.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.maja.2024 12:48:02

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 30.wrz.2007 18:21:10 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
timtum napisał(a):
Oczywiście mam fakturę VAT Marża na 5500 zł. a zapłaciłem za ten samochód 33 000. Więc tu też jest haczyk. Ale mam świadka który był przy zakupie. To jest mój kolega z poprzedniego miejsca gdzie pracowałem.


Jakoś byłem pewien, że tak to właśnie wyglądało. Obawiam się, że próbując cokolwiek załatwiać na drodze prawnej sam siebie wkopiesz bo przyjmując fakturę poświadczyłeś nieprawdę... Może niech się Mesz wypowie w tej kwestii a dla innych niech będzie to przestrogą przed kupowaniem aut z zaniżonymi umowami/fakturami. To jest właśnie to o czym Piotruś mówił już od dawna... Komis na 100% oddałby Ci 5500 zł i ani grosza więcej (mają papier).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.wrz.2007 19:04:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.mar.2004 21:34:46
Posty: 690
Lokalizacja: ..***Poznań***..
Ferguson - typowy notlauf ASB (nie multi) to 4 bieg hydrauliczny. Auto porusza się jak w smole ale jedzie i rusza jak walec ale już "od dołu", a nie dopiero po przekroczeniu 4 tyś.obr. silnika, Jazda odbywa się bez trzasków, zrywów, szarpnięć.[/quote]


Oki - kolegi autko miało takie jak opisałem objawy i po kilku km stawało. Trzeba było odpalić ruszało z trzaskiem itd...
Całośc jak się okazało była powiązana wyłacznie z czujnikami.

_________________
AUDI 200 - było
AUDI 100 C4 2,0 ABK - było
AUDI A6 2,5 TDI AFB QUATTRO TIPTRONIC - było
AUDI S4 Cabrio BBK ...for fun :) - było :(
AUDI A6 2,8 ACK AVANT - było :)
AUDI A5 COUPE QUATTRO - JEST


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.wrz.2007 19:08:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.sie.2007 19:22:57
Posty: 8
Lokalizacja: Kutno
ferguson napisał(a):
Takie pytanko - czy jak skrzynia przejdzie w tryb serwisowy to bez wzgledu na wysokośc obrotów auto stoi w miejscu czy też po przekroczeniu +/- 4000 z trzaskiem rusza ??

Jeżeli wejdzie w tryb serwisowy, to po zatrzymaniu nie mozna ruszyć. Obroty no nie patrzyłem czy powyżej 4000 ruszy, ale chyba nie. Bo wczoraj jak stanąłem pod górkę to za nic nie chciał ruszyć, a obroty poszły bardzo wysoko, ale nie pamietam na ile.

_________________
Audi A6 2,5 TDI Avant 2000 rok . www.nawi-com.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.wrz.2007 19:22:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.sie.2007 19:22:57
Posty: 8
Lokalizacja: Kutno
Piotruś napisał(a):
timtum napisał(a):
Na podświetlonych literkach od ASB i mam takie kody:
Skrzynia: 18223


Problem z połączeniem elektrycznym albo zatarty zawór regulacji ciśnienia N215.
Myślę, że zaszkodziło mycie benzyną ... .
Rzeczywiste ciśnienie i pracę zaworu można sprawdzić w blokach wartości mierzonych ale to zadanie dla prawdziwego fachowca od ASB.

timtum napisał(a):
oraz 17118


Ten błąd wiąże się z czujnikiem rozpoznania 4 biegu. Może być po stronie elektrycznej lub mechanicznej. Lepiej tak nie jeździć ... .

timtum napisał(a):
silnik: 18259
"Nieznany kod bledu (brak osprzetu / nie zwiazany ze sprzetem - Blad sporadyczny"

[/list]


Notlauf spowodowany brakiem sygnału od sterownika ABS. To duży problem w samochodach z automatem (dla sterownika ECU). Kontrolka ABSów się nie świeci ? Skanowałeś ABS ?

Kobra7 - ratuj ... .


Ferguson - typowy notlauf ASB (nie multi) to 4 bieg hydrauliczny. Auto porusza się jak w smole ale jedzie i rusza jak walec ale już "od dołu", a nie dopiero po przekroczeniu 4 tyś.obr. silnika, Jazda odbywa się bez trzasków, zrywów, szarpnięć.

Jest tak, że za nim wskoczy w tryb serwisowy to przerzuca jak chce. Na przykład ciągnie jak głupi na dwójce, a następnie wrzuca czwórke. Skanowalem również ABS vagiem, ale coś chyba jest nie tak, bo nie można przeskanować do końca, coś się wywala i trace komunikację. Kontrolka od ABS zapala się po właczeniu kluczyka potem gaśnie. Gdy zaczynam skanować Vagiem Zapala się też ta kontrolka i napis OK. dziękuję wszystkim za próbę pomocy. jest to dla mnie bardzo budujące, że są jescze ludzie którzy mają wiedzę i chęć podzielenia się nią. wydrukuję gościowi wszystkie posty dotyczące tego tematu i w najbliższy czwartek lub piątek mu je przedstawię. Ale jutro zadzwonię i powiem co i jak oraz zasugeruję oprócz elektrozaworów sprawdzenie czujników biegów i połączenie ze sterownikiem ABS. Dodam jeszcze, ze po naprawie ASB czasami nie moge uruchomic silnika. Musze pomieszac wajha do przodu i do tylu to dopiero za ktoryms razem zaskoczy.

_________________
Audi A6 2,5 TDI Avant 2000 rok . www.nawi-com.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 35 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: