czyli dotarlismy do sedna sprawy :): .... zapowietrzyles uklad paliwowy ... jedz do dobrego mechanika niech Ci go odpowietrzy ...

nastepnie jak objawy podszarpywania beda nadal wystepowac to zajmij sie wtryskiem sterujacym ....

koniec .

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2007 10:52:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.kwi.2006 09:35:11
Posty: 114
Lokalizacja: Lubelskie
Najbliższy dobry chyba w Skrobowie. To podjadę i odrazu porozmawiam z tym wtryskiem sterującym. Dzięki za pomoc. Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2007 11:35:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Meszrumie drogi - 1,9 TDI odpowietrza się samo (sprawdzone wielokrotnie w moich starych rumplach) a problemy kolegi wynikają z niewłaściwie założonego filtra powietrza. Możliwe , ze przy tej operacji uszkodzono węzyk paliwowy lub któryś z króćców.
;)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2007 12:12:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
Baskecior napisał(a):
problemy kolegi wynikają z niewłaściwie założonego filtra powietrza
;)


albo założono nie ten filtr paliwa ....

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2007 12:32:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.kwi.2006 09:35:11
Posty: 114
Lokalizacja: Lubelskie
Filtr paliwa Knecht KC69 a gumowe przewody wymieniłem + nowe ściski, filt zalałem ropką do pełna przed odpaleniem. Odpalił od razu tak jak zawsze i ani się nie zająkną. Powietrza w przewodach raczej nie widać od czasu do czasu poleci pęcherzyk przy wyższych obrotach. A i oring na podgrzewaczu też wymieniony. A i jeszcze jedno były dwa błedy tylko jakieś dziwne nr 0000 o ile pamietam, a mam je gdzieś zapisane dokłednie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2007 19:31:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.kwi.2006 09:35:11
Posty: 114
Lokalizacja: Lubelskie
Jednak leci sporo powietrza. dzisiaj sprawdziłem przy przegazówce w przewodach lecą rzędy bąbli. Ale na poprzednim filtrze też leciały. Filtr dobrze dokręcony także to nie wina połączenia filtra. Może to ten zaworek od podgrzewacza puszcza powietrze bo oring na nim wymieniłem. I jeszcze ten zaworek zwrotny na przewodzie powrotnym za filtrem słabo jest ściśnięty, ale tędy by zaciągało powietrze? A ten błąd o którym pisałem wyżej to 00000 End of Output 00-00 - -


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: