.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 04.maja.2024 00:05:54

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 60 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lis.2007 16:45:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Carl,

zgodnie z życzeniem... :)

gdzie widzisz pychę? staram tylko się pomóc [przejawiając dobry humor i dystans wobec siebie, lecz widzę, że potraktowaliście to zbyt dosłownie] i uchronić bolca przed tym, przed czym sam się nie uchroniłeś, ani przed czym ja się nie uchroniłem wydając grube tysiące ku uciesze mechaników.

podkreślę raz jeszcze: konstruktywna dyskusja polega na rzeczowej wymianie sprzecznych ze sobą argumentów, a nie na wzajemnym obrażaniu się.
ma ona pomóc forumowiczowi podjąć decyzje, a nie wykazać, kto przewidział przyczynę niemocy.
mam w nosie, czy rację ma Piotr, czy ja - chciałbym, żeby bolec napisał, że w końcu pogonił swoje AKE z prędkością 210 km/h a przyczyna leżeła w hydraulice. lecz skoro tak nie napisze, to należy pomóc mu znaleźć przyczynę stanu rzeczy.

panowie, miejcie więcej testosteronu w te ponure dni.

wymienić można wszystko. sztuka w tym, żeby wymienić to, co jest do wymiany.




bolec,

jak była sprawdzana VP44?
[czy była demontowana i trafiła na stół Bosch'a?]

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Ostatnio edytowano 30.lis.2007 16:49:14 przez meszrum, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lis.2007 16:46:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.paź.2007 17:39:55
Posty: 41
Lokalizacja: 3miasto
Oczywiście też o tym myślałem jednak nie miałem przy sobie aparatu. Naprawię ten błąd i oczywiście wstawię foty. Mam nadzieję, że mechanik trafnie ocenił te wałki, aż się boję waszej ewentualnej krytyki dla jego fachowości ... :559:

Meszrum, pompa była wymontowana, sam ją osobiście zawiozłem do magika od pomp i rzekomo trafiła na stół, tak przynajmniej mi powiedział ten magik.

_________________
Audi TT 1,8T Quattro 225KM, manual


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lis.2007 16:58:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
bolec,

skoro nie masz pewności czy była sprawdzana na stole, to poproś przynajmniej o podanie wartości ciśnień, przy jakich działają faktycznie Twoje wtryskiwacze [byś nie regenerwał ich zbytecznie].

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lis.2007 17:11:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
jeżeli wieści o wtryskiwaczach nie przyniosą rozjaśnienia, to proponuję to, co wcześniej: VP44 -----> BS.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lis.2007 17:19:30 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
A ja proponuję obejrzeć dokładne zdjęcia wałków i hydrauliki... :):

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.gru.2007 09:50:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.paź.2007 17:39:55
Posty: 41
Lokalizacja: 3miasto
mam jeszcze szybkie pytanie dotyczące końcówek wtryskiwaczy. w 2001 r są podane dwa rodzaje o takich samych parametrach wtrysku jednak spełniające rożne normy dotyczące Euro (jedne mają chyba Euro 2 a drugie Euro 3). Czy w praktyce poza oczywiście aspektem ekologicznym obojętne będzie jakie założę? W moim powinny występować te ze starszą normą euro , a szczerze mówiąc od ręki mogę kupić te z Euro 3.

_________________
Audi TT 1,8T Quattro 225KM, manual


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.gru.2007 13:22:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
bolec,


jest odrobinę inaczej, aniżeli Cię poinformowano. do AKE z 2001 jest tylko jeden typ wtryskiwaczy:
- 059 130 201 D [5 sztuk zwykłych];
- 059 130 202 E [sterujący].

AKE spełniał tylko normę EU3.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.gru.2007 14:23:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.paź.2007 17:39:55
Posty: 41
Lokalizacja: 3miasto
chodzi mi o same końcówki wtryskiwaczy, oznaczone przez Bosch jako
"DSLA 142P 925". Pewnie pomyliłem te normy Euro, te spełniają Euro 3 i takie mam zamontowane w moim aucie, a po połowie roku wyszły z Euro 4 oznaczone innym symbolem, same wtryskiwacze (059 130 201 D, a oznaczenie bosch 0432133805)) niczym się nie różnią w tym roczniku.
Ale temat będę miał chyba rozwiązany i dostanę końcówki z oznaczeniem takim jaki ma być.

_________________
Audi TT 1,8T Quattro 225KM, manual


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.gru.2007 21:51:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.paź.2007 17:39:55
Posty: 41
Lokalizacja: 3miasto
No i udało się!!!! :D
Wszystkim oczywiście dziękuję za pomoc merytoryczną. Powodem okazała się błędna diagnoza pompy VP44, czyli po wymianie pompy pożyczonej od kolegi moc wstąpiła w mojego muła :509:
Przy okazji wymieniłem końcówki wtryskiwaczy (500zł oryginalne Bosch na allegro)
, stare były w kiepskim stanie. Wałki nie wyglądają najgorzej, lekkie wytarcia na dwóch krzywkach jednego z wałków.
Meszrum gratulacje za upór w tej wirtualnej diagnozie :d
jeszcze raz pozdrawiam i dziękuję

_________________
Audi TT 1,8T Quattro 225KM, manual


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.gru.2007 23:54:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.lut.2006 19:05:07
Posty: 588
Lokalizacja: Łódź
Auto: S4 B6 Cabrio
Jako ziomal się nie powstrzymam, gratulacje, piątka z plusem, za diagnozę i za wiarę w jej trafność :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.gru.2007 00:00:23 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
Bolec - to bardzo dobrze, że zlokalizowałeś źródło "zagubionej mocy" ;) . Wszak taki był nadrzędny cel topiku, który założyłeś ... ;) - i to pomimo tego, że kilkakrotnie "uparcie" :): powtarzałeś, że pompa na pewno jest OK. Jak widać - na chybił-trafił też czasem udaje się osiągnąć sukces.
Stosujac jednak metodę racjonalnie prowadzonej eliminacji podejrzewanych podzespołów (a pompę sam wykluczyłeś) - w dalszym ciągu namawiam Cię do jak najszybszej wymiany hydrauliki i zregenerowania wałków (wałka) noszących jakiekolwiek ślady zużycia.
Ponieważ napisałes, że widać już pierwsze oznaki wytarcia - odnaleziona moc w niedługim czasie znowu się zagubi (stopniowo lub nagle - zależnie "w jakim kierunku" będzie postępowała "degeneracja" rozrządu). Myślę, że warto zrobić wszystko "raz a dobrze" i definitywnie zapomnieć o problemach z silnikiem ;) .

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.gru.2007 00:23:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.paź.2007 17:39:55
Posty: 41
Lokalizacja: 3miasto
Teraz już bez ciśnienia i na spokojnie mogę zająć się wałkami i hydrauliką. Szczerze mówiąc trudno jest prowadzić diagnozę otrzymując błędne informacje, a takie otrzymałem od firmy która zajmuje się naprawą pomp.
No cóż... trzeba jednak zawsze wziąć poprawkę, chociaż byłem i tak wyjątkowo upierdliwy dociekając czy aby na pewno pompa jest sprawna.
Teraz jeszcze czeka mnie wizyta w tej firmie :walcz:

_________________
Audi TT 1,8T Quattro 225KM, manual


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.gru.2007 00:37:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.wrz.2007 12:26:20
Posty: 114
Lokalizacja: Kraków/Mielec/Chełmek
no tak zgodnie z zasadą nie ufaj nawet sobie ... sprawdź jeszcze raz :)

_________________
Pierwsze Audi :D A6 2.5 TDI AKE Avant


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.gru.2007 00:38:53 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
bolec napisał(a):
Teraz już bez ciśnienia i na spokojnie mogę zająć się wałkami.


Trafiłeś w doskonały moment. Od bardzo niedawna (ze 3 tygodnie mniej-więcej) w ASO dostępna jest kolejna generacja hydrauliki (dokładnie rzecz dotyczy jeszcze bardziej utwardzonych dźwigni zaworowych), a w ślad za tym Firma Świątek zmieniła technologię regeneracji wałków (dopasowując twardość krzywek do nowej twardości dźwigni) .
Minusy są takie, że czas regeneracji uległ obrzydliwemu wydłużeniu - nawet do 2 tygodni, a hydraulika w ASO minimalnie zdrożała (niby tylko parę złociszy ale pomnożone przez 24 ... ) .

bolec napisał(a):
Szczerze mówiąc trudno jest prowadzić diagnozę otrzymując błędne informacje,


Na to starałem się delikatnie zwrócić Ci uwagę w poprzednim poście ... :): ;) .

bolec napisał(a):
a takie otrzymałem od firmy która zajmuje się naprawą pomp.
No cóż... trzeba jednak zawsze wziąć poprawkę, chociaż byłem i tak wyjątkowo upierdliwy dociekając czy aby na pewno pompa jest sprawna.


Chyba pomyliłeś podziwu godną determinację z pojęciem 'upierdliwości" . To naprawdę bardzo dobrze, że Duch Święty (lub kobieca intuicja :): :?: ) pokierował Twoim działaniem w odpowiednim kierunku ;) :d !!
Działałeś "po omacku" ale skutecznie i nie zniechęciłeś się zbyt prędko - ale ja to rozumiem, przecież dla naszych Allroadów zrobilibyśmy wszystko ... :-) :D .

bolec napisał(a):
Teraz jeszcze czeka mnie wizyta w tej firmie :walcz:


Chyba już wiem, na kogo wylejesz frustracje nazbierane w czasie poszukiwania prawdy :): . Aż strach się bać co będzie ... :P ;) ... .

Jeszcze raz serdecznie Ci gratuluję :diabel: :!: :!:

:peace:

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.gru.2007 12:08:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Piotruś napisał(a):
Jak widać - na chybił-trafił też czasem udaje się osiągnąć sukces.



nie, to nie tak.

napisałem o VP44 na samym początku i konsekwentnie wskazywałem na tę przyczynę.
nie jestem obłąkany i nie dopatruję się przyczyn jakichkolwiek usterek w wałkach i hydraulice pomimo, iż z logów wynika coś zupełnie innego.
czas najwyższy, byś docenił znaczenie liczb, które generuje VC.

na chybił trafił oparta była diagnoza z wałkami - z resztą mylna.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.gru.2007 11:59:48 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
meszrum napisał(a):
Piotruś napisał(a):
Jak widać - na chybił-trafił też czasem udaje się osiągnąć sukces.



nie, to nie tak.


Meszrum - po raz piąty całkiem bezpodstawnie zarzucasz mi kłamstwo :/ .
Wszystkie poprzednie obaliłem "na luzie", z powyższym też sobie łatwo poradzę ... .

meszrum napisał(a):
napisałem o VP44 na samym początku i konsekwentnie wskazywałem na tę przyczynę.


Czyżby :diabel: ??? No to prześledźmy w chronologicznej kolejności urywki - jak najbardziej Twoich - "światłych" wypowiedzi - samozwańczy Wodzu ... .

Diagnoza Meszruma nr 1 (ostatnia linijka najważniejsza) :

meszrum napisał(a):
bolec,

czy niemoc miała miejsce przed wymianą rozrządu? jakie części i gdzie wymieniałeś w ramach rozrządu?
czy mógłyś zalogować 004 i 004 VC 311.2?
czy sprawdzałeś stan zawieszenia i hamulców [zbieżność, zapieczenie zacisków etc]?

osobiście stawiam na wadliwy rozrząd.


Po wyczerpującej odpowiedzi Bolca
Meszrum przedstawia swoją kolejną hipotezę ... . Sam zobacz jaką:

meszrum napisał(a):
tak, to prawda - ten samochód nie ma mocy. pokazały nam to logi ze skrzyni biegów - maksymalnie ok. 330 Nm.

wszak nigdy tego nikomu nie proponowałem, lecz zdejmij proszę korek oleju, zaświeć źródłem światła w czeluść i zrób zdjęcie wałków widocznych przez korek.


Pomiając już taki "drobiazg", że w innej sprawie na żywca zaprzeczasz celowości badania mocy za pomocą logów ASB, to nie ja - a właśnie Ty - wskazujesz na mechanikę głowic ... .

Właściwie w tym miejscu mógłbym już zakończyć dowód, że po raz piąty stawiasz mnie w świetle kłamcy, cedując na mnie własne ułomności (bo jak widać kłamiesz tylko Ty) - ale prześledźmy dalej Twoją pokrętną "diagnozę" ... .

Oto trzecia diagnoza Meszruma, zachowawcza i pozostawiająca wiele możliwości interpretacyjnych:

meszrum napisał(a):
pozostały tylko 4 możliwości:
- fizyczne blokowanie pojazdu;
- uszkodzenie VP44;
- bardzo mocno zniszczone wałki/hydraulika;
- przegrzanie silnika.


Rzeczywiście, tutaj "już" pojawia się "wątek VP" ... ale jako jeden z wielu możliwych i nie na pozycji nadrzędnej.
Krótko po tym Bolec wstawia foty wałków widocznych przez korek olejowy... .
Twój komentarz, wyraźnie wskazujący, że nie masz bladego pojęcia nt. "wałków" i że kompletnie nie wiesz co komentujesz, brzmi:

meszrum napisał(a):
widoczny kawałek wygląda normalnie...


Ślepo wierząc własnej nieomylności (bowiem ze źle wykonanych zdjęć Bolca - absolutnie nic nie wynika) dodajesz:

meszrum napisał(a):
pozostaje raczej pompa VP44. najprawdopodobniej nie została sprawdzona poprawnie.
[po raz pierwszy skończyły mi się pomysły]


Na tym etapie "dyskusji" - całym sobą przyznałbym Ci rację, gdyby właśnie nie fakt, że z fotek Bolca niczego się nie dowiedzieliśmy, a więc hipoteza uszkodzonej hydrauliki ciągle pozostawała aktualna (i nadal taką pozostaje !!!) ... .
Carl i ja grzecznie zwróciliśmy uwagę na wadliwe zdjęcia ... ale Ciebie już zwyczajnie zalała krew i zamiast pokornie przyznać nam oczywistą rację - ślepo uczepiłeś się ostatniej z możliwości , czyli uszkodzenia VP44. Fakt - trafiłeś - ale jednak tylko na "chybił-trafił", o czym świadczy powyżej przedstawiony dowód.

I to wszystko w temacie - "kto tutaj kłamie". Po raz piąty udowodniłem niezbicie, że .... . A zresztą, niech każdy sam oceni. Niczego więcej mówić nie trzeba, ponieważ fakty są takie jakie są ... .

meszrum napisał(a):
nie jestem obłąkany


To zagadnienie zostawiłbym do oceny psychoanalityków. Na mój prosty chłopski rozum - jesteś conajmniej mega-bezczelny i obarczasz swoimi negatywnymi cechami to otoczenie, które narusza Twoją (pozornie) dominującą pozycję samozwańczego wodza, zapatrzonego w siebie ja w obrazek, bez śladów samokrytycyzmu. Nie wiem i mało mnie interesuje dlaczego tak jest - może ktoś Cię skrzywdził w dzieciństwie (??) ... .
Niemniej - apeluję z całą stanowczością abyś zaprzestał czynić ze mnie oszusta, bo na to nigdy sobie nie pozwolę, a takie "zdarzenia" tylko psują jakość tego wspaniałego Forum :/ .

meszrum napisał(a):
i nie dopatruję się przyczyn jakichkolwiek usterek w wałkach i hydraulice pomimo, iż z logów wynika coś zupełnie innego.


No i znów to samo :/ . Przecież Bolec wyraźnie przyznał, że widać pierwsze cechy wytarcia krzywek, a to wystarczający dowód, iż hydraulika w tym Allroadzie już nie spełnia swojej roli.
Czyli jednak logi oceniłem jak najbardziej prawidłowo, a silnik w dalszym ciągu nie uzyskuje pełnej mocy (przypuszczalnie barkuje mu już najmniej około 10 - 15% do serii) .

meszrum napisał(a):
czas najwyższy, byś docenił znaczenie liczb, które generuje VC.


Jak najbardziej - doceniam i potrafię wykorzystać informacje płynące z "logów", czego dowodem jest moja diagnoza i opis Bolca :diabel: .

Oczywiście !!! To bardzo dobrze, że Bolec odzyskał część utraconej mocy wymeniając/regenerując swoją VP ... ale jest to wynikiem:
- całkowitego przypadku
- próby zamotania Twoich błędów w ocenie fotek i interpretacji logów ... ;) :d .

meszrum napisał(a):
na chybił trafił oparta była diagnoza z wałkami - z resztą mylna.


Patrz wyżej :d ... .

I przestań w końcu mnie obrażać, bo i tak Ci się to nie uda .... :/ :(: .
W przeciwieństwie do Ciebie nie ralizuję tutaj własnych niespełnionych ambicji przywódczych - w życiu AKP uczestniczę wyłącznie z miłości do samochodów (a więc nie zagrażam pozycji żadnego wodza :-) ).

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.gru.2007 12:33:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
wybacz, lecz nie przeczytałem powyższego.
i nie mam zamiaru.

podsumujmy topik: mówiłem od początku, że to VP44 i tak też było.
hydraulika, jak widać, nie była przyczyną.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.gru.2007 13:23:03 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Nie wierzę, że nie przeczytaleś... :)
A jeśli naprawdę nie rzuciłeś na to swoim "boskim" wzrokiem - to uważam, że zdecydowanie powinieneś :)
Jest tam cała kwintesencja Twojej "nieomylności" Meszrumie, połączona (to smutne) z całkowitym brakiem skromności i zanikiem zdolności przyznania się do własnych pomyłek.
Tak to widzę... :/ Nie jest to żadna nagonka na Ciebie, a jedynie delikatne próby sprowadzenia Cię na właściwą ścieżkę.
No ... ale czytać nie musisz...

Przeczytają inni...

[+]
...nadal uważam, że było to zupełnie niepotrzebne :(

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.gru.2007 16:11:19 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Panowie - proszę o spokój. Ten wątek pokazuje, że wszyscy się czasem mylą. Niestety niektórzy idą zbyt daleko w swoich wypowiedziach i później nie potrafią się z tego w sposób logiczny wytłumaczyć czy też wycofać. Wątek zamykam i zostawiam tak jak jest - uważam, że to będzie dobra lekcja dla wszystkich użytkowników tego forum. Na przyszłość proszę jednak o powściągliwość w osobistych wycieczkach bo tego dłużej tolerował nie będę.

Osobiście uważam, że zarówno Piotruś jak i Meszrum (bo to ich głównie dotyczy moja wypowiedź) włożyli bardzo wiele swojego wolnego czasu w to forum i nie chciałbym aby ten epizod miał dalszy wpływ na to co się tutaj będzie działo (pisało).

Panowie - każdy ma czasem swój gorszy dzień... mam nadzieję, że dalszą dyskusję poprowadzicie na PW.

Do pozostałych modów: Proszę o nieusuwanie niczego z tego wątku!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.gru.2007 16:30:18 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7746
Lokalizacja: Wawa
wykasowałem posty nie wnoszące nic i nie ujmujące merytoryczności tego tematu i forum.
reszte przeczytajcie sobie powyżej w wypowiedzi Grzesia

każda następna kłótnia bedzie ucinana natychmiast a jak nei to posypią się kartki. mimo , że niektórzy wnoszą sporo dla klubu to niezawacham siena rzucenie kilku kartek tak dla uspokojenia.

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 60 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: