.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 04.maja.2024 15:41:43

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 62 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2007 16:19:21 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.gru.2005 12:23:17
Posty: 932
Lokalizacja: mrągowo
Podepnę sie pod temat spalania na FIS. Ostatnio zauważyłem że coś za duże spalanie pokazuje na FISie. Do tej pory w mieście przy jeździe na krótkich dystansach pokazywało średnio max 12 - 12,5 l/100km a od niedawna jest 14,5 - 16l. Zastanawiam się w czym jest problem? Dodam, że chcąc sprawdzic to z rzeczywistym spalaniem zatankowałem pod korek i zobaczymy co wyjdzie. Mam taki wrażenie jakby wskazania spalania chwilowego jakby nie były płynne jak kiedys. KIedys FIS podczas delikatnego przyspieszania pokazywał spalanie chwilowe co parę litrów a teraz albo 0 albo 10 albo 17 , 25 itp. l/100km.

_________________
A6 2.5 TDI Avant Quattro podobno 205 PS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2007 17:08:14 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
danek3miast napisał(a):
To chyba norma w tych autach,jak sobe przypomne 1,9 TDI AWX w porównaniu z 2,5 V6 to normalnie SMOK!!!


Masz coś popsute. Tak dużego spalania nie osiągam nigdy, samochodem cięższym o > 200kg od Twojego i pomimo trudnych oraz typowo górskich warunków. Mój sąsiad (na AKP "Złoty") deklaruje identycznie (ten sam model/silnik, koła o szerokości 215 i 225mm).
Powyższe napisałem jako "zwykły użytkownik", nie jako osoba związana zawodowo z samochodami .

EDIT:
Przeciętna różnica w analogicznych warunkach eksploatacyjnych w stosunku do AVB (1.9TDi, 101PS) wynosi ok. 2,5 l / 100 km (Passat 3BG Kombi).
Moim zdaniem niewiele, skoro:
- auto jest lżejsze o około pół tony
- skrzynia biegów manualna (vs tiptronik w Audi)
- napęd na jedną oś
- koła 195 mm
- właściwości silników nieporównywalne
- ogólny komfort i przestrzeń życiowa też ...

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2007 19:17:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.paź.2006 06:34:40
Posty: 521
Lokalizacja: Poznań
Przyglądam sie FIS cały czas.
Droga powrotna, ta sama trasa : 10Km, ale czas dłuższy 40 min
Wskazanie FIS na koniec podróży : 19,1L/100Km
Wskaźnik poziomu paliwa , drgnął o ok 2mm.
Po odpaleniu w drodze powrotnej wg FIS na ilości paliwa mogłem zrobić 120Km
już pod domem stwierdził ,że 90. A przejechałem równo 10Km.
Teraz stan wg FIS , zrobiłem równo 20Km a średnie spalanie to : 19,1L/100
myślę ,że jak przejadę 100Km to FIS poda mi że średnie spalanie wynosi 28L/100Km.
Bo raczej średnie , nie będzie już spadać. Jutro rano znowu zimny silnik 30min w korkach i trasa 10Km.
Załamka.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2007 19:19:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.maja.2007 08:22:00
Posty: 72
Lokalizacja: Ukraina
Moj FIS pokazuje o okolo 10% w gore. 85%

_________________
A6 2.5TDI(AKE) Quattro 2001
motul 8100 x-cess


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2007 19:35:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lip.2007 10:02:47
Posty: 169
Lokalizacja: 3miasto
Piotruś napisał(a):
danek3miast napisał(a):
To chyba norma w tych autach,jak sobe przypomne 1,9 TDI AWX w porównaniu z 2,5 V6 to normalnie SMOK!!!


Masz coś popsute. Tak dużego spalania nie osiągam nigdy, samochodem cięższym o > 200kg od Twojego i pomimo trudnych oraz typowo górskich warunków. Mój sąsiad (na AKP "Złoty") deklaruje identycznie (ten sam model/silnik, koła o szerokości 215 i 225mm).
Powyższe napisałem jako "zwykły użytkownik", nie jako osoba związana zawodowo z samochodami .

EDIT:
Przeciętna różnica w analogicznych warunkach eksploatacyjnych w stosunku do AVB (1.9TDi, 101PS) wynosi ok. 2,5 l / 100 km (Passat 3BG Kombi).
Moim zdaniem niewiele, skoro:
- auto jest lżejsze o około pół tony
- skrzynia biegów manualna (vs tiptronik w Audi)
- napęd na jedną oś
- koła 195 mm
- właściwości silników nieporównywalne
- ogólny komfort i przestrzeń życiowa też ...


Piotruś powiedz co mogę mieć popsute??Może tip?? tak mi pokazuje na Fis-ie jeżdzę autem już ponad 1,5 roku wcześniej na zuzytej hydraulice palił tak samo

mam tip-tronik na 16 cali kołach 205 i jeszcze ponizej 10 litrów nigdy mi nie zeszło.
porównując A4 1,9 TDI AWX miałem na manualu i palił mojej zonie choć mało wiarygodnie ale naprawde malutko między 4,5 a 5,5 litra /100km natomiast mi palił koło 7 litrów moze nawet i więcej.

Mogę dodadć od siebie że najprościej sprawdzić ile nasz samochód pali trzeba zatankować po korek do samego końca ( ""aż sie wylewa"") po przejechaniu 100km dolać do tego samego stanu po korek, dystrybutor nam pokaże co w trawie piszczy.



Piotruś twoj ile pali moge zapytac????
Audi AKE


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2007 13:24:11 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
Tak Danek - popsuty tip (a dokładniej konwerter przekładnika momentu obrotowego) to jedna z wielu możliwych przyczyn wysokiego spalania (jednak absolutnie nie sugeruję, że masz popsutego tipa, bo i skąd miałbym to wiedzieć ;) ) .

Zużycie paliwa w moim samochodzie zawiera się pomiędzy 8,5 a 9,5 litra na stówkę. Przeciętnie w bardzo zróżnicowanych warunkach "wychodzi" ok. 9.2 - 9.3 ale gdybym skupiał się na oszczędnościach nie byłoby żadnego problemu z uzyskaniem uśrednionego wyniku zawsze < 9 / 100 . Naturalnie - gdybym jeździł bardziej dynamicznie niż zazwyczaj - uzyskanie średniego na poziomie ok. 10/100 również nie byłoby kłopotem :-) . Poruszam się poprostu normalnie, zapewniam, że nie jeżdżę jak kapelusznik (ani jak uczestnik rajdu o kropelce) .
Staram się tak operować pedałem gazu, żeby tip jak najszybciej osiągał wysokie biegi (czyli "wyszukuję" maksymalnie możliwy w danych warunkach moment obrotowy, nie lubię kiedy skrzynia długo "ciągnie" na niższych biegach - co bywa szczególnie szkodliwe dla jej zdrowia jeżdżąc w górach) . Soft mam ori, silnik dostrojony przez www.sserwis.pl (niczego więcej nie zdradzę :P ) .
Absolutnie seryjne AKE (sprzedane z początkiem br.) w wersji "cywilnej" (nieAllroad) zużywało mi baaardzo podobne ilości paliwa (ale było odczuwalnie lżejsze od Allroad-a) . Dlatego Danek, nawet jako "szeregowy użytkownik" różnych A6 C5 2.5TDi - w dalszym ciągu uważam, że w Twoim samochodzie coś się poprostu popsuło ... :-) i tylko dlatego zużywa Ci o 20 - 25% paliwa za dużo.

:peace:

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2007 13:25:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.lip.2005 11:50:54
Posty: 1494
Lokalizacja: .:Śląsk:.
ello mi wychodzi średnio 9 litrów (quattro i tiptronic opony 235)
jak było paliwo po 4 zł to za 100zł zrobiłem 290km i zapaliła sie rezerwa
około 60% trasa 40% miasto ,normalna jazda bez szaleństw bo to tylko 180ps ;)

_________________
S4 AAN 1998-2007
A6 AKE 2007-2013
A2 BAD 2012-
ALL BEL 2013-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2007 14:33:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.paź.2006 06:34:40
Posty: 521
Lokalizacja: Poznań
Piotruś napisał(a):
Tak Danek - popsuty tip (a dokładniej konwerter przekładnika momentu obrotowego)


Pitruś, napisz coś więcej bo po tym haśle nawet google nic nie zwraca


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2007 14:44:27 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
marcinpoznan74 napisał(a):
Pitruś, napisz coś więcej bo po tym haśle nawet google nic nie zwraca


Żaden Pitruś :/ . Piotruś, Piotruniek a najlepiej Piotr ... :): :-) .

Merytorycznie - nie napiszę niczego więcej. Moja wiedza w zakresie ASB może służyć co najwyżej do użytku własnego, ponieważ obawiam się kompromitacji wygłaszając publicznie to co wiem (a raczej to czego nie wiem) :-) .

Niemniej - popsuty konwerter przekładnika momentu obrotowego na 101% może powodować wzrost zużycia paliwa (101% pewności) .

;) :peace:

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2007 14:59:16 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Piotruś napisał(a):
Merytorycznie - nie napiszę niczego więcej. Moja wiedza w zakresie ASB może służyć co najwyżej do użytku własnego, ponieważ obawiam się kompromitacji wygłaszając publicznie to co wiem (a raczej to czego nie wiem) :-) .



Przecież my tylko na to czekamy, przyjacielu... ;)
Dalej - powiedz coś... :) :): :D :diabel: :peace:

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2007 15:24:32 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
carlnova napisał(a):
Przecież my tylko na to czekamy, przyjacielu... ;)


Doskonale o tym wiem ... :/ :(: .
:): :-)

carlnova napisał(a):
Dalej - powiedz coś... :) :): :D :diabel: :peace:


"Coś"

:): :diabel: :P :d :peace:

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2007 18:36:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lip.2007 10:02:47
Posty: 169
Lokalizacja: 3miasto
Piotruś napisał(a):
Tak Danek - popsuty tip (a dokładniej konwerter przekładnika momentu obrotowego) to jedna z wielu możliwych przyczyn wysokiego spalania (jednak absolutnie nie sugeruję, że masz popsutego tipa, bo i skąd miałbym to wiedzieć ;) ) .

Zużycie paliwa w moim samochodzie zawiera się pomiędzy 8,5 a 9,5 litra na stówkę. Przeciętnie w bardzo zróżnicowanych warunkach "wychodzi" ok. 9.2 - 9.3 ale gdybym skupiał się na oszczędnościach nie byłoby żadnego problemu z uzyskaniem uśrednionego wyniku zawsze < 9 / 100 . Naturalnie - gdybym jeździł bardziej dynamicznie niż zazwyczaj - uzyskanie średniego na poziomie ok. 10/100 również nie byłoby kłopotem :-) . Poruszam się poprostu normalnie, zapewniam, że nie jeżdżę jak kapelusznik (ani jak uczestnik rajdu o kropelce) .
Staram się tak operować pedałem gazu, żeby tip jak najszybciej osiągał wysokie biegi (czyli "wyszukuję" maksymalnie możliwy w danych warunkach moment obrotowy, nie lubię kiedy skrzynia długo "ciągnie" na niższych biegach - co bywa szczególnie szkodliwe dla jej zdrowia jeżdżąc w górach) . Soft mam ori, silnik dostrojony przez www.sserwis.pl (niczego więcej nie zdradzę :P ) .
Absolutnie seryjne AKE (sprzedane z początkiem br.) w wersji "cywilnej" (nieAllroad) zużywało mi baaardzo podobne ilości paliwa (ale było odczuwalnie lżejsze od Allroad-a) . Dlatego Danek, nawet jako "szeregowy użytkownik" różnych A6 C5 2.5TDi - w dalszym ciągu uważam, że w Twoim samochodzie coś się poprostu popsuło ... :-) i tylko dlatego zużywa Ci o 20 - 25% paliwa za dużo.

:peace:



Piotr myślę że masz rację odnośnie popsutego tip-a,mam jakiś błąd w skrzyni którego nie można usunąć.(postaram się w najbliższym czasie podać jaki to błąd)
Czy ta usterka o której piszesz Piotrze to cos bardzo powaznego czy można to naprawić za rozsądną cenę????


Odnośnie spalania mojej V6 to podłam wyniki spalania głownie z fisu ,godz. temu wróciłem do domu i na fisie mam 11,3 l/100km średnia, co nie zmienia faktu, że na całym zbiorniku robię ok 700 km.


Mam pytanie czy jest mozliwe wrzucić 5 bieg np.przy prędkości mniejszej niż 70km/h, dlaczego pytam:

posiadam pierwszy raz automat ( tiptronic) i tak jest umnie jak nie przekroczy 70km/h nie ma mozliwości wrzucenia 5 biegu , podobnie jest z 4 ,3 biegiem zależy wszystko od prędkości chyba że tak poprostu jest w tych skrzyniach.

Jak jeżdzi moja żona to praktycznie na 4 biegu, a to wiąże sie z wyzszym spalaniem, na manualu wrzuciło by się 5 bieg przy 50km/h i auto by się kulało do przodu i jednocześnie zaoszczędzało by paliwa.




A6 AKE


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2007 19:26:58 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
danek3miast napisał(a):
Piotr myślę że masz rację odnośnie popsutego tip-a


Danek - uprzejmie Ci przypominam, że ja tylko odpowiedziałem wprost na Twoje pytanie. Jeszcze raz powtórzę, iż niczego nie chciałem Ci zasugerować na odległość "pi-oko" 700 km (tyle nas dzisiaj mniej więcej dzieli ;) ) .

danek3miast napisał(a):
mam jakiś błąd w skrzyni którego nie można usunąć.(postaram się w najbliższym czasie podać jaki to błąd)


Podaj - nie zaszkodzi poszukać wszystkich możliwych przyczyn, chociaż tiptronik może być też zepsuty na wiele sposobów niewidocznych w pamięci usterek (dalej tylko "informuję", nie sugerując Ci absolutnie zgonu Twojego tipa ... :-) ).

danek3miast napisał(a):
Czy ta usterka o której piszesz Piotrze to cos bardzo powaznego czy można to naprawić za rozsądną cenę????


Danek - nie mam na myśli jednej konkretnej usterki. Konwerter, jak reszta tipa, może się popsuć na wilele sposobów, widocznych w pamięci usterek lub nie ... .
Masz pecha, że mieszkasz tak daleko - Pan Sopa z SSERWISu to jedyna znana mi osoba potrafiąca wyczytać wszystko (a nawet więcej niż wszystko) podczas krótkiej przejażdżki - obserwując bloki wartości mierzonych i zachowanie skrzyni podczas jazdy. Ja - nawet gdybym nie wiem jak bardzo chciał Ci pomóc przez internet - nie potrafię niczego sensownego podpowiedzieć ... :/ .


danek3miast napisał(a):
Odnośnie spalania mojej V6 to podłam wyniki spalania głownie z fisu ,godz. temu wróciłem do domu i na fisie mam 11,3 l/100km średnia, co nie zmienia faktu, że na całym zbiorniku robię ok 700 km.


Mało ... :| .


danek3miast napisał(a):
Mam pytanie czy jest mozliwe wrzucić 5 bieg np.przy prędkości mniejszej niż 70km/h, dlaczego pytam:


Jest możliwe - na "prostej" drodze. Udaje się to zrobić stosując technikę jazdy "wybiegiem" (ruszasz "ostro", potem już tylko odejmujesz stopniowo pedał gazu, a samochód i tak przyspiesza przekładając biegi w górę nieodczuwalnie - oprócz ruchu wskazówki obrotomierza :P ). Ważne, żeby "utrzymać" odpowiedni/wystarczający moment obrotowy - operując właściwie pedałem gazu.

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2007 19:29:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.paź.2006 06:34:40
Posty: 521
Lokalizacja: Poznań
Piotruś napisał(a):
marcinpoznan74 napisał(a):
Pitruś, napisz coś więcej bo po tym haśle nawet google nic nie zwraca


Żaden Pitruś :/ . Piotruś, Piotruniek a najlepiej Piotr ... :): :-) .

Merytorycznie - nie napiszę niczego więcej. Moja wiedza w zakresie ASB może służyć co najwyżej do użytku własnego, ponieważ obawiam się kompromitacji wygłaszając publicznie to co wiem (a raczej to czego nie wiem) :-) .

Niemniej - popsuty konwerter przekładnika momentu obrotowego na 101% może powodować wzrost zużycia paliwa (101% pewności) .

;) :peace:

Szanowny PANIE Piotrze, to może skoro nie chce sie PAN kompromitować, to zdradzi PAN jakieś inne hasło które można skojarzyć z tym 'czymś' a to inne hasło będzie już odnajdywane przez google ??

Nisko się kłaniam
Dziękuje i pozdrawiam


Ruszanie z miejsca ułatwia hydrodynamiczny przekładnik momentu obrotowego ze sprzęgłem mostkującym, który po
włączeniu powoduje obniżenie zużycia paliwai ograniczenie
emisji toksycznych składników spalin.


Ale jak to sprawdzić ??
Miał już ktoś z tym doczynienia ??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2007 20:11:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lip.2007 10:02:47
Posty: 169
Lokalizacja: 3miasto
Piotruś napisał(a):







Danek - nie mam na myśli jednej konkretnej usterki. Konwerter, jak reszta tipa, może się popsuć na wilele sposobów, widocznych w pamięci usterek lub nie ... .
Masz pecha, że mieszkasz tak daleko - Pan Sopa z SSERWISu to jedyna znana mi osoba potrafiąca wyczytać wszystko (a nawet więcej niż wszystko) podczas krótkiej przejażdżki - obserwując bloki wartości mierzonych i zachowanie skrzyni podczas jazdy. Ja - nawet gdybym nie wiem jak bardzo chciał Ci pomóc przez internet - nie potrafię niczego sensownego podpowiedzieć ... :/ .


Rozumię Cię Piotr ,ale skoro wasze V6 palą dużo mniej napewno jest coś nie tak z moją skrzynią i zaczeło szarpać jak dodaję gazu ,mio to bardzo dziękuje za chęć pomocy.

Odnosnie błędu w skrzyni napewno naiszę jaki to błąd ale muszę go zanotować jak będę u kolegi ( może jutro ) ja nie mam własnego Vag-a.


Pozdrawiam Daniel

A6 AKE


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2007 20:32:29 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
Jego Wysokość Marcinie: http://en.wikipedia.org/wiki/Torque_converter

Danek - dawaj numer błędu .

I koniec tej gadki na dzisiaj (z mojej strony). Jestem w pracy i walczę z kolejnym mega-hiper-zdrutowanym przez austriackich fachofcuufff AFB - to dopiero nygusy skubane :/ , już mnie cycki bolą na samo wspomnienie :/ .
Np. z miski olejowej wypadło wczoraj coś takiego (dysze chłodzące denko tłoka):

Obrazek

W przerwie na papierosa:

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2007 21:37:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lip.2007 10:02:47
Posty: 169
Lokalizacja: 3miasto
Piotruś napisał(a):


W przerwie na papierosa:



No to Piotr dzisiaj nabroił złamał wielki dzień bez papierosa ;)

Piotrze Piotrze 15.11.2007 :(




pozdrawiam Daniel ;)

A6 AKE


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lis.2007 18:17:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lip.2007 10:02:47
Posty: 169
Lokalizacja: 3miasto
Piotruś napisał(a):
Tak Danek - popsuty tip (a dokładniej konwerter przekładnika momentu obrotowego) to jedna z wielu możliwych przyczyn wysokiego spalania (jednak absolutnie nie sugeruję, że masz popsutego tipa, bo i skąd miałbym to wiedzieć ;) ) .

:peace:



Widzisz Piotrze miałeś rację dzisiaj byłem u klegi i zapisałem błąd Tip-tronica

171250 (sprzęgło mostkujące przekładni momentu obrotowego zblokowane)


Czy to poważna usterka ( chodzi mi ogólnie o wydatek jaki mnie czeka) i czy mogę tak jeździć??

prosze o pomoc



A6 AKE


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lis.2007 19:22:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.paź.2006 06:34:40
Posty: 521
Lokalizacja: Poznań
Ten błąd wyszedł Ci na Vagu, czy czymś innym diagnozował skrzynie ??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2007 11:48:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lip.2007 10:02:47
Posty: 169
Lokalizacja: 3miasto
marcinpoznan74 napisał(a):
Ten błąd wyszedł Ci na Vagu, czy czymś innym diagnozował skrzynie ??


Tak na Vagu ( błąd skrzyni biegów)





A6 AKE


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 62 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: