.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.kwi.2024 07:18:07

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 1.8T] Brak mocy nawet po wymianie Turbo
PostNapisane: 10.lis.2007 17:15:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.paź.2007 20:19:58
Posty: 10
Lokalizacja: Anglia
Witam Panowie ... Mam Audi A6 1.8T 2001 i mam z nia problem ,a mianowicie w niskim zakresie obrotow jest bardzo slaby po wcisnieciu gazu na biegu jalowym lekko sie dławi po ruszeniu turbina zalacza sie dopiero od 3000 obrotow i to nie tak jak trzeba nawet powyzej jest slabiutko jak wlacze 4 to ja mu do dechy a on jak mu sie chce ,zero przyspieszenia ... Skąd wiem ze jest nie tak ?? Moj koles ma dokladnie takie samo auto u niego jak tylko tkniesz pedal gazu to koniki rwą malo z maski nie wyskocza.... u mnie slabo slychac prace turbiny , u niego bardzo mocno slychac to turbo.... Pomyslalem ze to wlasnie Turbo stanowi przyczyne .... Niestety dzis wymienilem Turbo ale jest to samo .... Podsumowujac chodzi jak by turbiny nie bylo choc jest nowa .......Pomocy koledzy bo nie wiem gdzie szukac przyczyny , dzis wieczorem dostane VAG-a ale nawet nie wiem jak go zdjagnozowac moze ktoś wie jak krok po kroku go przetestowac.Z gory dziekuje


Ostatnio edytowano 10.lis.2007 19:15:08 przez awasilik, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lis.2007 17:24:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Może byś najpierw Vaga podłączył.

I nazwał temat wgpanujących tu zasad :!!:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lis.2007 17:37:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 11998
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
1. nazwij temat poprawnie
2. odczytaj błędy vag-com'em albo daj komuś żeby to zrobił
3. jedź do serwisu jeśli nie chcesz się sam tym babrać.

2001 rok to w miarę nowe auto.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lis.2007 19:52:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
wymieniłeś turbo, to może teraz czas na silnik :d a najlepiej... najpierw poczytał forum i nie robił sobie kreciej roboty :peace:

bez vag'a ani nie dotykaj silnika :!:

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lis.2007 21:23:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.paź.2007 20:19:58
Posty: 10
Lokalizacja: Anglia
oki ja wszystko rozumiem powiedzcie mi jak zdjagnozowac Vagiem moja niunie bo nigdy tego nie robilem . moze mi to ktos opisac , kazdy potrafi powiedziec co powinienem ale jakos nikt nie chce mi pomoc i opisac jak to zrobic krok po kroku (bez urazy) . pomozcie prosze ....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lis.2007 21:28:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 11998
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
diagnoza to program vag-com, odpowiedni interfejs ( www.viaken.pl ) i 3 kliknięcia myszką - odczytanie błędów silnika, które powinny naświetlić bliżej conieco.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lis.2007 22:52:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.paź.2007 20:19:58
Posty: 10
Lokalizacja: Anglia
Leo wlasnie o te 3 klikniecia myszka mi chodzi gdzie mam kliknac i na co i jak zakonczyc program zeby czegos nie spaprac w aucie .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lis.2007 23:14:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 11998
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
tam nie da się nic spaprać jeśli będziesz klikał na "lewą" część przycisków po wejściu w konkretny sterownik.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: