.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.maja.2024 01:07:55

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [V8 3.6 '88] Kody błędów. Proszę o pomoc
PostNapisane: 24.lis.2007 15:02:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.kwi.2007 10:35:09
Posty: 64
00513 Engine speed sender-G28 No signal

00521 CO potentiometer G74 Signal at positive

00258 solenoid 1-N88 Signal at earth

00548 voltage supply for fault memory

00526 Brake light switch-F No signal



Któryś z tych błędów to spalona cewka od skrzyni i na tym mi najbardziej zalezy bo to może ona jest przyczyną problematycznej pracy automatu.
Czy ktoś wie co to za cewka i gdzie ona jest??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lis.2007 08:32:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.kwi.2007 10:35:09
Posty: 64
Czy nikt nie chce pomóc mi zmierzyć się z tym problemem??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.gru.2007 11:00:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.lut.2007 17:17:21
Posty: 51
Lokalizacja: Mazowieckie
NIe wiem czy już masz, ale może się przydać:

513 - Czujnik obrotów silnika - G 28, Czujnik prędkości silnika - G28 - jałowy RPM za niski

258- Elektrozawór 1 - N88, Przełącznik Cewki 1 - otwarty obwód lub skrót do uziemienia lub B+ (N89)

526 - Włącznik świateł hamowania - F, Przełącznik świateł hamulców - niewłaściwy sygnał (f)

521 - Potencjometr CO - G74, Potencjometr wyrównania paliwa - G74

548 Zasilanie pamięci kodów usterek, Usterka napięcia systemu

_________________
----------------------------------------------------------------------

Audi A8 4,2 - moja pierwsza przygoda z Audi........

----------------------------------------------------------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.gru.2007 17:32:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.kwi.2007 10:35:09
Posty: 64
Beluczio wielkie dzięki. Co nieco się dowiedziałem ale najważniejszego alej nie wiem.

Beluczio napisał(a):
513 - Czujnik obrotów silnika - G 28, Czujnik prędkości silnika - G28 - jałowy RPM za niski


Ten błąd to wynik iż na początku testu był wyłączony silnik. Gdyby faktycznie ten czujnik był uwalony to silnik by nie zaśpiewał.

Beluczio napisał(a):
258- Elektrozawór 1 - N88, Przełącznik Cewki 1 - otwarty obwód lub skrót do uziemienia lub B+ (N89)


i to mnie frapuje najbardziej. Nie mam pojęcia o co chodzi i nie wiem jak to ugryźć. Jeśli ktoś ma pomysł będę wdzięczny...


Beluczio napisał(a):
526 - Włącznik świateł hamowania - F, Przełącznik świateł hamulców - niewłaściwy sygnał (f)


to mnie nie interesuje póki co w ogóle.


Beluczio napisał(a):
521 - Potencjometr CO - G74, Potencjometr wyrównania paliwa - G74


to drugi problem który mnie interesuje. Dużo szperałem w necie i znalazłem mniej więj to coś:

http://www.12v.org/engine/index.php?sec ... p=g74#list


Beluczio napisał(a):
548 Zasilanie pamięci kodów usterek, Usterka napięcia systemu


To już wyeliminowałem. Regeneracja alternatora i wymiana akumulatora pomogły


Tak więc zależy mi najbardziej na tych dwóch które tak jak piszę nie mam pojęcia jak je ukłuć.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.gru.2007 22:51:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
zrób test wykonawczy elementów sterujących to wszystko (prucz sprawdzenia wtyczek i gniazdek na skrzyni) co mozesz zrobić.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 21 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: