.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.kwi.2024 17:06:15

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 25.gru.2007 16:20:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Piotruś napisał(a):
No chyba, że potrafisz (???) podważyć tzw. "fakt oczywisty" , że słaby rozrząd (wałki, hydro, etc. ... ) skutkuje własnie niczym innym, jak "doszczelnieniem" cylindra, a zatem ponadnormatywnym wzrostem kompresji i calkiem pozornym / złudnym wrażeniem wysokiej sprawności ... . A bardziej praktycznie chodzi mi o to, że korekcja > minus 1,0 na (tylko) jednym cylindrze nie może wynikać z wyjątkowej sprawności wtryskiwacza ... . Ten cylinder jest poprostu "czymś" przytkany i "nieprzewietrzany" i stąd taka a nie inna diagnoza... .



Piotr,

jeżeli masz na myśli cyl. 2 [jako dotknięty mankamentem], to wszystko jasne - absolutnie się co do tego zgadzamy na podstawie 013 i 014.
jestem jedynie ciekaw, jak będą wyglądać 013 i 014 za parę tygodni - może być tak, że korekcje poprawią się...



Tom,

jeżeli będziesz dysponować chęcią, to zamieść w chwili wolnej dynamiczne logi, o które Cię prosiłem. jeżeli wyczyścisz EGR, to dodaj jeszcze 003BS.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.gru.2007 20:19:14 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
meszrum napisał(a):
jeżeli masz na myśli cyl. 2 [jako dotknięty mankamentem], to wszystko jasne - absolutnie się co do tego zgadzamy na podstawie 013 i 014.


Owszem - cylinder nr 2 również pozostaje w kręgu najbardziej podejrzanych (ale na równi z numerem 3 - chociaż z różnych względów) .

Zresztą nie ma już żadnej sprawy - lajtowe podejście Siwytom-a w bliższej lub dalszej przyszłości i tak spowoduje jakiś "siwy dym", więc szkoda mojego czasu na dalszą analizę tego przypadku. Z mojej strony EOT.

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sty.2008 20:34:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.gru.2007 23:55:16
Posty: 29
Witajcie,
Przepraszam za brak nowych logów które obiecałem wysłać ale uszkodził mi się vag i nie mam na razie nowego do wykonania tych logów.

PS. Piotr sorry ze odebrałeś negatywnie mojego posta ale nie chciałem Cię nim urazić.

Serdecznie Was Pozdrawiam
Siwytom

_________________
[Audi C5 A6 2.5 TDI AKE QUATTRO 180KM]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2008 01:05:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.gru.2007 23:55:16
Posty: 29
Witajcie,

Przesyłam Wam nowe logi po przeczyszczeniu Imm od razu mówię że EGR’a nie zdążyłem przeczyścić wiec widać ewidentnie jego zwłokę w reakcji na ON –OFF.

Coś mi się wydaje że przeczyszczenie przepływki nic nie pomogło  chyba czeka mnie wymiana.

Autko nadal jest mułowate czy to wina jest uszkodzonej przepływki i zanieczyszczonego EGR’a czy jednak walki i hydraulika do remontu??

Od razu powiedzcie mi czy muszę kupić Imm firmy HITACHI taka jak jest teraz czy mogę wymienić ją na BOSCH’a ??

Powód mojego pytania jest oczywisty różnica cenowa tych Imm.

Zrobiłem tez nowe logi innych grup proszę o analizę i wypowiedzi.

Statyczne:
003: http://e-seo.pl/Logi_12-01-2008/logi_003_stat.jpg
004: http://e-seo.pl/Logi_12-01-2008/logi_004_stat.jpg
007: http://e-seo.pl/Logi_12-01-2008/logi_007_stat.jpg
013-14: http://e-seo.pl/Logi_12-01-2008/logi_013-014_stat.jpg
018: http://e-seo.pl/Logi_12-01-2008/logi_018_stat.jpg

BS:
003: http://e-seo.pl/Logi_12-01-2008/logi_003_bs.jpg
004: http://e-seo.pl/Logi_12-01-2008/logi_004_bs.jpg
011: http://e-seo.pl/Logi_12-01-2008/logi_011_bs.jpg

Dynamiczne:
003: http://e-seo.pl/Logi_12-01-2008/logi_003_dynamiczne.jpg
011: http://e-seo.pl/Logi_12-01-2008/logi_011_dynamiczne.jpg

Serdecznie pozdrawiam
Siwytom

_________________
[Audi C5 A6 2.5 TDI AKE QUATTRO 180KM]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2008 09:19:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
rzeczywiście wygląda to jak źle mierzące lmm.
to AKE możesz zamontować jedynie Hitachi. w trybie Austausch kosztuje tyle samo, co Bosch - ok. 400 PLN. jeżeli nie jesteś w stanie kupić w swojej okolicy w tej cenie, to polecam to ASO - www.idczak.pl.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2008 13:48:04 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
A gdzie jest log 008 dyn ?
Meszrumie w 003 masa powietrza jest OK

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2008 16:07:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
carlnova napisał(a):
A gdzie jest log 008 dyn ?
Meszrumie w 003 masa powietrza jest OK


Carl,


w 008.3 mamy odpowiednik 010.1.
jak widać, od 2700 rpm mierzy poniżej 750 mg/H. przy 3500 rpm jest już tylko ok. 670 mg/H...

Hitachi, normalnie, nie powinien schodzić poniżej 780 mg/H.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2008 17:54:43 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
meszrum napisał(a):
carlnova napisał(a):
A gdzie jest log 008 dyn ?
Meszrumie w 003 masa powietrza jest OK


Carl,


w 008.3 mamy odpowiednik 010.1.
jak widać, od 2700 rpm mierzy poniżej 750 mg/H. przy 3500 rpm jest już tylko ok. 670 mg/H...

Hitachi, normalnie, nie powinien schodzić poniżej 780 mg/H.


Z całym szacunkiem - coś Ci się pokiełbasiło, przyjacielu... :)

W 008.3 mamy dawkę na ograniczeniu momentu obrotowego.
Ona jest też w 010.1 ? :):
Myślałem, że to masa zasysanego powietrza w mg/skok ;)
Chodziło Ci chyba o 003.3 ?

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2008 18:07:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
tak, chodziło mi 003.3.
logów 008dN nie mamy.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2008 19:20:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.gru.2007 23:55:16
Posty: 29
Koledzy teraz to już nie wiem co mam zrobić czy wymienić lmm czy nie bo jest jednak dobra??
Możecie mi powiedzieć co sadzicie o dawkach paliwa logi 013-014 oraz o sprawności turbiny??

Pozdrawiam
Siwytom

_________________
[Audi C5 A6 2.5 TDI AKE QUATTRO 180KM]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2008 20:17:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
turbina jest OK, 2 cylinder wyraźnie słabszy od pozostałych.

lmm jest do wymiany [skoro przeczyszczenie go nic nie dało, a filtr powietrza jest nowy]. podjedź do ASO i poproś o podmianę na nowe Hitachi - załóż, przejedź się [zaloguj 010] - wówczas będziesz pewien wydanych 400 PLN.
z każdym można się dogadać - nawet z ASO.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2008 21:34:21 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Akurat mu pożyczą lmm... :) Ehe... :D
Już to widzę :):

Odwołam wtedy każde złe słowo, każdą złą myśl o ASO - które kiedykolwiek wypowiedziałem, opublikowałem, wyartykułowalem (nawet po pijaku) :peace:

Na poważnie:
Myślę, że rozwiązaniem byłby spocik z kolegami z AKP blisko miejsca zamieszkania i pożyczenie sprawnego Hitachi z innego AKE.

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2008 22:03:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
carlnova napisał(a):
Akurat mu pożyczą lmm... :) Ehe... :D
Już to widzę :):

Odwołam wtedy każde złe słowo, każdą złą myśl o ASO - które kiedykolwiek wypowiedziałem, opublikowałem, wyartykułowalem (nawet po pijaku) :peace:

Na poważnie:
Myślę, że rozwiązaniem byłby spocik z kolegami z AKP blisko miejsca zamieszkania i pożyczenie sprawnego Hitachi z innego AKE.



Carl,

można przecież ustalić, że jeżeli to lmm, to siwytom je kupi - a jeżeli nie, to nie. przecież to normalne postawienie sprawy.
nie mam problemu z dogadaniem się z ASO... może z wyjątkiem ASO Seat'a...

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.sty.2008 13:23:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.gru.2007 23:55:16
Posty: 29
Chyba Carl miał racje co do ASO w moimi regonie dzwoniłem do salonów ASO i usłyszałem odpowiedz „ przykro mi ale nie mogę wydać lmm do sprawdzenia bo jeśli okaże się, że Pana lmm jest sprawna to co ja zrobię z tą którą wydałem z magazynu, takich rozwiązań nie praktykujemy”

Wynika z tego ze musze kupić lmm na ryzyka ale podpieram się waszą fachową wiedzą i myśle ze to będzie trafny strzał z wymianą lmm.

Pozdrawiam
Siwytom

_________________
[Audi C5 A6 2.5 TDI AKE QUATTRO 180KM]


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 122 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: