.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.kwi.2024 08:59:57

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [a6 AFB 98]Błędy silnika i logi do analizy:)
PostNapisane: 09.paź.2007 17:14:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2007 22:40:34
Posty: 56
Lokalizacja: Kalisz \ Poznań
Witam
Chcialłem prosić kolegów analize logów, co prawda sam chciałem opanować chociaż w małym stopniu... niestety ogranicza mnie brak czasu :/
Ale do rzeczy
Błędy silnika:

Address 01 -------------------------------------------------------
Controller: G93 JC0 F0 2
Component: 2.5l/4VT EDC G200AG G50
Coding: 03001
Shop #: WSC 17314
4 Faults Found:
01441 - Low Fuel Level Sensor (G210)
30-00 - Open or Short to B+
01028 - Fan Relay (J323)
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
01440 - Fuel Level Signal
30-00 - Open or Short to B+
18259 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ABS Controller
P1851 - 35-00 - -
Readiness: N/A


Logi statyczne

000
Obrazek

001
Obrazek

003
Obrazek

004
Obrazek

007
Obrazek

013
Obrazek

014
Obrazek

018
Obrazek




Basic settings

000
Obrazek

003
Obrazek

cd.
Obrazek

004
Obrazek

cd.
Obrazek

011
Obrazek

cd.
Obrazek




Logi dynamiczne

000
Obrazek

001
Obrazek

003
Obrazek

004
Obrazek

008
Obrazek

010
Obrazek

011
Obrazek


To na tyle, będę wdzięczny za wszelkie informacje i uwagi :d

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.paź.2007 17:41:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
kto pisał ten program?
przykro mi, ale przegiął pałę.
albo był pod wpływem, albo...
życzenie kierowcy mniejsze niż ograniczenie momentu???

termostat do wymiany.
lmm* też.


:|



*ale lepiej, żeby zostało źle mierzące, bo silnik wyzionie ducha.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.paź.2007 19:07:33 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
No... niezła jazda... :/
Za chwilę padnie też pompa VP44 z powodu czujnika G210 w zbiorniku :/

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.paź.2007 19:24:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
...Carl, przyznaj się, że zazdrościsz, w głębi duszy, takich ciśnień...
to musi brzmieć na zimnym :D .

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.paź.2007 19:27:45 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
meszrum napisał(a):
...Carl, przyznaj się, że zazdrościsz, w głębi duszy, takich ciśnień...
to musi brzmieć na zimnym :D .


Jasne, że zazdroszczę... :D
Chciałbym miec kiedyś w życiu taki orgazm, jak ten niekończący się overbooooost... ;) :) :): :D :peace:

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.paź.2007 23:43:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2007 22:40:34
Posty: 56
Lokalizacja: Kalisz \ Poznań
haha
komentarze wspaniałe :peace:

Tak w ramach sprostowania, autko sprowadzone z niemiec, ktoś sie wyraźnie nim bawił, obniżony jak cholera, cały przemalowany na kameleona i jeszcze taki program :D

jeśli dobrze rozumiem silnik ma ustawiony program który jest ponad jego siły i tylko uszkodzony lmm przycina go i zapobiega wysiłkowi, który by go dobił :?:

Cytuj:
życzenie kierowcy mniejsze niż ograniczenie momentu???


dlatego zupełnie zgłupiałem jak zobaczyłem 008 dynamiczne ;)

czyli na pytanie "co z tym robić?" odpowiem sobie sam, jechać do kogoś, kto ułoży nowy program :D

co do termostatu, nie moge sprawdzić G62 bo muszę najpierw wymienić uszkodzony G2 i porównać temperatury... a czy niska temperatura może być spowodowane uszkodzeniem wisko? auto było jekko bite z przodu...

Cytuj:
Za chwilę padnie też pompa VP44 z powodu czujnika G210 w zbiorniku n


właśnie nie wiem co z tym czujnikiem, na wskaznikach pokazuje poziom paliwa, chyba że chodzi o czujnik pompy w zbiorniku, która napełnia komore spiętrzania? wtedy najlepiej wlać pod korek i dopełniać gdy posiom spadnie do około 2/3 zbiornika :)

a na pewno orientujecie sie o co chodzi z J323 :?: o stycznik jakiego wentylatora chodzi :?:

dzięki za dotychczasową pomoc (naświetliła mi problem) i oczywiście czekam na więcej :):

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.paź.2007 18:24:14 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
G2 to czujnik na desce rozdzielczej - źle Ci wskazuje ?

Czujnik G210 jest zintegrowany z komorą spiętrzającą i pompą w zbiorniku

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... light=g210

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... anek3miast

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.paź.2007 23:33:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Adziol,


najpierw przywróć serię;
następnie zVaguj i usuń usterki;
wówczas możesz wezwać Rogala, który doda [albo zabierze ;) ] kilka PSuff.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2007 09:19:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.lip.2006 22:52:52
Posty: 333
Lokalizacja: Wa-wa oraz dz-ów
008 jest zabawne :peace:
a 011 strasznie zabawne :peace:

_________________
SebMis
schwarz Allroad 2.7 BiT
A4 (B5) Avant AKN SilverArrow


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2007 09:33:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Adziol,

zupełnie poważnie: odstwa to auto na parking do czasu powrotu de serii.
w przeciwnym razie stanie się tak: http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.ph ... ht=allegro .

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2007 09:55:50 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
A tam... :)
Roztaczacie przed nim czarne scenariusze...
Trzeba wybierać też pozytywne aspekty takiego stanu rzeczy.

Zepsuty lmm to błogosławieństwo dla tego silnika... :) :peace:
...normalnie dar niebios... ;)

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2007 23:13:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2007 22:40:34
Posty: 56
Lokalizacja: Kalisz \ Poznań
aaaahahaha
carl prawie sie popłakałem ze śmiechu :D
chociaż w zasadzie to nie mam powodów do radości...
ale do rzeczy

Dzięki koledzy za wszystkie linki, poczytałem, doedukowałem sie

odnośnie czujnika G210, gdzieś tam wyczytałem że służy do odcięcia zapłonu gdy poziom w komorze spiętrzającej jest niebezpiecznie niski, ale czy włącza pompke spiętrzająca? puki co zalałem zbiornik pod korek i będe dolewał do pełna gdy poziom spadnie do 2/3

Cytat:
Cytuj:
G2 to czujnik na desce rozdzielczej - źle Ci wskazuje ?


tak, G2 mam do wymiany, wskazówka stoi, w porywach dojezrza do 60 stopni...

Cytuj:
najpierw przywróć serię;
następnie zVaguj i usuń usterki;
wówczas możesz wezwać Rogala, który doda [albo zabierze Wink ] kilka PSuff.


mesz w nie uwazasz ze to troche chodzenie w kółko? w zasadzie mam do wymiany termostat, czujnik G210, jakiś stycznik wentylatora J323 (jeszcze nie wiem o co z nim chodzi) no i przepływke... jeśli wymienie wszystko poza przepływomierzem, nie bedzie błędów, i pojade powiedzmy do rogala, myśle że da si zrobić taki manewr, żeby zrobić jakaś prostą korekte programu, zamienić przepływke na nową, którą przywioze ze sobą i wtedy ułożyć program docelowy, pczywiście jeśli nie wyskoczą jakieś błędy... co o tym myślisz?

Cytat:
Cytuj:
zupełnie poważnie: odstwa to auto na parking do czasu powrotu de seri


niestety nie moge sobie pozwolić na odstawienie auta... ale na własne usprawiedliwienie dodam że z natury nie żyłuje samochodów, nieczęsto przekraczam 2500 :D

jeśli chodzi o blok dynamiczny 011, turbo trzyma ciśnienie wymagane przez komputer, choć pewnie jest dosyć obciążone, zakładając czysto teoretycznie że teraz wymieniłbym przepływomierz, poprawcie mnie jeśli sie myle, silnik miałby tak duży moment, tak szybko wchodziłby na obroty, tak dmuchałby w turbine i tak ją przeciążał że... że tak powiem... poszła by sie walić?
a tak poza tematem, z tego co wiem, w tym silniku nie ma zaworu DV, co myślicie o założeniu blow off'a?

krótkie pytanie dotyczące EGR
blok bs011 wskazuje na prawidłowe działanie zaworu, wiec z czego wynika 95,5% w 4 kolumnie bloku statycznego 003, które wskazuje na zaślepienie zaworu? czy z ustawień programu? a zwiększony przepływ rzeczywisty wynika z zamkniętego zaworu i większego zasysania powietrza świeżego czy uszkodzenia przepływomierza?

właśnie, odnośnie przepływomierza i instrukcji diagnostyki mesza:

Cytat:
Cytuj:
- 003: wartości poz. 2 i 3 powinny być tożsame.
jeżeli nie są, to G70 mierzy nieprawidłowo, chyba że w grupie 008 wartość poz. 4 [ograniczenie dymienia] jest wyższa od wartości poz. 3 [ograniczenie momentu obrotowego], a niższa niż wartość poz. 2 [życzenie kierowcy].


troche nie rozumiem tego fragmentu, bo warunek który dopuszcza różnice miedzy prepływem wymaganym a zmierzonym występuje gdy blok 011 jest prawidłowy? czy coś popierdzieliłem?

a teraz pytania czysto teoretyczne:
1 jeśli wymieniłbym przepływomierz w tym momencie to co wysiadło by w następnej kolejności po turbo?

2 co trzeba by było zrobić zeby silnik wytrzymał taki program? wzmocniona turbina? teflonowane tłoki i cylindry? wzmacniane wałki rozrządu?

bo w głębi duszy licze na to że jak ktoś wywalił 12 tysiaków na malowanie, jeszcze z 5 na stylistyke, troche na program to chciał sie zabespieczyć przed tym żeby nie strzeliła mu na przykład turbina jak mocniej wciśnie :): zwłaszcza że przeróbki były robione w niemczech (polska waluta wyliczeń pomogła mi w wycenie ;) ), chyba że jedynym zabespieczeniem był zepsuty przepływomierz :D

a tak swoją drogą, ciekawe do jakich dawek skoczył by wtrysk przy dobrym przepływomierzu :D

jeszcze raz wielkie dzieki dla was chłopaki :peace:
nasuwa mi sie jeszcze pare pytań ale zostawie je na następnego posta bo sie późno zrobiło :)
pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2007 00:00:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Adziol napisał(a):
aaaahahaha
carl prawie sie popłakałem ze śmiechu :D
chociaż w zasadzie to nie mam powodów do radości...
ale do rzeczy

Dzięki koledzy za wszystkie linki, poczytałem, doedukowałem sie

odnośnie czujnika G210, gdzieś tam wyczytałem że służy do odcięcia zapłonu gdy poziom w komorze spiętrzającej jest niebezpiecznie niski, ale czy włącza pompke spiętrzająca? puki co zalałem zbiornik pod korek i będe dolewał do pełna gdy poziom spadnie do 2/3

Cytat:
Cytuj:
G2 to czujnik na desce rozdzielczej - źle Ci wskazuje ?


tak, G2 mam do wymiany, wskazówka stoi, w porywach dojezrza do 60 stopni...

Cytuj:
najpierw przywróć serię;
następnie zVaguj i usuń usterki;
wówczas możesz wezwać Rogala, który doda [albo zabierze Wink ] kilka PSuff.


mesz w nie uwazasz ze to troche chodzenie w kółko? w zasadzie mam do wymiany termostat, czujnik G210, jakiś stycznik wentylatora J323 (jeszcze nie wiem o co z nim chodzi) no i przepływke... jeśli wymienie wszystko poza przepływomierzem, nie bedzie błędów, i pojade powiedzmy do rogala, myśle że da si zrobić taki manewr, żeby zrobić jakaś prostą korekte programu, zamienić przepływke na nową, którą przywioze ze sobą i wtedy ułożyć program docelowy, pczywiście jeśli nie wyskoczą jakieś błędy... co o tym myślisz?

Cytat:
Cytuj:
zupełnie poważnie: odstwa to auto na parking do czasu powrotu de seri


niestety nie moge sobie pozwolić na odstawienie auta... ale na własne usprawiedliwienie dodam że z natury nie żyłuje samochodów, nieczęsto przekraczam 2500 :D

jeśli chodzi o blok dynamiczny 011, turbo trzyma ciśnienie wymagane przez komputer, choć pewnie jest dosyć obciążone, zakładając czysto teoretycznie że teraz wymieniłbym przepływomierz, poprawcie mnie jeśli sie myle, silnik miałby tak duży moment, tak szybko wchodziłby na obroty, tak dmuchałby w turbine i tak ją przeciążał że... że tak powiem... poszła by sie walić?
a tak poza tematem, z tego co wiem, w tym silniku nie ma zaworu DV, co myślicie o założeniu blow off'a?

krótkie pytanie dotyczące EGR
blok bs011 wskazuje na prawidłowe działanie zaworu, wiec z czego wynika 95,5% w 4 kolumnie bloku statycznego 003, które wskazuje na zaślepienie zaworu? czy z ustawień programu? a zwiększony przepływ rzeczywisty wynika z zamkniętego zaworu i większego zasysania powietrza świeżego czy uszkodzenia przepływomierza?

właśnie, odnośnie przepływomierza i instrukcji diagnostyki mesza:

Cytat:
Cytuj:
- 003: wartości poz. 2 i 3 powinny być tożsame.
jeżeli nie są, to G70 mierzy nieprawidłowo, chyba że w grupie 008 wartość poz. 4 [ograniczenie dymienia] jest wyższa od wartości poz. 3 [ograniczenie momentu obrotowego], a niższa niż wartość poz. 2 [życzenie kierowcy].


troche nie rozumiem tego fragmentu, bo warunek który dopuszcza różnice miedzy prepływem wymaganym a zmierzonym występuje gdy blok 011 jest prawidłowy? czy coś popierdzieliłem?

a teraz pytania czysto teoretyczne:
1 jeśli wymieniłbym przepływomierz w tym momencie to co wysiadło by w następnej kolejności po turbo?

2 co trzeba by było zrobić zeby silnik wytrzymał taki program? wzmocniona turbina? teflonowane tłoki i cylindry? wzmacniane wałki rozrządu?

bo w głębi duszy licze na to że jak ktoś wywalił 12 tysiaków na malowanie, jeszcze z 5 na stylistyke, troche na program to chciał sie zabespieczyć przed tym żeby nie strzeliła mu na przykład turbina jak mocniej wciśnie :): zwłaszcza że przeróbki były robione w niemczech (polska waluta wyliczeń pomogła mi w wycenie ;) ), chyba że jedynym zabespieczeniem był zepsuty przepływomierz :D

a tak swoją drogą, ciekawe do jakich dawek skoczył by wtrysk przy dobrym przepływomierzu :D

jeszcze raz wielkie dzieki dla was chłopaki :peace:
nasuwa mi sie jeszcze pare pytań ale zostawie je na następnego posta bo sie późno zrobiło :)
pozdrawiam



cóż, jeżeli chcesz doprowadzić auto do stanu używalności, to moja droga jest najrozsądniejsza. można oczywiście usunąć wszystkie widoczne, obecnie, usterki, a następnie przywrócić na chwilę serię, dokładnie zdiagnozować, po czym ułożyć program, który nie zabije silnika.
tylko, czy tunerowi będzie chciało się spędzić nad tym cały dzień?

na obecną chwilę ten program można opisać jednym słowem: chaos.
może uszkodzić turbinę, pompę oraz wypalić tłoki [poprzez dawkowanie - nie wiem, czy dobrze to zobrazowałem].
ten silnik nie zniesie takiego programu - mechaniczne modyfikacje 2.5TDI nie wchodzą w grę - na straży mocy stoi VP44 [i to ona, tak naprawdę, zarządza całością] - zatem byłyby zupełnie bezcelowe.
turbina G2052 V1 zniesie max. 2250mbar. ograniczenie momentu nie powinno być większe niż 45mg/R.

można uzyskać 180-195PS, lecz wymaga to wprawnej ręki i umysłu znającego pojęcie umiaru. tyle tylko, że przy takim programie korzystanie z pełnej mocy może odbywać się periodycznie i jeżeli już, to chwilowo. eksploatacja tekiego auta to, wg mnie, istna męczarnia. wszystko należy podporządkować odpowiednim temperaturom i ciśnieniom, o których stale należy pamiętać.
nawet diagtronik napisał instrukcję obsługi po tuningu [skierowaną głównie dla 1.9TDI - znacznie lepiej znoszącego modyfikację niż 2.5TDI]: http://diagtronik.pl/chiptuning/index.p ... ame=tuning .

nie da się ocenić reszty Twoich logów, gdyż przypominają one pracę mgr dobrze ujaranego studenta [wynika to z programu].

podkreślę raz jeszcze, że należę do grona osób, które twierdzą, że te silniki nie nadają się do modyfikacji.
najbardziej podatne na zwiększenie mocy są AYM/BFC/BDG z uwagi na identyczny, za wyjątkiem pompy, osprzęt silnika jak 180konne AKE.
przyrost mocy będzie mocno reglamentowany :d , a możliwe usterki - fatalne.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2007 18:54:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2007 22:40:34
Posty: 56
Lokalizacja: Kalisz \ Poznań
jasne mesz, zgadzam sie z tobą w 100%, bo ten silnik seryjnie nie jest idealny :/
a program rzeczywiście przypomina troche nieosiągalne marzenia senne a troche niezrozumiały bełkot pewnego, nie ważne którego, byłego prezydenta podczas wykładu na ukrainie ;)
tylko ktoś jeździł na tym programie i sie zastanawiam czy próbował sie jakoś zabezpieczyć przed nieuchronną awarią... myśle że przepływomierz nie był uszkodzony od początku :|
a orientujesz się ile mnie wyjdzie wgranie seryjnego programu? bo może bardziej bedzie sie opłacać kupić nowy używany komputer :)
a może właśnie tam jest wgrany program od innego silnika?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2007 20:44:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Adziol napisał(a):
jasne mesz, zgadzam sie z tobą w 100%, bo ten silnik seryjnie nie jest idealny :/
a program rzeczywiście przypomina troche nieosiągalne marzenia senne a troche niezrozumiały bełkot pewnego, nie ważne którego, byłego prezydenta podczas wykładu na ukrainie ;)
tylko ktoś jeździł na tym programie i sie zastanawiam czy próbował sie jakoś zabezpieczyć przed nieuchronną awarią... myśle że przepływomierz nie był uszkodzony od początku :|
a orientujesz się ile mnie wyjdzie wgranie seryjnego programu? bo może bardziej bedzie sie opłacać kupić nowy używany komputer :)
a może właśnie tam jest wgrany program od innego silnika?


powrót de serii kosztuje od 200 do 300 PLN.
na forum zwykle polecamy Aligatora, który kilka serii w 2.5TDI już przywrócił :d ...
ECU wysyłasz kurierem.

http://www.tdi-tuning.pl/kontakt_katowice.htm
[Wojciech Gołąbek]


[+]
nie, żaden silnik nie mógł mieć takiego programu, gdyż to, co wynika z logów jest zaprzeczeniem zasad działania turbodoładowanego diesel'a sterowanego elektronicznie.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2007 21:37:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2007 22:40:34
Posty: 56
Lokalizacja: Kalisz \ Poznań
dzięki mesz, jesteś wielki :peace:
faktycznie, jaki silnik miałby ograniczenie dawki większe od życzenia kierowy :d


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2007 21:46:27 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
carlnova napisał(a):
Zdecydowanie polecam !!!
Uzdrowiciela TDI, jeżeli chodzi o virusy wszelkiej maści.
Uzdrowi lub zawirusuje - jak kto woli... :diabel:
Jestem bardzo zadowolony.

WOJCIECH GOŁĄBEK
ul. Gromadzka 36 L
40-771 KATOWICE

tel. 606 341 144

http://www.tdituning.pl/

Pozdrawiam :peace:

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2007 22:35:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Carl,

widziałeś wolne obroty?
650rpm... :|
niezły masaż dla pośladków.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.paź.2007 08:58:56 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
meszrum napisał(a):
Carl,

widziałeś wolne obroty?
650rpm... :|
niezły masaż dla pośladków.


Taaaa...
Jak Adziol wozi ze sobą markowy alkohol w skrytce to od razu może się poczuć jak James Bond (wstrząśnięte - nie mieszane)... :) :D

Gorzej z blow job'em z fajną koleżanką pod jakąś dyskoteką - za szybko skończy... (he, he...)
Nooo... chyba, że nie odpali silnika podczas igraszek :) :D :peace:

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.paź.2007 10:21:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2007 22:40:34
Posty: 56
Lokalizacja: Kalisz \ Poznań
carl, sam pisałeś że trzeba szukać pozytywnych aspektów, dziewczyny szybciej dochodzą, to taki ogromny wibrator :D :D


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 57 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: