.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.maja.2024 08:41:20

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [200 C3 2.1T KG] pomarańczowa kontrolka
PostNapisane: 20.lut.2008 09:32:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lut.2008 22:03:21
Posty: 75
Lokalizacja: WWL
nie wie moze ktoś coś na temat pomarańczowej kontrolki w A200 KG (silniczek z piorunem) dla czego zapala mi się kiedy włącza się turbo i ciag jest mniejszy a dopiero pod koniec obrotomierza gaśnie i dale się już dobrze wkręca? auto kupiłem w niedziele mało jeździłem dopiero wczoraj dostało troche polatałem w te i we w te i jak złapało tak pod 90 stopni kontrolka przestała sie zapalać i wkrę cał się bez oporów równo i strasznie czy to pompa paliwa, a może coś się przytkało abo nie wiem? :)

_________________
A4 B5 1.8 ADR 95' jest
A90 2.3 NG 91' jest
A80 1.8 RU 88' było
A100 q ABC 93' było
A80 2.0 ABK 93' było
A80 1.6 PP 91' było
A200 2.1 KG 85' było
Były trzy Polonezy, dwa Citroeny, Alfa i Maluch.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lut.2008 11:55:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.wrz.2005 09:58:12
Posty: 131
Lokalizacja: Dolnośląskie
Najprawdopodobniej występuje spalanie stukowe i ECU nie pozwala Ci wypalić dziur w tłokach. Wystarczy nieszczelny dolot.
Musisz odczytać błędy ze sterownika, bo to może być też uszkodzony któryś czujnik, mogłeś mieć przeładowanie itp.
Sprawdź, jakie masz ECU - odkręć osłonkę na prawym słupku pod nogami pasażera z przodu i zobacz na naklejkę. Jeśli to MAC5B - poczytaj dokładnie ten wątek:
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=70797&highlight=
Jeśli inny - napisz jaki, na pewno ktoś Ci napisze jak go zdiagnozować.

_________________
A6C4 AEL
A200 KG 2.1T - było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lut.2008 21:53:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lut.2008 22:03:21
Posty: 75
Lokalizacja: WWL
dzienks warto to sprawdzić i chyba jutro to zrobię. Akcja jest taka że jak troche pojeżdżę to problem znika...to prawda z tym 7.1 do 100??? rozumiem quattro.

_________________
A4 B5 1.8 ADR 95' jest
A90 2.3 NG 91' jest
A80 1.8 RU 88' było
A100 q ABC 93' było
A80 2.0 ABK 93' było
A80 1.6 PP 91' było
A200 2.1 KG 85' było
Były trzy Polonezy, dwa Citroeny, Alfa i Maluch.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lut.2008 11:11:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.wrz.2005 09:58:12
Posty: 131
Lokalizacja: Dolnośląskie
Istnieje również możliwość, że to tak naprawdę nie jest żadna usterka. Jeśli silnik nie ma odpowiedniej temperatury, a Ty wciśniesz pedał w podłogę (załączając FTS) - N54 się nie przełączy i mieszanka może być za uboga. W KG nie ma sterowania doładowaniem (oprócz sprężyny w WG).
Generalnie - nie należy 'pałować' silnika, jeśli nie jest odpowiednio nagrzany.
A jeśli masz zamiar ostrzej jeździć tym autem, załóż sobie wskaźnik ciśnienia w dolocie (chyba, że masz BC). Dwudziestoletnia membrana w WG może się rozpruć w każdej chwili.

_________________
A6C4 AEL
A200 KG 2.1T - było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lut.2008 11:43:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lut.2008 22:03:21
Posty: 75
Lokalizacja: WWL
tylko że to nie jest wydaje mi się kwestia temperatury wczoraj usterka znikła tak po 25km silnik miał ok 70 stopni tylko że on tą temp złapał dużo wcześniej cholera wie ale pewnie i tak najlepiej zrobić sprawdzenie tym mikroprzełącznikiem tylko pytanie gdzie on się znajduje?????? jest rysunek owszem ale i tak nie mogę go znaleźć...

_________________
A4 B5 1.8 ADR 95' jest
A90 2.3 NG 91' jest
A80 1.8 RU 88' było
A100 q ABC 93' było
A80 2.0 ABK 93' było
A80 1.6 PP 91' było
A200 2.1 KG 85' było
Były trzy Polonezy, dwa Citroeny, Alfa i Maluch.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lut.2008 12:21:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.wrz.2005 09:58:12
Posty: 131
Lokalizacja: Dolnośląskie
Przyjrzyj się przepustnicy - z jednej strony osi jest podłączona linka gazu, z drugiej strony są dwa mikroprzełączniki. Dolny - IS, górny - FTS. U Ciebie (inaczej niż na rysunku) mogą być osłonięte plastikową osłonką (ale palec i tak wsadzisz bez ściągania). Jak poruszasz przepustnicą, to usłyszysz/zobaczysz, gdzie coś klika :diabel:

_________________
A6C4 AEL
A200 KG 2.1T - było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lut.2008 16:48:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lut.2008 22:03:21
Posty: 75
Lokalizacja: WWL
spoko znalazłem- nie mogłem bo ta osłonka :D zaczął się test wskazówka na 7000 i lampka, nacisnąłem stop wskazówka na 2000 i lampka i koniec. naciskałem stop i nic wskazówka została na 2000 i lampka sie świeciła i nic dalej... :(

_________________
A4 B5 1.8 ADR 95' jest
A90 2.3 NG 91' jest
A80 1.8 RU 88' było
A100 q ABC 93' było
A80 2.0 ABK 93' było
A80 1.6 PP 91' było
A200 2.1 KG 85' było
Były trzy Polonezy, dwa Citroeny, Alfa i Maluch.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lut.2008 17:00:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lut.2008 22:03:21
Posty: 75
Lokalizacja: WWL
to dolot? lewe powietrze? reference sensor? co to jest? knock sensor? spalanie stukowe? help...

_________________
A4 B5 1.8 ADR 95' jest
A90 2.3 NG 91' jest
A80 1.8 RU 88' było
A100 q ABC 93' było
A80 2.0 ABK 93' było
A80 1.6 PP 91' było
A200 2.1 KG 85' było
Były trzy Polonezy, dwa Citroeny, Alfa i Maluch.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: