.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 05.maja.2024 05:03:15

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 13.paź.2007 09:03:10 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Piotruś napisał(a):
carlnova napisał(a):
Obiecałeś i nie dotrzymaleś słowa... :) :): :d
A ja tu czekam i tęsknię... :peace:
Serce boli tym bardziej, że czas na polemikę z meszrumem to masz... :)


Ach o to Ci chodzi ... . A ja podejrzewałem pęd do wiedzy ... :): .
Do polemiki z Wodzem Deflorującym powinno wystarczyć to:

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... t=#1110291

:): ;) :peace:


Nie... to tylko pęd do wiedzy (szczerze)
...a polemika z Wodzem zawsze jest interesująca :)
...i mimo, że "poniżył" mnie i "odarł z godności" wiele razy, ja nie odpowiadam tym samym...
...no, może odrobinkę :) :D :): :peace:

Piotruś -> jeszcze wartości mierzone, przyjacielu...
Jak gdzieś znajdziesz i udostępnisz - będę Cię nosił na rękach... :)

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.paź.2007 10:19:34 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
carlnova napisał(a):
Nie... to tylko pęd do wiedzy (szczerze)
...a polemika z Wodzem zawsze jest interesująca :)


Prawda :diabel: :?: Ja też uwielbiam :): :peace: kiedy Meszrum wije się jak piskorz ... . :517: :smokingdevil:
:): :): :): :peace:

carlnova napisał(a):
...i mimo, że "poniżył" mnie i "odarł z godności" wiele razy, ja nie odpowiadam tym samym...
...no, może odrobinkę :) :D :): :peace:


Wódz jest Wielki i Miłościwy - ale sprawiedliwy /hahaha... :): /. Uważaj żebyś nie żałował ... :): :diabel: .


carlnova napisał(a):
Piotruś -> jeszcze wartości mierzone, przyjacielu...
Jak gdzieś znajdziesz i udostępnisz - będę Cię nosił na rękach... :)


Tak, jaaaassssne ... . A najdalej nazajutrz po umieszczeniu danych zjawi się u mnie grupa smutnych panów w czarnych płaszczach i zostanie mi tylko wybrać drzewo we własnym sadzie na którym będę wisiał ... :/ ... .

:): :): :peace:

OT:Carl - do jasnej cholery :/ :): , wykaż odrobinę cierpliwości co ??? :-)
Jeżeli przebrnąłeś już przez całą dostarczoną lekturę mogę Ci wysłać kolejne 30 odcinków żebyś zamilknął na kilka kolejnych dni ... :): :diabel: :peace:

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.paź.2007 15:37:15 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Milczę już jak grób, prezesie... :D :peace:

Relax, my friend - Ty jesteś mi potrzebny zdecydowanie dłużej i szkoda by było straszyć szpaki na czereśniach w tym pięknym przydomowym sadzie ;) :) :): :D :diabel: :peace:

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 2.5TDI AKE] - Tiptronic poslizg na niskich biegach?
PostNapisane: 29.sty.2008 10:54:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.wrz.2007 19:51:47
Posty: 17
Lokalizacja: Wrocław/Kraków
behemoth napisał(a):
Witam wszystkich.

Pytanie dotyczy skrzyni Tiptronic w A6 2003r. Nie wiem czy to normalne gdyz po raz pierwszy posiadam auto z automatem i przyznam iz moje odczucia są co najmnieje mieszane. Problem dotyczy skrzyni Tiptronic. Generalnie skrzynia zmienia biegi bardzo plynnie bez zadnych zaciec ale szczegolnie przy ruszaniu 1,2,3 bieg sa podwyzszone oborty i auto praktycznie nie przyspiesza. Efekt jest taki jakby wystepowal poslizg, cos jak jazda w manualu na polsprzegle z gazem. Po wkreceniu na wyzsze obroty auto jezdzi bardzo zwawo. Co ciekwe przytrzymujac gaz na 2-gim biegu np na poziomie 2300 obr po chwili obroty obnizaja sie. Praktycznie nie da sie jezdzic wykorzystujac moment obrotowy na niskich biegach - wiecej jest samego buczenia niz przyspieszenia. Auto ma 110 000 przebiegu, serwisy w ASO, olej i filtr w skrzyni wymieniony przy 105 000 na oryginal.

Z gory dziekuje za wszelikie sugestie, opinie i pomoc.


@behemoth - Mam podobną sytuację. Czy udało Ci się rozwiązać ten problem z poślizgiem? Czy to były te wspominane elektrozawory?
Dzieki za info

_________________
A6 C5 2,5 TDi (AKE) + Tip + Quattro 2002r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sty.2008 13:35:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.maja.2006 09:49:04
Posty: 61
Lokalizacja: Bialystok
Demsey czy twoja skrzynia zachowuje sie podobnie jak moja?.
http://forum.automat.pl/forum/viewtopic ... highlight=
Na forum automat.pl nie doczekalem sie odpowiedzi , moze tu ktos cos napisze. :(:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lut.2008 19:27:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.wrz.2007 19:51:47
Posty: 17
Lokalizacja: Wrocław/Kraków
@alextaxi U mnie jest bardzo podobnie jak u behemoth. Podwyższone obroty na 1,2,3 - raczej płynnie bez szarpnięć. No i okrutne spalanie w mieście 20l/100 :(

_________________
A6 C5 2,5 TDi (AKE) + Tip + Quattro 2002r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2008 09:41:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lut.2006 18:32:04
Posty: 321
Lokalizacja: małopolska
Koledzy mam podobny problem, w tym tygodniu mam nadzieję zostanie rozwiązany. ("przeciąganie" na 1, 2, 3 do prędkości ok 40-45 km/h). Skrzynia jest aktualnie w naprawie. U mnie poszły ponoć jakieś tłoczki (jeszcze nie wiem co to). Jeśli okaże się nie to, podejrzenie padnie na zaworki.
Napiszę jak sprawa wygląda u mnie jak tylko odbiorę auto ze sprawną skrzynką :)

Jeszcze jedno: olej nie był wcześniej wymieniany więc i to może być przyczyną (tak sugerował Piotruś). Tym bardziej, że przy niskich temperaturach, póki olej w skrzyni się nie rozgrzeje objaw się nasila i występuje też na IV biegu...
Zobaczymy co wyjdzie po tej naprawie...

_________________
A8 AKE
W wolnym czasie: www.konradwojcik.xt.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2008 16:09:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.wrz.2007 19:51:47
Posty: 17
Lokalizacja: Wrocław/Kraków
@Konrado84 - to czekamy z niecierpliwością na efekt.
U mnie był wymieniny filtr i olej i dalej to samo. Niezauważyłem wyraźnie wiekszego przeciagania na zimnym oleju. Caly czas jest miej wiecej tak samo na 1,2,3

Tak przy okazji czy również masz problem ze zwiększonym spalaniem w mieście? W moim przypadku to nie jestem dokonca pewny czy ten poślizg i zwiekszone obroty sa przyczyną spalania - tak przypuszczam ale może to 2 rózne sparwy.

_________________
A6 C5 2,5 TDi (AKE) + Tip + Quattro 2002r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2008 17:27:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lut.2006 18:32:04
Posty: 321
Lokalizacja: małopolska
Oczywiście, że spalanie jest większe w przypadku poślizgu bo część pary jak to się mówi idzie w gwizdek.
Nie wiem jaka przyczyna wysokiego spalania może być u Ciebie ale źle pracująca skrzynia to z pewnością jedno.

Na trasie spalanie (A8 AKE tip) wynosi u mnie od 5,5-8 l/100 km
Średnio, jeżdżąc po wioskach (ale głównie na wyższych biegach) to 8-8,5 przy spokojnej jeździe. Czyli dalej nie dużo
Ale w mieście to już wartości 12-15, a nawet więcej jak są korki...

Też podejrzewałem te zaworki ale wstrzymam się z ich wymianą bo to dosyć spory koszt.
Póki co czekam na złożenie skrzyni, jeśli okaże sie, że to nie to, wtedy będę myślał o zaworkach (do nich ponoć dostęp jest stosunkowo prosty).

Tak czy inaczej opiszę co było zwalone i jak skrzynia pracuje po naprawie.

_________________
A8 AKE
W wolnym czasie: www.konradwojcik.xt.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2008 10:05:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lut.2006 18:32:04
Posty: 321
Lokalizacja: małopolska
OK auto odebrane.

Nie wiem czy nie napiszę zaraz jakichś herezji więc jeśli coś będzie bzdurą, poprawcie mnie :)

Skrzynia po kompletnej rozbiórce, złożona i auto jeździ. Regeneracja konwertera + wymiana jakiegoś tłoczka (nie wiem jak to się zwie) przy tarczkach jednego biegu + nowa pompa oleju. Ogólnie skrzynia była ponoć w dobrym stanie, olej tylko syf ale nie narobił jakoś specjalnie szkód (może poza tą pompą, której żywot już dobiegał końca).

Skrzynia pracuje bez żadnych szarpnięć, prawidłowo zmienia biegi (zresztą przed remontem było niewiele gorzej, czasem jakieś drobne szarpnięcie).

A teraz owe "uślizgi".
Jak było tak jest :!: I tu moje zdziwienie, przecież jechałem jakimś automatem w golfie III, w jakims dodge i tam był "ciąg" równy, praktycznie od momentu ruszenia, skrzynia spinała biegi od razu.
Tutaj podobno tak jest i ma to sprawić płynność zmiany biegów.

Gość robił już wiele skrzyń w Audi/VW i innych i twierdzi, że w każdej tak było. Natomiast inaczej wyglądała sprawa gdy były spalone tarczki, bądź walnięte owe zaworki. Ostatnio w pewnym passacie zauważyłem, że skrzynia zachowywała się dokładnie tak samo.
Da się z tym normalnie jeździć, przy ostrym rozpędzaniu auto nie ma problemu (gdyby coś ślizgało to pewnie wtedy silnik zaraz nabierałby przesadnie dużych obrotów przy "gazie w podłogę")
Wydaje mi się, że ja trochu wyolbrzymiłem problem sugerując się starymi automatami.
W nowych podobno tak jest aby było "komfortowiej" (choć dla mnie to pojęcie względne, wolę twardszą zmianę biegu ale "zapięcie" od dołu).

Trójka pracuje jakby "na dwa razy" (ponoć tak też ma być i jest jakaś "miękka" i "twarda" trójka). :?:


Sam nie wiem co o tym myśleć, może opisywane przez wiele osób objawy w praktyce wyglądają inaczej?
A może części osób (jak mi) poprostu wydawało się, że nie tak ma być?

Kilka osób, które mają automaty w nowszych samochodach jeździło moim autem i nikt się nie skarżył, że coś jest nie tak, nikomu to nie przeszkadzało, nawet jak zwróciłem na to uwagę...


Jeśli ktoś, kto ma sprawny tip (najlepiej w 2,5 TDI) może nagrać filmik średnio dynamicznego rozpędzania i zamieścić linka, chętnie porównam z jeszcze jednym czy u mnie jest tak samo.

A jak piszę bzdety to niech ktoś mnie poprawi :)

_________________
A8 AKE
W wolnym czasie: www.konradwojcik.xt.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2008 10:39:00 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:06:41
Posty: 8288
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
Mam podobnie w 4,2 Pb (też gość z automat.pl mówił że to raczej normalne)

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-teraz] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2008 12:57:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.wrz.2007 19:51:47
Posty: 17
Lokalizacja: Wrocław/Kraków
@Konrado84 - heh - powiem Ci ze tez wole twardsze spinanie W moim przypadku również przełącza płynnie sporadycznie mozna wyczuc tylko delikatne szarpniecia przy redukcji.
Ja nigdy nie jeździlem automatem i sposób w jaki sie "zbiera" auto jest dla mnie dziwny. Przy remoncie silnika mechanik jeździł autem i równierz nie miał w tej sprawie uwag (odnośnie skrzyni stwierdził, ze za wczesnie robi kick-down, powinno być po wciśnieciu gazu do dechy)
Bardzo możliwe ze to nie herezje i tak powinno być - tylko ja nie potrafie wyczuć gdzie jest dobrze a gdzie juz nie:)
Faktem jest ze obroty nie skacza do góry i jak zapnie bieg to opadaja.
Efekt jest taki ze obroty zwiekszaja sie nieproporcjonalnie do wcisnietego gazu ale auto płynnie idzie do przodu i w okolicy 2000 obr/min zmiana biegu na wyższy

Dla spokoju jeszcze podjade do serwisu ASB - niech jakiś fachowiec mi to oceni osobiście. Musze jeszcze znaleźć przyczyne zwiekszonego apetytu w miescie
Popsuty konwerter moze być powodem duzego spalania po mieście: realne 20l/100 - stala trasa po krakowie - kapelanka, monte cassino, dietla, grzegóżeckie i mogilskie - FIS pokazywal 17l/100
Co śmieszne inna trasa po krakowie: rondo grunwaldzkie, aleje, armi krajowej, rondo conrada - i srednia na FIS: 10.5l/100 - to bylo by ok.
Moze ja mierze srednia po miescie stale po zakorkowanej trasie i dlatego mam spalanie 20l/100 - Czy osoby jerzdzące podobna trasa kapelanka, monte cassino, dietla, grzegóżeckie i mogilskie rejestruja spalanie na poziomie 20l/100 ? (czytajac forum nie zauwazylem zeby ktoś pisal o takim spalaniu w korkach)

Tak aprops: Jesli mozna wiedzieć jak duzo kosztowała Cie ta impreza z remontem skrzyni? Szczegolnie regeneracja konwertera

_________________
A6 C5 2,5 TDi (AKE) + Tip + Quattro 2002r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2008 13:50:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.sie.2007 21:03:40
Posty: 264
Lokalizacja: Wroclaw / Polanica Zdroj
witam

sprobuje nagrac filmik jak sie zachowuje nowa skrzynia - dokladnie tak jak opisujecie wiec tak raczej powinno byc.
co do spalania - wroclaw jest chyba najbardziej zakorkowanym miastem w kraju i tutaj spalanie nigdy mi nie wyszlo powyzej 10/100 wg fisa i raczej wg rzeczywsitego stanu na baku.
pozdrawiam

_________________
A8 '08 4.2 TDI
A8 '04 4.2 PB
A6 '04 Allroad 2.5 BAU/sprzedana
A6 '00 2.5 tdi tip AKN/sprzedana
XVS Midnight Star 950 '09


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2008 14:26:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lut.2006 18:32:04
Posty: 321
Lokalizacja: małopolska
Wychodzi na to, że tak chyba ma być.

(to nieproporcjonalne nabieranie prędkości w stosunku do zwiększania obrotów - przy małych prędkościach coś na podobieństwo skutera (multitronica?), tylko, że widać zmniejszenie obrotów przy zmianie biegów).

demsey - znam dokładnie ten teren jeśli chodzi o korki i w tym przypadku możesz być spokojny - ja też mam porównywalne zużycie w takich warunkach...
Korki dają się we znaki.
Jeśli miasto jest "puste" (w nocy np) to zużycie po Krakowie wynosi u mnie w granicach 10-10,5 l/100km (samo miasto - centrum) przy normalnej jeździe.

Z chęcią obejrzę jeszcze jakiś filmik, zamieszczę też coś od siebie jak dorwę coś czasu.

Jeśli chodzi o naprawę to całkowity koszt to 3400 w tym robocizna 1000 (ale przy okazji robione były inne rzeczy, to gałka jedna, to ręczny do podciągnięcia...).
Ogólnie to:
- regeneracja konwertera (coś ok 600 zeta),
- nowa pompa (500 coś zeta),
- komplet uszczelek,
- 10l oleju (taniej po dojściach) + filtr,
- pomniejsze rzeczy typu ten tłoczek itp

_________________
A8 AKE
W wolnym czasie: www.konradwojcik.xt.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2008 15:32:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.wrz.2007 19:51:47
Posty: 17
Lokalizacja: Wrocław/Kraków
@shakal12 dzieki za filmik - jak sie uda:)
i za info ze spalaniem. O zwiekszone spalanie podejrzewalem to slizganie skrzyni na 1,2,3 biegu - w miescie prawie caly czas sa używane. Jesli to norma to musze szukać dalej - nadal skrzyni nie wykluczam. Trzeba bedzie pologować - narazie ze statycznych wyczytalem ze EGR jest "zatkany" ale podobno to nie ma wplywu - poza ekologicznym

_________________
A6 C5 2,5 TDi (AKE) + Tip + Quattro 2002r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2008 15:55:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.wrz.2007 19:51:47
Posty: 17
Lokalizacja: Wrocław/Kraków
Konrado84 napisał(a):
demsey - znam dokładnie ten teren jeśli chodzi o korki i w tym przypadku możesz być spokojny - ja też mam porównywalne zużycie w takich warunkach...
Korki dają się we znaki.
Jeśli miasto jest "puste" (w nocy np) to zużycie po Krakowie wynosi u mnie w granicach 10-10,5 l/100km (samo miasto - centrum) przy normalnej jeździe.



dzieki za info porownawcze, U mnie jest podobnie - chyba za bardzo szukam "dziury w całym":)

Konrado84 napisał(a):

Jeśli chodzi o naprawę to całkowity koszt to 3400 w tym robocizna 1000 (ale przy okazji robione były inne rzeczy, to gałka jedna, to ręczny do podciągnięcia...).
Ogólnie to:
- regeneracja konwertera (coś ok 600 zeta),
- nowa pompa (500 coś zeta),
- komplet uszczelek,
- 10l oleju (taniej po dojściach) + filtr,
- pomniejsze rzeczy typu ten tłoczek itp

Jak by jednak było to konieczne to zwróce sie do Ciebie o namiary:)

_________________
A6 C5 2,5 TDi (AKE) + Tip + Quattro 2002r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lut.2008 10:13:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.wrz.2007 19:51:47
Posty: 17
Lokalizacja: Wrocław/Kraków
shakal12 napisał(a):
witam

co do spalania - wroclaw jest chyba najbardziej zakorkowanym miastem w kraju i tutaj spalanie nigdy mi nie wyszlo powyzej 10/100 wg fisa i raczej wg rzeczywsitego stanu na baku.
pozdrawiam


Mozliwe ze "stoisz" w korkach i masz "gładkie" kawalki trasy - albo faktycznie mnej pali w mieście:)
Co do korków we wrocławiu to dawno nie bylem w środku tygodnia w centrum i nawet nie chcialem tego sprawdzac - wierze na słowo:)
Mi w korkach szybko wyskoczy powyzej 10l/100
Jeśli możesz przeprowadzić mały teścik tzn.:
najlepiej na rozgrzanym silniku
będąc zatrzymanym skasuj licznik średniego spalania i
rusz normalnie (1,2,3,4...) po ok 400-500 metrach średnia zaczyna spadać do tego czasu srednie spalanie utrzymmuje sie u mnie w okolicy 15,5l/100
Wtedy u Ciebie jest mniej niż 10l/100 ?

_________________
A6 C5 2,5 TDi (AKE) + Tip + Quattro 2002r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lut.2008 12:20:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.cze.2007 12:46:41
Posty: 216
Lokalizacja: KrK
FIS mi pokazuje spalanie: 12,8l na 100km a6 2.5tdi quattro, czy to normalne spalanie? Jest to spalanie po miescie w krakowie.

_________________
A6 2.5TDI Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lut.2008 12:43:37 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:06:41
Posty: 8288
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
4,2 Pb po mieście pokazuje mi 16,5-17,5 przy spokojnej jeździe.... wieć po mojemu na 2,5 TDI za dużo....

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-teraz] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lut.2008 13:11:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lut.2006 18:32:04
Posty: 321
Lokalizacja: małopolska
demsey napisał(a):
na rozgrzanym silniku
będąc zatrzymanym skasuj licznik średniego spalania i
rusz normalnie (1,2,3,4...) po ok 400-500 metrach średnia zaczyna spadać do tego czasu srednie spalanie utrzymmuje sie u mnie w okolicy 15,5l/100
Wtedy u Ciebie jest mniej niż 10l/100 ?


Normalne, każde auto pokaże Ci wtedy bycze spalanie...
W takim przypadku wynik jak najbardziej normalny (podobnie mam i w Audi i benzynowym Passacie...)
Nie masz szans podczas takiego rozpędzania uzyskać poniżej dychy...
Zobacz natomiast jakie będziesz miał spalanie jak będziesz jechał, np na IV ze stałą prędkością powiedzmy 60 km/h.. :peace:

Moim zdaniem wszystko masz w porządku.
Korki korkom nierówne stąd mogą być takie rozbieżności...

A jeśli nadal niepokoi Cię kwestia spalania to zrób kompletne logi i zamieść na forum - okaże się czy wszystko jest OK :)

_________________
A8 AKE
W wolnym czasie: www.konradwojcik.xt.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: