.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.maja.2024 16:46:05

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Problem z silnikiem 2.0E `93
PostNapisane: 20.lis.2007 21:10:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.gru.2005 17:03:00
Posty: 20
Lokalizacja: praszka
Witam wszystkich klubowiczów
Od jakiegoś czasu (prawie dwa miesiące niestety) mam problem z moją audiką. Mianowicie problem polega na tym że auto gaśnie na chwilę. Ciężko mi dobrze napisać żeby dokładnie zobrazować co się dzieje. Ale pokolei. Auto rano odpala i jedzie bez problemu. Po jakimś czasie zaczyna szarpać i gaśnie. Czasami załapie zanim się zatrzymam a czasami muszę postać na poboczu kilka minut zanim zapali. Dzieje się to zupełnie nieregularnie. Czasami zaraz po zagrzaniu a czasami po przejechaniu ładnych kilkudziesięciu kilometrów. Taki problem nieraz pojawia się po kilku minutach ponownie ale mogę też przejechać następne kilkadziesiąt km i nic. Auto ma instalace gazową, ale problem pojawia się zarówno na jednym jak i na drugim paliwie. Dodam jeszcze że wymieniłem już kilka rzeczy (świece, przewody, kopułkę, palec, regulator napięcia, sondę lambda, sterownik gazu). Niektóre faktycznie były uszkodzone, a niektóre zapobiegawczo. Na początku roku wymieniłem też cewkę z modułem bo stara pękła. Problem jest trudny do zdiagnozowania bo nie dzieje się u mechanika na podwórku. A na poboczu jedyne co udało mi się ustalić to że w momencie kiedy nie chciał przez chwile po zdarzeniu odpalić, to cewka dawała iskrę. No i to w większym skrócie tyle. Jeżeli ktoś spotkał się z podobnym problemem albo domyśla się co jest przyczyną to proszę o pomoc. Z góry dzięki i pzdr

_________________
AUDI 80 B4 2.0 ABK LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2007 07:17:37 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3300
Lokalizacja: Poznań i okolice
Możliwości są w zasadzie dwie:
1. hall
Jak Ci padnie na środku drogi, to idziesz pieszo. Ale jeśli jest ikra, to wskazuje na pkt. nr 2.
2. sterownik silnika
Jeśli Ci kiedyś stanie na środku drogi, to można awaryjnie podłączyć styk z aparatu bezpośrednio pod tyrystor przy cewce (wejście na kompa zostawiasz) - będzie jechał, tylko ze zapłon będzie cały czas na tym samym punkcie = delikatne szarpanie przy przyspieszaniu.

Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: