.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.kwi.2024 01:26:35

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [C5 2,5TDI] Niekompetencja serwisu ASB
PostNapisane: 28.wrz.2007 19:08:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.sie.2007 19:22:57
Posty: 8
Lokalizacja: Kutno
Witam. czytam to forum od początku sierpnia 2007. Dlaczego? Bo kupiłem sobie Audi A6 2.5 TDI Avant rocznik 2000.
Opisze swój problem, a raczej porażkę z serwisem któremu zaufałem.
Po tygodniu nowo kupionym autem z komisu w Gnieźnie zaczeły się szopki z automatyczną skrzynią biegów. Objawy były takie, że obraty w czasie jazdy zmieniały się jak chciały. Raz w góre raz w dół przy stałej prędkości np. 60 km/h. VAG nie wykazywał żadnych błędów. Zaprowadziłem auto do serwisu w Łodzi (nie chcę jeszcze podawać nazwy, bo licze na to, że gość wyjdzie z twarzą). Po rozmowie wstępnej oznajmiono mi, że trzeba zregenerować sprzęgło dwumasowe, wymienić olej w skrzyni oraz filtr. wstepnie koszty naprawy wraz robocizną miały sie wahać pomiędzy 3000 a 4000 tysiące zł. auto stało 3 tygodnie. samochód oddałem w poniedziałek. Sprzęgło odrazu miało zostac wysłąne do Berlina w celu regeneracji. W piątek samochód miał być do odbioru.
Dwonię do gościa za tydzień od wstawienia auta do serwisu w środę,klient mówi mi, że musiał wysłać sprzęgło do Berlina(czyli wcześniej
nie wysłał, a powiedział, że wysłał). Auto stało kolejne klika dni. Wreszczie po kilku telefonach do gościa w trzecim tygodniu w sobotę facet dzwoni do mnie każe przyjechać po auto. Twierdzi, że jest ok, ale jescze nie na 100% bo czasami przy włączaniu na pozycje drive lekko przypina. Ale twierdzi, że to już wina elektrozaworów w płycie sterownika. Umawiamy si, że jeżeli to nie ustapi po około 500 km to tzreba te elektrozawry wymienić koszt 200 zł za sztukę czyli razem 600 zł. Wiecie ile czasu było dobrze? 4 dni, a dokładniej 400 km. Zapłąciłem za ta naprawę 4800 zł. I po 400 km jest dokładnie to samo co przed naprawą. Niby mam gwarancję na piśmie na okres 6 miesięcy. szlak mnie trafił. Treaz czekam na te elektrozawory, mają byc na piątek. Jeżeli to nie pomoże to już nie wiem co mam robić. Co Wy byście zrobili na moim miejscu? Nie chcę podawać nazwy serwisu do czasu wymiany tych elektrozaworów. Może facet jakoś z tego wybrnie. Na pewno napiszę jak to się skończyło, alę jeżeli gość nie naprawi tego auta lub nie zwróci piniędzy, to sprawa chyba skończy się w sądzie. Pozdrawaiam. TR.

_________________
Audi A6 2,5 TDI Avant 2000 rok . www.nawi-com.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.wrz.2007 19:55:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lip.2004 13:08:50
Posty: 163
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Auto: B6 AVF quattro
Aż ciśnie mi się uwaga, dlaczego nie oddałeś bubla spowrotem do komisu, miałeś chyba jakąś rękojmę...

_________________
A4 B6 1.9 TDI AVF quattro Avant 2004r.-08.2018->
A4 B5 1.9 TDI AFN quattro Avant 1997r.-08.2007->12.2018
80 B4 1.9 TDI 1Z Avant 94r.-05.06->08.07
80 B3 2.0E AAD automat 91r., LPG BRC-07.04->05.06


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.wrz.2007 20:15:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.sie.2007 19:22:57
Posty: 8
Lokalizacja: Kutno
Chyba jestem zbyt łatwowierny. wogóle nie wiem, dlaczego nie zwróciłem tego auta. Może dlatego, że juz je zarejestrowałem na polskie numery. Auto było sprowadzone. zawsze miałem obawy przed automatem i chyba sie sprawdziiły. Po prostu trafiłem chyba na niekompetentnego mechanika. Ale z drugiej strony skoro ktos podejmuje się naprawienia automatu w Audi, to chyba wie co robi. ja też naprawiam ludziom różne rzeczy, ale jeżeli się czegoś podejmuję to raczej zawsze wywywiązuję się ze swoich zobowiązań,a jeżeli nie mam pewności to zwyczajnie nie przyjmuje zlecenia.

_________________
Audi A6 2,5 TDI Avant 2000 rok . www.nawi-com.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.wrz.2007 20:16:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lip.2007 10:02:47
Posty: 169
Lokalizacja: 3miasto
Jest w polsce firma która regeneruje sprzegła hydrokinetyczne koszt ok 1300zł,nowe 2500zł wyjecie skrzyni około 450 złz wymianą oleju filtrami nie powinienes zapłacic więcej niz 3000zł ( ja bede wymieniał w środę i na taka kwotę jestem umówiony ok. 3000zł)

myślę ze przepłaciłeś za usługę i jeszcze coś jest nie tak ze szkrzynią









A6 2,5 AKE


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.wrz.2007 20:39:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Moim skromnym zdaniem to w tej skrzyni pompa oleju padła.
Ja pier... .Nie jestem w stanie uwierzyć że ludzie płacą taką kasę za jawne złodziejstwo :( .
Pierwsze to w komisie, a później w pseudo serwisie ASB.

Powiem krótko.
Mnie ostatnio miała czekać taka sama naprawa.Wszędzie 3,5 tś i kapitalny remont skrzyni ....grosza nikt nie spuścił.

My płacimy za niewiedzę i nieznajomość zasad działania tych skrzyń.

U mnie skończyło się na 900zł bo sam wiele potrafię.
Ale jeśli masz kolego trochę rozumu to nie odpuszczaj i każ kolesiowi tą skrzynię w zębach wyciągać i naprawiać tak jak powinna być naprawiona.
Ten automat ma chodzić jak mażenie po włożeniu w niego takiego siana.
Pamiętaj.
NIC NIE MA PRAWA SIĘ UKŁADAĆ LUB DOCIERAĆ>ALBO CHODZI TAK JAK NALEŻY ALBO NIE.

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.wrz.2007 21:35:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
timtum,

z przykrością [i wściekłością] przeczytałem Twój post.
nalegam jednak, byś podał nazwę serwisu z prostego powodu - by było to przestrogą dla innych użytkowników, a dla samego warsztatu refleksją.

należy pamietać, że w Łodzi nie ma choćby jednego warsztatu, który byłby w stanie merytorycznie [czyt. zgodnie ze sztuką] ogarnąć C5 2.5TDI. oddając auto w ręce łódzkich mechaników zmierzamy w kieunku nieodwracalnej [często] dewastacji auta.
dlatego serwisuję auto w Jankach.

zasadą jest, że nie płaci się za części, których wymiana nie daje rezultatu.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.wrz.2007 21:50:01 
Klubowicz

Dołączył(a): 21.lis.2006 12:54:43
Posty: 1516
Lokalizacja: Łódź
meszrum napisał(a):
timtum,

z przykrością [i wściekłością] przeczytałem Twój post.
nalegam jednak, byś podał nazwę serwisu z prostego powodu - by było to przestrogą dla innych użytkowników, a dla samego warsztatu refleksją.

należy pamietać, że w Łodzi nie ma choćby jednego warsztatu, który byłby w stanie merytorycznie [czyt. zgodnie ze sztuką] ogarnąć C5 2.5TDI. oddając auto w ręce łódzkich mechaników zmierzamy w kieunku nieodwracalnej [często] dewastacji auta.
dlatego serwisuję auto w Jankach.

zasadą jest, że nie płaci się za części, których wymiana nie daje rezultatu.


ja też nalegam!!!
meszrum - może znasz w Łodzi warsztat który zgodnie ze sztuką naprawi V8 :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.wrz.2007 22:12:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
przykro mi, ale wszedzie w Ł słyszę tylko naśmiewanie się z oficjalnych procedur serwisowych VAG i pełny ostracyzm wobec części oryginalnych.
prawda jednak wygląda następująco: większość oryginalnych części kupionych w ASO, w mniejszych miejscowościach, jest o 5 do 10% procent droższa w stosunku do akceptowalnych zamienników z IC. jednak warsztaty z Ł będą obrzydzać części oryginalne [klamliwie wskazując na ich patologiczne ceny] z racji, iż nie mają rabatów w ASO, a na zamiennikach mają często ponad 100% narzutu...

świadomy klient powinien najpierw sprawdzić ceny części we wszystkich ASO z województwa [Audi, VW, Seat , Skoda], a potem sprawdzać zamienniki. efekt często jest zaskakujący...

ando - nie znam.
:|

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.wrz.2007 22:14:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Ando.Chcesz naprawiać skrzynię ??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.wrz.2007 03:05:46 
Klubowicz

Dołączył(a): 21.lis.2006 12:54:43
Posty: 1516
Lokalizacja: Łódź
ADAM 12 napisał(a):
Ando.Chcesz naprawiać skrzynię ??


skrzynia (odpukać w niemalowane) ma się znakomicie, ale chcę zmienić olej i już na samą myśl się boję co będzie po "profesjonalnym serwisie"

meszrum - 100% zgoda, w większości warsztatów jak dasz swoje części to zaczyna się od grymaszenia, że dziadoska firma, że nie biorą odpowiedzialności itd... niestety ASO też z reguły nie przestrzega "procedur serwisowych" bo "Pan Zenek z dużym kluczem" i tak wie lepiej :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.wrz.2007 08:10:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
ando1414 napisał(a):
ADAM 12 napisał(a):
Ando.Chcesz naprawiać skrzynię ??


skrzynia (odpukać w niemalowane) ma się znakomicie, ale chcę zmienić olej i już na samą myśl się boję co będzie po "profesjonalnym serwisie"


Propozycja nie do odrzucenia.Wymień sam.
Kup klucz do filtrów ,weź śrubokęt ,czystą szmatkę,olej.
Nie ma nic lepszego jak własnoręczna wymiana części w naszych niuniach ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.wrz.2007 10:03:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.mar.2004 21:34:46
Posty: 690
Lokalizacja: ..***Poznań***..
Tak wracając do serwisu ASB

Jest w Poznaniu moim zdaniem i nie tylko całkiem niezły serwis ASB Teodora Myszkowskiego który to powiedział mi taką oto rzecz - praktycznie KAŻDA naprawa skrzyni typu tiptronic nie ma prawa przekroczć 5000 zł - ta kwota to w przypadku wymiany większości części - wczoraj wydawał audi A8 po wymianie obu koszy, sprzęgła i jakiś tam drobiazgów za 3900 zł ....
Timtum - za te pieniądze facet powinien ci wystawić gwarancję na CAŁĄ skrzynię a nie na prace które nomen omen wykonał - tak jest w tej branży przyjęte i w tej sytuacji jakiekolwiek sugestie z jego strony o dopłatach za elektrozawory uważam za jawną bezczelność
skoro masz gwarancję porozmawiaj z nim grzecznie :D na temat ewentualnej ekspertyzy....sądów.... może się trochę obudzi i poprawi co spaprał
Tyle po konsultacji z wspomnianym wyżej Todziem

_________________
AUDI 200 - było
AUDI 100 C4 2,0 ABK - było
AUDI A6 2,5 TDI AFB QUATTRO TIPTRONIC - było
AUDI S4 Cabrio BBK ...for fun :) - było :(
AUDI A6 2,8 ACK AVANT - było :)
AUDI A5 COUPE QUATTRO - JEST


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.wrz.2007 22:53:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.sie.2007 19:22:57
Posty: 8
Lokalizacja: Kutno
Dzisiaj pojechałem na ślub kolegi około 60 km za miasto. W tamtą stronę jeszcze dojechałem w miare normalnie, ale z powrotem to juz myslałem, że dostanę szału. Auto jechało max. 75 km/h gdy dodawałem gazu obroty szły na na full, ale samochód nie przyspieszał w pewnym momencie podswietliły się wszystkie literki na dole wyświetlacza do biegów czli: P R N D 4 3 2 . Jakie było moje zdziwienie gdy zatrzymałem się pod lekką górkę i pomimo dodawania gazu, auto satło w miejscu i nie ruszyło ani metra. Wyłączyłem silnik, włączyłem ponownie i ruszyłem. Dało się jechać kilka kilometrów i znowu wszystkie kontrolki od biegów się podswietliły na czerwono i znowu nie daje sie przyśpieszyć. ponownie zatrzymanie wyłączenie i uruchomienie silnika pomogło. I tak okolo 12 razy na odcinku 60 km. Myślałemże skończy się lawetą. Juz nie mam sił. czekam do piątku na nowe elektrozawory do skrzyni. Jeżeli to nie pomoże, to zwyczajnie nie wiem co zrobię. jestem załamany.

_________________
Audi A6 2,5 TDI Avant 2000 rok . www.nawi-com.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.wrz.2007 23:12:52 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
Timtum - odczytaj pamięć usterek (absolutnie pełny skan wymagany ale silnik, skrzynia, ABS i nivo (jeśli występuje) - KONIECZNIE).

Twój opis idealnie pasuje do trybu serwisowego, w który skrzynia wpada nie tylko skutkiem własnych słabości ale również od silnika i wielu innych podzespołów.

PS: Cały Twój dotychczasowy opis wygląda na to, że naprawa skrzyni (teoretycznie) - być może wcale nie była potrzebna (nie jestem pijany).

:peace:

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.wrz.2007 10:09:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.sie.2007 19:22:57
Posty: 8
Lokalizacja: Kutno
Możliwe, że masz racje. Jednak przed naprawą skrzyni efekty były mniej odczuwalne. Nie zapalały się te literki na dole i auto nigdy nie zrobiło takiego numeru, że nie mogłem ruszyć. Trzy niezależne testy robiłem u trzech różnych osób na trzech różnych komputerach i nie znależliśmy żadnych błędów. Skrzynia czysta, silnik czysty wogóle Vag nie pokazał problemów. dziwne jest to, że po wyłączeniu silnika i uruchomieniu ponownie, da sie jechać. Treaz myślę, że chyba wezmę ze sobą kompa i jak mi się tak stanie to przelecę go Vagiem. A wracając do skrzyni, to naprawa raczej była konieczna, bo widać było lekki wyciek oleju, nawet przed naprawą był uzupełniany w niewielkiej ilości. dziwne bo nie zapalała się żadna inna kontrolka oprócz podświetlenia biegów. człowiek który naprawiał to skrzynie powiedział mi, że nie daje gwarancji na elektrozawory w sterowniku skrzyni, ponieważ czyścił je w benzynie przez dwa dni. Miało to polegać na tym, że te zawory leżąc w benzynie były podłączone do przerywacza elektrycznego i pracowały właczając i wyłączając się na zmianę. Podobno wylatywało z nich mnóstwo syfu. Więc teraz pozostaje tylko wymienić te elektrozawory. tak przynajmniej twierdzi pan który tą skrzynię naprawiał. Trudno i darmo. Wytrzymam do piątku. Napiszę wam na pewno, czy to pomogło. Niewiem dlaczego, ale zanim odałem samochód do naprawy spędziłem klika godzin na tym forum szukając podobnego przypadku, ale nie znalazłem. Więc może temat, który poruszyłem przyda się komus w przyszłości. Chcę również ostrzec przyszłych posiadaczy Audi z ASB, żeby wybierając się po samochód, jechać z kimś kto chociaż trochę już pojeździł z automatem i wie jak to powinno działać. Druga sprawa: jak w moim przypadku, jeżeli auto było kupione w Polsce np. z komisu ale na próbnych tablicach, to prosze się nie spieszyć z przerejestrowaniem. Radzę trochę pojeżdzić tak przynajmnie z 1000 km. I jak jest coś nie tak, to jest szansa na zrócenie auta. najgorsze jest to, że "Mądry Polak po szkodzie". Ja zacząłem czytać forum Audi po zakupie, a należało przed. Może nie popełniłbym tylu błędów i miał trochę więcej pieniędzy w kieszeni. jJeszcze jedna ważna rzecz. Nie będę ukrywał, że zwiodła mnie trochę niższa cena samochodu. Ale nie zapaliła mi się czerwona lamka (dlazcego taka niska).

_________________
Audi A6 2,5 TDI Avant 2000 rok . www.nawi-com.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.wrz.2007 10:37:17 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lip.2003 22:50:28
Posty: 2993
Lokalizacja: SY
Auto: B2 8T
"spece" od automatów - to w bardzo dużej mierze naciągacze i oszuści.
kasują kasą za niby wynianę lementów - których tak na prawde nie wymieniali, a Ty nie masz szans sparwdzić czy były one robione.
Na szczęście jest kilka sensownych serwisów ASB w Polsce.
Pisz dalej co i jak - bo widzę, że trafiłeś na typowego naciągacza.
Powiedz mu, że rozmawiałeś z innym mechanikiem z innego miasta i z prawnikiem, ale najpierw odbierz autko, pojezdzij nim tydzień i sie przekonaj czy te zawroki załatwiły sprawę. Za zawroki umów się na płatność dopiero po tygodniu testów - nie będziesz przecież płacił za niepotrzebnie wymieniane elemnty!!

_________________
A6 C4 2,5 TDi aut (2002 - 2006)
A80 B3 2,0E aut (2002 - 2003)
S4 C4 2,2 T Avant aut (2003 - 2005)
A80 B3 2,3E aut (2004 - 2006)
ACQ B3 2,3 20v (2005 - 2006)
A6Q 4B 2,8 30v tip (2006 - 2010)
A4Q B5 2,8 30v avant tip (2006 - 2010)
A4000 CS Q B2 2,2 (2006->2007)
A Coupe GT 2,2 (1/3)(2006-2011)
A 200 Q 2,2T (2006-2008)
A 80 Q 2,2 (2007-2008)
ACQ B2 2,2 (1/3) (2008-2011)
ACQ B2 1,8T (2008->)
A6Q C6 3.0 TDi (2010-2019)
T5q 2,5 TDi (2015->2017)
RS5 8T (2019->)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.wrz.2007 12:27:22 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Małe OT:

timtum - czy masz jakieś oficjalne dokumenty potwierdzające zakup z tego konkretnego komisu? Czy masz na nich (o ile w ogóle je masz) 100% wartości ceny jaką zapłaciłeś? Pytam tak z ciekawości...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.wrz.2007 13:32:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.sie.2007 19:22:57
Posty: 8
Lokalizacja: Kutno
GrzesB napisał(a):
Małe OT:

timtum - czy masz jakieś oficjalne dokumenty potwierdzające zakup z tego konkretnego komisu? Czy masz na nich (o ile w ogóle je masz) 100% wartości ceny jaką zapłaciłeś? Pytam tak z ciekawości...


Oczywiście mam fakturę VAT Marża na 5500 zł. a zapłaciłem za ten samochód 33 000. Więc tu też jest haczyk. Ale mam świadka który był przy zakupie. To jest mój kolega z poprzedniego miejsca gdzie pracowałem. Komis w którym kupiłem mieści się w Gnieznie na ulicy Wrzesińskiej (wjazd od strony Wrześni, pierwszy poi lewej).
Dzisiaj sprawdziłem Vagiem błedy tak jak pisałem w poprzednim poście.
Na podświetlonych literkach od ASB i mam takie kody:
Skrzynia: 18223 oraz 17118
"Nieznany kod bledu (brak osprzetu / nie zwiazany ze sprzetem - Blad sporadyczny"
silnik: 18259
"Nieznany kod bledu (brak osprzetu / nie zwiazany ze sprzetem - Blad sporadyczny"

[/list]

_________________
Audi A6 2,5 TDI Avant 2000 rok . www.nawi-com.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.wrz.2007 14:39:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.mar.2004 21:34:46
Posty: 690
Lokalizacja: ..***Poznań***..
Takie pytanko - czy jak skrzynia przejdzie w tryb serwisowy to bez wzgledu na wysokośc obrotów auto stoi w miejscu czy też po przekroczeniu +/- 4000 z trzaskiem rusza ??

_________________
AUDI 200 - było
AUDI 100 C4 2,0 ABK - było
AUDI A6 2,5 TDI AFB QUATTRO TIPTRONIC - było
AUDI S4 Cabrio BBK ...for fun :) - było :(
AUDI A6 2,8 ACK AVANT - było :)
AUDI A5 COUPE QUATTRO - JEST


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.wrz.2007 16:47:50 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
timtum napisał(a):
Na podświetlonych literkach od ASB i mam takie kody:
Skrzynia: 18223


Problem z połączeniem elektrycznym albo zatarty zawór regulacji ciśnienia N215.
Myślę, że zaszkodziło mycie benzyną ... .
Rzeczywiste ciśnienie i pracę zaworu można sprawdzić w blokach wartości mierzonych ale to zadanie dla prawdziwego fachowca od ASB.

timtum napisał(a):
oraz 17118


Ten błąd wiąże się z czujnikiem rozpoznania 4 biegu. Może być po stronie elektrycznej lub mechanicznej. Lepiej tak nie jeździć ... .

timtum napisał(a):
silnik: 18259
"Nieznany kod bledu (brak osprzetu / nie zwiazany ze sprzetem - Blad sporadyczny"

[/list]


Notlauf spowodowany brakiem sygnału od sterownika ABS. To duży problem w samochodach z automatem (dla sterownika ECU). Kontrolka ABSów się nie świeci ? Skanowałeś ABS ?

Kobra7 - ratuj ... .


Ferguson - typowy notlauf ASB (nie multi) to 4 bieg hydrauliczny. Auto porusza się jak w smole ale jedzie i rusza jak walec ale już "od dołu", a nie dopiero po przekroczeniu 4 tyś.obr. silnika, Jazda odbywa się bez trzasków, zrywów, szarpnięć.

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 41 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: