.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.maja.2024 08:31:53

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2007 23:20:17 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
arczi10 napisał(a):
Carlnova, widze ze jestes z okolicy, Kolobrzeg sie klania


No to chyba się wstydzisz Kołobrzegu skoro dotąd się nie przyznawałeś ??? ;)
W Karlinie mam cudotwórcę z BOSCH Service Andrykowski, jak byś chciał. Auto trzeba by było na lawetę i niestety umawiać się trzeba kilka dni do przodu. Fachowcy reklamować się nie muszą.
Ale... może znajdziesz coś w Kołobrzegu :):

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2007 23:50:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.gru.2006 22:20:55
Posty: 71
Nie, nie wsydze sie
Czli w Karlinie ma warsztat ?

Powiedz mi jeszcze co sadzisz z tym odpowietrzaniem z ostatniego mojego postu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lis.2007 09:48:12 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Tak, w Karlinie...
Spróbuj jeszcze tak jak radzi Ci Danek i Piotruś, zasilić bezpośrednio VP44, ominąć filtr i szukać przyczyny braku możliwości odpowietrzenia.
Oczywiście, jeżeli wszystko robisz zgodnie z topikiem o odpowietrzaniu.
Z Twoich wypowiedzi wynika, że próbujesz odpowietrzac na zasilaniu :/

Nie odpowiedziałeś mi na pytanie o błędach i wartościach z bloku 018 i 021

Stawiam tak jak Piotruś na przypchany filtr paliwa

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lis.2007 11:20:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.gru.2006 22:20:55
Posty: 71
filtr pliwa OK, podlaczylem bezposrednio, poza filtrm i to samo

Skad mam podac info o bledach ? jak je zczytac ?

Powiedz mi prosze jak jest mozliwe przetloczenie ok 1,5 l , tak jak to jest pokazane na fotkach ? Bo to ie daje mi spokoju, mi wiecej niz 100ml nie pzeszlo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lis.2007 11:41:27 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
arczi10 napisał(a):
filtr pliwa OK, podlaczylem bezposrednio, poza filtrm i to samo


Więc zajrzyj głębiej... do samego zbiornika, przewodów, komory spietrzającej, czujnika G210, pompy strumieniowej...

arczi10 napisał(a):

Skad mam podac info o bledach ? jak je zczytac ?


Interfejsem od viakena i programem VAG-Com, podłączając się pod złącze OBD II. Od tego powinienes zacząć...


arczi10 napisał(a):

Powiedz mi prosze jak jest mozliwe przetloczenie ok 1,5 l , tak jak to jest pokazane na fotkach ? Bo to ie daje mi spokoju, mi wiecej niz 100ml nie pzeszlo


Jest możliwe... Ale jeżeli według Ciebie to za dużo... :/ Odpowietrzaj dotąd, aż zobaczysz w przewodzie doprowadzającym ON do pompy VP44 minimalne ilości pęcherzyków powietrza. Sam oceń, czy wystarczy

Na koniec.
Bez diagnostyki, nie udzielam się więcej w tym temacie.
Dobra rada - zaprowadź auto do porządnego warsztatu.
Jeżeli to tylko zapowietrzenie - to czego się obawiać ?

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lis.2007 21:32:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.gru.2006 22:20:55
Posty: 71
Według mnie 1, 5 l to nie za duzo ale u mnie niestety nawet 100ml nie idzie,
Bledow nie podaje bo nie mam odpowiedniego sprzetu aby je odczytac.

Porzadny warsztat ? A łapciuchy i tak nie zrobia tego jak trzeba, skad to wiem ? To jest trzeci raz jak mi sie to stalo i co ? dwa razy odpowietrzyali mi w warsztatach, odpalili, i znow padl
A teraz dla tego chcialem sam to zrobic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.gru.2007 12:53:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.gru.2006 22:20:55
Posty: 71
Witm po przerwie, bo niestety auto pojchalo laweta i tak zeszlo w warsztacie, poniewaz stwierdzili ze walnieta jest pompa ta w zbiorniku (podlaczenie do komputera pokazalo ze wlasnie pompa) i nie bylo jej na mijscu .
Wlasnie przed chwila dostalem telefon, ze zalozyli pompe i auto juz pali bez problemu, czyli do odbioru .
Co Wy na to ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.gru.2007 15:27:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.wrz.2007 12:26:20
Posty: 114
Lokalizacja: Kraków/Mielec/Chełmek
arczi10 napisał(a):
Witm po przerwie, bo niestety auto pojchalo laweta i tak zeszlo w warsztacie, poniewaz stwierdzili ze walnieta jest pompa ta w zbiorniku (podlaczenie do komputera pokazalo ze wlasnie pompa) i nie bylo jej na mijscu .
Wlasnie przed chwila dostalem telefon, ze zalozyli pompe i auto juz pali bez problemu, czyli do odbioru .
Co Wy na to ?


A co chciałbyś usłyszeć, kilka postów wcześniej miałeś taką diagnozę. Cieszymy się że twoja VP44 jest zdrowa i udało się autko doprowadzić do ładu :)

Na przyszłość jak napisał Carl, podłączenie samochodu do Vag-a zaoszczędziło by twój czas i od razu rozwiło wszelkie wątpliwości. Zawsze od tego należy zacząć.

_________________
Pierwsze Audi :D A6 2.5 TDI AKE Avant


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.gru.2007 18:59:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.gru.2006 22:20:55
Posty: 71
No tak, ale byla tez mowa ze pompa w zbiorniku to nie pompuje zawsze, od zasysania jest VP44 i to wlasnie ona mi nie chciala zasysac jak odpowietrzalem


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.gru.2007 20:36:06 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
arczi10 napisał(a):
No tak, ale byla tez mowa ze pompa w zbiorniku to nie pompuje zawsze, od zasysania jest VP44 i to wlasnie ona mi nie chciala zasysac jak odpowietrzalem


A co miała zasysać jak miałeś pustą komorę spiętrzającą ?
Bo rozumiem, że padła pompa strumieniowa. Ile zaplacileś ?
Fachowcy Ci powiedzieli jaki błąd zapisał się w ECU ?

Mogłeś to wiedzieć szybciej (rozpocząć od diagnozy - odczytu błędów) ;)

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.gru.2007 21:24:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.wrz.2007 12:26:20
Posty: 114
Lokalizacja: Kraków/Mielec/Chełmek
Carlu, no chyba że miał w paku paliwa ponad 1/2, z tego co kiedyś wyczytałem na forum pompa pompuje do komory spietrzajacej jeżeli paliwo w baku jest na odpowiednio niskim poziomie (chyba właśnie poniżej 1/2).

Pytanie poza tematem, jeżeli tak jest, to czy przy stanie powyżej 1/2 baku pompa nie pracuje? (bo nie ma takiej potrzeby).

_________________
Pierwsze Audi :D A6 2.5 TDI AKE Avant


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.gru.2007 21:50:36 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
W zbiorniku są dwie pompy.
Obie sterowane czujnikiem braku paliwa G210.
Ta, o którą pytasz nie pracuje przy pełnym zbiorniku.
Włącza się gdy stan paliwa w zbiorniku obniży się poniżej 2/3 całkowitej pojemności czyli około 40 litrów.

Aby móc wyjeździć prawie do końca paliwo znajdujące się w zbiorniku paliwa, umieszczona jest w nim dwuczęściowa komora spiętrzająca z elektryczną pompą paliwa.
Elektryczna pompa paliwa tłoczy paliwo z zewnętrznej części komory spiętrzającej do wewnętrznej części komory spiętrzającej. Z tej objętości paliwo jest odsysane przez pompę wtryskową układu bezpośredniego wtrysku silnika wysokoprężnego (VP44).
Poza tym elektryczna pompa paliwa przepycha paliwo do pompy strumieniowej znajdującej się na dole komory spiętrzającej. Zadaniem pompy strumieniowej jest zapewnienie ciągłego napełniania paliwem zewnętrznej części komory spiętrzającej.
Aby zagwarantować bezpieczną pracę silnika wewnętrzna część komory spiętrzającej musi być ciągle wypełniona paliwem. Jeżeli przy wyjeżdżonym zbiorniku paliwa, poziom paliwa wewnątrz komory spiętrzającej grozi obniżeniem się, czujnik braku paliwa -G210- daje sygnał do wyłączenia układu wtrysku paliwa.

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.gru.2007 02:56:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.wrz.2007 12:26:20
Posty: 114
Lokalizacja: Kraków/Mielec/Chełmek
Trochę to zagmatwane Carlu, ale Etka + Elsa i teraz wszystko jasne :peace:

_________________
Pierwsze Audi :D A6 2.5 TDI AKE Avant


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.gru.2007 09:54:47 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
BELLATRIX napisał(a):
Trochę to zagmatwane Carlu, ale Etka + Elsa i teraz wszystko jasne :peace:


Hmmmm...
No widzisz... Carl rzeczywiście nie ma daru przejrzystego i jasnego przekazywania informacji. :)

...mimo, że 3/4 mojej powyższej wypowiedzi było wprost cytatem z ELSY ;)

Cieszę się, że się rozjaśniło...

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.gru.2007 19:32:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.lis.2007 14:05:59
Posty: 169
Lokalizacja: koszalin
carlnova czy mógłbyś podać mi namiary na tego mechanika z karlina???? numer tela i najlepiej adres!!!! z góry dzieki

_________________
śmierć zawsze wsiada z nami do auta i cierpliwie czeka na nasz błąd!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.gru.2007 22:47:02 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
BOSE napisał(a):
carlnova czy mógłbyś podać mi namiary na tego mechanika z karlina???? numer tela i najlepiej adres!!!! z góry dzieki


Proszę bardzo...
Zawiedziony na pewno nie będziesz...
:)
Tomek Matczak tel. 601 881 392

Trafisz bez problemu, gość Ci wytłumaczy - natomiast umawiać trzeba się kilka dni wcześniej...

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.gru.2007 11:22:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.lis.2007 14:05:59
Posty: 169
Lokalizacja: koszalin
dziękuję:D za info!!! a tak na marginesie to ten tomek on robi wszystko w silniku czy tylko coś związane z elektroniką albo pompa wtryskową???

_________________
śmierć zawsze wsiada z nami do auta i cierpliwie czeka na nasz błąd!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.gru.2007 12:32:39 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Robi wszystko, ale specjalizuje się w elektronice...
Powołaj się na Karola - jeszcze dostaniesz upust po znajomości :)

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: