.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.maja.2024 13:28:06

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 2,5 TDI 110 KW '98] Przepływomierz GETZ
PostNapisane: 03.gru.2007 12:00:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lis.2007 09:01:12
Posty: 30
Witam, proszę o opinię dotyczącą przepywomierza firmy GETZ nr 0 281 002 429, cena nowego 180 PLN oryginał BOSCH 450 PLN, prosze o pomoc czy warto tym GETZ'em zawracać sobie głowę czy wyłożyć kasę na BOSCH'a


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.gru.2007 12:17:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Kup Boscha.Chyba że lubisz procedury reklamacyjne :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.gru.2007 19:31:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lis.2007 09:01:12
Posty: 30
Mam jeszcze jedno pytanie, czy odpięcie wtyczki od przepływomierza, w celu sprawdzenia czy jest "padnięty" i przejechanie kilku kilku kilometrów bez przepływki spowoduje "złapanie" błędów które należało będzie usunąć przy pomocy VAG-a.
PS. Przepraszam jeśli nie wyrażam się zbyt technicznym słownikiem, jestem początkującym forumowiczem i czytając posty uczę się jezyka technicznego panującego na forum. Pozdrawiam Wszystkich forumowiczów i z góry dziękuję za odpowiedź na posta.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.gru.2007 19:41:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.wrz.2007 12:26:20
Posty: 114
Lokalizacja: Kraków/Mielec/Chełmek
wg mnie odpięcie nic nie da, wręcz możesz się narazić na uszkodzenie turbiny!
jeżeli powietrze zasysane przez nia nie bedzie zabezpieczone przez filtr.
Raczej tego nie rób!

Co innego podmiana na inne lmm.
Podmieniasz logujesz auto i już wiesz czy masz uskodzony lmm czy nie.

_________________
Pierwsze Audi :D A6 2.5 TDI AKE Avant


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.gru.2007 19:45:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
tak, spowoduje zapisanie się błędu 00553.
nie mniej jednak, błąd ten zniknie po jakimś czasie samoistnie.

pamiętaj, że lmm sprawdzamy VC'omem/VAG'iem.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.gru.2007 19:52:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lis.2007 09:01:12
Posty: 30
Serdzecznie dziękuje za odpowiedź, w takim razie nic sam na własną rękę nie kombinuję, by sytuację ze złej nie zrobić jeszcze gorszej. Podjedę z autkiem do fachmanów i niech sprawdzą to osoby które się na tym znają, lecz wcześniej wolę zapytać na forum by mechanicy nie wciskali mi kitu, gdy do nich pojadę. Wiadomo, przyjechał "żółtodziób" to można go naciągnąć ;) Pozdrawiam Wszystkich


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: