.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 05.maja.2024 00:11:27

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 12.gru.2007 21:14:28 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
Nie łap mnie za słowa, bo to nie prowadzi do niczego. Co jeśli czas wtrysku LPG będzie np 30 ms albo i więcej? Zamknie się ten wtrysk?

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.gru.2007 00:13:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:55:28
Posty: 691
Lokalizacja: Gliwice
szogun0 napisał(a):
Nie łap mnie za słowa, bo to nie prowadzi do niczego. Co jeśli czas wtrysku LPG będzie np 30 ms albo i więcej? Zamknie się ten wtrysk?
a jak mialby sie na tak dlugo otwierac? :galy:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.gru.2007 08:35:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.gru.2007 15:26:05
Posty: 16
Lokalizacja: Płock
To sekwencja, KME wczoraj duzo czytałem w necie o tych instalacjach i znalazłem artykół gdzie facet z w-wy miał taki sam problem i rok czasu nikt mu nie mógł pomóc bo nikt sie nie znał az trafił do warsztatu KME do zgierza i robił mu gosciu 4 godziny , zapłacił 60 zł.( a przez rok czasu wydał niepotrzebnie na rózne czesci około 4 tyś. swiece kilkakrotnie, kable, czujniki, parownik, wtryskiwacze) i zapomniał o problemach. Mam juz tam namiary bede chciał zeby tam mi to zrobili w Zgierzu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.gru.2007 13:15:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2007 08:49:06
Posty: 26
Lokalizacja: Lubin
Witam co do odpinania cewek i sprawdzenie domowym sposobem iskry to trzeba odkręcić świece zrobić listwe metalową z otworami i podpiąć pod mase powsadzać świece w otwory i gotowe można kręcić motorem jeśli cewka niema gdzie się wyładować to może ją szlag trafić Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Kontrlka CAT
PostNapisane: 16.gru.2007 10:24:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sie.2007 18:41:11
Posty: 13
Lokalizacja: Tomaszów Maz.
A tak przy okazji od czego jest ta kontrlka? Czy gdy się zapala to można cśuszkdzić? Miałem ostatni wlasnie przypadek ze sie rozpedzalem na trasie i przy 220 km/h zapalila się. Przestraszylem się zwolnilem i zgasła. Załozony jest sekwencja jeszcze nie mialem regulacji po zrbieniu 1000 km. Czy to może być przyczyną czy raczej coś się psuje?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.gru.2007 10:46:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.gru.2007 15:26:05
Posty: 16
Lokalizacja: Płock
Masz jakis błąd , sonda wykrywa bład spalania lub miesznki tak jak u mnie, tylko u mnie jeszcze silnikiem szarpie, ale to wina instalacji lpg.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.gru.2007 12:39:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lip.2005 16:14:05
Posty: 569
Lokalizacja: Wrocław
Zaświecanie się kontrolki katalizatora wynika z trudności dostrojenia jnstalacji gazowej. Musi ona z jednej strony zapewnić przy niewielkim obciążeniu np. przy jednostajnej jeździe 50-60 km/h nie przelewanie silnika mając na uwadze że minimalny czas otwarcia wtryskiwacza jest ograniczony. Z drugiej strony teoretycznie przy tym samym zadanym ciśnieniu gazu musi zapewnić wystarczającą ilość paliwa przy pełnym obciążeniu (np. 220 km/h i gaz w podłodze) tu czas wtrysku ograniczać zaczyna częstotliwość zapłonów w danym cylindrze. (np. 4000 obr/min czas pomiędzy kolejnymi zapłonami w tym samym cylindrze wynosi 30 ms)
Wobec powyższego wyregulowanie instalacji gazowej jest trudne a przy niektórych instalacjach wręcz nie możliwe. Kontrolka Cat może się zatem zapalać i najczęściej dzieje się to w jednej z tych skrajnych sytuacji. :peace:


* długotrwał jazda na ubogiej jak i na bogatej mieszance nie jest zdrowa dla samochodu.

_________________
Audi S6 4,2 AEC Automat
Drogo sprzedam informacje telefonicznie
tel. 604 514 301


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.gru.2007 15:55:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sie.2007 18:41:11
Posty: 13
Lokalizacja: Tomaszów Maz.
A może się coś uszkdzić w takiej sytuacji ??? I jeszcze jedno nie znam się na tych instalacjach i szczerze mówiąc jak zakładałem to się nie zwracałem na to uwagi. Pojechałem do gazownika ktory niby jest bardzo dobry w mojej okolicy. Nie wiem dokładnie nawet jaka jest instalacja z paierów które mi dał wyczytałem tylko że :
Reduktor: KME SILVER
Wielozawór: Tomasoko
Centralka: KME DIEGO
Może ktoś z tego co podałem wie co to za instalacja.


Ostatnio edytowano 12.mar.2008 20:27:54 przez anders7, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.gru.2007 00:21:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.paź.2004 10:01:53
Posty: 174
Też nie znam się na instalacjach gazowych, ale mam u siebie w V8 4.2 też KME.
- Reduktor KME GOLD
- Wielozawór TOMASETTO
- Sterownik Lambda KME BINGO
Czasami mam wrażenie że na gazie ma lepszego kopa niż na benzynie, ogólnie nie czuję różnicy między jazdą na benzynie i gazie. Jedyna wada to że po przełączeniu na gaz przez minutę może dwie trochę przyszarpuje a potem już gitara. :peace: Z gazu na benzynę przełącza się płynnie.
W sumie cały czas jeżdżę na benzynie, a gaz był wstawiony jak kupowałem auto. Zastanawiam się nad wywaleniem tego, choć jeżeli dobrze jeździ na tym to może zostawię, mam dylemat. ;) Pewnie jak coś się wysra lub będzie kłopot z regulacją to nie będę mieć dylematu.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: