.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.maja.2024 08:48:11

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A4 2,5 TDi 150 KM] regenerowane A nowe wałki rozrządu
PostNapisane: 15.paź.2007 22:06:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2007 16:53:26
Posty: 24
Mam zapytanie koleżanki i koledzy.
Pytam o wytrzymałość czyli ile kilometrów przejedzie Audik na nowych ,a ile na regenerowanych wałkach ??
Pytam bo nie wiem czy związać się z nim na krócej czy dłużej .
Dzięki za wszelkie cenne informacje .

_________________
Pozdro for ALL
Audi A4 2,5 TDi 1999-październik


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2007 22:48:49 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Obecnie nie znam nikogo komu wysypały by się wałki po regeneracji... po prostu nikt jeszcze tego nie doświadczył na tym forum (z tego co wiem).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2007 22:50:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.mar.2007 19:57:31
Posty: 30
Lokalizacja: Nadarzyn
Nie wiem jak w tym silniku z przebiegami ale na nowym-ale oryginalny możesz znacznie więcej przejechać . w Fiacie Brawa spotkałem się z dwoma wałkami nowymi które starczyły na 15 tyś km. --- fabryczny - 120 tyś km.

Zależy od materiału i jego obróbki. Regeneracja nie zastąpi nowego. Są jeszcze używane ale kto sprawdzi czy są dobre?

_________________
B4 2.8 Q AAH AVANT

Było:A6 2,8 Q AVANT Aut.US LPG
V6 2,8 AFC


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2007 23:15:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2007 16:53:26
Posty: 24
GrzesB napisał(a):
Obecnie nie znam nikogo komu wysypały by się wałki po regeneracji... po prostu nikt jeszcze tego nie doświadczył na tym forum (z tego co wiem).


Dlatego moje zapytanie,bo nic takiego w postach nie znalazłem.

_________________
Pozdro for ALL
Audi A4 2,5 TDi 1999-październik


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2007 23:23:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2007 16:53:26
Posty: 24
DANZE napisał(a):
Nie wiem jak w tym silniku z przebiegami ale na nowym-ale oryginalny możesz znacznie więcej przejechać . w Fiacie Brawa spotkałem się z dwoma wałkami nowymi które starczyły na 15 tyś km. --- fabryczny - 120 tyś km.

Zależy od materiału i jego obróbki. Regeneracja nie zastąpi nowego. Są jeszcze używane ale kto sprawdzi czy są dobre?


Fiat to nie Audi (też miałem parę) .Myślałem że na nowych zrobię ze 200 tysi ,a regenerowane dadzą radę na co najmniej 80-100 tyś,biorąc pod uwagę moje przebiegi roczne 30 tyś/km to obliczam że na 2,5 roku (przy regenerowanych mam spokój, a nowych przez 6,5 roku).Myślę że polatam nim z roczek w sumie i pójdzie do sprzedania (mam go od 1 lipca 2007-przebieg był 202 tyś teraz mam 212 tyś)

_________________
Pozdro for ALL
Audi A4 2,5 TDi 1999-październik


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.paź.2007 07:29:51 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Jak chcesz to mogę Ci odsprzedać moje wałki od AKE - nie wiem czy pasują - trzeba by zweryfikować... Nie są w najgorszym stanie - zazwyczaj po jednej krzywce na wałku kuluje... ale nie tak jak na forum zdjęcia były, że brakuje po 1,5-2mm...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.paź.2007 09:32:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.paź.2007 00:05:51
Posty: 53
Lokalizacja: Małopolska
to ile autko musi mieć przejechane aby zużyły się wałki, mam na myśli 2.5 TDI

_________________
AUDI A6 2.5 TDI 98' 150PS SEDAN


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.paź.2007 19:00:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.paź.2006 19:38:05
Posty: 235
Lokalizacja: Wrocław
Duuuuzo. naprawdę...

I zależy od wielu rzeczy jak dużo...
Poszukaj na forum - pełno postów...
Ja mam 2000 r AKN - 200 tys km...
Po kilku przeczytanych postach o tragedii z wałkami obejrzałem sobie swoje - prawie jak nowe..
Nie wiem czemu takie są opinie o tych wałkach...

_________________
Jest:
AUDI A6 C5 2,5 TDI AVANT/2000r...

były:
VW SHARAN 2,0 BENZYNA/1996, T4 MULTIVAN 2,4/1994, VW PASSAT 1,9 TDI/1995, VW GOLF 1,9/1992, AUDI 100 AVANT 2,3/1989, AUDI 80 1,6 PRZEJŚCIÓWKA/1986, Polonez 1,5, Maluch 650, Fiat Kombi 1,5, reszty grzechów nie pamiętam..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.paź.2007 20:30:55 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2004 12:12:29
Posty: 4387
Lokalizacja: Wrocław
ittmk napisał(a):
Duuuuzo. naprawdę...


Bzdura, wystarczy 100-120kkm niewłaściwego serwisowania.

_________________
Obrazek

Audi, a owszem, posiadam.

... Rympel 666 ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.paź.2007 20:46:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
u mnie 300tys. i cisza :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.paź.2007 21:54:47 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
wowo napisał(a):
u mnie 300tys. i cisza :D


Cicho może być aż pewnego dnia... :diabel:
IMHO kwestia serwisowania, szczególnie chodzi o LL i przeciąganie terminów wymian oleju... do grubo ponad 30kkm...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.paź.2007 22:16:24 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.gru.2005 12:23:17
Posty: 932
Lokalizacja: mrągowo
U mnie tez było cicho do czasu powrotu z letniego zlotu :peace: Auto z przebiegiem 180 tys, serwisowane tylko jak GrzesB wspomniał do czasu jak je kupiłem 2 lata temu ( 150 tys km) jeździło na LL w Niemcowni. :/

_________________
A6 2.5 TDI Avant Quattro podobno 205 PS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2007 11:36:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2007 16:53:26
Posty: 24
koko115 napisał(a):
to ile autko musi mieć przejechane aby zużyły się wałki, mam na myśli 2.5 TDI


Właśnie ile ?? I pomimo Waszych odpowiedzi wciąż nie wiem ile można przejechać na regenerowanych wałkach,na nowych już wiem że zależy to od serwisu i regularnych wymian oleju.

Różnica w cenie jest znaczna WAŁKI REGENEROWANE 1200-1300 Zł i zwrot starych,zaś NOWE WAŁKI to najtaniej znalazłem 2700-2800 zł ,plus do tego wiadomo popychacze,dźwigienki i podkładki czyli pestki (regenerowane około 1400 zł , a nowe 1508 zł) do tego dochodzi zaślepka bloku 40 zł,uszczelniacze wałków 40 zł i uszczelka pokrywy (lewa prawa) 100 zł.TAKIE CENY WYLUKAŁEM

_________________
Pozdro for ALL
Audi A4 2,5 TDi 1999-październik


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2007 17:21:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.sie.2006 16:23:22
Posty: 135
Lokalizacja: Wrocław
Jest też jakaś firma z Łodzi która handluje tym:
http://www.allegro.pl/item253358849_walki_rozrzadu_dzwigienki_audi_2_5_v6_tdi_150km.html

Na tych zdjęciach fajnie widać to co wielu doprowadza do białej gorączki :):) (niestety)

Pozdrawiam

_________________
Audi A6 2.5 TDI 1999 r. AKN


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2007 17:47:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.sie.2006 17:31:05
Posty: 119
Lokalizacja: Bełchatów
w tej firmie mozna tez powymieniac to wszystko za calkiem rozsadne pieniadze i robia to szybko i solidnie

_________________
W210 Avantgarde


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2007 19:43:22 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
maxrafal napisał(a):
Jest też jakaś firma z Łodzi która handluje tym:


Byłbym nader powściągliwy przed takimi zakupami. Cena wyraźnie sugeruje, że popychacze nie są ori tylko co najwyżej podróbki Febi, brak info co do dźwigni (ori / regenerowane ?). To jest dobry zestaw żeby tanio naprawić i szybko sprzedać komuś niby sprawne auto (w rzeczywistości podrzucając nowemu właścicielowi mocno śmierdzące jajo ... :(: ).

Tak nie naprawiamy rozrządu ... .

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2007 19:45:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2007 16:53:26
Posty: 24
maxrafal napisał(a):
Jest też jakaś firma z Łodzi która handluje tym:
http://www.allegro.pl/item253358849_walki_rozrzadu_dzwigienki_audi_2_5_v6_tdi_150km.html

Dzwoniłem do nich i powiedzieli (dość rzeczowo i konkretnie) że wałki regenerowane są bardziej wytrzymałe niż oryginalne (same wałki do 2,5 TDi 150 KM kosztują 1300zł),a całość taj jak kolega podesłał link.Dziwne jest to że popychacze,dźwigienki i pestki regenerowane kosztują 1400 zł a nowe udało mi się znaleźć za około 1500 zł.

Na tych zdjęciach fajnie widać to co wielu doprowadza do białej gorączki :):) (niestety)
Hmm a co dokładnie masz na myśli ?? Chodzi Ci o te zasr . . e wałki

Pozdrawiam
:

_________________
Pozdro for ALL
Audi A4 2,5 TDi 1999-październik


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2007 19:48:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2007 16:53:26
Posty: 24
Piotruś napisał(a):
maxrafal napisał(a):
Jest też jakaś firma z Łodzi która handluje tym:


Byłbym nader powściągliwy przed takimi zakupami. Cena wyraźnie sugeruje, że popychacze nie są ori tylko co najwyżej podróbki Febi, brak info co do dźwigni (ori / regenerowane ?). To jest dobry zestaw żeby tanio naprawić i szybko sprzedać komuś niby sprawne auto (w rzeczywistości podrzucając nowemu właścicielowi mocno śmierdzące jajo ... :(: ).

Tak nie naprawiamy rozrządu ... .


To nie rozrząd tylko wałki rozrządu

_________________
Pozdro for ALL
Audi A4 2,5 TDi 1999-październik


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2007 20:06:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.lip.2007 09:36:15
Posty: 393
Lokalizacja: DĘBICA/podkarpacie
podpinam się pod temat o wałkach z małym pytaniem do was koledzy :peace:
czy stan zużycia wałków można ocenić przez korek wlewu oleju, czy zużywaja się one nierównomiernie.
Zajrzałem dziś, i z tego co zobaczyłem to wałek widoczny przez korek jest w świetnym stanie ( żadnych kolein, tylko płaszczyzna )

_________________
" only four rings "
było AUDI B4 ABT,
jest A4 AHL & A6 AKN,


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2007 20:18:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Gruby Benek napisał(a):
Piotruś napisał(a):
maxrafal napisał(a):
Jest też jakaś firma z Łodzi która handluje tym:


Byłbym nader powściągliwy przed takimi zakupami. Cena wyraźnie sugeruje, że popychacze nie są ori tylko co najwyżej podróbki Febi, brak info co do dźwigni (ori / regenerowane ?). To jest dobry zestaw żeby tanio naprawić i szybko sprzedać komuś niby sprawne auto (w rzeczywistości podrzucając nowemu właścicielowi mocno śmierdzące jajo ... :(: ).

Tak nie naprawiamy rozrządu ... .


To nie rozrząd tylko wałki rozrządu


Idź się jeszcze pouczyć ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: