.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.maja.2024 14:55:03

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B3/8B 2.0 20V NM]mam problem , pomocy
PostNapisane: 17.lis.2007 15:25:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.wrz.2007 18:48:54
Posty: 201
Lokalizacja: Wawa
Auto: A6 C5 1.8T
Witam,

problem jest ze sterowaniem powietrzem i obrotami.


jest w tym samochodzie gaz sekwencyjny(wiem wiem :( ), ale nie mysle ze jest to tego przyczyna

Objawy:Po odpaleniu auta na zimnym ssanie wciąga silnik na 1400 czasem 1600 obrotów, nie wiem dlaczego roznie za ka zdym razem, jak sie rozgrzeje to na benzynie spada do 1100 ale na gazie trzyma 1400 po odłaczeniu silnika krokowego na zimnym gaśnie, na ciepłym na benzynie spada do 900 (prawidłowo) i tak trzyma wogole nie faluje, na gazie po odłączeniu krokowca naciełym zaczyna falowa c miedzy 500(przygasa), a tysiąc,

nic z tego nie rozumiem, poza tym na wlaczonym krokowcu pali wg komputera 18 PB w miescie a nawylaczonym 12

czy to tylko krokowiec i dlaczego tak dziwnie na rozgrzanym na benzynie jest, co to moze byc pomocy!!!

_________________
Audi=mc2

Jest A6 C5 1.8T
Był Forester S-turbo
Była Vectra 2.2 DTi
Był Saab 9000 Aero 256 PS i 454NM
było B2 coupe 80 rok
było CQ 2.0 20v B3 89


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lis.2007 18:37:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
szukaj nieszczelności to po pierwsze, po drugie zainteresuj się przerobieniem układu stabilizacji na boscha tak jak w 2.3 20v po 90' lub NG bo rozwiązanie na hitachi to porażka.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lis.2007 18:39:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.wrz.2007 18:48:54
Posty: 201
Lokalizacja: Wawa
Auto: A6 C5 1.8T
a co trzeba by było zrobic zeby przerobic no bo fakt ze krokowców z NG jest od groma


Pozdrawiam

_________________
Audi=mc2

Jest A6 C5 1.8T
Był Forester S-turbo
Była Vectra 2.2 DTi
Był Saab 9000 Aero 256 PS i 454NM
było B2 coupe 80 rok
było CQ 2.0 20v B3 89


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lis.2007 18:42:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
krokowiec troche gumowych przewodów i jakieś umiejętności manualne, robisz dziure w gumie w/g oryginału 2.3 20v po lifcie i wkładasz tam krokowca a na drugi jego kruciec profilujesz gumowy przewód idący w twoim przypadku na przód kolektora ssącego, oryginalnie jest kruciec z jego boku.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lis.2007 18:48:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.wrz.2007 18:48:54
Posty: 201
Lokalizacja: Wawa
Auto: A6 C5 1.8T
dzieki Mauzer złapie kogoś z NG lub 7A po lifcie to zobacze


Pozdrawiam

_________________
Audi=mc2

Jest A6 C5 1.8T
Był Forester S-turbo
Była Vectra 2.2 DTi
Był Saab 9000 Aero 256 PS i 454NM
było B2 coupe 80 rok
było CQ 2.0 20v B3 89


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lis.2007 10:28:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.wrz.2007 18:48:54
Posty: 201
Lokalizacja: Wawa
Auto: A6 C5 1.8T
wzialem sie za temat i nadal jest nie tak, nieszczelnosci sprawdzone, wszystkie przewody przejzane i nic, to znaczy cale

zmienilem krokowiec i teraz jest tak ze obroty spadaja do 1000 ale dopiero przy rozgrzaniu do 90 stopni. moze wiec w takim razie jeszcze cos z czujnikiem temp.


tylko ze czujnik pokazuje wlasciwa temp, wnioskuje to na podstawie tego ze jak pokazuje niecale 90 wlacza sie wiatrak, wiec musialby byc zrabany czujnik temp i czyjnik zalaczania sie dmuchawy w chlodnicy na raz. chyba ze ktorys z pinów ktory idzie do kompa np daje ze odczyty


co o tym myslicie

Pozdrawiam i licze nba pomoc

_________________
Audi=mc2

Jest A6 C5 1.8T
Był Forester S-turbo
Była Vectra 2.2 DTi
Był Saab 9000 Aero 256 PS i 454NM
było B2 coupe 80 rok
było CQ 2.0 20v B3 89


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lis.2007 12:11:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12000
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
jeszcze jest drugi czujnik, jego tez sprawdziłeś?
Sprawdź jeszcze odmy - moja rada - jeśli masz duże przedmuchy na silniku (a pewnie masz) to odmami dostanie się do dolotu pewna ilość powietrza , które zafałszuje skład mieszanki, to też może być przyczyna.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lis.2007 12:24:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.wrz.2007 18:48:54
Posty: 201
Lokalizacja: Wawa
Auto: A6 C5 1.8T
napewno jest w NM mi sie wydaje ze jest jeden 4-pinowy i daje wskazania na klime na wskaznik w kabinie na kompa ...



pozdr

_________________
Audi=mc2

Jest A6 C5 1.8T
Był Forester S-turbo
Była Vectra 2.2 DTi
Był Saab 9000 Aero 256 PS i 454NM
było B2 coupe 80 rok
było CQ 2.0 20v B3 89


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: