.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 05.maja.2024 04:59:43

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C5 AKE] logi kat wtrysku
PostNapisane: 07.gru.2007 23:47:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.wrz.2007 12:26:20
Posty: 114
Lokalizacja: Kraków/Mielec/Chełmek
Witam szanownych Panów :przytul2:
nieubłaganie nadchodzi dzień prawdy ... :613: logi :508:
Dzisiaj wyniesiony już chyba na piedestały kąt wtrysku :547:

Logowany zgodnie, no prawie (patrz temp.) z waszym prikazem.


Obrazek



... temp. no comment :(
przycisk start w momencie gdy w okienku LATE i ATDC :D



Obrazek


Obrazek


... patrzę na log :568: a tu zonk :550: BTDC, jak mówiłem Carlu
jest oki czy ni :609: robiłem 3 razy i powoli :screwy:
u innych jest ATDC chyba czegoś nierozumiem :029: proszę mnie :pomysl:


Obrazek



Obrazek


Nio i co Wy na to?

Piotrze nadchodzi nieubłaganie dzień w którym świńka pójdzie na szafot :diabel: tyle że nie ma co scinać kiedy jest w połowie pełna :D a w połowie pusta :545:

Tak więc nie znasz dnia ani godziny, kiedy BELLATRIX ze swymi wałkami złoży Ci odwiedziny :D :D :D :peace:

pozdrawiam wszystkich :580:

_________________
Pierwsze Audi :D A6 2.5 TDI AKE Avant


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.gru.2007 23:59:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
kąt wtrysku jest poprawny.

VC ma tę cechę, że:
Cytuj:
- grupa 004 > basic settings: logować całość przez ok. 50s [pompa będzie się cyklicznie przestawiać]. W przypadku tej grupy ważne jest, by wcisnąć przycisk LOG w chwili, gdy nastawnik ustawi się na Late [będzie to widać w polu drugim], a następnie, natychmiast rozpocząć logowanie przyciskiem START;


chodzi o zapisanie nagłówka - jeżeli naciśniesz LOG przy Early, to będzie BTDC...
pamiętaj: przycisk LOG, a nie START.

;)

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.gru.2007 00:07:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.wrz.2007 12:26:20
Posty: 114
Lokalizacja: Kraków/Mielec/Chełmek
No widzisz Meszrum ale ja naciskałem przy LATE :( a nagłówek zapisał się jak przy EARLY i bądź tu madry :screwy:

_________________
Pierwsze Audi :D A6 2.5 TDI AKE Avant


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.gru.2007 00:25:15 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
Bellatrix ( :peace: ) - ja również uważam, że kąt jest ustawiony dobrze (na -1,6* w BS) .

Gdyby w BS kąt max późny wynosił +1,6* - to w statycznych zawór regulujący kąt wtrysku nie osiągnąłby zadanych przez ECU +0,4* - gdyż taka wartość pozostawałaby poza spektrum "regulacji" :-) .

Oczywiście zapraszam ;) ... .

;) :peace:

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.gru.2007 00:33:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.wrz.2007 12:26:20
Posty: 114
Lokalizacja: Kraków/Mielec/Chełmek
no dobra, nie panikuję czuję się juz lepiej :598:

_________________
Pierwsze Audi :D A6 2.5 TDI AKE Avant


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.gru.2007 01:15:00 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Dopiero teraz znalazłem czas, Seba...
Kąt jak dla AKE masz wzorowy... :)
Nie dotykałbym niczego oprócz ewentualnej adaptacji wolnych obrotów (delikatnego ich obniżenia)
Na mój gust za wysokie.

[+]
mówiłem LOG w momencie LATE, a nie start - przekręciłeś - a zaraz będzie na Carla, że źle wytłumaczył... :) ;)

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.gru.2007 06:09:32 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
Carl-u ( :diabel: :peace: ) - nie stresuj Sebastiana :): (zostaw coś i dla mnie :P :616: ) ... .

Obroty biegu jałowego po pierwsze mieszczą się w normie i można je uznać za prawidłowe pomimo tego, że jesteśmy przyzwyczajeni do niższych (742 - 766 najczęściej) .
Po drugie taka sytuacja może być wynikiem różnych przyczyn - na przykład wyraźnym żądaniem ECU, na skutek jednego z kilku stanów serwisowych. Wystarczy podwyższone obciążenie na zacisku alternatora lub brak jakiegoś parametru od jednego z czujników monitorujących pracę silnika. Słowem - moim zdaniem musielibyśmy wiedzieć, czy pamięć usterek jest pusta, a jeśli pusta - to przydałaby się (conajmniej) reszta brakujących logów statycznych (poszerzonych o 012 i 016) i BS ... ;) .

:-) :P :peace:

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.gru.2007 09:49:10 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
No tak... :peace:
Zapomniałem, że już za chwilę Seba i jego świnka - skarbonka znajdą się w Twoich rączkach... :jezor: :): :D

Masz rację, co do wolnych obrotów - za mało wiemy...
Dodam, że jeżeli do uszkodzonego termostatu dodamy nieprawidłowo odczytujący temperaturę G62/G2 mamy komplet - ECU zupełnie głupieje...
Jak już dostaniesz tego AKE w swoje łapki - Seba wyjedzie z bananem na twarzy - już mu to oznajmiłem :peace:

Jako ciekawostkę podam fakt, że niedalej jak wczoraj późnym wieczorem diagnozowałem VW Sharana oczywiście na nowym czujniku G62/G2 (zamiennik za 80 PLN). Auto przyjechało do mnie już rozgrzane więc nie miałem jak sprawdzić na zimnym, ale na wolnych obrotach mialo 107*C :!!:
Czujnik, kupiony w IC przekłamywal o jakieś 17*C - oczywiście auto rano nie paliło, bo ogłupiony błędnymi wskazaniami ECU - nie załączał w ogóle świec żarowych... :/ Dzisiaj rano na ori czujniku juz jest OK :)
Opowieść ku przestrodze dla chcących oszczędzać za wszelką cenę (różnica między czujnikami to ok. 120 PLN)
Warto ?

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.gru.2007 10:21:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.wrz.2007 12:26:20
Posty: 114
Lokalizacja: Kraków/Mielec/Chełmek
Carlu sprawdzę to :619:

Co do straszenia :546: już się uodporniłem po pierwszej rozmowie z Piotrem, siedząc w knajpie niestety musiałem zrezygnować z następnego napoju :piwo: gdyż nie utrzymał bym go w rękach :D

No no no :584: tylko żeby mi tu nikt nie pomyślał że z przedawkowania :peace:

_________________
Pierwsze Audi :D A6 2.5 TDI AKE Avant


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: