.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.kwi.2024 21:13:36

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 2.5 TDI AFB] proszę, oceńcie logi Słonia
PostNapisane: 20.lis.2007 20:04:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.lip.2007 09:36:15
Posty: 393
Lokalizacja: DĘBICA/podkarpacie
Witam wszystkich,
na prosbę i w imieniu kolegi, forumowicza wrzucam logi do oceny, powiedzcie coś ciekawego na temat wyników :): :peace:
napewno siedzi jak na szpilkach i czeka na waszą ocenę

statyczne
000
Obrazek

001
Obrazek

003
Obrazek

004
Obrazek

007
Obrazek

013
Obrazek

014
Obrazek

018
Obrazek

dynaminzne

000
Obrazek

001
Obrazek

003
Obrazek

004
Obrazek

008
Obrazek

010
Obrazek

011
Obrazek

Basic Setting

000
Obrazek

003
Obrazek

004
Obrazek

011
Obrazek

:peace:

pozdrawiam

_________________
" only four rings "
było AUDI B4 ABT,
jest A4 AHL & A6 AKN,


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2007 20:15:18 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
1. EGR do czyszczenia (gdyby to był tip - szarpałoby ok. 2000 obr/min na 3 i 4 biegu) .

2. LMM - wiadomo ... :-)

3. Statyczny kąt do przyspieszenia o niecałe 2* .

4. Kierownice w turbo przytarte. Nie było jakiegoś błędu (00575) ?

5. Słaby termostat.

To najszybciej jak potrafię i bez przemyśleń, Wielki Wódz mam nadzieję czuwa i zaraz sprowadzi mnie do parteru :P .

:peace:

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Ostatnio edytowano 20.lis.2007 20:23:29 przez Piotruś, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2007 20:19:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.lip.2007 09:36:15
Posty: 393
Lokalizacja: DĘBICA/podkarpacie
błędów żadnych nie odnotowałem,
odczułem za to ogromną turbodziurę :/

nie dał się dogrzać,

[+]
byłbym zapomniał, był błąd dotyczący czujnika temperatury zewnętrznej ;)

_________________
" only four rings "
było AUDI B4 ABT,
jest A4 AHL & A6 AKN,


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2007 20:29:43 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
Napisałem więc nie będę już tego zmieniał :/ ale kwestię LMM "zamieniam" na pytanie o ewentualny tuning ?

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2007 20:31:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
kto pisał program na 200ps?
bardzo mocna [moim zdaniem za dużo paliwa] modyfikacja. czy aby nie razi Stefanem?

termostat, cóż...
albo silnik nie był dogrzany, albo rzeczywiście kończy żywot.
nie mniej jednak nie dotykałbym go tej zimy.

EGR,
Piotr, mapy są zmienione poprzez tuning zatem trudno cokolwiek wyrokować.

LMM,
skarpeta. do wymiany.

T,
OK.
Piotr, kierownice się nie przycinają. gdyby przy takich mapach cokolwiek się zacinało, to notlauf wybiłby słoniowi kły :D .




:517:

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2007 20:32:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.lip.2007 09:36:15
Posty: 393
Lokalizacja: DĘBICA/podkarpacie
Piotruś napisał(a):
Napisałem więc nie będę już tego zmieniał :/ ale kwestię LMM "zamieniam" na pytanie o ewentualny tuning ?


zarówno w kwestii tuningu jak i pozostałych nie będe sie wypowiadał bo nie znam tego auta, zostawiam to Słoniowi :d :peace:

[+]
z tego co usłyszałem od Słonia turbo niedawno zakładał nowe w serwisie+rozrząd
nie dało się dogrzać bardziej :/
Stefana nie zauważyłem, podobno był ale przed wymiana odmy

_________________
" only four rings "
było AUDI B4 ABT,
jest A4 AHL & A6 AKN,


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2007 20:48:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.cze.2007 21:15:29
Posty: 21
[quote="meszrum"]kto pisał program na 200ps?
bardzo mocna [moim zdaniem za dużo paliwa] modyfikacja. czy aby nie razi Stefanem?

termostat, cóż...
albo silnik nie był dogrzany, albo rzeczywiście kończy żywot.
nie mniej jednak nie dotykałbym go tej zimy.

EGR,
Piotr, mapy są zmienione poprzez tuning zatem trudno cokolwiek wyrokować.

LMM,
skarpeta. do wymiany.

T,
OK.
Piotr, kierownice się nie przycinają. gdyby przy takich mapach cokolwiek się zacinało, to notlauf wybiłby słoniowi kły
Czyli na ten moment mam wymienić skarpetę-to rozumiem.Nie mam pojęcia o co chodzi z tym tuningiem- kupiłem auto i nie przerabiałem w nim nic!!! A więc spadek- pytanie moje czy da sie to wszystko odwrócić nie zależy mi na aucie prymitywnie tuningowanym!!! Co do temperatury to jest tak, że na zegarach mam 90 ale w klima tronik jest 80-83 w trasie. Czy to oznacza że ten silnik jest do remontu??? Porszę o zetelna informację.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2007 21:00:55 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
Silnik raczej na pewno nie jest do remontu :D . Całość wymaga "mechanicznej" regulacji. Nie wiem kto wymieniał rozrząd ale zrobione to jest po druciarsku i na kredkę, a "zapomniany" termostat dowodzi braku pomyślunku u "fahofffcóf" .
W odróżnieniu do Wodza - ja na pewno wymieniłbym termostat właśnie z uwagi na nadchodzącą zimę (i będę bronił swojej wersji do upadłego :P :diabel: ) .

Wymiana softu na seryjny to żaden problem. Potrzebujesz odrobiny samozaparcia i cierpliwości, a zadowolenie z autka powróci na pewno ;) .

:peace:

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2007 21:23:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.cze.2007 21:15:29
Posty: 21
Kurde cieszę się niezmiernie! Tylko proszę pomóżcie!!! Rozrząd robiło ASO!!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2007 21:24:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.cze.2007 21:15:29
Posty: 21
Kurde cieszę się niezmiernie! Tylko proszę pomóżcie!!! Rozrząd robiło ASO!!!! Jest żle...Dalej kto może tren durny SOFT zmienić????


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2007 21:35:44 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
słoń1972 napisał(a):
Dalej kto może tren durny SOFT zmienić????


Wysyłkowo - Pan Wojtek z Katowic (polecany słusznie przez Zieloną Paproć).
Niewysyłkowo - to już zależy skąd jesteś ... .

Jakiej pomocy jeszcze oczekujesz ?

PS:
"Gratulacje" dla ASO obsługującego AFB Słonia - jesteście chłopaki debeściaki (na odstrzał znaczy).

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2007 21:42:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.lip.2007 09:36:15
Posty: 393
Lokalizacja: DĘBICA/podkarpacie
Piotruś napisał(a):
słoń1972 napisał(a):
Dalej kto może tren durny SOFT zmienić????


Wysyłkowo - Pan Wojtek z Katowic (polecany słusznie przez Zieloną Paproć).
Niewysyłkowo - to już zależy skąd jesteś ... .

Jakiej pomocy jeszcze oczekujesz ?

PS:
"Gratulacje" dla ASO obsługującego AFB Słonia - jesteście chłopaki debeściaki (na odstrzał znaczy).


Słoniu zapodaj namiary tego ASO do niepolecanych warsztatów :!:

_________________
" only four rings "
było AUDI B4 ABT,
jest A4 AHL & A6 AKN,


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2007 21:47:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
wybaczcie, ale rozrząd moim zdaniem jest bardzo OK.
co w nim jest złego?

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2007 21:50:05 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
meszrum napisał(a):
wybaczcie, ale rozrząd moim zdaniem jest bardzo OK.
co w nim jest złego?


Kąt wtrysku Wodzu (pół biedy - można poprawić) ale prawdziwym skur....stwem pozostaje niewymieniony termostat :/ .

Następne pytanie - czy ktokolwiek robił jazdę próbną (nie wypuszcza się z garści klienta gotowego do wymiany LMM, na dodatek po zamontowaniu nowego turbo !!!!!!). Ponadto Słoniu powinien być conajmniej powiadomiony o fatalnych parametrach silnika ... . Wybacz Meszrum ale gdyby padło na mnie, to jutro dzwoniłbym od samego rana w jedno ciekawe miejsce (a jak wiesz - do pieniaczy nie należę, jednak wszystko ma swoje granice) ... .

:peace:

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2007 22:23:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
ASO sprawdza lmm wg procedury grupy VAG, która wyraźnie określa: 010.1 ma mieć >750. w przypadku Słonia jest >750 :d ...

ponadto, procedura wymiany rozrządu w ASO grupy VAG nie przewiduje wymiany termostatu...

inaczej procedura diagnostyczna uznana byłaby za wadliwą. moim zdaniem serwis całej grupy VAG jest kpiną. pretensje można mieć do Audi - w ASO pracują młodzi niezbyt doświadczeni mechanicy za stawki głodowe... więc po co się starać?

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2007 22:28:50 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Hmmmm...
No to pojedziemy teraz... :)

1. Kąt wtrysku - nie dotykałbym (prawie wzorowy)
2. EGR do czyszczenia
3. Termostat oczywiście do wymiany
4. Mimo, że to staje się niepopularne i wręcz napiętnowane - ja widzę pierwsze objawy przycinania się kierownic VTG w turbinie - nie jest to na pewno błąd pomiarowy.

Modyfikacja ? :) Tego nie można chyba nazwać modyfikacją co najwyżej wiejskim tjuningiem - podniesienie dawek bez podniesienia ciśnienia doładowania. Wybacz meszrumie, ale to auto ma co najwyżej 200 kcal podczas stefanowego pierdnięcia, a nie 200 PS... :D

Carl roz...bał Wam misternie ułożony plan ? :diabel: :peace:

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2007 22:42:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Carl,

maksymalne ciśnienie doładowania w AFB wynosi circa 2121 [czasem 2181] mbar.
w przemiotowym AFB mapa wymaga do 2305 mbar.

ja widzę różnicę.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2007 22:53:01 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Mistrzu !!!!!!!!
Ty widzisz wiele rzeczy nadprzyrodzonych oraz słyszysz niesłyszalne... :D

2305 mbar turbina osiąga dopiero przy 3400 rpm.
Wiejski tjuning i tyle...

[+]
...swoimi ponadzmysłowymi zdolnościami wyobraź sobie jak przebiega moment obrotowy ;)

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2007 23:01:50 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
carlnova napisał(a):
1. Kąt wtrysku - nie dotykałbym (prawie wzorowy)


2* "przesunięcia" to jest "kąt wzorcowy" ?? A od kiedy, bo jeszcze klika dni temu obaj z Wodzem zgodnie twierdziliście, że taki stan znacznie utrudnia zimny rozruch ... :): :P .

:peace:

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2007 23:04:57 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Piotruś, mordo Ty moja :peace:
Ja mam w BS-ach 3,2 * ATDC - a w 004 stat równe 2* ATDC i jestem szczęśliwy.
Patrz na wysterowanie, przyjacielu...

Carl macha do Ciebie przyjaźnie... :we2:

[+]

...i napisałem prawie wzorowy, a nie wzorcowy - a to różnica :)

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: